e30 salongi ventilaator???
e30 salongi ventilaator???
tere,
kummitab selline mure, et 318 e30 salongi ventikas ei taha korralikult töötada. Probleem seisneb selles, et kui auto käima panna siis töötab täie võimsusega aga siis minuti pärast hakkab ära surema ja jääb töötama esimese ja teise astme vahelisele kiirusele (lülitil astmeid 3) ehki lüliti ise on viimases astmes.
ehk mõni kes taipab elektrist midagi oskab kommenteerida????? Omal mõistus otsas.
kummitab selline mure, et 318 e30 salongi ventikas ei taha korralikult töötada. Probleem seisneb selles, et kui auto käima panna siis töötab täie võimsusega aga siis minuti pärast hakkab ära surema ja jääb töötama esimese ja teise astme vahelisele kiirusele (lülitil astmeid 3) ehki lüliti ise on viimases astmes.
ehk mõni kes taipab elektrist midagi oskab kommenteerida????? Omal mõistus otsas.
salongi ventikas
selge uurin seda asja tänud vihje eest
salongi ventikas
eile avastasin siis sellise asja et kohapeal seistes kipub jahutusvedelik üle kuumenema (salongi ventikas ei tööta veel). Kas peab hakkama kartma et ploki kaan kuskilt otsast katki???? kui sõitma hakkasin siis temperatuur langes normi ja tiba allagi
ventikas
niih salongi ventikas sai siis korda. Oligi mootor läbi. Tänud siimule uue mootori eest ja nüüd vast salong ka vähe soojem
Re: salongi ventikas
kas nüüd kui ventikamootor vahetatud enam ei kuumene kohapeal seistes nii?miquell kirjutas:eile avastasin siis sellise asja et kohapeal seistes kipub jahutusvedelik üle kuumenema (salongi ventikas ei tööta veel). Kas peab hakkama kartma et ploki kaan kuskilt otsast katki???? kui sõitma hakkasin siis temperatuur langes normi ja tiba allagi
ventikas
ei ole saanud veel proovida aga homme vaatan järgi
salongi ventikas
nüüd on mõistus otsas sain sõita 10km ja siis järsku salongi ventikas lakkas töötamast. Võtsin lahti ja mootor oli korras, samuti ka kaitsmed aga nuppu keerates käima ei lähe vkas kuskilt ei lähe vool edasi?????
Reostaati kontrollisid?
Asub samas "ruumis" kus salongi ventilaator aga ligi pääseb salongist (saadki end meeldivalt painutada roolisamba all ). Niiskus teeb selle jubinaga pahandust (roostetab, kontakt paha jne). See kui sa oma ventika kiiruse astmeid vahetad siis sa suunad voolu läbi reostaadi, igale kiirusele on oma takistus (spiraalne traat). Nende spiraalide juures on termolüliti, mis teatud kuumusel katkestab vooluahela üldse.
Urgitse see reostaat välja ja vaata kas on nutune olukord (Taastada eriti pole mõtet) või mitte, romulast võid uue osta aga kontrolli kohapeal kohe järgi. Vihjeks, et 50 eeki paras summa selle eest.
Kui sul tuleb mõte regulli nuppu lahti kangutada siis see on paras hiina laegas, vedrud ja kuulid lendavad kaht lehte laiali. Olen seda paar korda lahti-kokku pannud aga enda kogemustest viga sealt pole eriti mõtet otsida.
Asub samas "ruumis" kus salongi ventilaator aga ligi pääseb salongist (saadki end meeldivalt painutada roolisamba all ). Niiskus teeb selle jubinaga pahandust (roostetab, kontakt paha jne). See kui sa oma ventika kiiruse astmeid vahetad siis sa suunad voolu läbi reostaadi, igale kiirusele on oma takistus (spiraalne traat). Nende spiraalide juures on termolüliti, mis teatud kuumusel katkestab vooluahela üldse.
Urgitse see reostaat välja ja vaata kas on nutune olukord (Taastada eriti pole mõtet) või mitte, romulast võid uue osta aga kontrolli kohapeal kohe järgi. Vihjeks, et 50 eeki paras summa selle eest.
Kui sul tuleb mõte regulli nuppu lahti kangutada siis see on paras hiina laegas, vedrud ja kuulid lendavad kaht lehte laiali. Olen seda paar korda lahti-kokku pannud aga enda kogemustest viga sealt pole eriti mõtet otsida.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
salongi ventikas
tänud nõuannete eest uurin veel asja ja annan teada.
Ventikas ei saa kinni kiilunud olla selle vaatasin järgi sest kui lakkas töötamas võtsin kohe lahti et kontrollida kas mootor ika korras ja siis panin tagasi pesasse ja vaatasin, et kuskile vastu ei käi aga tööle ei hakanud ikka. Seega asi voolus ma arvan ????
Ventikas ei saa kinni kiilunud olla selle vaatasin järgi sest kui lakkas töötamas võtsin kohe lahti et kontrollida kas mootor ika korras ja siis panin tagasi pesasse ja vaatasin, et kuskile vastu ei käi aga tööle ei hakanud ikka. Seega asi voolus ma arvan ????
e30 salongi ventikas
mitte ei saa seda reostaati kätte kas on võimalik ilma armatuuri lahti võtmata üldse kätte saada või tuleb siiski armatuuri lammutama hakata. Kui juhtmeidpidi mina siis käsi taha sina taha kuidagi mahtuda aga võibola otsin valest kohast ?????
Re: e30 salongi ventikas
Oled ikka õiges kohas küll. Ma hoiatasin, et akrobaatikat tuleb teha sama ka näppudega. Armatuuri pole vaja lahti võtta, armatuuri aluse katte aga küll. Vaata hoolega reostaati, kinnitus teine vist ka mingite nagladega. Kui kätte saad siis ise ka imestad kui lihtsalt see käib. Kruvikeeraja võib abiks olla.miquell kirjutas:mitte ei saa seda reostaati kätte kas on võimalik ilma armatuuri lahti võtmata üldse kätte saada või tuleb siiski armatuuri lammutama hakata. Kui juhtmeidpidi mina siis käsi taha sina taha kuidagi mahtuda aga võibola otsin valest kohast ?????
Edit: See, et ikka aku juhtmed lahti ja alles siis nokitsema
Kui sul peaks tekkima küsimus miks sellises "imbes" kohas reostaat asub, siis seletada võiks seda sellega, et need spiraalid voolu alla lähevad ikka väga-väga kuumaks (kas ka hõõguma, seda pole ma näinud). Aga see on see koht kus õhuvool toimib ja jahutab spiraale. Juhul kui vent ei tööta aga lülitus on töö asendis siis see termolüliti on see, mis alustab oma tööd ja katkestab vooluahela. Väike vidin aga targalt ehitatud.
E30 316i ´90, E34 518i ´95