TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Esimesed tunnusmärgid FSU suremisest olid:
1) Soojendusventikas jäi mõnikord peale süüte välja keeramist veel undama.(Võib aku tühjaks tõmmata)
2)Ventilaator ei allunud enam etteantud käsklustele. (Puhkus nii kuidas ise tahtis. Kord kõvasti ,siis vaikselt jne.)
Enda autol vahetus tehtud ja siit siis minu versioon:
Detail näeb ise välja selline:Vasakul uus ja paremal vana
Uus detail näeb välimuselt natukene teistsugune välja,aga sellest pole häda midagi.
Esinduses maksab A varuosa umbes 1300 eeku. Ise panin B varuosa ja maksis umbes 800 eeku.
Ainuke tööriist,mida vahetusel vaja on ristpeaga kruvikeeraja.(võib ka mõned õlled võtta )
Esimese asjana tuleb eemaldada kõrvalistuja jalgade juurest(keskkonsooli poolt) pildil näidatud detail:
Kruvi lahti kruvida ja detail noole suunas välja lohistada.
Järgmiseks asjaks tuleb eemaldada kindalaeka alune plastik. Detaili tuleb sikutada enda poole.(nagu tõmbad sahtlit lahti) Sellest ka pilt:
Kui selle kätte oled saanud siis avaneb selline pilt:
Noolega on ära märgitud FSU asukoht.NB! Pilt võib natuke eksitada hetke olukorda sinu autos. See pilt on tehtud siis,kui esimene detail ,mis kruviga on kinni, on veel küljes.Eemaldatud on sellel pildil ainult kindalaeka alune plastik.
Nüüd siis FSU lahti ühendamine:Pistiku emaldamiseks pigistada noolte suunas ja sikutada.Kuna see FSU asub parajas urus ja ruumi on seal vähe,siis mina eemaldasin ennem FSU oma pesast ja alles siis pistiku küljest.
FSU oma pesast eemaldamine:
Suruda õrnalt plastmass naga peale,nagu nool pildilt näitab ja sikutada FSU oma pesast välja. JA KÄES TA ONGI.
1) Soojendusventikas jäi mõnikord peale süüte välja keeramist veel undama.(Võib aku tühjaks tõmmata)
2)Ventilaator ei allunud enam etteantud käsklustele. (Puhkus nii kuidas ise tahtis. Kord kõvasti ,siis vaikselt jne.)
Enda autol vahetus tehtud ja siit siis minu versioon:
Detail näeb ise välja selline:Vasakul uus ja paremal vana
Uus detail näeb välimuselt natukene teistsugune välja,aga sellest pole häda midagi.
Esinduses maksab A varuosa umbes 1300 eeku. Ise panin B varuosa ja maksis umbes 800 eeku.
Ainuke tööriist,mida vahetusel vaja on ristpeaga kruvikeeraja.(võib ka mõned õlled võtta )
Esimese asjana tuleb eemaldada kõrvalistuja jalgade juurest(keskkonsooli poolt) pildil näidatud detail:
Kruvi lahti kruvida ja detail noole suunas välja lohistada.
Järgmiseks asjaks tuleb eemaldada kindalaeka alune plastik. Detaili tuleb sikutada enda poole.(nagu tõmbad sahtlit lahti) Sellest ka pilt:
Kui selle kätte oled saanud siis avaneb selline pilt:
Noolega on ära märgitud FSU asukoht.NB! Pilt võib natuke eksitada hetke olukorda sinu autos. See pilt on tehtud siis,kui esimene detail ,mis kruviga on kinni, on veel küljes.Eemaldatud on sellel pildil ainult kindalaeka alune plastik.
Nüüd siis FSU lahti ühendamine:Pistiku emaldamiseks pigistada noolte suunas ja sikutada.Kuna see FSU asub parajas urus ja ruumi on seal vähe,siis mina eemaldasin ennem FSU oma pesast ja alles siis pistiku küljest.
FSU oma pesast eemaldamine:
Suruda õrnalt plastmass naga peale,nagu nool pildilt näitab ja sikutada FSU oma pesast välja. JA KÄES TA ONGI.
4x6=1x nädalas
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Kogu ürituse kõige suurem viga on FEBI toode. Muu osa 5+
TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
[quote="Valdek"]Kogu ürituse kõige suurem viga on FEBI toode. Muu osa 5+[/quote]
Põhjenda ka siis, et miks FEBI toode ei ole nii hea!
Põhjenda ka siis, et miks FEBI toode ei ole nii hea!
e36 320
TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
[quote="LauriTT"][quote="Valdek"]Kogu ürituse kõige suurem viga on FEBI toode. Muu osa 5+[/quote]
Põhjenda ka siis, et miks FEBI toode ei ole nii hea![/quote]
Minul ei ole vaja midagi põhjendada - aja jooksul selguvad Febi toote kasutajale head ja vead.
Põhjenda ka siis, et miks FEBI toode ei ole nii hea![/quote]
Minul ei ole vaja midagi põhjendada - aja jooksul selguvad Febi toote kasutajale head ja vead.
TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Febi detailidega on paraku nii,et alati kasutad uusi juppe,sest vanaks ei jõua need saada.
Sry ot.
Sry ot.
52 72 989
TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
[quote="Valdek"][quote="LauriTT"][quote="Valdek"]Kogu ürituse kõige suurem viga on FEBI toode. Muu osa 5+[/quote]
Põhjenda ka siis, et miks FEBI toode ei ole nii hea![/quote]
Minul ei ole vaja midagi põhjendada - aja jooksul selguvad Febi toote kasutajale head ja vead.[/quote]
Ma ei sa aru mida sa plärtsud siis. Põhjenda kui miskit laidad/kiidad.
Põhjenda ka siis, et miks FEBI toode ei ole nii hea![/quote]
Minul ei ole vaja midagi põhjendada - aja jooksul selguvad Febi toote kasutajale head ja vead.[/quote]
Ma ei sa aru mida sa plärtsud siis. Põhjenda kui miskit laidad/kiidad.
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
[quote="--kala--"]Ma ei sa aru mida sa plärtsud siis. Põhjenda kui miskit laidad/kiidad.[/quote]
Anna andeks, et tunned ennast hingeliselt tugevalt puudutuna Febi toodete pärast. Trionic juba kirjutas piisava tagamõttega kommentaari lugeda oskavate inimeste jaoks. Minu praktika on sama tõestanud.
Anna andeks, et tunned ennast hingeliselt tugevalt puudutuna Febi toodete pärast. Trionic juba kirjutas piisava tagamõttega kommentaari lugeda oskavate inimeste jaoks. Minu praktika on sama tõestanud.
TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Milline tootja siis hea on ? Endal pole küll veel Febi varuosadega mingit jama olnud(jah, ma olen alles õpilane ja olen vähe praktikat tunda saanud) aga ikka pole ma ei ühgi tuttava käest ei ühegi automaailma inimese käest midagi halba kuulnud. 1 tüüp isegi kiidab febit tuues ettekäändeks selle, et tal kõik vahetatu jupid febi omad.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Täna võtan siis õlled ja teen asja ära (y)
p.s. kuna kasutan crashi pannud auto vana siili, siis kas on mõttekas seda kuidagi puhastada?
p.s. kuna kasutan crashi pannud auto vana siili, siis kas on mõttekas seda kuidagi puhastada?
1,8l E46 coupé 12/1999
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
kas keegi e36 "siili" vahetuse nippe ka teab?
When it doesn´t blow it sucks
- RK1.0
- Huviline
- Postitusi: 540
- Liitunud: 17.10.2008 21:45 35
- Peamine sõiduk: iS
- Asukoht: Tallinn/Pärnumaa
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Erinevus on ainult selles, et E36-l asub ta juhi pool. Tuleb juhi jalge pealne plastik ära võtta ja siis juba silmaga näha.
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Tuleb välja et fooorumlane bmwtutorial on juba aegade hämaruses antud töö kohta õpetuse teinud.
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Sai siis ka vahetatud nädalavahetusel see siil!väga hea õpetus!uus osa sai ostetud um-ist!kuidagi kahtlane tundus see febi maha tegemine!läksin kindlapeale välja!
aga ei saa mainimata jätta et um-ist ostetud siil oli üleni plastikust ja ka natuke teistsuguse välimusega kui vana siil!
Siili lõppemise tunnusmärk-ventikad ei töötanud enam üldse!täiesti null....
nüüd kõik ok!
Tänud õpetuse eest!
aga ei saa mainimata jätta et um-ist ostetud siil oli üleni plastikust ja ka natuke teistsuguse välimusega kui vana siil!
Siili lõppemise tunnusmärk-ventikad ei töötanud enam üldse!täiesti null....
nüüd kõik ok!
Tänud õpetuse eest!
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
äkki on uuem parem?
mingid modifikatsioonid tehtud
mingid modifikatsioonid tehtud
When it doesn´t blow it sucks
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Kliimaga variandil see vahetus nüüd nii kerge ei ole, on vaja rohkem kaevata ja lahti võtta...
On selle kohta ka kuskil õpetust?
On selle kohta ka kuskil õpetust?
BMW E34 525TDS 1995
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Miks siis kliimaga variandil raskem on??
Täpselt sama moodi käib, "siili" asukoht on ju sama.
Täpselt sama moodi käib, "siili" asukoht on ju sama.
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Mul kliima ja sain vahetatud. Samas juhendist erines sellepoolest, et ees oli veel 1 pajebenn, mis takistas oluliselt ligipääsu. See oli vaja ka maha kakkuda, polnud just kõige mugavam ja kinnasteta käed said veriseks ikka
1,8l E46 coupé 12/1999
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
vahur_s kirjutas:Miks siis kliimaga variandil raskem on??
Täpselt sama moodi käib, "siili" asukoht on ju sama.
BMW E34 525TDS 1995
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Videos on näidatud FSU vahetus e46!
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
See viga on nüüd töös olnud 2 aastat Pole sellel FEBIL häda midagi.Valdek kirjutas:Kogu ürituse kõige suurem viga on FEBI toode. Muu osa 5+
4x6=1x nädalas
-
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 11.10.2010 18:38 54
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
e46 kohta pildi materjaliga reostaadi vahetust on ???
For those 9 seconds or less...I'm free...
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
paar postitust üleval oli sama linkSpeedest86 kirjutas:e46 kohta pildi materjaliga reostaadi vahetust on ???
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
mul on sama mure siin panin febi siili ja see kestis vaid paar kuud...Trionic kirjutas:Febi detailidega on paraku nii,et alati kasutad uusi juppe,sest vanaks ei jõua need saada.
Sry ot.
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Tere!
Minul ka mure selle siiliga.. töötab nii, kuidas ise heaks arvab. Täna mõtlesin, et kisun ta maha ja vaatan, et mis on karul kõhus. Maha võttes hoidsin igaks juhuks soojendust järgi, et näha kas teda liigutades võtab kuidagi hinge veel sisse.. Üllatuseks avastasin, et kui siil läks vastu metalli (massi), siis tõmbas küll hinge sisse.. Nüüd tekkiski mul küsimus selles, et kas on siiski asi siilis või kusagil hoopiski juhtmestikus?!
Autoks siis bmw 523i e39 125
Kuna ma suht uus bmw omaja, siis ei oska ma veel kuskilt otsast viga otsida
Loodan väga te mõistlikule kaasabile!
Minul ka mure selle siiliga.. töötab nii, kuidas ise heaks arvab. Täna mõtlesin, et kisun ta maha ja vaatan, et mis on karul kõhus. Maha võttes hoidsin igaks juhuks soojendust järgi, et näha kas teda liigutades võtab kuidagi hinge veel sisse.. Üllatuseks avastasin, et kui siil läks vastu metalli (massi), siis tõmbas küll hinge sisse.. Nüüd tekkiski mul küsimus selles, et kas on siiski asi siilis või kusagil hoopiski juhtmestikus?!
Autoks siis bmw 523i e39 125
Kuna ma suht uus bmw omaja, siis ei oska ma veel kuskilt otsast viga otsida
Loodan väga te mõistlikule kaasabile!
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Aga kas vigase siili kasutamine võib midagi tuksi ka keerata?????
Üks mu tuttav ütles, et vigane siil võib soojendus mootorile kehvasti mõjuda, kas see vastab tõele!?
Üks mu tuttav ütles, et vigane siil võib soojendus mootorile kehvasti mõjuda, kas see vastab tõele!?
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
[/quote] mul on sama mure siin panin febi siili ja see kestis vaid paar kuud...[/quote]
Huvitav. Mul toimib 2009a oktoobrist praeguseni.
Huvitav. Mul toimib 2009a oktoobrist praeguseni.
4x6=1x nädalas
Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus
Vigane "siil" võib kehvemal juhul midagi kliimaplokis rikkuda, mootorile see küll mõjuda ei tohiksspeed523 kirjutas:Aga kas vigase siili kasutamine võib midagi tuksi ka keerata?????
Üks mu tuttav ütles, et vigane siil võib soojendus mootorile kehvasti mõjuda, kas see vastab tõele!?