Kas e34 mootorivahetus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Kas e34 mootorivahetus

Postitus Postitas bemarifan »

vana tüübi 520 mootori tahaks uue tüübi 525 ga vahetada, kas see on väga suur tõõ ja mis tuleb veel vahetada?
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

üldiselt soovitaks 24V 2,5 mootori asemel umbes samas võimsusjärgus vana tüübi 3,0 mootorit - max võimsus natuke väiksem, aga madalatel pööretel veab paremini ning remont ka odavam.
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

aga bena kulu?
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

ega seal vahet küll eriti pole. Võib-olla uuem mootor on minimaalselt ökonoomsem, aga igaljuhul peaks kokkuvõttes M30 pidamine majanduslikult tulusam tulema. Mootorid ju aeg-ajalt remonti vajavad.

Üldiselt bemaril sõltub kütusekulu suurest sellest, kuidas vajutad. Ja vana hea M30 veab juba vähesema vajutamise peale.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

bemarifan kirjutas:aga bena kulu?
No mis küsimus see on? Ma mäletan oma esimest teadlikku bemmi-imetlust, kui nägin ühes 1978. aasta saksa ajakirjas reklaami, millel ilutsesid kõrvuti M1 ja 635CSi. Ja seal allpool ei räägitud mitte selle 3.5l mootori kütusekulust, vaid kütuse läbilaskevõimest! Ja see on neil kõigil hea (suurtel natuke parem kui väikestel ;))!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Õige lähenemine :D :D kui piilud suuremate mootorite poole
Kasutaja avatar
Priit Peljo
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit

Postitus Postitas Priit Peljo »

priitv8 kirjutas:
bemarifan kirjutas:aga bena kulu?
No mis küsimus see on? Ma mäletan oma esimest teadlikku bemmi-imetlust, kui nägin ühes 1978. aasta saksa ajakirjas reklaami, millel ilutsesid kõrvuti M1 ja 635CSi. Ja seal allpool ei räägitud mitte selle 3.5l mootori kütusekulust, vaid kütuse läbilaskevõimest! Ja see on neil kõigil hea (suurtel natuke parem kui väikestel ;))!
Sorry bemarifan (et teemasse sekkun) aga tahaks täpsustusi temalt(priitv8) ta väidete kohta.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Priit Peljo kirjutas:
priitv8 kirjutas:
bemarifan kirjutas:aga bena kulu?
No mis küsimus see on? Ma mäletan oma esimest teadlikku bemmi-imetlust, kui nägin ühes 1978. aasta saksa ajakirjas reklaami, millel ilutsesid kõrvuti M1 ja 635CSi. Ja seal allpool ei räägitud mitte selle 3.5l mootori kütusekulust, vaid kütuse läbilaskevõimest! Ja see on neil kõigil hea (suurtel natuke parem kui väikestel ;))!
Sorry bemarifan (et teemasse sekkun) aga tahaks täpsustusi temalt(priitv8) ta väidete kohta.
Usu mind, enne 80 a. toodetud 635 laseb kütust läbi mootori tõesti mehiselt, linnas keskmine 17-18l sajale :P Suur kulu tingitud vanemast L-jetronic sissepritsest... peale 81 toodetutel saab linnas 15 liitriga hakkama. M1 bensukulu kohta andmed mul puuduvad, aga ilmselt samas suurusjärgus.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

M50 tuleb esimese asjana asendada mitte 3.0 vaid 3.5-ga. Soovitatavalt modituga :cool: Milleks kassi sabast tirida ja kräunumist kuulata :lol:

Minu auto (tõsi, ta on E34st oma 200 kilo kergem) võtab keskmiselt 11,5 sajale, trassil 7-8 ja linnas 13-14. Üle 15 ei ole ma kunagi saanud, ka talvel mitte.

Tänapäeval on jah see häda, et inimesed ei saa pihta lihtsale asjale - autot liigutavad ikka njuutonmeetrid ja kilovatid, mitte klappide ja protsessorite arv.

Ära mootorit vahetades unusta ka tagasilda tugevama vastu vahetada :shock:

Lihtsam ja probleemivabam on igatahes mootori vahetusel minna vanemat tüüpi, kuid suurema mootori peale. Varuosade hinnad on hulka soodsamad, mootor ise väärkasutuse suhtes vastupidavam ning kestvam.
Samuti ei nõua selle remontimine erilist kvalifikatsiooni ega eririistu.

Mootorid alates M50-st ei ole ette nähtud enam ise parandamiseks, selleks pole sul ei riistu, skeeme, käsiraamatuid ja andmeid. Milleks oma elu keerukaks teha :?:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Aare kirjutas: Minu auto (tõsi, ta on E34st oma 200 kilo kergem) võtab keskmiselt 11,5 sajale, trassil 7-8 ja linnas 13-14. Üle 15 ei ole ma kunagi saanud, ka talvel mitte.
No 13l linnakulu keskmine juht ei saavuta , tehasemanualis on M535i linnakuluks märgitud 15,0 sajale, ise sain suvel sellise kulu kätte küll, kui aga näiteks töökoht 5km kaugusel on tuleb talvel keskmiseks kuluks 18l sajale. Põjuse leiab motronic ajust mis külma mootoriga pihustab neljandiku võrra rohkem kütust mootorisse, miinuskraadidega suur mootor ei jõua lühikeste vahemaadega soojaks minna. Maanteekulu osas Sinuga nõus.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit Peljo kirjutas:Sorry bemarifan (et teemasse sekkun) aga tahaks täpsustusi temalt(priitv8) ta väidete kohta.
Milliste väidete?
1) Läbilaskevõime kiitmise kohta?
2) Või selle kohta, et suurematel mootoritel on see parem kui väikestel?
3) Või selle, et bemmi mootoritel on see üldiselt hea?

1) kohe kui tallinnas tagasi olen, võin selle lehe sisse skännida ja välja panna.
2) see on vist lemma, mis ei vaja tõestamist.
3) see on minu subjektiivne arvamus ja väljendab minu usku bemmi mootorisse ;)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta