Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
mure selline et käisin kumme vahetamas ja tuli välja et kummide siseküljed (tagumised) on servadest täiesti siledad. kui autot tagant vaadata siis on näha et rattad on sissepoole kaldu. Millised puksid tuleb vahetada ja mis see maksab orienteeruvalt.
Cardo kirjutas:puksidest tuleb vahetada vedrupuksid.
Kuule kutt mis bmw omab vedrupukse ,enamus tänapäeva sõiduautodel on ju spiraalvedrud mitte lehtvedrud
Cardo hästi paned viimasel ajal,pidevalt ämbrisse
minister kirjutas:mure selline et käisin kumme vahetamas ja tuli välja et kummide siseküljed (tagumised) on servadest täiesti siledad. kui autot tagant vaadata siis on näha et rattad on sissepoole kaldu. Millised puksid tuleb vahetada ja mis see maksab orienteeruvalt.
Ei tea mis marki sul auto on aga E36 sai põikikallet ja (ei mäleta kas kokkujooksu või järeljooksu)kumbagi veel.Soovitaks minna silla stendi,siis seal on näha kas üleliia lääpas või pole hullu.
Acid oleks 1 aprill siis oleksid sina aprillijänes .
Ja ringrajal on rattad lääpas kuna vastava sõidustiili juures jääks vaid pidavaks välisserv. Seepärast ongi lääpas et rehvid ühtlasemalt kuluks.
kunagi käisin oma gsiga kunagise rallisõitja kaaristo töökojas silda r3egullimas ja mul olid esimesed rattad vähe lääpa vajunud ja küsisin siis et kas sellepärast kummi ei sõõ, aga tema vastas mulle seda et ei sõõ ja ringraja autodel on põhiline ikka rajalpüsivuse saautamine rataste lääpaajamisega , mitte kummi ühtlane kulumine
NUh lääpas rataste jutt on Cardol jumala õige ju.
Kui lähed suure hooga kurvi siis auto kaldub ju rohkem ühele poole, vot siis on ka kummil veel hea pidavus ja auto ei lähe külglibisemisse(nii kergelt kuis sõiduauto, kui vaja läheb ikka )
ei muidugi on õige aga, ma pidasin silmas et primaarne on pidamine ja sekundaarne on ühtlane kulumine, ja lääpas rattad ei sõõ kummi kui puksid kõik korras on
Sellekohapealt pole ma nüüd küll midagi kuulnud.
Kui nii, siis on ju hea, ma jälle targem.
Aga kas see mitte kummi rõhust ei või oleneda?
Et kui rõhku õieti siis lääpas rattal ulatub ka kogu kummi pind vastu maad, kui liiga palju siis ainult äär?
(ma usun et nüüd panin puusse, palun parandage mind)
kusjuures.....enne 195 laiusega rehviga oli ka näha et rattad lääpas on. Nüüd 245 laiusega tundub et on sirgelt, on ka küsitud mu käest et kuda sa tagarattad sirgeks said.
Ah, mida jahute, muidugi kui lääpas, siis kuluvad rehvid seest poolt kiiremini. Kujutage asja loogiliselt ette- surve rehvi servadele erinev.
Omal sama probleem- ega muu ei aita, kui visata väsinud vedrud minema ja uued alla.
Kindel on ka see, et pidamine on parem- seda vaid kurvis. Kui vaja pidamist ja raha rehve osta, siis las olla lääpas
rajko kirjutas:kusjuures.....enne 195 laiusega rehviga oli ka näha et rattad lääpas on. Nüüd 245 laiusega tundub et on sirgelt, on ka küsitud mu käest et kuda sa tagarattad sirgeks said.
Sai isegi proovitud 15 tolli plekk veljega olid ratta iga väga lääpas -tagant poolt vaadates. Kuid 17 rehviga oli see viga tunduvalt väiksem (tegu oli siiski sportvedrustusega) Kuigi jah rattad on kergelt lääpas ka uutel bmw'l kitsama rehviga tuleb see rohkem esile
Üldiselt polegi nagu siis vastust saanud, endal ka sihuke probleem , et siis sööb sisemist äärt (Pole nagu ringrajapoiss ). Tahaks tõesti asjalikku vastust ka saada. Autoks on E30 316 aastast 86.
igasugust jama aetakse, aga lõpptulemus on peaaegu null. mis siis E 34´l lõppudelõpuks vaja vahetada on - kas vedrud - sest ülevaatusel olid sillapuksid korras.
Vedrude kohapealt julgen vaielda.
Meil on 1 vedru täitsa ära vajunud (täna saab vist uued ) aga rattad ei ole väga lääpas.
Kristo_P'l tuleneb asi arvatavasti sellest et tal sportvedru.
Kõige lihtsam on minna kuhugi sillastendi ja neilt käsida et milles probleem. Ja siis meilegi teatada
Kitsama kummia paistab jah millegipärast see asi nii välja nagu oleks kohe koledalt lääpas, aga laiemaga oleks jälle nagu hulka parem see asi.
Reeglina ikka on puksid ära väsinud, räägivad, et kangema mootori puhul kangutab õõtsa kõveraks.
Eile tegin autost pilte ja kui pärast neid vaatama hakkasin siis mingi nurga all tundub asi päris hull.
Kus juures all on 225 laiusega 15 tolli velg.
Oskaks paneks pildi tekstile kõrvale ja siis oskaks ehk keegi lähemalt kommenteerida kui hull asi on või ei ole
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Ot: teil on probleem et kulutab sisekülge...mul rsk keskelt tegi kummi nii pastlaks..äärtes on muster korralik ja naeladgi sees....kummirõhk ei olnud üle 2e bari oli vist 1,8 bari autoks e30 coupe 83 a....just vasak ratas on selline.
Annaks suure targutamise peale väikese vihje: E30 tagarattad lääpas, sõid rehvi sisekülgi - vahetatud sai tagavedrud ja suured sillapuksid - tulemus - enam ei söö rehvi, kuigi sillatala puksid tundusid head küll olema
To ciccero: oled sa kindel, et 1,8 oli, või mootsid sa bensukate manomeetritega, lõhnab ülerõhu järele
Erkki_V kirjutas:
To ciccero: oled sa kindel, et 1,8 oli, või mootsid sa bensukate manomeetritega, lõhnab ülerõhu järele
hmm no ma mõõtsin igasugustega enamvähm 1,8 oli..vana veneomaga...mis endal kopressori otsas ja tanklaomaga. njh mingid imelikud kummid on kh...vaatad neid siis on nagu sissepoole lohkus jne