Nikasilist plokke saab uuesti nikasiliga katta??

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Nikasilist plokke saab uuesti nikasiliga katta??

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Rahvas teadis rääkida, et ringraja M3 GTR 4.0 V8 mootoril olla sees konventsionaalsed malmhülsid :cool:

Venemaal ennegi trikke tehtud. Turumajanduse alguses pakuti turbonaatoreid ja bensiini kütteväärtust tõstvaid tablette. Samuti õhukeerutajaid karpa alla.

Nähtavasti on seal mingu business, mis pinnakatetega tegeleb. Mis muidugi ei tähenda, et nad suudavad täpselt korrata tehase tehnoloogiat (mis nähtavasti päris avalik pole).

Ma lasin teha mõnda aega tagasi LSD ketaste katte analüüsi (mingi laseriga tehakse) - katte koostis ei olegi mingi suvaline piix, vaid koosnes 4-st või 5st metallist.

Pakun sama on nende kodutöönduslike ...silidega. Turg on suur ja anonüümne, seal saab teha kõike.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Aare kirjutas:Rahvas teadis rääkida, et ringraja M3 GTR 4.0 V8 mootoril olla sees konventsionaalsed malmhülsid :cool:
BTW kuna M54 moto on juba ka malmhülssidega (tehasest!), siis kaldun arvama, et ka M3 tavamoto (S54) on hülsitud. Selle kohta täpsed tehnilised andmed mul kahjuks puuduvad. Seega - oletus.
Kindel on aga see, et alu-silindritega oli ja on ainult M52 pluss Veed.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
AlarM
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 06.05.2004 15:29 26

Postitus Postitas AlarM »

Aare, sa uuri ikka elu veidi.
Mootorratastel on nikasil silindreid taastatud sellest ajast kui nad turule tulid, ehk siis kusagil aastast 88 või 89.
Kusjuures taastatud silinder kipub isegi parem olema kui tehase oma. Kusjuures sisseseade ja tehnoloogia ei ole mingi NASA oma.
Räägin ka täiesti oma kogemuste põhjal. Selline töö korra saksas tehtud, maksis miski 170 euri.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8278
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ka 1992 kui BMW oma M60 turule tõi, oli neil motikamootoritega juba Nikasiliga kogemus (positiivne) olemas.
Sealtsamast tekkis neil ka esimene mõte seda keemilist lagunemist töötemperatuuri tõstmisega (teine termostaat + ECU remap) pidurdada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Tuttav V12 omanik teadis rääkida, et ka soomes pidi sarnast aluploki taastamist tehtama... aga hind pidi malmploki remondiga võrreldes üsna kirves olema. Kuna endal seda muret pole siis täpsemalt kus tehakse ja kuidas ei uurinud :)
Vasta