1. leht 1-st

Piduriklotsi andur !

Postitatud: 05.03.2003 19:53 14
Postitas Cardo
Nii tekkis selline huvitav nähtus. Kui vajutada pidurile siis hakkab põlema piduriklotsi anduri lamp- (katkendlikud klotsid). Andurisse läheb 3 juhet . 2 neist on ühendatud kolmas läheb massi. Massijuhe oli mul enne lahti, nüüd ühendasin ära. Piduriklotsisees olev andur on terve. st et takistus on olemas. Milles jama ??

Postitatud: 06.03.2003 15:55 54
Postitas Nuhik
Kas sa pilti ei saaks teha. See et kolm juhet läheb andurisse on üllatav (võibolla peab nii olema). Nii palju kui mina tean peaks minema kaks juhet, tegelikult on see üks juhe. Jookseb andurist U kujuliselt läbi, ehk teisisõnu üks ots läheb sisse ja teine tuleb välja. Põhimõte selles, et kui kulub läbi ei anna enam ühendust ja lamp hakkab põlema.

Postitatud: 06.03.2003 19:07 56
Postitas Cardo
Ma mõtlesin pikalt ja jõudsin järeldusele !! Kas see ka tõsi on näitab lähiaeg. Teema vist selline , et kui piduriklots läbi hakkab minema surub ta traati vastu ketast see annab lühist ( otse massi) ja hakkabgi põlema . Kui traat juba läbi on siis jääbgi lamp põlema. Enamikel on lihtsalt see kolmas massijuhe läbi kulunud ja ei tööta. Nii oli ka minul . Probleem tekkisgi siis kui selle juhtme ära parandasin. Sai veel Sauelt Igori käest küsitud kuhu see kolmas juhe läheb ! Vot nii.....

Postitatud: 06.03.2003 19:36 45
Postitas Eerik_K
Cardo, natuke selgitan, ma isiklikult arvan et sama systeem peaks ka vanematel vist olema. Minul on piduriandur 2 kontaktiga ja see just hakkab põlema siis kui 2 kontakti katkeb. Nimelt asi nii et selle anduri sees läheb juhe kokku ja kui klots juab miinimum tasemele hakkab ka kulutama seda andurit seni kuni kontakt katkeb

Postitatud: 06.03.2003 20:10 53
Postitas Cardo
Täpsustan siin ::: Kapotialusest kaablist tuleb 3 juhet, 2 neist läheb pistikusse kolmas otse massi mis asub amordipüstiku küljes. Pistikust edasi läheb küll 2 juhet ja need teevad lihtsalt U piduriklotsisees asuvas anduris !

Postitatud: 15.04.2003 21:55 39
Postitas Cardo
Klotsid vahetatud ja probleem kadunud. Sai ka üle uuritud selle anduri ehitus. Traadid ei olnudgi kulunud vaid anduril on sellex spetsiaalne vaskkõrgendus. See hakkab juba mitu millimeetrit enne traati otse massi ehk vastu piduriketast märku andma. Niiet kui pirnike juba täiega põlema jääb tuleb ka andur vahetada, kui vaid pidurdades süttib siis kõlbab andur ka peale klotside vahetust ideaalselt.

Postitatud: 16.04.2003 08:49 37
Postitas Andry
mõttetu asi see andur, nagunii saab klotse chekitud iga paari kuu tagant(kasvõi näiteks rataste vahetusega).
Enda omal kui uued klotsid sai pandud, siis sai lihtsalt need kaks juhet omavahel ühendatud ja siis kustub ka see tuli armatuuris ära.

Postitatud: 16.04.2003 09:13 14
Postitas putitaja
Kusjuures tuluke hakkab juba tükk aega enne klotsi kriitilist kulumispiiri vilkuma.
Isegi liiga vara.
Kuna Pärnust ei olnud võimalik anduriga klotse saada, võtsin juhtmed üldse autolt maha, armatuurist pirn välja, läbipõlend pirn asemele ja kompuutril tuluke kinni.
Ainuke jama on selles, et iga kord kui auto käivitad tuleb CHECK nuppu vajutada.