K: Check Engine (E34) ?
K: Check Engine (E34) ?
Nii.. sai armatuuris läbipõlenud pirne uute vastu vahetatud, aga nüüd põleb mul seal kogu aeg lamp "CHECK ENGINE" (punane). Alguses ei olnud midagi ja siis mõne aja pärast äkki hakkas põlema ja nüüd ta ongi kogu aeg nii, tglt nagu vligub kustumatuna, ära ei kao, et mis see on nüüd?? Tõlgituna on see, et kontrolli mootorit või midagi, kas see lamp peaks aint süüte keeramisel korra põlema ja siis kustuma nagu teisedki märguanded, või teab keegi selle konkreetset ülesannet ja miks ta mul nüüd siis põleb ainult seal, kas lühises midagi??
Ja siis veel üks asi, et vasakpoolse taga ukse juures viimase klaasi juures (nn "kolmnurk-klaasi") suurel kiirusel tuul vihiseb vaikselt, sai proovitud, et uks rohkem kinni läheks, aga kasu polnud, et kas tihendid väsinud, saavad nad seal üldse nii ära "kuluda"?? Mis need uued ka maksta võivad umbkaudu?
Ja siis veel üks asi, et vasakpoolse taga ukse juures viimase klaasi juures (nn "kolmnurk-klaasi") suurel kiirusel tuul vihiseb vaikselt, sai proovitud, et uks rohkem kinni läheks, aga kasu polnud, et kas tihendid väsinud, saavad nad seal üldse nii ära "kuluda"?? Mis need uued ka maksta võivad umbkaudu?
Check engine - mine diagnostikasse
vilin - mul oli selline juhus, et kui tagumise akna alla lsain, ja siis kinni, läks c piilari poolne tihed klaasi alla u poole pealt.....sai tuhendit veitsa muditud ja õigesse asendisse pandud ja oli timmis....ühesõnaga vaata hoolikalt tagumise ukseklaasi tihendit
vilin - mul oli selline juhus, et kui tagumise akna alla lsain, ja siis kinni, läks c piilari poolne tihed klaasi alla u poole pealt.....sai tuhendit veitsa muditud ja õigesse asendisse pandud ja oli timmis....ühesõnaga vaata hoolikalt tagumise ukseklaasi tihendit
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Re: K: E34 ?
Kas see on USA-st toodud E34? Euroopa omadel pole sellist lampi.zaazk kirjutas:Nii.. sai armatuuris läbipõlenud pirne uute vastu vahetatud, aga nüüd põleb mul seal kogu aeg lamp "CHECK ENGINE" (punane).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
..... vot selle kohta ei oska ma küll midagi öelda, kust ta toodud kunagi on..
olen vähem kui kuu aega selle masina omanik olnud ja nüüd tasapisi avastangi igast asju, eelmine omanik polnud suurem asi teadja mees ei millegis.
aga jah, 88a. kohta on mul päris hästi tal varustust peal, suur kompuutergi originaalis + muu..
ja turvavööde kinnituse kohta ka lamp armatuuris olemas, kas see pole USA värk või on tavaline asi??
ja mis see "CHECK ENGINE" on siis, midagi vaja ikka vaja kontrollida??
uksega selline asi, et mul siiski ei tõmba uks kinnipanemisel nii vastu tihendit nagu peaks, aknaga on kõik korras, seal pole midagi, vist ikkagi need suuremad raamide tihendid väsinud selllel uksel.


aga jah, 88a. kohta on mul päris hästi tal varustust peal, suur kompuutergi originaalis + muu..
ja turvavööde kinnituse kohta ka lamp armatuuris olemas, kas see pole USA värk või on tavaline asi??
ja mis see "CHECK ENGINE" on siis, midagi vaja ikka vaja kontrollida??
uksega selline asi, et mul siiski ei tõmba uks kinnipanemisel nii vastu tihendit nagu peaks, aknaga on kõik korras, seal pole midagi, vist ikkagi need suuremad raamide tihendid väsinud selllel uksel.
Aga ütle VIN-koodi seitse viimast sümbolit, siis saame teada.zaazk kirjutas:..... vot selle kohta ei oska ma küll midagi öelda, kust ta toodud kunagi on..ja turvavööde kinnituse kohta ka lamp armatuuris olemas, kas see pole USA värk või on tavaline asi??
ja mis see "CHECK ENGINE" on siis, midagi vaja ikka vaja kontrollida??
CE on jah kalifornia roheliste algatus, tähendab emissiooniga seotud probleemi mootoris.
Euroopa mudelitel (v.a. Rootsi vist) ei olnud ka seda turvavöö signaali. Kas ta on ikka vöö lukuga seotud või kustub lihtsalt niisama nats aja pärast ära?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
VIN koodi seitse viimast sümbolit siis on järgmised: 3517437
.....no mis maa masin mul on siis nüüd??
CE-tähendab emissiooniga seotud probleemi mootoris.??!! Et mis see "emissioon" tähendab siis nagu???
Ei, see turvavöö lamp siiski vöö lukuga seotud ei ole, lihtsalt kustub ära jah natukese aja pärast.
.....no mis maa masin mul on siis nüüd??


CE-tähendab emissiooniga seotud probleemi mootoris.??!! Et mis see "emissioon" tähendab siis nagu???
Ei, see turvavöö lamp siiski vöö lukuga seotud ei ole, lihtsalt kustub ära jah natukese aja pärast.
Mis mõttes? Päris töötav tuluke kohe? See lambi koht on kõigil olemas, aga minu omal ei olnud seal pirni sees (nagu ka turvavöö tules). MIL pirnikese panemine palju ei aidanud sest nagu selgus, pole armatuuri ja ECU vahel jupikest traati ka.Markko kirjutas:minulgi check engine ning turvavöö tuluke olemas,
Rihma tulele pirni panek andis sama efekti: peale süüte sisselülitamist põleb lihtsalt 30 sek ja kustub ära. Aga rihmalukkudes pole isegi seda lülitit sees (nagu US versioonil).
US versioonil on veel üks lisahoiatus, mida meil ei näe: "Key in ignition lock".
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
turvavöö tuluke nagu räägitud ei ole seotud jah sellega kas panen vöö kinni või mitte, lihtsalt põleb hetke.priitv8 kirjutas:Mis mõttes? Päris töötav tuluke kohe?Markko kirjutas:minulgi check engine ning turvavöö tuluke olemas,
Check engine õnnestus mingil kummalisel põhjusel ka hetkeks põlevana näha jah, ei mäleta millest tingitud oli.
E34 525i M20
Re: K: Check Engine (E34) ?
Kuna päris palju igast postitusi ära kustunud siit, siis äkki keegi selgitaks, mis juhtme kuhu peab vedama, et check engine tulukese ka põlema saaks armatuuris?