milline bensiin ?
milline bensiin ?
kuna otsingut kasutades ei leidnud piisavat vastust,siis ootaks kogemusi ja veendumusi eesti bensiini (eesti väikese algus tähega) kohta.
kelle bensiini kasutate,millega auto kulu väikseim ja töö ühtlaseim?
teadjamehed võiks ka põhjendada.
ise olen suht segaduses millega sõita,uno x nitro 3000 tundub küll parim ?
praegu sees statoil 98 ultima ja ka väga ei kurda(linnas 10l/100km)
kelle bensiini kasutate,millega auto kulu väikseim ja töö ühtlaseim?
teadjamehed võiks ka põhjendada.
ise olen suht segaduses millega sõita,uno x nitro 3000 tundub küll parim ?
praegu sees statoil 98 ultima ja ka väga ei kurda(linnas 10l/100km)
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
Siiani enamuses UNOst võetud ja pole kurta saand. Seda XNITROT või mis iganes ta on - pole riskind sisse valada!
A nä eile sain jällegi UNOst sitemat kütet kui tavaliselt - mootor ebaühtlane ja jääb kännu taha kinni! Nii, et võta kinni, tundub, et rohkem hea õnne peale mäng on arengumaades see tankimise värk
A nä eile sain jällegi UNOst sitemat kütet kui tavaliselt - mootor ebaühtlane ja jääb kännu taha kinni! Nii, et võta kinni, tundub, et rohkem hea õnne peale mäng on arengumaades see tankimise värk

See on meie riigis jah paraku juhuse asi kust kehva kütet sisse saad.
Ise kasutan Neste 98E,pole sellega veel nagu alt läinud.DIO-st
on saand ka tangitud tundub norm.igatahes mootor on ühtlaselt töötanud,
kuigi tundub nagu,et Neste kestab sama raha eest kauem.
Uuno X ainult halvad kogemused.2 korda tankinud sealt,enam ei
näita oma nägu sinna
Tundub,et Uuno X segab bensiini sisse
niipalju lisaaineid,et küte ei taha enam plahvatada.Igastahes minu
auto ei tahtnud selle bensiiniga enam käivituda ja töötas ebaühtlaselt.
Kui sõitsin vähemaks ja lisasin Neste oma hakkas auto tööle.
Eks ta ikke juhuse asi ole.
Ise kasutan Neste 98E,pole sellega veel nagu alt läinud.DIO-st
on saand ka tangitud tundub norm.igatahes mootor on ühtlaselt töötanud,
kuigi tundub nagu,et Neste kestab sama raha eest kauem.
Uuno X ainult halvad kogemused.2 korda tankinud sealt,enam ei
näita oma nägu sinna

niipalju lisaaineid,et küte ei taha enam plahvatada.Igastahes minu
auto ei tahtnud selle bensiiniga enam käivituda ja töötas ebaühtlaselt.
Kui sõitsin vähemaks ja lisasin Neste oma hakkas auto tööle.
Eks ta ikke juhuse asi ole.
BMW 520- 1992a.
bens
pikaajalise proovimise tulemusel sobib mulle kõige paremini statoili kytus.
Kütustega on tegelikult nii, et kindlat firmat ning toodet ei saagi soovitada. Kütuse kvaliteedi määrab suures osas praagi osakaal - mina olen kuulnud absoluutselt iga firma kohta nii häid kui halbu sõnu (olen ise kütuste värgiga tööalaselt seotud). KÕIKIDESSE bensiinidesse tekib aja jooksul kondensvesi, mis üldjuhul ongi pahanduse põhjustaja.
Kindlam on tankida selliselt tanklast kus kütuste ringlus mahutis (terminal->tankla->kliendi auto->mahuti tühi / ja algusesse) on kiire e. tanklas käib piisavalt kliente, et ei jääks pikaks ajaks seisma ja vett koguma.
Tänasel päeval peaksid suurtemate firmade kütused küll igal juhul vastama miinimum kvaliteedi nõuetele (sertifikaat), kuid see proov on võetud terminalis ja seega tankla mahutis toimuvaid muutusi ei arvesta. Oktaanarv on bensiinidel tänaseks päevaks vastavuses tankimispüstolile märgitud nr-ga (95, 98)
Kindla peale minek on ilmselt nagu mootoriõli puhul - selline firma mille kohta on suhteliselt vähem kaebusi, praegu vist Statoil ja bensiiniks valiks 98 ULTIMA.
/ei tööta ise Statoilis/
ise kasutan Lukoil 98 EURO ja Statoil 98 ULTIMA. Talvel vee eemaldajat "STP Water Remover". Ei kurda.
Kindlam on tankida selliselt tanklast kus kütuste ringlus mahutis (terminal->tankla->kliendi auto->mahuti tühi / ja algusesse) on kiire e. tanklas käib piisavalt kliente, et ei jääks pikaks ajaks seisma ja vett koguma.
Tänasel päeval peaksid suurtemate firmade kütused küll igal juhul vastama miinimum kvaliteedi nõuetele (sertifikaat), kuid see proov on võetud terminalis ja seega tankla mahutis toimuvaid muutusi ei arvesta. Oktaanarv on bensiinidel tänaseks päevaks vastavuses tankimispüstolile märgitud nr-ga (95, 98)
Kindla peale minek on ilmselt nagu mootoriõli puhul - selline firma mille kohta on suhteliselt vähem kaebusi, praegu vist Statoil ja bensiiniks valiks 98 ULTIMA.
/ei tööta ise Statoilis/
ise kasutan Lukoil 98 EURO ja Statoil 98 ULTIMA. Talvel vee eemaldajat "STP Water Remover". Ei kurda.
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
On vist õigem küll ja tuleb vist endalgi Statoili küttele üle minna - kuigi kallim on ta tunduvalt ma täheldasin!pacaan kirjutas: Kindlam on tankida selliselt tanklast kus kütuste ringlus mahutis (terminal->tankla->kliendi auto->mahuti tühi / ja algusesse) on kiire e. tanklas käib piisavalt kliente, et ei jääks pikaks ajaks seisma ja vett koguma.
Aga kui kuldkaardini jõuad, saad juba niipalju alet, et muutub nestega võrdseks. Vist oli vaja 6 kuud järjest vähemalt 1600 krooni eest kuus tankida.Bitbull kirjutas:On vist õigem küll ja tuleb vist endalgi Statoili küttele üle minna - kuigi kallim on ta tunduvalt ma täheldasin!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mul jällegi E34 nagu statoili 95 ultimaga paistis paremini kulgevat kui 98'ga (mazdal oli jälle vastupidi).
Ja kusjuures kõige paremat kütet sain ikka haabersti statoilist (kusjuures ise ei mõelnudki enne sellele, et põhjuseks võib olla suur klientide sagedus, aga nüüd seda teemat lugedes viisin otsad kokku).
Statoilist, mis jääb tartu mnt äärde, lennujaama poolt tulles peterbusri mnt nurgale paremale poole, olen saanud küll ikka sellist kütet, et mootor paugub...
Samas, mingist äripäeva (oli vist?) testist selgus, et odavamat neste 95 kulub rohkem, aga hinnavahe kompenseerib selle.
Ja kusjuures kõige paremat kütet sain ikka haabersti statoilist (kusjuures ise ei mõelnudki enne sellele, et põhjuseks võib olla suur klientide sagedus, aga nüüd seda teemat lugedes viisin otsad kokku).
Statoilist, mis jääb tartu mnt äärde, lennujaama poolt tulles peterbusri mnt nurgale paremale poole, olen saanud küll ikka sellist kütet, et mootor paugub...
Samas, mingist äripäeva (oli vist?) testist selgus, et odavamat neste 95 kulub rohkem, aga hinnavahe kompenseerib selle.
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ise tangin põhiliselt nestes, teinekord ka statoilis, nitro3000 hästi vähekene kulu vähenes, aga võrreldes hind vs kulu on siiski parim valik neste 95 
keegi ajakirjanik võiks teha testi, minna osta kusagilt läänest 200l bensu ja hiljem eestist sama firma tanklast sama bensiini, siis sõita mingit kindlat marsuuti sama temperatuuri juures ja siis arvutada välja vahe. Vähemalt kui saksas käisin oli kulu märgatavalt väiksem, kui eestis pikkadel otsadel.

keegi ajakirjanik võiks teha testi, minna osta kusagilt läänest 200l bensu ja hiljem eestist sama firma tanklast sama bensiini, siis sõita mingit kindlat marsuuti sama temperatuuri juures ja siis arvutada välja vahe. Vähemalt kui saksas käisin oli kulu märgatavalt väiksem, kui eestis pikkadel otsadel.
BMW M5 V10
Selle Saksas odava sõiduga tekkis kunagi jutt Speedsteri Hannesega ja sama kontrollisin ka tuttava kaugsõidujuhi käest. Teema on järgmine , et kui vaadata odomeetri näite siis Saksa teedel tuleb kokkuhoid ühtlasest tempost mis Eesti trasside peal ei ole ligilähedanegi , kuna asulad ja möödasõidud muudavad kulu märgatavalt. Väga optimist ka ei tasuks olla teiste riikide kütuste suhtes. Loomulikult olen isegi roiskund kütust kodumaalt saanud ja muus maailmas võib selle asjaga parem küll olla , ei väida vastu.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mina panin hiljuti tähele, et auto läheb märgatavalt paremini edasi. Tuli meelde tuttava jutt, et Haabersti Statoili bensiiniga on tema seda täheldanud. No ja ma just sealt võtsingi ja mitte meelega kusjuures. JUhuslikult täiesti.
Ei oskja selletada aga kommentaarida.
Tundub utoopiline, aga oma p..sega tunnetatud
98-ga tegu.
Ei oskja selletada aga kommentaarida.
Tundub utoopiline, aga oma p..sega tunnetatud

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Minek ja kulu oleneb täiesti autost, mõni on tundlikum, teisel pole mingit vahet. Mäletan, et mu Caprile maitses ainult ja eranditult vaid Statoili 98. Bemmidel pole aga mitte mingit vahet, kas kõige kallim 98, või uunoxi 95. 

http://www.ristle.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Siin pole küsimus selles, et kas vahe 95 või 98. Sõidan eranditult Statoili 98-ga. Aga Haabersti 98 oleks nagu "kangem" kui teistes.
Ajuvaba ma tean, aga kas võib olla seletus?
Ajuvaba ma tean, aga kas võib olla seletus?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Äkki on seal püti all veesoon või energiasammas?eero kirjutas:Ajuvaba ma tean, aga kas võib olla seletus?
PS pole veel elus seal tankinud, tekkis kohe huvi minna ja proovida.
PPS tea, kas see võluvägi ka nende 95ultimale mõjunud on, või ainult 98-le?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:

Teadupärast kütus segatakse kokku ikkagi terminalis ja idee järgi peaks olema kõigis tanklates üks. Vahe võib tekkida teinekord sellest, et kütus ostetakse sisse kusagilt mujalt ( nt. venemaa ) ja siis võib tulemus olla parem/halvem.
Väite ümberlükkamiseks võite ju helistada esiteks Statoili peakontorisse ja uurida, et kas haaberstis müüvad parema kvaliteediga asja või siis teha testid erinevate tanklate vahel- nt. autolehele vms. teema ettesööta.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Küsiks Viljari kommentaari , mis ta sellese haabersti masinasse lisaks pani




Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutan ainult Statoili. Praegu masuudiga sõites pole erinevate jaamade vahest veel aru saanud. Aga äkki peaks Haaberstit proovima, võib-olla on tõesti energiasammas mahutite all 
Bensukat kasutades sõitsin ainult Statoili 98-ga, sest kunagi mingeid teste lugedes selgus, et meie kütused kipuvad olema lahjemad kui mujal. Kord 95-te kogemata sisse pannes oli minek selgelt lahjem, eks aju oli ennast 98 peale häälestanud.

Bensukat kasutades sõitsin ainult Statoili 98-ga, sest kunagi mingeid teste lugedes selgus, et meie kütused kipuvad olema lahjemad kui mujal. Kord 95-te kogemata sisse pannes oli minek selgelt lahjem, eks aju oli ennast 98 peale häälestanud.
Vot, aga mina pole kummagi oma V8-ga mingit vahet märganud meie 95-l ja 98-l. Peale hinna muidugi.Ilves kirjutas:Bensukat kasutades sõitsin ainult Statoili 98-ga, sest kunagi mingeid teste lugedes selgus, et meie kütused kipuvad olema lahjemad kui mujal. Kord 95-te kogemata sisse pannes oli minek selgelt lahjem, eks aju oli ennast 98 peale häälestanud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!