Mispärast puudub õli surve?
Mispärast puudub õli surve?
Nii, tegemist siis 525tds e34 jaga, pööratel õlituli kustub, tühikäigul vilgub? siit küsimus mis võib viga olla ?? ja surve on kah karteris... kas võib olla see viga, et plokikaan pingutati valesti peale??+
igati kõikide tarkade/mittetarkade, kes midagi oskavad öelda, nende arvamused on teretulnud
mainiks veel niipalju et suht kiirelt oleks soov teada saada millest võib olla tingitud surve karteris??
igati kõikide tarkade/mittetarkade, kes midagi oskavad öelda, nende arvamused on teretulnud
mainiks veel niipalju et suht kiirelt oleks soov teada saada millest võib olla tingitud surve karteris??
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kas õli oled kunagi koos filtriga vahetanud?
alusta õlisurve mõõtmisest ja kui on tõesti liiga madal siis ära käia teda rohkem, vaata kas õlipump on ikka terve? kui pump terve ja kanalites mingit jama pole siis keera saaled lahti
kui need ka korras siis keera ülevalt lahti ja vaata et nuki pukid ikka peal oleksid
kui suur see surve on?



http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
valuvelg kirjutas:kas õli oled kunagi koos filtriga vahetanud?alusta õlisurve mõõtmisest ja kui on tõesti liiga madal siis ära käia teda rohkem, vaata kas õlipump on ikka terve? kui pump terve ja kanalites mingit jama pole siis keera saaled lahti
kui need ka korras siis keera ülevalt lahti ja vaata et nuki pukid ikka peal oleksid
kui suur see surve on?
loogiline et õli on regulaarselt vahetatud koos kõigi sinna juurde käivate filtritega(õli, õhu ja salong) mis loll küsimus see veel on


nagu ma mainisin siis tühikäigul viskab õlitule põlema ja seda ka maanteel ühtlaselt sõites... aga kui kiirendada, siis kustub õlituli ära...vaevalt see on anduri viga...
kuida ma saan vaadata kas õlipump on terve?
ja küsimus veel selline, et kas karterituulutusest peab tulema niiöelda "öliauru"?? või ei tule karterituulutusest mittemidagi?
Kas rihmaratas on korralikult kinni (ma mõtlen selle esimese rihmarata - suurt polti). Kui see polt pole piisavalt tugevasti kinni - hakkab jamama õlisurve kuna õlipump sellega otseselt seotud.
Kas remondi käigus oled seda polti lahti keerand?
Ja üldse ma ei soovitaks nii sõita kuna vilkuva õlitulega on õlisurve ca 0.4 bar mis on väga väike- see pärast ka suurem aur ja karteris surve
, ja andur niisama lambist peale remonti jamama ei saa hakata(väike tõenäosus et saab).
Mehhaanilise õlisurve mõõtja ei pea olema poest ostetud- võid ise teha. Võtad piduri vooliku, kamazi anduri (skaalaga alates 0 bar kuni 10 bar- see umbes pakutud), ja paar üleminekut vaja osta- mõõdad ära ja asi ühel pool...
Kas remondi käigus oled seda polti lahti keerand?
Ja üldse ma ei soovitaks nii sõita kuna vilkuva õlitulega on õlisurve ca 0.4 bar mis on väga väike- see pärast ka suurem aur ja karteris surve

Mehhaanilise õlisurve mõõtja ei pea olema poest ostetud- võid ise teha. Võtad piduri vooliku, kamazi anduri (skaalaga alates 0 bar kuni 10 bar- see umbes pakutud), ja paar üleminekut vaja osta- mõõdad ära ja asi ühel pool...
Minul oli samade sümptomitega tegu anduri veaga. Aga nagu ülalpool sulle juba öeldi, siis esimese asjana manomeeter külge ja kontrolli õlisurve ära.seix kirjutas:nagu ma mainisin siis tühikäigul viskab õlitule põlema ja seda ka maanteel ühtlaselt sõites... aga kui kiirendada, siis kustub õlituli ära...vaevalt see on anduri viga...
e10 & e21 & e24 & e30 & R
otsa kaane tihendi vahetuses käis ja peale seda oli kõik norm, nagu õli peale valasin siis hakkas tuli põlema, ja kolina lõi kah motosse sisse, aga siis see remonditsello avastas seda et rihmaratas, see millel see õlipump jookseb vms, see oli arvatavasti lahti jäänud, ja siis selle metallist kiilu seal puru kiskunud ... mootoris on kõik ilusti terved...jargo kirjutas:kas sul viimati remonditi kuskil mootorit,kuna väitsid et äkki pingutati kaas valesti.mida remonditi?surve karteris viitab siiski sellele,et surveröngad vist kulunud.millal viga välja tuli,järsku?
Danil523 kirjutas:Kas rihmaratas on korralikult kinni (ma mõtlen selle esimese rihmarata - suurt polti). Kui see polt pole piisavalt tugevasti kinni - hakkab jamama õlisurve kuna õlipump sellega otseselt seotud.
Kas remondi käigus oled seda polti lahti keerand?
Ja üldse ma ei soovitaks nii sõita kuna vilkuva õlitulega on õlisurve ca 0.4 bar mis on väga väike- see pärast ka suurem aur ja karteris surve, ja andur niisama lambist peale remonti jamama ei saa hakata(väike tõenäosus et saab).
Mehhaanilise õlisurve mõõtja ei pea olema poest ostetud- võid ise teha. Võtad piduri vooliku, kamazi anduri (skaalaga alates 0 bar kuni 10 bar- see umbes pakutud), ja paar üleminekut vaja osta- mõõdad ära ja asi ühel pool...
kust otsast ma mõõdan seda ? auto ei sõidagi, ootab remondi aega... aga rihmaratas kinnitub ju nuka otsa ja õlipumbale jookseb nukkvõlli pealt kett, või olen ma valesti aru saanud, aga eks ma annan teada ,mis põlhjustas seda... täna peaks kokku saama ... vist ...