TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
96 aasta E39-l peaks veel KL-liini diagnostika olema, ehk ADS on parim lahendus.
Iseasi, kui täpselt need hiinakad originaalskeemi järgi tehtud on.
Nagu ttsys ütles, loeb 7 ja 8 kokkuühendamine ainult OBD pistikuga auto jaoks. Ümmargusel pistikul kapoti all pole vahet.
Lisaks massile ja plussile on olulisim klemm 20, klemmi 15 ei pruugi Sinu autol enam olla ja 17 ka mitte.
https://pinoutguide.com/CarElectronics/ ... nout.shtml
Iseasi, kui täpselt need hiinakad originaalskeemi järgi tehtud on.
Nagu ttsys ütles, loeb 7 ja 8 kokkuühendamine ainult OBD pistikuga auto jaoks. Ümmargusel pistikul kapoti all pole vahet.
Lisaks massile ja plussile on olulisim klemm 20, klemmi 15 ei pruugi Sinu autol enam olla ja 17 ka mitte.
https://pinoutguide.com/CarElectronics/ ... nout.shtml
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Kõik autod alates E39 on OBD2. ADS sobib E34/E36 jne.
7-8pini sildadamine on natuke ebaselge minu jaoks, kuna CANi liiklus käib ju läbi 6 ja 14pini
ADS jaoks on vaja ka teist adapterit.
7-8pini sildadamine on natuke ebaselge minu jaoks, kuna CANi liiklus käib ju läbi 6 ja 14pini
ADS jaoks on vaja ka teist adapterit.
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Aga ainult salongis on OBD pesa alates MY2001 uuendustega. Ehk siis likvideeriti klassikaline ümmargune pistik lõplikult. Detailid nt siin.
Enne seda eksisteeris veel mingi üleminekulahendus, kus autos olid mõlemad pistikud olemas (ümmargune kapoti all ja OBDII salongis). Seal oli veel nii lahendatud, et K-liini signaal jõudis salongipesasse läbi ümmarguse pistiku korgi. Seega pidi salongist proovides ümmargune kork kindlasti peal olema.
Sobib kindlasti ka E39-le sest kasutasin oma 04-2001 autol väga edukalt. Ainult ümmarguse otsa asemel tuleb kasutada OBD-d sest kapoti all enam ümmargust ei olnud.
E39 ei ole CAN diagnoosi auto (D_CAN puudub). On endiselt K-liini (TXD, TXD_2) ja see on redutseeritud ühe juhtme peale, st. L-liini enam ei kasutata.
7-8 pini teema ongi selles, et kuna OBD on algselt pärit USA-st kus iga state trooper võib oma universaalse OBD skänneri Sulle külge lüüa ja heitmetega seotud korrasolu kontrollida, lahutas BMW kõik kontrollerid OBD pistikus kahe pinni vahel ära. OBD standardse 7 küljes on ainult heitmetega seotud moodulid, st DME ja EGS. Kõik ülejäänud, BMW-spetsiifilised on 8 pini küljes mis OBD standardi järgi on "for manufacturer use".
Testri pool võib nad vabalt kokku ühendada, sest tehniliselt on tegu ühe siiniga ja testril kahte eraldi K-Liini sisendit pole.
Sellel pildil siin on põhimõte ilusti välja joonistatud.
Millist? Originaalis oli ta ehitet veel RS232 jadapordi peal, moodsad hiinakad on USB ja sisaldavad USB-RS232 konverterit kuskil enda sees. Kui seda ei ole, on vaja välist üleminekut.
ADS jaoks oli vaja mingi draiver installida kui ma õigesti mäletan. Kui sinna vahele tuleb USB-to-Serial konverter, tuleb see ka veel tööle saada.
Ise kasutasin vanakooli serial pordiga läpakat, elu palju lihtsam.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Pikk jutt lühidalt. 7-8 pin sildamisega keeratakse interface pekki, sest valdav osa BMW e kered on dubleeritud protokollidega; ADS+OBD (näiteks 96' e39, e38) või OBD+*CAN (n 2005 e90,e60). Emuleerimisel tekib moodulitest sisevõrgu konflikt ja nendes kaablites chip annab otsad. Pealegi seeria lci edasi on 8 pin teise funktsionaalsusega ja uus kaotus, kui sinna on K liin riputatud.
PS: ADS interface tahab otse jadaporti; usb-serial adapterid seal ei tööta.
PS: ADS interface tahab otse jadaporti; usb-serial adapterid seal ei tööta.
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Ehk siis, auto, juhe ja ediabas.ini peavad omavahel klappima.
Mina kasutasin custom-made ADS adapterit, softingu skeemi järgi Tallinnas ehitati.
OBD pistikus panin ka 7 ja 8 kokku omavahel, sest ADS poole on sealt 1 K-liin ja 1 L-liin ning mingit muud kontrollerit vastu ei tule.
Mina kasutasin custom-made ADS adapterit, softingu skeemi järgi Tallinnas ehitati.
OBD pistikus panin ka 7 ja 8 kokku omavahel, sest ADS poole on sealt 1 K-liin ja 1 L-liin ning mingit muud kontrollerit vastu ei tule.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Ühelgi (v.a USA vb) 2005 autol ei ole 6 ja 14 pini kasutusel CAN busi jaoks. (PT-CAN ja CAN ainult moodulite vaheline suhtlus) On ainult JBBFist jooksev TXD1 ots pin nr 7 kasutusel. Uuematel autodel, millel on CAN OBD connectoris, ei leidnud mina nt E60/E70/E90 autot, kus oleks CANi puhul pin 7 või 8 kasutusel OBD pistikus. Mina olen enda sillatud pinnidega OBD bluetooth seadet kasutanud erinevate autode peal ning pole kordagi CAN transceiver maha surnud. Nii et kui mingit skeemi ei näe, kus kõik välja toodud, keeldun antud väidet uskumast.ttsys kirjutas: ↑21.10.2020 11:37 29 Pikk jutt lühidalt. 7-8 pin sildamisega keeratakse interface pekki, sest valdav osa BMW e kered on dubleeritud protokollidega; ADS+OBD (näiteks 96' e39, e38) või OBD+*CAN (n 2005 e90,e60). Emuleerimisel tekib moodulitest sisevõrgu konflikt ja nendes kaablites chip annab otsad. Pealegi seeria lci edasi on 8 pin teise funktsionaalsusega ja uus kaotus, kui sinna on K liin riputatud.
PS: ADS interface tahab otse jadaporti; usb-serial adapterid seal ei tööta.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Räägi oma sellest "OBD bluetooth seadmest". Põnevusega tahan sellist näha, kus kwp2000, iso9141 protokollid ehk katab bmw-obd protokollid, K liini toetades kõik aastast 1995.
Pakun, et pigem on see sul OBD-DEEP, mis oskab mitte rohkem kui on antud elm327-le, kus iso9141-2 jne, ning kui nii siis 7-8 pin sildamine on ka seal paras totrus, kui mitte öelda laus rumalus. Pealegi jutt ei käi mingi saatja maha põlemisest vaid interface-i sellest kivist, mis emuleeringut kannab. Pealegi OBD-DEEP/elm327 seda asetust ei oma nagu need k-dcan jne.
Pakun, et pigem on see sul OBD-DEEP, mis oskab mitte rohkem kui on antud elm327-le, kus iso9141-2 jne, ning kui nii siis 7-8 pin sildamine on ka seal paras totrus, kui mitte öelda laus rumalus. Pealegi jutt ei käi mingi saatja maha põlemisest vaid interface-i sellest kivist, mis emuleeringut kannab. Pealegi OBD-DEEP/elm327 seda asetust ei oma nagu need k-dcan jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Selles kontekstis on kõik kommentaarid üks suur risustus. Miks ei maini siis seda oma kogemust, millise auto peal on vaja 7-8pin sillata, et seda OBD-DEEP kasutada? Puhtalt tehniline küsimus.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
E38/E39 nt. Deep obd fw puhul ei pea nt kuskilt dcan exe alt seadistama adapterit nagu peab seda tavalise kaabliga tegema, lülitades kwp pealt dcani peale nt. Minul 7-8pin sillatud ka kasutan juba üle 1.5a niimoodi. Mitu nö inpa kaabli transceiverit jah “maha pölenud” kuid see “elm327” töötab kenasti ning teeb kõike sama asju mis kaabelgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Nõus, sellel on rida tugevusi ja eeliseid. OBD-deep firmware toetab ka KWP2000, KWP1281, TP2.0... ja selles võtmes ikka kõva eelis ka mitme teise automargi suunas.
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Tahan lihtsalt tänada!
Tänud Silver88 Softi eest, sain oma X5 e53 õhkvedrustuse vea kustutada ja nüüd kõik toimib suurepäraselt.
Super, et sellist asja niisama jagasid.
Tänud Silver88 Softi eest, sain oma X5 e53 õhkvedrustuse vea kustutada ja nüüd kõik toimib suurepäraselt.
Super, et sellist asja niisama jagasid.
BMW X5 2008 (Alpinweiss III)
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Sain Silver88 softiga INPA toimima, 16-20 adapteriga E39 loeb ilusti, M52/54 mootoriajule saab ligi, aga E38 peal DDE4.0 ei saa, viga: no response from control unit vms. Samas BMWScanner saab, auto viga ei tohiks seega olla. Kas kellelgi on ideid, mis võiks valesti olla? Tahaks just live datat näha. Eelmisel suvel teise arvutiga sai nagu lugeda, seega oletan, et auto ikka korras.
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Endal sama probleem.
Paluks abi.
Paluks abi.
Cryptopsy kirjutas: ↑23.07.2020 14:56 25 Sai alla laetud nagu juhistes kirjas oli aga sellised kirjakesed tulevad ette kui midagi üritan teha.
Samuti INPA esilehel vasakul üleval ääres mingi must täpp tõmbleb üles alla ning ignotion ja battery näitasid, et polnud sees, kuigi olid.
Ehk oskate aidata?
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Nimelt COM port peab olema 1 ja Latency timer 1ms. Kui need paigas ei ole, siis programmid ei tööta.
seppa kirjutas: ↑09.05.2021 20:14 24 Endal sama probleem.
Paluks abi.Cryptopsy kirjutas: ↑23.07.2020 14:56 25 Sai alla laetud nagu juhistes kirjas oli aga sellised kirjakesed tulevad ette kui midagi üritan teha.
Samuti INPA esilehel vasakul üleval ääres mingi must täpp tõmbleb üles alla ning ignotion ja battery näitasid, et polnud sees, kuigi olid.
Ehk oskate aidata?
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
-
- Huviline
- Postitusi: 923
- Liitunud: 27.11.2011 16:50 07
- Peamine sõiduk: BMW e32 730ia
- Telefon: 53023325
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Keegi kaablit müüb?
BMW e34 525tds 96´ viewtopic.php?f=4&t=188530" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Härra ttsys müüb, küsi tema käest. Tal on asjaliku kraami
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
kas keegi aitaks installimisega,kaabel ja tarkvara olemas ja läpakas windows7 32bit,tallinna lähedal ise.hinnasoov sõnumisse.
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
korras,tänud kasutajale maxs30.
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
miks ma ei leia e71 autot.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Siis kasutad istat
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Oma arust on mul inpa 5.06
Siit samast tirisin .
Vanandust ,ei ole IT alal kodus.
Siit samast tirisin .
Vanandust ,ei ole IT alal kodus.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
See uus siller zip allalaadimise link ei tööta enam?
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Mure. INPA kuvab nt külma mootoriga, meie mõistes 1 kraadise temperatuuri juures, "34(C)", mis on sassis nagu Kört-Pärtli särk pühapäeva hommikul. Selgelt on see number fahrenites, aga mõõtühik celsiuses. Miks küll aju/inpa seda nii kuvab? Kuidas ma selle eurooplase jaoks arusaadavaks saaks?
Ajuks MS43 ning pärit euroopast - kui see midagi loeb.
Ajuks MS43 ning pärit euroopast - kui see midagi loeb.
Viimati muutis Max., 17.03.2023 17:07 35, muudetud 1 kord kokku.
1-5-3-6-2-4
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Aitab vanemate inpa IPO skriptide kasutamine, muud võimalust pole.
Re: TSI:BMW INPA 5.06 install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
E61 lci, ei saa kaabliga mootorile ligi, on ilma lülitita kaabel, kui ka lülitiga(emmal kummal pool peaks lugema). Käigukasti loeb ja midagi veel.
39l polnud probleemi.
39l polnud probleemi.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Lisasin esimesse postitusse 4.39.20 torrenti.
- Ertzz
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 08.12.2020 20:09 35
- Peamine sõiduk: BMW 566BPX
- Telefon: 58593670
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Tervist! sai lingi kaudu inpa laetud aga küsib registreerumis andmeid . kas tegin valesti miskit või kas kusagil need asjad olemas ???
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Laadisin ista+ alla , installides jääb kinni selle juurde "validate md5 hash of global_4.39.20.7z..." 15 min hiljem ütleb lihtsalt et installitud kuigi ei ole.
Mida valesti teen ? Hashi vaatasin üle ja klapib ilusti sellega mis setup.ini failis kirjas on.. 4.39 failis olevad mega lingid ei toimi ka et sealt seda global faili laadida.
Mida valesti teen ? Hashi vaatasin üle ja klapib ilusti sellega mis setup.ini failis kirjas on.. 4.39 failis olevad mega lingid ei toimi ka et sealt seda global faili laadida.