Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Vastavalt jahutusvedeliku ja sissehingatava õhu temperatuurile pritsitakse kütust lihtsalt rohkem. Vanematel pritsetel oli lausa eraldi pihusti, uuematel toimub kõik põhipihustite kaudu, lihtsalt lahtiolekuajale pannakse vastavast tabelist loetud tambovi konstant otsa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
L-jetronicul (vana süsteem) pole mingit külmkäivituspihustit kuskil. Samas
esimesel Motronicul on see täitsa olemas (mis on selles võrdluses uuem süsteem).
L-jetronicul on lisaetteanne läbi põhipihustite ning lisaõhku antakse läbi jahutusvedeliku poolt soojendatava termostaatklapi. Süsteem on väga keerukas ja selle reguleerimine nii, et asi tasakaalus töötaks, nõuab tükk tööd ja vilumust.
Reguleeritavaid asju on seal vaat kui palju
1. Co kruvi
2. pöörete kruvi
3. lisaõhu termostaadi vedru pingutuse kruvi
Trikk on panna nad koos nii tööle, et külmkäivitusel täis ei lähe ning et soojast peast pöörded liiga alla ei vaju. Süsteemis on umbes 10 erinevat kummivoolikut, mis vanadusest pragunedes teevad igasugu kotermanne.
Õnneks on need UM-s saadaval ja mitte eriti kallid.