Tester ei lähe auto ajuga ühendusse
Tester ei lähe auto ajuga ühendusse
Sai korraks rool küljest ära ja pärast airbag tuli põleb nüüd.Ülevaatusel hakati norima sellega ja pidin hädaga teenindusse minema et ära nullida aga seal ei saanud arvuti ajuga ühendusse ja jäigi nullimata. Jutust jäi mulje et vist ühegi samasuguse autoga pole seda probleemi olnud,et väga imelik. Ehk keegi teab viga või oskab pakkuda midagi? et kas äkki mingi teine aju pandud? auto e34 535i 92a
Julm vend oled!Paned aga sellise masinaga ringi millel airbag tuli põleb!?Hea,et ülevaatusel mõistust juurde anti,ei oska meist keegi seda ette ennustada mida mõtleb selle airbagi aju.Tuli tal ju selleks ongi,et näidata viga.Hea,et sõidu ajal veel täis pole ennast puhunud,see padi.
Otsi mingi pädevam koht siis kui Võrus targemaid pole.Tartus peaks kindlasti midagi leidma.
EDU!
Otsi mingi pädevam koht siis kui Võrus targemaid pole.Tartus peaks kindlasti midagi leidma.
EDU!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
sellise jutu peale mine maga end kaineks või saa narkokaifist üle. Airbagi tuli põleb siis kui on kehv kontakt või veakood mälus. mida saab diagnostikas kustutada, avariipuhul airbag ei avane lihtsalt.vaikeboa kirjutas:Julm vend oled!Paned aga sellise masinaga ringi millel airbag tuli põleb!?Hea,et ülevaatusel mõistust juurde anti,ei oska meist keegi seda ette ennustada mida mõtleb selle airbagi aju.Tuli tal ju selleks ongi,et näidata viga.Hea,et sõidu ajal veel täis pole ennast puhunud,see padi.
Otsi mingi pädevam koht siis kui Võrus targemaid pole.Tartus peaks kindlasti midagi leidma.
EDU!
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Sorry for OT: Kunagi internetist otsisin infot airbagide kohta ja leidsin et tegelikult on enamasti sedasi et isegi kui airbagi tuli põleb siis bag ikkagi avaneb avarii korral (see küll oleneb tiba sellest millist viga süsteem parajasti näeb).
Aga tavaliselt on ta sellisel juhul nn. ohureiimis ja avab näiteks mõlemad esimesed airbagid vaatamata sellele et kedagi kõrvalistmel ei istunud.
Aga tavaliselt on ta sellisel juhul nn. ohureiimis ja avab näiteks mõlemad esimesed airbagid vaatamata sellele et kedagi kõrvalistmel ei istunud.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
vaikeboa kirjutas:Julm vend oled!Paned aga sellise masinaga ringi millel airbag tuli põleb!?Hea,et ülevaatusel mõistust juurde anti,ei oska meist keegi seda ette ennustada mida mõtleb selle airbagi aju.Tuli tal ju selleks ongi,et näidata viga.Hea,et sõidu ajal veel täis pole ennast puhunud,see padi.
Otsi mingi pädevam koht siis kui Võrus targemaid pole.Tartus peaks kindlasti midagi leidma.
EDU!
aga mis sa arvad mis viga on või mida se aju arvata võib
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Siin pole mõtet ennustada midagi! Tuleb diagnoosida aparaadiga. Selle võib tõesti põhjustada mõni pistiku halb kontakt, halb juhe, bag ise tuksis, mis iganes.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
No esimene post ju rääkis, et diagnost ei näidanud midagi.
Siin kohal ka antrireklaam: kagu-selli mine ainult siis, kui sul on vaja... hmm, ära mine üldse.
Selle koha kohta on paljud sõbrad-tuttavad rääkinud ainult halba. Tõestuseks, et ma ei blufi:
1.) Vanaema Opel Corsa:
Vahetati piduriklotsid+pidurivedelik. Loomulikult nõuab tegevus õhutamist. Seega: Kagu-selli SPETSIALISTID alustasid õhutamist esimesest juhipoolsest!!! rattast.
2.)Ema kolleegi Nissan Primera
Viis auto igaks-juhuks enne ÜV-d kontrolli, et kõik oleks OK!
Pmst sai ta peale käiku veel nädal aega seal käija, sest avastas pagasnikust õhufiltri, sumbutaja jubinaid ja midagi oli veel, mis SPETSIALISTIDEL meelest läks.
3.)Tädi Opel Astra
Probleem: Auto vibab/kaldub kuidagi imelikult tee peal
Vahetati tal seal kettad, klotsid ja ei tea mis imevidinaid veel, kogusummas koos tööga ca 4,5k. Nädal aega korralik, siis jälle sama jama.
Tegelik viga: Rehv kõver, pluss teisel rehvil muna väljas.
Tahab veel keegi midagi?
Siin kohal ka antrireklaam: kagu-selli mine ainult siis, kui sul on vaja... hmm, ära mine üldse.
Selle koha kohta on paljud sõbrad-tuttavad rääkinud ainult halba. Tõestuseks, et ma ei blufi:
1.) Vanaema Opel Corsa:
Vahetati piduriklotsid+pidurivedelik. Loomulikult nõuab tegevus õhutamist. Seega: Kagu-selli SPETSIALISTID alustasid õhutamist esimesest juhipoolsest!!! rattast.
2.)Ema kolleegi Nissan Primera
Viis auto igaks-juhuks enne ÜV-d kontrolli, et kõik oleks OK!
Pmst sai ta peale käiku veel nädal aega seal käija, sest avastas pagasnikust õhufiltri, sumbutaja jubinaid ja midagi oli veel, mis SPETSIALISTIDEL meelest läks.
3.)Tädi Opel Astra
Probleem: Auto vibab/kaldub kuidagi imelikult tee peal
Vahetati tal seal kettad, klotsid ja ei tea mis imevidinaid veel, kogusummas koos tööga ca 4,5k. Nädal aega korralik, siis jälle sama jama.
Tegelik viga: Rehv kõver, pluss teisel rehvil muna väljas.
Tahab veel keegi midagi?
Kuulge härrased kes te mind siis magama saadate või mis iganes.Tehke endale kõige pealt selgeks mis on õhkpadi ja milline on tema tööpõhimõte.
Ajan jälle kellelgi "targemal" kopsu üle maksa aga see padi mis on paigutatud autosse meid kaitsma on ka paras taparelv kui ta peaks omapead tegutsema.See on jumala vale jutt et tuli põleb ainult siis kui on mingi a-la kontakti viga.Huvitav arusaam?Kui armatuuris hakkab põlema õlisurve tuli miks te siis kohe esmase asjana õlivarda järgi käe ajate?Põrutage aga edasi ja mis sest,et tuli põleb.Võib olla on ka "kehv kontakt" ja tuli "lihtsalt" ei kustu ära.
Ajan jälle kellelgi "targemal" kopsu üle maksa aga see padi mis on paigutatud autosse meid kaitsma on ka paras taparelv kui ta peaks omapead tegutsema.See on jumala vale jutt et tuli põleb ainult siis kui on mingi a-la kontakti viga.Huvitav arusaam?Kui armatuuris hakkab põlema õlisurve tuli miks te siis kohe esmase asjana õlivarda järgi käe ajate?Põrutage aga edasi ja mis sest,et tuli põleb.Võib olla on ka "kehv kontakt" ja tuli "lihtsalt" ei kustu ära.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
-
- Huviline
- Postitusi: 380
- Liitunud: 14.09.2006 11:07 12
- Peamine sõiduk: Nissan X-Trail T31
- Asukoht: Tallinn / Viimsi
Minu arust oli asi hoopis nii, et kui AIRBAG süsteemis tekib mingi rikke, siis aju lükkab kogu süsteemi välja ja see ei hakka tööle enne, kui rikke on parandatud ja veateade kustutatud! Niiet see AIRBAG ise mitte kuidagi lahti ei tule!vaikeboa kirjutas:Kuulge härrased kes te mind siis magama saadate või mis iganes.Tehke endale kõige pealt selgeks mis on õhkpadi ja milline on tema tööpõhimõte.
Ajan jälle kellelgi "targemal" kopsu üle maksa aga see padi mis on paigutatud autosse meid kaitsma on ka paras taparelv kui ta peaks omapead tegutsema.See on jumala vale jutt et tuli põleb ainult siis kui on mingi a-la kontakti viga.Huvitav arusaam?Kui armatuuris hakkab põlema õlisurve tuli miks te siis kohe esmase asjana õlivarda järgi käe ajate?Põrutage aga edasi ja mis sest,et tuli põleb.Võib olla on ka "kehv kontakt" ja tuli "lihtsalt" ei kustu ära.
Täitsa õige tähelepanek-"Minu arust oli asi hoopis nii, et ..."!Aga mida arvab AIRBAG-i aju?eX-Clusive kirjutas:
Minu arust oli asi hoopis nii, et kui AIRBAG süsteemis tekib mingi rikke, siis aju lükkab kogu süsteemi välja ja see ei hakka tööle enne, kui rikke on parandatud ja veateade kustutatud! Niiet see AIRBAG ise mitte kuidagi lahti ei tule!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM