Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
igasugune viigipüksi riie sinna ei sobi. ainus asi mis normaalne tundus sai ostetud ära 400 eegu eest. st piilarid lagi ja aknalaud e36 kupeele. Liim. Minul see sprayliim kinni ei hakanudki, seda pidi päris paksult panema et tulemus norm jääks. Kasutasin mingit valges pudelis liimi noortehnikust. 2 pudelit...üks pudel mingi 110 eeku. Seejärel oli asi mingisuguse värvipotis momentliimitaolise bensulõhnaga olluse käes. See võttis kinni. Ääred keerasin tagasi, ja panin mingi momendi firma valge pva liimi taolise juraga kinni. Kuna see laepapp on mingi kihilise koostisega siis ääred on sellel kehvad, ja see laetule ümbrus on ka üle keskmise "lõbus"
Tulemus:
Raha läks kokku mingi 800 kanti
riie jäi triikimata, seetõttu siuksed jändid tihedad kortsud sees mõnes kohas.
lahti jäi ka mõne koha pealt, aga vähe
kuna katuseluuk sai ka ära katkutud, siis see ka enam ei tööta millegi pärast
Muidu on lagi lahe. Kasutasin ka seda hallid käepidemed jms süsteemi
Oleks odavam riie ja liimiga esimesel korral õnneks oleks kordades odavamalt saanud
Minusugustel keskmistest saamatumatel vendadel tasuks enne mõelda kas on mõtet
LauriTT kirjutas:Ma olen würth'i liimspray'd kasutanud. Seal peal oli spetsiaalselt kirjas: "Ei sobi autopolstrite riide liimimiseks!"
e36-l liimisin uksepolstrite riiet.... seal jäi küll ilusti kinni.
Eks ta kinni jääb ikka, seda ma ei vaidlegi. Võib juhtuda, et suuremate kuumadega tuleb lahti vms.
pind puhastada enne korralikult ning ei tasuks väga liimiga koonerdada! aga siin ei tohi jälle väga hoogu sattuda, kuna kui õhuke riie, siis võib liim läbi tulla- seda siis eelkõige nurkades jms käändudes.( seega valida parem natuke paksem riie nagu mina, kuigi ohtra liimi tõttu tuligi natuke käepideme kohtades liimi läbi)
ei loomulikult saab alla hakkama, seekord oleks ise ka targem. Samas kas te teete kõik ühe purgi sprayliimiga ära selle? Ja kõik oleneb ka riidest. Mina eelistasin õhukesele kostüümikangale paksemat siukest sametist riiet. Oli kallim, aga tulemus kenam ja liim läbi ka ei tulnud
rain-o kirjutas:ei loomulikult saab alla hakkama, seekord oleks ise ka targem. Samas kas te teete kõik ühe purgi sprayliimiga ära selle? Ja kõik oleneb ka riidest. Mina eelistasin õhukesele kostüümikangale paksemat siukest sametist riiet. Oli kallim, aga tulemus kenam ja liim läbi ka ei tulnud
mul kulus täpselt 2 purki. samas kasutasin mõnes kohas( üsna vähe) ka mingit valget liimi,moment vms vist
sai ka siis tume lagi tehtud milleks kasutasin tume halli fliisi ning spreiliimi. liimi kulus küll 2purki aga näiteks kylgedele ehk aknapostidele ma liimisin kummiliimiga vanale riidele uue riide ja jäi ylihea.
tänud sellele õpetuse koostajale siit sain inspiratsiooni ning suutsin teha.
birgit123 kirjutas:Noore tehniku liim ei kõlba kuskile.
Mis hinnaga ja kust saab Würthi liimi?
Väga hästi kõlbab, kui õiged võtted, mitu kõlarikasti (keerulist) ära riietanud sellega, oleneb muidugi aluspinnast ka, aga päris maha kanda seda liimi ei saa. Würthi oma ka proovinud, see jääb tugevam, pole nii kummjas.
Viimati Würthi esinduses 500ml spray oli 190.-
Mõnda muud liimi, peale sprayliimi oskate ka soovitdada, millega oleks hea riiet liimida.
Spyliim ei sobi sellepärast, kuna ta lendab sinna kuhu ei ole vaja.
Soovitaks klassikalist, ehituspoes müüdavat, kontaktliimi. Mõlemad pinnad kokku teha, kuivada lasta ja siis kokku suruda ja oi oi kui tugev saab Liim parajalt paks ka, et kui väga ei ujuta ei tule ta läbi riide ja kui midagi määrdub, siis kohe värskelt lahustiga puhtaks teha.
birgit123 kirjutas:Ma kardan, et too lahtusti võtab kohe midagi muud ka maha.
Ise mõtleisn ka sellele ehituspoe kontaktiliimile.
Ise sai kasutatud niiskuskindlat põrandaliimi (mingi pva tüüpi oli). Isegi see kuumalaine ei sulatanud laest lahti ja siiani samasugune, kui tehtud sai.
minu suvine kogemus ütleb seda et moment on üle kõige sai e36 kupeel tehtud lagi, piilarid ja aknalaud, suuremad lamedad pinnad sai mingi polyfixi nimelise liimiga, mis oli pva taolises anumas ja vähe kumeramad kohad ja muud pinget saavad kohad momendi ja pintsliga. arvestades sellega et pideval sõidan aknad lahti jneje siis on siiamaani väga hästi püsima jäänud. Kuid momemdiga see asi et peab kindel olema enne riide peale panemist, et liim pole mõnest kohast ära kuivand ja et seda liiga paksult ei saaks
Sai oma e36 sedaanil ka laepolster uue riidega kaetud ja piilaritele ka uus riie pandud.
Päikese sirmid ülevärvitud.Liimiks kasutasin PVA-d siiamaani püsib
Kas keegi on juhuslikult teinud ka näiteks E36-le katuseluugiga variandile lage? Mul tekkis väike küsimus, et mis moodi katta seda katuseluugi riidega kaetud plaati ning seda serva mille peale polster katuseluugi ümber toetub?
jargo784 kirjutas:Kas keegi on juhuslikult teinud ka näiteks E36-le katuseluugiga variandile lage? Mul tekkis väike küsimus, et mis moodi katta seda katuseluugi riidega kaetud plaati ning seda serva mille peale polster katuseluugi ümber toetub?
kui mõtled seda tihendit siis mina värvisin selle musta aerosool värviga
siim .j kirjutas:Soovitaks klassikalist, ehituspoes müüdavat, kontaktliimi. Mõlemad pinnad kokku teha, kuivada lasta ja siis kokku suruda ja oi oi kui tugev saab Liim parajalt paks ka, et kui väga ei ujuta ei tule ta läbi riide ja kui midagi määrdub, siis kohe värskelt lahustiga puhtaks teha.
Sama soovitus. Sai tehtud selle aerosool liimiga ja no ei liimi see asi , kõike muud aga mitte polstrit. Ainuke teema kuidas sai oli riidele lasta ja kinni suruda. Seega soovitus isetegijale tavaline kontaktliim.
Siuke ehk rumal küsimus minu poolt aga kuda seda lage ja neid külgi maha saab võtta? On seal mingi nipp ka?
Plaanis on ka väike vahetus teha. Masinaks E36 coupe katuseluugiga.
Siuke jama on ka et mul taga see lagi täitsa lahti :S käib seegi mingi nipiga tagasi vms?