E36 piiksub kahtlaselt...

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
TaaviM
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 14.04.2004 21:53 13
Peamine sõiduk: BMW 530D E60
Asukoht: Saksamaa

E36 piiksub kahtlaselt...

Postitus Postitas TaaviM »

Peale 5-10 km. sõitu hakkab auto armatuuris midagi piiksuma. alguses on üksikud piiksud, edasi läheb tihedamaks ja valjemaks. süüte väljakeeramine ei aita, piiksub ikka edasi. mõne aja mõõdudes jääb vait.
alati ei hakka piiksuma.
oskaks keegi õelda, mis võib seda põhjustada?

auto on ise aastast 91.a. 320 e36 kompuutriga.
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Mul teeb 1 te kindlat heli (ühekordne monotoonne heli) siis, kui kompuuter määrab välistemperatuuri, arvan, et sul sama, seega pole põhjust muretsemiseks. Kontrollida saad nii, et näidikuteploki tagant võtad 3est pistikust 1he tagant(minumeelest oli vasakpoolne) ja käivitad, pärast seda paned tagasi ja kui siis häält teeb ongi ok.
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Ma arvan ,et tee räägite teineteisest mööda.. sest temperatuuri muutust fikseerib kompuuter 1x heliga... vähemalt on e34'l sedasi... Samas ei saa see ka kellast tingitud olla kuna täistunni saabudes annab kell märku 3-4 piuksuga... kuid kui asi on pidev ja läheb valjemaks.. siis on midaig muud viga.. :oops:
Lancer EVOLUTION 9
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Mnjah, vbl. tõesti mööda, kuid minumeelest on seda esialgset postitust pärast vastust täpsustatud aga ok. Kell mul küll häält ei tee ja temp. jah ainult 1 he korra ja mõõdab, siis kui ise tahab. Kui sul ikka pidevalt midagi seal häält teeb, siis 525-ga nõus.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Vaata selle prääksu juurde viivad juhtmed üle! E34-l on see piiksuja kinnitatud armatuuri aluse kattepapi külge. Ja kui mälu ei peta, siis on tal 3 erinevat plussiotsa, millele pinget andes erinev hääl tehakse. Ühte neist juhib kelladepaneel (tahhoplokk) ja kahte pardakompuuter. Kui selle prääksu küljest juhe lahti ühendada siis enam ei piiksu? Kui nii, siis vaata kas saab millegipärast sinna +12V pinge või massi peale? Kui juhtmekimp ka korras, alles siis hakkaks kompuutrit või kelladeplokki kahtlustama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta