tagarattad tiba lääpas

Üldised arutelud ning näpunäited
minister
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 17.08.2004 19:52 34

tagarattad tiba lääpas

Postitus Postitas minister »

mure selline et käisin kumme vahetamas ja tuli välja et kummide siseküljed (tagumised) on servadest täiesti siledad. kui autot tagant vaadata siis on näha et rattad on sissepoole kaldu. Millised puksid tuleb vahetada ja mis see maksab orienteeruvalt.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

seda kokkujooksu peaks saama ka niisama reguleerida
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4232
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

puksidest tuleb vahetada vedrupuksid.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Gerrit
Huviline
Postitusi: 147
Liitunud: 14.06.2004 21:48 38
Asukoht: Mustamägi

heido

Postitus Postitas Gerrit »

Cardo kirjutas:puksidest tuleb vahetada vedrupuksid.
mis see nali maksab? mul nagu kisuks ka veidi, kui hoolikalt vaadata...
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

kui hoolikalt vaadata siis X5'el on ka tagarattad lääpas. Väga paljudel BMW'del on nad lääpas, nii uutel kui vanadel, mõnel rohkem-mõnel vähem
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

ega see ei sõõ kummi kui rattad lääpas on . Rattad on enamustel ringraja autodel lääpas
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Cardo kirjutas:puksidest tuleb vahetada vedrupuksid.
Kuule kutt mis bmw omab vedrupukse :oops: ,enamus tänapäeva sõiduautodel on ju spiraalvedrud mitte lehtvedrud :cool:
Cardo hästi paned viimasel ajal,pidevalt ämbrisse :lol:
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Kusjuures E65 just silm hakkas ka peale et tagarattad pisut lääpas. Samas E38 on täiesti sirged enamustel.
Kas tingitud tagasilla ehitusest...
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Re: tagarattad tiba lääpas

Postitus Postitas acid »

minister kirjutas:mure selline et käisin kumme vahetamas ja tuli välja et kummide siseküljed (tagumised) on servadest täiesti siledad. kui autot tagant vaadata siis on näha et rattad on sissepoole kaldu. Millised puksid tuleb vahetada ja mis see maksab orienteeruvalt.
Ei tea mis marki sul auto on aga E36 sai põikikallet ja (ei mäleta kas kokkujooksu või järeljooksu)kumbagi veel.Soovitaks minna silla stendi,siis seal on näha kas üleliia lääpas või pole hullu.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4232
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Acid oleks 1 aprill siis oleksid sina aprillijänes :) .
Ja ringrajal on rattad lääpas kuna vastava sõidustiili juures jääks vaid pidavaks välisserv. Seepärast ongi lääpas et rehvid ühtlasemalt kuluks.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Cardo millest sa nüüd ketrad,ma küsisin su käest ju kus on bmw-l vedrupuksid.Tahaks ka tiba targemaks saada.
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

kunagi käisin oma gsiga kunagise rallisõitja kaaristo töökojas silda r3egullimas ja mul olid esimesed rattad vähe lääpa vajunud ja küsisin siis et kas sellepärast kummi ei sõõ, aga tema vastas mulle seda et ei sõõ ja ringraja autodel on põhiline ikka rajalpüsivuse saautamine rataste lääpaajamisega , mitte kummi ühtlane kulumine
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

NUh lääpas rataste jutt on Cardol jumala õige ju.
Kui lähed suure hooga kurvi siis auto kaldub ju rohkem ühele poole, vot siis on ka kummil veel hea pidavus ja auto ei lähe külglibisemisse(nii kergelt kuis sõiduauto, kui vaja läheb ikka :) )

Aga vedrupuksid uvitaks mindki ;)
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

ei muidugi on õige aga, ma pidasin silmas et primaarne on pidamine ja sekundaarne on ühtlane kulumine, ja lääpas rattad ei sõõ kummi kui puksid kõik korras on
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Sellekohapealt pole ma nüüd küll midagi kuulnud.
Kui nii, siis on ju hea, ma jälle targem.
Aga kas see mitte kummi rõhust ei või oleneda?
Et kui rõhku õieti siis lääpas rattal ulatub ka kogu kummi pind vastu maad, kui liiga palju siis ainult äär?
(ma usun et nüüd panin puusse, palun parandage mind)
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Püsigem teemas.
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

kusjuures.....enne 195 laiusega rehviga oli ka näha et rattad lääpas on. Nüüd 245 laiusega tundub et on sirgelt, on ka küsitud mu käest et kuda sa tagarattad sirgeks said.
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

Ah, mida jahute, muidugi kui lääpas, siis kuluvad rehvid seest poolt kiiremini. Kujutage asja loogiliselt ette- surve rehvi servadele erinev.
Omal sama probleem- ega muu ei aita, kui visata väsinud vedrud minema ja uued alla.
Kindel on ka see, et pidamine on parem- seda vaid kurvis. Kui vaja pidamist ja raha rehve osta, siis las olla lääpas :)
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

rajko kirjutas:kusjuures.....enne 195 laiusega rehviga oli ka näha et rattad lääpas on. Nüüd 245 laiusega tundub et on sirgelt, on ka küsitud mu käest et kuda sa tagarattad sirgeks said.
Sai isegi proovitud 15 tolli plekk veljega olid ratta iga väga lääpas -tagant poolt vaadates. Kuid 17 rehviga oli see viga tunduvalt väiksem (tegu oli siiski sportvedrustusega) Kuigi jah rattad on kergelt lääpas ka uutel bmw'l kitsama rehviga tuleb see rohkem esile :)
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

kohe lähen õue ja vaatan Pilt
Kasutaja avatar
Kalmer K.
Huviline
Postitusi: 1095
Liitunud: 10.03.2004 22:54 18
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas Kalmer K. »

Üldiselt polegi nagu siis vastust saanud, endal ka sihuke probleem :( , et siis sööb sisemist äärt (Pole nagu ringrajapoiss :D ). Tahaks tõesti asjalikku vastust ka saada. Autoks on E30 316 aastast 86.
E90 325I LCI´10 M-Tech
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Niih, käisin ja vaatasin.
195/65 15" suht sirgelt, kui siis on ästi õrn kallak
minister
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 17.08.2004 19:52 34

no

Postitus Postitas minister »

igasugust jama aetakse, aga lõpptulemus on peaaegu null. mis siis E 34´l lõppudelõpuks vaja vahetada on - kas vedrud - sest ülevaatusel olid sillapuksid korras. :?:
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Vedrude kohapealt julgen vaielda.
Meil on 1 vedru täitsa ära vajunud (täna saab vist uued Pilt) aga rattad ei ole väga lääpas.

Kristo_P'l tuleneb asi arvatavasti sellest et tal sportvedru.
Kõige lihtsam on minna kuhugi sillastendi ja neilt käsida et milles probleem. Ja siis meilegi teatada :)
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

Kas keegi on vahepeal targemaks ka saanud?
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Kitsama kummia paistab jah millegipärast see asi nii välja nagu oleks kohe koledalt lääpas, aga laiemaga oleks jälle nagu hulka parem see asi.
Reeglina ikka on puksid ära väsinud, räägivad, et kangema mootori puhul kangutab õõtsa kõveraks.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
margo74
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.02.2005 21:27 35
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas margo74 »

Eile tegin autost pilte ja kui pärast neid vaatama hakkasin siis mingi nurga all tundub asi päris hull.
Kus juures all on 225 laiusega 15 tolli velg.
Oskaks paneks pildi tekstile kõrvale ja siis oskaks ehk keegi lähemalt kommenteerida kui hull asi on või ei ole :|
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Postitus Postitas ciccero »

Ot: teil on probleem et kulutab sisekülge...mul rsk keskelt tegi kummi nii pastlaks..äärtes on muster korralik ja naeladgi sees....kummirõhk ei olnud üle 2e bari oli vist 1,8 bari autoks e30 coupe 83 a....just vasak ratas on selline.
56 328 438
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

:o)

Postitus Postitas Erkki_V »

Annaks suure targutamise peale väikese vihje: E30 tagarattad lääpas, sõid rehvi sisekülgi - vahetatud sai tagavedrud ja suured sillapuksid - tulemus - enam ei söö rehvi, kuigi sillatala puksid tundusid head küll olema

To ciccero: oled sa kindel, et 1,8 oli, või mootsid sa bensukate manomeetritega, lõhnab ülerõhu järele
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Re: :o)

Postitus Postitas ciccero »

Erkki_V kirjutas: To ciccero: oled sa kindel, et 1,8 oli, või mootsid sa bensukate manomeetritega, lõhnab ülerõhu järele
hmm no ma mõõtsin igasugustega enamvähm 1,8 oli..vana veneomaga...mis endal kopressori otsas ja tanklaomaga. njh mingid imelikud kummid on kh...vaatad neid siis on nagu sissepoole lohkus jne :P
56 328 438
Vasta