S1lv3r kirjutas:Lambist ei põle vasakul tulel oranz "kulm"
Ainult 3 ledi hõõguvad. Pistikusse tuleb korralik vool peale, ilmselt viga siis tule poolne. On keegi jauranud sama teemaga? Esmapilgul google vastust ei andnud, peab rohkem kaevama...
Mikimaal väga on väga pop need oranzid ledid vahetada valgete/siniste vastu - http://e60.5post.com/forums/attachment. ... 1231277571" onclick="window.open(this.href);return false;
Endale selline lahendus ei meeldiks aga tähendab siis et neid on võimalik vahetada kui ledid peaksid mul läbi olema. Samas leidsin sellise variandi:
This is what I've done so far:
1) Sprayed some Würth contact/anti-moisture agent into the eyebrow through the power connector
2) Removed the headlight
3) Rolled the headlight all over to get the liquid everywhere
4) Rolled the headlight again to drain the excess liquid out (through the power connector)
5) Attached the eyebrow power connector to an external adjustable power source
6) Then I gave the LEDs the "requested" 12V. Only those two lightened up again.
7) Raised the output up to 20V and all the LEDs lightened up --> lowered the volts down to 12V --> all LEDs still working Now I've been giving that 12V to the eyebrow LEDs for 3 hours and now all of them lighten up when I disconnect and reconnect the power at 12V .
Lihtsalt ja eestikeeles.
Vaja on 2 juhet(hea oleks kui kummikattega klemmid otsas) ja 24V kuskilt saada(endal oli selline booster kus sai valida 12V/24V)
*Võta led´i pistik küljest ära.
*Juhtmed mis varem valmis varutud. Ühed otsad led´i pistiku külge(siin ongi hea kui on kattega klemmid, et omavahel kokku ei puutuks!) ja teised otsad 24V klemmide külge.
Enda autol lasin mõnda aega 12V peal tiksuda kui keerasin 24V peale. Juhtmeid hoidsin peal kuskil 5-8min.
Asi hakkas toimima kuid mingiaeg kustustid taas. Siis tegin sama protsessi uuesti kuid 24V lasin peal olla ca 20-30min.
Hetkeseisuga üle 4 kuu korralikult ledid põlenud.
Antud juhend on ainult tööteostaja enda vastutusel!!!