EBK BMW CUP 2006 I etapp Rapla rajal 3. juunil
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Täitsa tip-top üritus oli.
Proovisin ka peale ametlikku võistlust mõned tiirud teha, et võrrelda suve ja talverehvi erinevust. Eelmisel aastal suvekatega sõites oli auto täielikult alajuhitav, seda nii kiiretes kurvides aga eriti aeglastest kurvidest välja kiirendades tahtis auto otse minna. Tagarattad pidasid jällegi väga hästi.
Talverehviga oli auto ülejuhitav. Kiiretes kurvides libises alguses kõigi nelja rattaga ja kui libisemine kestis kauem, siis hakkas tagaots ära vajuma. Aeglastest kurvidest välja kiirendades sai tagarattad suhteliselt kergesti kaapima, samas kui esirattad hoidsid etteantud suunda (kõik neli rehvi on ühesuguse mustriga). Kui vihma sadama hakkas muutus asi veel lõbusamaks. Otse kiirendades ja pidurdades pidasid rehvid tegelikult üsna hästi, ABS'i abi ei läinud kordagi vaja. Tegelikult sai elus esimest korda asfaldil "driftitud". Ebameeldiv oli see, et auto käitus väga järsult kui rehvid jälle pidama hakkasid. Kuna originaal iste eriti külgtuge ei paku, siis pidi jalgadega kõvasti vastu armatuuri külgesid suruma, et istmelt minema ei lendaks ja roolist pidi ka kahe käega kõvasti kinni hoidma, et rool plehku ei paneks. Selline siis minu kogemus.
Mõni pilt ka lõpetuseks:
Proovisin ka peale ametlikku võistlust mõned tiirud teha, et võrrelda suve ja talverehvi erinevust. Eelmisel aastal suvekatega sõites oli auto täielikult alajuhitav, seda nii kiiretes kurvides aga eriti aeglastest kurvidest välja kiirendades tahtis auto otse minna. Tagarattad pidasid jällegi väga hästi.
Talverehviga oli auto ülejuhitav. Kiiretes kurvides libises alguses kõigi nelja rattaga ja kui libisemine kestis kauem, siis hakkas tagaots ära vajuma. Aeglastest kurvidest välja kiirendades sai tagarattad suhteliselt kergesti kaapima, samas kui esirattad hoidsid etteantud suunda (kõik neli rehvi on ühesuguse mustriga). Kui vihma sadama hakkas muutus asi veel lõbusamaks. Otse kiirendades ja pidurdades pidasid rehvid tegelikult üsna hästi, ABS'i abi ei läinud kordagi vaja. Tegelikult sai elus esimest korda asfaldil "driftitud". Ebameeldiv oli see, et auto käitus väga järsult kui rehvid jälle pidama hakkasid. Kuna originaal iste eriti külgtuge ei paku, siis pidi jalgadega kõvasti vastu armatuuri külgesid suruma, et istmelt minema ei lendaks ja roolist pidi ka kahe käega kõvasti kinni hoidma, et rool plehku ei paneks. Selline siis minu kogemus.
Mõni pilt ka lõpetuseks:
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
No sul siis eriti lihtne kas seal saab ükskõik millal rajale ? Kui lähed, tuleksin ka sõitamdrey kirjutas:Täpselt, peakski millagil minema harjutama, kaugel see minust ei ole jumarco80 kirjutas:Seal on hea harjutada ja saab ju auto tunnetuse hästi kättedrey kirjutas:R66m kuulda, eks ma siis jälle kohal. V6ibolla v6tan isegi seekord osa kuna väga palju innustas küll see yritus
seal tuleb ette helistada ning 100.- maksta, et rajale saada...vähemalt nii väidab antud raja kodulehekülg...endal ka nüüd plaanis paar korda enne uut etappi minna kätt ja autot minna seadma....
And btw, drag racing a BMW is like going fishing with a hooker, it's fun but it's not what you got her for...
NotAnotherDigg
NotAnotherDigg
Anna siingi teada, suht lahe päev tuleksmarco80 kirjutas:Aga kui minek, ehk annad PS-iga teada, ma tuleksin kaTheJX kirjutas:seal tuleb ette helistada ning 100.- maksta, et rajale saada...vähemalt nii väidab antud raja kodulehekülg...endal ka nüüd plaanis paar korda enne uut etappi minna kätt ja autot minna seadma....
Ja mis selle kodukas on ka muidu?
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Siin siis mõned pildid meie pere pildiaparaadist.
http://img149.imageshack.us/img149/1154/p10202136kk.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/9508/p10202155sh.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/1584/p10202170bt.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/7632/p10202216lo.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/5263/p10202224of.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/7540/p10202496rn.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/6914/p10203155tj.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/7197/p10203163gi.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/497/p10202666ez.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/8327/p10203201xa.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/1154/p10202136kk.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/9508/p10202155sh.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/1584/p10202170bt.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/7632/p10202216lo.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/5263/p10202224of.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/7540/p10202496rn.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/6914/p10203155tj.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/7197/p10203163gi.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/497/p10202666ez.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/8327/p10203201xa.jpg
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Kui kellelgi on pilte üritusest, kuid ei saa neid kuhugi majutada siis andke mulle teada- leiame www.fotod.ee -sse vajaliku pinna
Ununes veel mainida, et tänud Kopsile, Aimarile, Reilile ja Marcole, kes olid abiks kohtunikena.
Ajavõtust veel niipalju, et kuna 1. sõidu ajal süsteem mängis ikka vingerpussi siis sealsed ajad kõigil stopperiga võetud. 2. sõidu ajad siis kõik "fotosilmaga" mõõdetud. Ise-enesest olid selle korra "stoperdajad" väga hea reaktsiooniga ja ajad võrreldes tehnika poolt mõõdetuga erinesid sajandikega!
Ununes veel mainida, et tänud Kopsile, Aimarile, Reilile ja Marcole, kes olid abiks kohtunikena.
Ajavõtust veel niipalju, et kuna 1. sõidu ajal süsteem mängis ikka vingerpussi siis sealsed ajad kõigil stopperiga võetud. 2. sõidu ajad siis kõik "fotosilmaga" mõõdetud. Ise-enesest olid selle korra "stoperdajad" väga hea reaktsiooniga ja ajad võrreldes tehnika poolt mõõdetuga erinesid sajandikega!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Palun palun, eks ma ole ikka bemmi fänn edasi ja abiks alatiTauri kirjutas:Kui kellelgi on pilte üritusest, kuid ei saa neid kuhugi majutada siis andke mulle teada- leiame www.fotod.ee -sse vajaliku pinna
Ununes veel mainida, et tänud Kopsile, Aimarile, Reilile ja Marcole, kes olid abiks kohtunikena.
Ajavõtust veel niipalju, et kuna 1. sõidu ajal süsteem mängis ikka vingerpussi siis sealsed ajad kõigil stopperiga võetud. 2. sõidu ajad siis kõik "fotosilmaga" mõõdetud. Ise-enesest olid selle korra "stoperdajad" väga hea reaktsiooniga ja ajad võrreldes tehnika poolt mõõdetuga erinesid sajandikega!
Aga stopperiga ajad nii täpselt võtta, see tuli küll hästi välja minul ja Reilil
Nii, et kui 9. juulil sõit on, siis mina võin aega võtta küll
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
miks mitte 8 juuli?
Pühapäev ei ole just kõige parem.
Aga no kui on 9 siis on 9 sas.
Pühapäev ei ole just kõige parem.
Aga no kui on 9 siis on 9 sas.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio