E34 520i - 91a vibra sees kiirusel 80-110
E34 520i - 91a vibra sees kiirusel 80-110
Lasin rehvikojas tasakaalustada ja üle ka vaadata veel, veljed sirged
Käigust ei olene, kiirusel 80-110 km/h ja sileda pinnakattega teel viskab jubeda vibra sisse masinasse.
Seepärast olen sunnitud pidevalt kiirust ületama
Kas mõni Tartu sell viitsiks asja ehk üle vaadata ja ka ära lappida mõistliku hinnaga
Käigust ei olene, kiirusel 80-110 km/h ja sileda pinnakattega teel viskab jubeda vibra sisse masinasse.
Seepärast olen sunnitud pidevalt kiirust ületama
Kas mõni Tartu sell viitsiks asja ehk üle vaadata ja ka ära lappida mõistliku hinnaga
E34 520i M50 (110kW)
Oli sama viga, et 80-110 kohutav vibra sees. Minu probleem seisnes valedes velgedes. Nimelt olin saanud autoga(E34) kaasa talvekummidega E39 veljed, mis ei sobi oma tsentriava suurusega, muud mõõdud on samad. Tsentiava on E34 72,5mm ja E39 ava on 74mm. http://www.hot.ee/spidomeeter/fitment.html#BMW
samad kogemused olemas...100 juures lõi sellise vibra sisse et lõhub auto ära...Taivo kirjutas:Oli sama viga, et 80-110 kohutav vibra sees. Minu probleem seisnes valedes velgedes. Nimelt olin saanud autoga(E34) kaasa talvekummidega E39 veljed, mis ei sobi oma tsentriava suurusega, muud mõõdud on samad. Tsentiava on E34 72,5mm ja E39 ava on 74mm. http://www.hot.ee/spidomeeter/fitment.html#BMW
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vabandan offtopicu pärast, aga olen isegi väheke sarnase probleemi ees, kas müüa maha või jätta alles ühed Opeli valuveljed, mille keskava diameeter on 0,5mm suurem kui BMW ratta keskava (56,5mm versus 56mm), pole veel proovinud neid velgi auto all ja ei tea seega, kas lööb vibra sisse. Mõne veljespetsialisti arvamus on oodatud. Idee poolest on ju poldid need, mis velge rummu küljes hoiavad, mitte rummu keskmine osa.
Tõnu
Tõnu
Driven by goa
mina küll ei usu, et mõni treial nii õhukesed vaherõngad suudab teha. Et sinna mingisuguseid rõngaid panna tuleks vist tõesti enne natuke veljeava suurendada. Mina jätsin oma plekkveljed lihtsalt paremaid aegu ootama. Kuulsin kuskilt et üks mees oli sinna 0.8 mm paksust plekist tehtud võru vahele toppinud ja sellega asja korda saanud. Ise ei ole seda küll proovinud aga idee kohaselt peaks vist toimima küll. Soovitan järele proovida ja kui õnnestub siis anna teada.
tere jõudu.Pean tõdema et endal oli ka selline jama.Terve päeva raiskasin vea otsimise peale,käisin lugematuid kordi auto all asju otsimas mis võiks vibra tekitada ja kulumis märke näidata,ühed ütlesid et vahepukk, teised et pooltelg on kõver, vea versioone tuli palju,lasin samuti veljed pingist läbi.Lõpuks oli mõistus otsas ning läksin teise kummifirmasse ja lasin veljed uuesti ülevaadata ja üllatus,üllatus kõik veljed viskasid.Veljed balanseeriti ja sõit võis kulgeda ilma vibrata,tagant järgi mõelda tundub veits naljakas kuid tõsi
Vibra on terves autos.
Teema muutus nüüd aktuaalseks, kuna nagunii vaja jooksvasse sevisesse kärutada mingi aeg, siis saaks selle vea kah kõrvaldada.
Aga et meestel vea leidmisega kiiremini läheks, siis ootan veel arvamusi.
Lisan veel, et vibra on ka vabakäiguga, seega kardaani ega selle vahelaagriga asjal vist pistmist pole
Minu järeldus siiani on et kas pooltelg või tagumine velg kõverad (kummipostis mehed ei märganud võibolla )
Mida arvab siinne rahvas
Teema muutus nüüd aktuaalseks, kuna nagunii vaja jooksvasse sevisesse kärutada mingi aeg, siis saaks selle vea kah kõrvaldada.
Aga et meestel vea leidmisega kiiremini läheks, siis ootan veel arvamusi.
Lisan veel, et vibra on ka vabakäiguga, seega kardaani ega selle vahelaagriga asjal vist pistmist pole
Minu järeldus siiani on et kas pooltelg või tagumine velg kõverad (kummipostis mehed ei märganud võibolla )
Mida arvab siinne rahvas
E34 520i M50 (110kW)
Omal sama pull et vibra terves autos ja tuli teine peale seda, kui olin lasknud kardaanipuki ära vahetada. Viisin siis auto tagasi töökotta, kuid ei midagit. Lasin veel käigukasti ja mootoripadjadki vahetada kuna need olid surnud aga vibra ikka sees. Töömehed väidavad, et kardaan muidugi sai kõik sama moodi tagasi nagu oli jne. Kas põhimõtteliselt võib viga peituda selles, et kardaan valesti tagasi pandud, või üldse milles asi võib olla?
hmm
Julgen 90% kindlusega väita, et kardaani vahepukk. Mul oli täpselt sama jama 80-110 pealt viskas vibra sisse. Selline tunne nagu peksaks midagi vastu põhja... ja peksabki. Niigui uus kardaan alla sai, oli masin nagu tutikas :)Saue Igori käest sain mingi 800 eegiga terve kardaani.
mul on 91 aasta 520 ja mure on kah sarnane siis küll enne avariid nüüd siis ei tea eks pärast kui auto kätte saan kontrollin uuesti et kuskil 80-110 tekib rooli vibra sisse lasin rattad üle kontrollida ei leitud midagi lasin ka kardaani loksutada ja alt üle vaadat muud peale tagasilla pukside seal ei loksunud eks kui auto nüüd remonist kätte saan lasen ka need puksid ära vahetada ja kui ikka veel midagi vibrab siis peaks küll kellegi targema poole pöörduma (küsimus ongi selles et kas see vibra võib ka olla kudiagi seotud rataste kokku jooksuga või sisi tõesti puutuvad asjasse ka need tagasilla pukisd kuidagi)
mõnikord tulevad teatud kiirustel vibrad sisse siis kui kardaan on nuudist valesti kokku pandud.
seal on väga peened nuudid ja mosse remonditäpsusega külaseppadel juhtub tihti, et on 1-2 nuuti valesti
enne lahtivõtmist tuleb täpselt ära märkida kuidas koos oli (kui enne oli õigesti koos)
seal on väga peened nuudid ja mosse remonditäpsusega külaseppadel juhtub tihti, et on 1-2 nuuti valesti
enne lahtivõtmist tuleb täpselt ära märkida kuidas koos oli (kui enne oli õigesti koos)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990