
Kui vaikne on korras mootor?
Kui vaikne on korras mootor?
Et nagu, kui vaikne peaks üks korralik mootor olema, mõned remondimehed väidavad, et mootori tööd ei tohiks salongis üldse tunda olla värina läbi, teised jälle, et ikka mingi värin on kõigil mootoriltel. Nüüd selle 316 e36 bemariga, kui käigukangist kinni hoiad, siis tunned et väriseb veideike, olenevalt kui palju pöördeid on, ja siduripedaalil jalg ka tunneb, et pedlas on väike värin sees, vana opeli puhul sellist asja ei täheldanud, seal ei olnud mingit värinat tunda. Millest sellised pisikesed värinad mootorisse võivad tulla, või on nad bamaril juba nö tehasest ette nähtud 

bmw 318i
Minul näiteks ka käigukang väriseb. Ja sellega kaasne selline loll pinin, ei saa aru. Kui kätt peal hoida, siis kaob ära:)
Re: bmw 318i
Usu või ära usu, aga mul tegi sellist pininat käigukanginupp! Üks keerd isoleeri kangi otsa aitas!agris26 kirjutas:Minul näiteks ka käigukang väriseb. Ja sellega kaasne selline loll pinin, ei saa aru. Kui kätt peal hoida, siis kaob ära:)
Kontrollida on lihtne: tõmba nupp maha, kui pinin lakkab, on asi selge!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
uhh
Panin juba äravahele, enam ei pinise:)
No 4potine võbisebki natuke. Vähemalt siinsed ärakoinitud hooldamata "otse saksast türklaselt" mootorid meie (AI-)95 bensiiniga
Suurem võbin on kas vaakumileke või kulunud nukk. Või süüte jama.
Bemm võib oopelist erinevalt juba natuke häälekamalt käia ning väriseda juba seepärast, et bmw seerianukkvõll on oma näitajate poolest sama, mis oopeli sportvõll. Mis tähendab häälekamat klapimehhanismi ning kerget võbinat. Samuti pole vähemalt tolle aja bmw mootorite jõudu raisatud mingite mõttetute tasakaalustusvõllide ringiajamiseks nagu enamikul tolleaja riisidel on. Selle asemel pandi kaks silindrit otsa

Suurem võbin on kas vaakumileke või kulunud nukk. Või süüte jama.
Bemm võib oopelist erinevalt juba natuke häälekamalt käia ning väriseda juba seepärast, et bmw seerianukkvõll on oma näitajate poolest sama, mis oopeli sportvõll. Mis tähendab häälekamat klapimehhanismi ning kerget võbinat. Samuti pole vähemalt tolle aja bmw mootorite jõudu raisatud mingite mõttetute tasakaalustusvõllide ringiajamiseks nagu enamikul tolleaja riisidel on. Selle asemel pandi kaks silindrit otsa

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990