kuidas selgitada välja viga?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
tondiste
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.06.2008 22:57 07
Asukoht: Vahelduv

kuidas selgitada välja viga?

Postitus Postitas tondiste »

auto teeb kiiruse muutudes müra.. suht nagu trollibuss, tegu e36 318ia 92 aastaga. KAS hakkab õhtale minema differ? või tagalaagrid? või käigukast hoopistükis või on kardaanil midagi mäda? ise välistaks rattalaagrid, sest lokse ei tundu autot loksutades olevat ja kurvides see heli ei muutu minuarust. esimene mõte oli, et tagadiffer, saaksin kasutatu ostetud, üks kaasforumlane pakkus mulle, aga ei taha vale jubinat ka osta. kas stendides tuvastatakse ära, misasi sellist mölinat sõidu ajal teeb? heli tuleb ikkagi ütleks, et tagaotsast sõiduajal, kiiruse muutudes muutub ka lärm.. kuskil 110 pealt kaob peaaegu ära.. või siis ma lihtsalt ei kuule. sooviks kiiret abi.
ette tänades
Tõnu
edasi viib 112 Baierni traavlit :P :BMW e36 318iA
Kasutaja avatar
tagor
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 02.09.2007 14:24 21
Peamine sõiduk: bmw 523i e60
Asukoht: loo

Postitus Postitas tagor »

Pigem ikka laagrid ,mine mõne remondi venna juurde see ütleb kohe mis viga.
eesti-rootsi
Kasutaja avatar
Mart_L
Huviline
Postitusi: 1743
Liitunud: 06.06.2006 19:39 39
Asukoht: Keila/Riisipere

Postitus Postitas Mart_L »

Üldjuhul kui differ hakkab otsi andma, peaks undamine muutuma kui sõidu aeg gaasipedaali vajutad või lahti lased :?
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

Kui rattalaager läbi oleks siis sõites ühelepoole keerates peaks rohkem undama ja teiselepoole keerataes peaks vaiksem olema või siis üldse ei kostu!differ peaks teatud kiirustejuures minuteada undama(nn sünkroniseeriv heli,nt sõbra mersul oli 90-110km/h vahel differ undas)!Kui käigukast undaks siis just teatud pööretega iga käik undaks ??!
Mikk_O
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 21.07.2005 00:29 24
Asukoht: pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mikk_O »

muidugi võib veel olla ka rehvimüra, kui odavad papud all on!
Kasutaja avatar
tondiste
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.06.2008 22:57 07
Asukoht: Vahelduv

Postitus Postitas tondiste »

ei rehvimüra pole, ma arvan, sest hakkas suht äkitselt ja ma tükk aega nende papudega sõitnud, teekattest ei paista olenevat.. kurvidest ka mitte, kui gaasi korra järgi lasen, siis nagu muutub korraks.. keegi andis nõu, et prooviks sedasi, et kiirendan 130 peale üles, lasen gaasi lahti, siis kiirendan uuesti üles, lükkan kangi D pealt N peale kui erinevust pole, on laagrid, kui erinevus on, on differ.. vastab tõele?
edasi viib 112 Baierni traavlit :P :BMW e36 318iA
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

tondiste kirjutas:ei rehvimüra pole, ma arvan, sest hakkas suht äkitselt ja ma tükk aega nende papudega sõitnud, teekattest ei paista olenevat.. kurvidest ka mitte, kui gaasi korra järgi lasen, siis nagu muutub korraks.. keegi andis nõu, et prooviks sedasi, et kiirendan 130 peale üles, lasen gaasi lahti, siis kiirendan uuesti üles, lükkan kangi D pealt N peale kui erinevust pole, on laagrid, kui erinevus on, on differ.. vastab tõele?
Ma just paar posti üleval seletasin rattalaagri kohta!ühelepoole sõiduajal keerates undab rohkem ja teiselepoole keerates on vaiksem v puudub üldse!
Kasutaja avatar
tondiste
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.06.2008 22:57 07
Asukoht: Vahelduv

Postitus Postitas tondiste »

jah kogemata kirjutasin topelt vms.. järelikult laagrid pole.. jääb vist ainus variant differ, proovin korra veel diffril õli välja lasta ja uut panna, aga eriti ei looda, saan teise diffri ja läeb vahetusse.
edasi viib 112 Baierni traavlit :P :BMW e36 318iA
Kasutaja avatar
tondiste
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.06.2008 22:57 07
Asukoht: Vahelduv

Postitus Postitas tondiste »

aga kui kergelt tagarattad ringi peavad käima kui ükshaaval tungiga üles tõstan? palja käega on raske keerata, rattavõtmega paras keerata :S on see normaalne automaatkasti puhul? on võimalik, et kruusateel sõites said laagrid kruusatolmu vms ja nüüd streigivad? samas väga vaiksel pööramisel mingit raginat kl pole.. aga täitsa ilma hääleta rattad all ringi ei käi.. raskelt käivad ja kahinat ikka teevad.. pole ikka veel aimugi, kas viga siis diffris või **** laagrites, katsusin, mingit märkimisväärset vibra küll vedrudes pole kui ratast keerata.. kui siis midagi õige õige minimaalset
edasi viib 112 Baierni traavlit :P :BMW e36 318iA
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Oleneb vist ka sellest, kas sul on läbilibisemisega differ või mitte. Ma mõtlen seda ratta keeramiseks vajamineva jõu suurust. Kui on esimene variant, siis vist käega keerates ei pidanud järgi andma eriti. Pole täpselt meeles, aga kuskil teemas oli juttu...
Kasutaja avatar
tondiste
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 26.06.2008 22:57 07
Asukoht: Vahelduv

Postitus Postitas tondiste »

tuleb välja jah, et LSD differ.. aga läheb vahetusse ikkagi, varsti läeb see LSD differ siia varuosadeks müüki siis
edasi viib 112 Baierni traavlit :P :BMW e36 318iA
Vasta