TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Postitan oma seadistuse. Ma pole suurem asi WIN kasutaja. Ainuke asi, kus ma B.G loominguga kokku puutun, ongi see BMW diagnostika tarkvara.
OS: WIN XP 32b
EDIBAS: 7.2.0
INPA: 4.4.7
NCS Expert: 3.1.0
Jõudu soovides, Margusja
OS: WIN XP 32b
EDIBAS: 7.2.0
INPA: 4.4.7
NCS Expert: 3.1.0
Jõudu soovides, Margusja
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Need kõik mul töötavad. See veakood on DIS-is
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tellisin endale sellise kaabli - http://www.aliexpress.com/item/Free-Shi ... 21797.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proovisin 2001a E39 veakoode lugeda INPA kaudu. Autol juba OBD pistik ning sain ühenduse loodud. Kuid ma saan ainult mootorile ligi, teistele moodulitele ei saa üldse.
Kas see selle tõttu, et see kaabel mõeldud uuematele autodele? Midagi lugesin 7-8 pini ühendamisest, kas ma peaks seda proovima?
Ühesõnaga ehk keegi teab mis ma selle jaoks tegema pean, et teistele moodulitele ka ligi pääseda?
Proovisin 2001a E39 veakoode lugeda INPA kaudu. Autol juba OBD pistik ning sain ühenduse loodud. Kuid ma saan ainult mootorile ligi, teistele moodulitele ei saa üldse.
Kas see selle tõttu, et see kaabel mõeldud uuematele autodele? Midagi lugesin 7-8 pini ühendamisest, kas ma peaks seda proovima?
Ühesõnaga ehk keegi teab mis ma selle jaoks tegema pean, et teistele moodulitele ka ligi pääseda?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Keera selle korpus lahti ja näed kohe, kas PIN8 on ühendamata või mitte.
tel. 51 949 859
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Ühendamata jah.
EDIT: teistele sama küsimusega inimestele infoks, et kui ühendasin 7 ja 8 pini ära, siis sain ka teistesse E39 moodulitesse sisse
Ma tegin sinna lüliti vahele, sest mingist aastast/mudelitest vms peavad nad vist eraldi olema...
EDIT: teistele sama küsimusega inimestele infoks, et kui ühendasin 7 ja 8 pini ära, siis sain ka teistesse E39 moodulitesse sisse
Ma tegin sinna lüliti vahele, sest mingist aastast/mudelitest vms peavad nad vist eraldi olema...
Viimati muutis wtf, 22.07.2014 00:17 09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1474
- Liitunud: 16.11.2010 22:44 59
- Peamine sõiduk: E39 528 touring ja katuseta 328
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tere Tallinna mehed.
Kuna peres on niipalju BMW-sid tekkis ka mõte ja vajadus nende muresid oma arvuti ekraanil näha.
Sai soetatud kaableid ja vana läppar millel peal WinXP.
Install tehtud esimese postituse järgi, kõik läks nagu valutult. Kuid autodega ühendust ei saa. Olen proovinud õpetuse järgi kolme masina peal (E36, E39, E46), sama kõik. Programm käivitub, kuid ei näita et süüde sees oleks, ei saa ühendust.
Siit minu küsimus:
- Kas leiduks keegi entusiast, kelle juurest ma saaks läbi sõita oma davaariga ja kellel on toimiv samasugune süsteem olemas? Ehk siis prooviks sinu arvutit minu kaablitega ja minu arvutit sinu kaablitega? Saaks vearingi koomale, teaks siis kummas viga Hetkel olen ummikus.
jõudu elektrikud!
Kuna peres on niipalju BMW-sid tekkis ka mõte ja vajadus nende muresid oma arvuti ekraanil näha.
Sai soetatud kaableid ja vana läppar millel peal WinXP.
Install tehtud esimese postituse järgi, kõik läks nagu valutult. Kuid autodega ühendust ei saa. Olen proovinud õpetuse järgi kolme masina peal (E36, E39, E46), sama kõik. Programm käivitub, kuid ei näita et süüde sees oleks, ei saa ühendust.
Siit minu küsimus:
- Kas leiduks keegi entusiast, kelle juurest ma saaks läbi sõita oma davaariga ja kellel on toimiv samasugune süsteem olemas? Ehk siis prooviks sinu arvutit minu kaablitega ja minu arvutit sinu kaablitega? Saaks vearingi koomale, teaks siis kummas viga Hetkel olen ummikus.
jõudu elektrikud!
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Hei, nagu ma ka privas mainisin, welcome.
Terv, Margusja
Terv, Margusja
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
.
Viimati muutis Tauri_J, 02.04.2015 17:04 06, muudetud 1 kord kokku.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
tere.
Probleem järgmine:
Mis programmi ja kaabliga ma saan ära muuta ajude vin koodid, või on keegi kellel vastavad asjad olemas.
Nimelt oleks vaja mootori ja käigukasti ja vist ka immo ajus see toiming ära teha, võtme proovin ise ringi tutvustada.
Probleem järgmine:
Mis programmi ja kaabliga ma saan ära muuta ajude vin koodid, või on keegi kellel vastavad asjad olemas.
Nimelt oleks vaja mootori ja käigukasti ja vist ka immo ajus see toiming ära teha, võtme proovin ise ringi tutvustada.
- paul22
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 03.06.2012 17:02 42
- Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kuidas saaks keelt muuta, inpa kõik inglise keeles, aga osadesse moodulitesse sisse minnes viskab saksa keeleks, ei oska selles keeles aru saada asjadest.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Oleneb mudelist. Mis auto?
Treivo kirjutas:tere.
Probleem järgmine:
Mis programmi ja kaabliga ma saan ära muuta ajude vin koodid, või on keegi kellel vastavad asjad olemas.
Nimelt oleks vaja mootori ja käigukasti ja vist ka immo ajus see toiming ära teha, võtme proovin ise ringi tutvustada.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Otsi inpa UK ref versioon, kus kõik töö- ja abikommandfailid vastavalt inglise keeles. Sellega ongi keel valitud.
paul22 kirjutas:Kuidas saaks keelt muuta, inpa kõik inglise keeles, aga osadesse moodulitesse sisse minnes viskab saksa keeleks, ei oska selles keeles aru saada asjadest.
- paul22
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 03.06.2012 17:02 42
- Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Installitud saigi selles Uk ref ersioonis, kas sellest ei piisa siis? Kust neid faile eraldi leida ja milliseid vaja?ttsys kirjutas:Otsi inpa UK ref versioon, kus kõik töö- ja abikommandfailid vastavalt inglise keeles. Sellega ongi keel valitud.paul22 kirjutas:Kuidas saaks keelt muuta, inpa kõik inglise keeles, aga osadesse moodulitesse sisse minnes viskab saksa keeleks, ei oska selles keeles aru saada asjadest.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
kas keegi siis oskab selgeks teha kuidas asi tööle saada win7 ga ? Olen siin terve eilse õhtu ja tänase hommiku juba ajusid k******* ja mitte midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
1. Hangid õige versiooni, mis töötab win7 või win8 (32/64bit) - "see õige" on muidugi suhteline, sest keeled UK, vene, saksa jne.
2. Hangid õige kaabli, millele on win7,8 (32/64bit) driverid
3. Paigaldad programmid ja driverid
4. Vajadusel laed programmi uuendused
5. Teed täpsemad seadistused seadme driveritele
6. Teed vajadusel (sõltuvalt versioonist) täiendavad seadistused/muudatused programmis
7. Vajadusel proged kaabli protokolli laiendi.
8. Alustad kasutamist.
2. Hangid õige kaabli, millele on win7,8 (32/64bit) driverid
3. Paigaldad programmid ja driverid
4. Vajadusel laed programmi uuendused
5. Teed täpsemad seadistused seadme driveritele
6. Teed vajadusel (sõltuvalt versioonist) täiendavad seadistused/muudatused programmis
7. Vajadusel proged kaabli protokolli laiendi.
8. Alustad kasutamist.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
On keegi selle proge muidu tööle saanud win 7 ga. Olen nõus tallinnas maksma selle paigalduse eest.
588 0 0 56 kuus.
588 0 0 56 kuus.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mis progret mõtled?
aga jah kõik peaksid jooksma win 7 peal...mööndustega
aga jah kõik peaksid jooksma win 7 peal...mööndustega
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mul jookseb win 8 peal küll INPA. Ei oska muidugi kogu funktsionaalsuse kohta rääkida, aga saab moodulitele ligi ning veakoode, erinevaid näite jms uurinud küll.
Algul esmalt installides ka ei hakanud, aga teistkordselt õpetuse järgi kõike tehes sain asja tööle Üritan selle õpetuse välja otsida ning tegelikult võin ka millalgi aidata.
Algul esmalt installides ka ei hakanud, aga teistkordselt õpetuse järgi kõike tehes sain asja tööle Üritan selle õpetuse välja otsida ning tegelikult võin ka millalgi aidata.
- -vr6-
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.10.2008 18:33 14
- Peamine sõiduk: F11 535i E63 630i , e46 325ti ,E30 cabrio
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Sai ka see inpa kaabel täna soetatud ja kõik tehtud õpetuse järgi ja ei toimi,mitte kuskile ligi ei saa. Kas keegi oleks nõus tallinnas selle toimima panema. Võlgu ei jää.
E30 pole lihtsalt auto, E30 on stoori omaette!!!
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Sai ka tellitud Hiinast see K+DCAN kaabel. Panen INPA käima ning näitab mulle, et battery ON ja ignition OFF.
Kaablil olev LED ei põle. Auto on E61, 2007 lõpp.
Lugesin seda teemat ning kasutaja publichtml juttu. Tundub, et hiinlane on mulle mittetöötava kaabli müünud.
Mille järgi ma saaksin tuvastada kas tegemist on õige DCAN kaabliga?
Pin 1 juhe on toodud eraldi ning 7-8 on kokku joodetud.
Kaablil olev LED ei põle. Auto on E61, 2007 lõpp.
Lugesin seda teemat ning kasutaja publichtml juttu. Tundub, et hiinlane on mulle mittetöötava kaabli müünud.
Mille järgi ma saaksin tuvastada kas tegemist on õige DCAN kaabliga?
Pin 1 juhe on toodud eraldi ning 7-8 on kokku joodetud.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Üldse ei põle, ei vilksata ka kui obd pessa ühendada?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Nüüd toimus väike muutus. Kiskusin kaabli lahti ning nüüd hakkas punane LED põlema. Ühendasin asja auto külge ning nüüd on nii battery kui ignition ON (must mumm).
Nüüd aga ütleb järgnevat (kui proovin INPA'ga midagi lugeda):
IFH-0009 No Response from controlunit
Nüüd aga ütleb järgnevat (kui proovin INPA'ga midagi lugeda):
IFH-0009 No Response from controlunit
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Sel autol on diagnostika juba läbi CAN-i. Kaabel aga vaikimisi suhtleb veel läbi K-line.
Peale arvuti ja autoga ühendamist tuleb koheselt käivitada DCAN.exe ja valida PT-CAN reziim. See on ühekordne protseduur. Kui kaabel on korralik, siis programmijupp annab korrektsest reziimi muutusest teada.
Edaspidi saab kohe auto moodulitega jutule.
Peale arvuti ja autoga ühendamist tuleb koheselt käivitada DCAN.exe ja valida PT-CAN reziim. See on ühekordne protseduur. Kui kaabel on korralik, siis programmijupp annab korrektsest reziimi muutusest teada.
Edaspidi saab kohe auto moodulitega jutule.
tel. 51 949 859
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
See on samuti tehtud. Kaabel ei olnud küll auto külge ühendatud (st oli vaid läpaka küljes) aga režiimi sättimise peale ütles dcan.exe "Done".
Kas kaabel peab selle muutmise ajal tõesti ka auto küljes olema?
Kas kaabel peab selle muutmise ajal tõesti ka auto küljes olema?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Proovi auto küljes. Peale reziimi muutmist peab LED ära kustuma.
tel. 51 949 859
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas keegi Aliekspressist sellise väljanägemisega diagnosti seadet ka tellinud on?
kommentaarid ja soovitused võib mulle vajadusel ka privasõnumina panna!
Just alates 2008a ja vähe uuema BMW jaoks võiks vast sobida...
http://www.aliexpress.com/item/V2013-03 ... 36143.html" onclick="window.open(this.href);return false;
kommentaarid ja soovitused võib mulle vajadusel ka privasõnumina panna!
Just alates 2008a ja vähe uuema BMW jaoks võiks vast sobida...
http://www.aliexpress.com/item/V2013-03 ... 36143.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
trafo23, kui see on eBays 19$ kaabel, siis see tõenäoliselt ei tööta E60/E61 LCI-ga.
Mul on neid 2tk. Esimest ei saanud tööle ning lasin müüjal valida, kas refund või saadab asenduse. Ei saanud tööle ka teist. Sisu näeb välja täpselt sama nagu piltidel. CD on neil kaasas, millel on ka juhend režiimi muutmiseks. Mässasin mitu päeva, kolasin foorumites, jootsin mingeid klemme kokku/lahti....
Tellisin lõpuks vähe kallima (välimus täpselt sama, kuid sisu teine) ning see töötas kohe ilusti. Sellega oli kaasas eraldi adapter K-line liidesega auto jaoks. Kui ma õigesti mäletan, siis nood äärmised klemmid joodetakse kokku just K-line jaoks ning see 19$ K+DCAN on tegelikult tõenäoliselt vaid K-line ehk hiinalste tüng.
Mul on neid 2tk. Esimest ei saanud tööle ning lasin müüjal valida, kas refund või saadab asenduse. Ei saanud tööle ka teist. Sisu näeb välja täpselt sama nagu piltidel. CD on neil kaasas, millel on ka juhend režiimi muutmiseks. Mässasin mitu päeva, kolasin foorumites, jootsin mingeid klemme kokku/lahti....
Tellisin lõpuks vähe kallima (välimus täpselt sama, kuid sisu teine) ning see töötas kohe ilusti. Sellega oli kaasas eraldi adapter K-line liidesega auto jaoks. Kui ma õigesti mäletan, siis nood äärmised klemmid joodetakse kokku just K-line jaoks ning see 19$ K+DCAN on tegelikult tõenäoliselt vaid K-line ehk hiinalste tüng.
- elukas
- Huviline
- Postitusi: 126
- Liitunud: 15.12.2004 16:03 58
- Peamine sõiduk: BMW E46 330i
- Asukoht: Viljandi
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
BMW F11 esituled(päevasõidutuled e inglisilmad).
Mure selles, et päevasõidutuled ehk inglisilmad põlevad nii lahjalt, et vastutulevad autod vilgutavad, pane tuled põlema (tavalised halogeenid). Lugesin netist, et tehase seades on inglisilmad seadistatud 54% peale, aga on võimalik seadistada arvuti abil 100% peale. Otsin siis abi, kes seadistaks päevasõitutuled eredamaks, et vastutulevad autod enam ei vilgutaks tuledega
Mure selles, et päevasõidutuled ehk inglisilmad põlevad nii lahjalt, et vastutulevad autod vilgutavad, pane tuled põlema (tavalised halogeenid). Lugesin netist, et tehase seades on inglisilmad seadistatud 54% peale, aga on võimalik seadistada arvuti abil 100% peale. Otsin siis abi, kes seadistaks päevasõitutuled eredamaks, et vastutulevad autod enam ei vilgutaks tuledega
"võimas aur"
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tere päevast!
Oleks huvitatud E61-le sobivast diagnostikakaablist ja programmidest (ise arvan et vähemalt INPA ja NCS Expert).
Tänud ette heade soovituste ja pakkumiste eest!
Asukoht: Tartu või mujalt koos saatmisega
Parimat,
Priit
53732589
priit89@gmail.com
Oleks huvitatud E61-le sobivast diagnostikakaablist ja programmidest (ise arvan et vähemalt INPA ja NCS Expert).
Tänud ette heade soovituste ja pakkumiste eest!
Asukoht: Tartu või mujalt koos saatmisega
Parimat,
Priit
53732589
priit89@gmail.com
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas keegi oskab antud pakkumise kohta midagi head või halba rääkida?
Link: http://www.soov.ee/viljandimaa/Diagnost ... m?ca=1&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud,
Priit
Link: http://www.soov.ee/viljandimaa/Diagnost ... m?ca=1&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud,
Priit