Eesti BMW Klubi BMW Cup 2007 IV etapp - Rapla 01.09.2007
Rada on võrreldes Saugaga hoopis teine maailm.
Tänud korraldajatele/abilistele ja muidugi piltide eest.
Osalemistasu pärast ei jää tulemata,radasid on vähe,kohale-koju jõudmise kulud on näiteks minu jaoks proportsioonis nagunii suuremad.Kui raha on,siis sõidan...kui hetkel pole kulutada,siis ei sõida.
Ja 2 vooru,kui vähegi võimalik.
E28: tore aparaat sul,üks parima kõlaga pille tol päeval imo.
Tänud korraldajatele/abilistele ja muidugi piltide eest.
Osalemistasu pärast ei jää tulemata,radasid on vähe,kohale-koju jõudmise kulud on näiteks minu jaoks proportsioonis nagunii suuremad.Kui raha on,siis sõidan...kui hetkel pole kulutada,siis ei sõida.
Ja 2 vooru,kui vähegi võimalik.
E28: tore aparaat sul,üks parima kõlaga pille tol päeval imo.
Ma oleks selle Tabasalu rajaga hetkel ettevaatlik. Seal puuduvad täiesti väljasõidualad, kõige tõenäolisemates väljasõidu kohtades on kallatud hunnik ette või vall raja kõrval kohe, mis ei koosne pehmest mullast, vaid paekivi-mulla-prahi segust. Lisaks on hetkel maa raja kõrval pehme kuhu eriti märjaga ilmselt kohe kinni jääb, lisaks kohatised kaevikud, kivikamakad jms. ees ootamas. Kindlas raamis ürituse nagu BMW Autocrossing ehk veab välja kus sõidu koguaeg rolli mängib, aga kiireima ringi aja peale seal mitu ringi punnida .... tõenäosus auto ära lõhkuda rajalt lahkudes on väga suur. Kogenumatele ei ole see probleem (kui plaan rajal sõita, siis nad välja ei sõida), aga vähem kogenumatel on kalduvus rajaümbrust ka täpsemalt kaardistada ...
Aga ... minu meelest on Tabasalu rajast tehtud väge hea driftingu rada ... järskude nurkadega järjestikused kurvid on kenaks üheks pikaks kaareks veetud. Lisaks sile, libe ja lai asfalt.
Aga ... minu meelest on Tabasalu rajast tehtud väge hea driftingu rada ... järskude nurkadega järjestikused kurvid on kenaks üheks pikaks kaareks veetud. Lisaks sile, libe ja lai asfalt.
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
Noh tegelikult ei olnud ka vanasti Tabasalu rajal asfaldilt lahkumine just kõige tervislikum tegevus. Ja ega see siis ei takistanud seal ikkagi kiiresti sõitmast. Kindlasti peab sõitjatel endal ka mõistus peas olema et tunnetada kus oma ja auto võimete piir on. Ükski diplom ega medal ei kaalu üles lõhutud autot.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
See kõik on õige aga varem oli ju lugu veel hullem. Mulle tundus seal ringi vaadates, et vana raja kõige ohtlikum koht, tagumine kiire paremkurv kus väljasõidualas betoonpaneelid vedelesid on nüüd aeglasemaks (=kurv järsemaks) tehtud ja väljasõidualas eelkirjeldatud vall.RNT kirjutas:Ma oleks selle Tabasalu rajaga hetkel ettevaatlik. Seal puuduvad täiesti väljasõidualad, kõige tõenäolisemates väljasõidu kohtades on kallatud hunnik ette või vall raja kõrval
Vanasti oli ainuke häda "kraav" asfaldiserva taga, mis rahvaralli seades autole ei olnud ületamatu. Samas olid väljasõidualad aegade jooksul nii välja sõidetud, et muru sees üllatusi eriti ei leidunud. Nüüdseks on kõik pea peal ja praegu annab leida kohta raja kõrval kus mingi kivi-kaevik-känd-vall-turritav rauajupp ees ei oleks. Ehk kui vanasti oli põhihäda auto kõrgus (madalad võisid miskit lõhkuda), siis nüüd lendab pilpaid ka X seerialt.Silwer kirjutas:Noh tegelikult ei olnud ka vanasti Tabasalu rajal asfaldilt lahkumine just kõige tervislikum tegevus.
Ma loodan, et kui ma nädal tagasi seal käisin, siis ei olnud rada veel valmis. Ehk toimub miski silumine-haljastamine veel, aga see aasta see kindlasti autot kandma ei hakka ehk sõit rajalt välja võib vabalt karmi trahviga olla.
Muidex, lisaks veelgi kiiremale "tagasirgele" on nüüd triki koht 4-s kurv (enne täisnurksed vasakud ümber raja sees oleva puudesalu), sest sellele eelnev on laugeks tehtud. "Aeglase" raja korral oli see levinud võsaskäigu koht, nüüd seal vall ees (väljasõiduruumi eriti pole), aga sisenemiskiirus veelgi kelmikam
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
Ja ega nui neljaks ka üritust just tabasalus pea tegema...ka vihmane Rapla oleks huvitav....või siis äkki tagurpidi Rapla,kuigi jutud käivad et see pidi üks hull ettevõtmine olema:D
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 21.05.2007 09:28 42
See vast ikka harjumustes kinni...iga "uus" rada ju ohtlik.Harjud ära ja siis sõidad nagu peab.Või eksin?Kristallik kirjutas:Proovisime Raplas tagurpidi sõita. Huvitav, aga väga-väga ohtlik. Rada on ikkagi mõeldud sõita ühes suunas.
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
hm- kui nüüd tagurpidi tulla mööda tavapärast stardisirget siis on see betoonserv otse vastasmaxo kirjutas:See vast ikka harjumustes kinni...iga "uus" rada ju ohtlik.Harjud ära ja siis sõidad nagu peab.Või eksin?Kristallik kirjutas:Proovisime Raplas tagurpidi sõita. Huvitav, aga väga-väga ohtlik. Rada on ikkagi mõeldud sõita ühes suunas.
Igatahes supermoto endurod sõitsid seal tagurpidi- aga tsikkel on midagi muud...
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Ag siiski ohutum kui Tabasalu rada,kus iga väljasõit karistatakse auto lõhkumisega?
Seda küll,et pärast "sirget" on järsk salakaval kurv,kus betoon vastas...
Mõelda sellele ju ikka võib/võis
Seda küll,et pärast "sirget" on järsk salakaval kurv,kus betoon vastas...
Mõelda sellele ju ikka võib/võis
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
Jalutasime täna koos Xjani ja Rustangiga selle Tabasalu raja läbi. No nii hull ikka ei ole nagu siin räägitakse. Need üksikud mullaunnikud mis on raja äärtes lükatakse lähiajal veel laiali ja tasandatakse ära. Vallid radade vahele jäävad.
Rada on oluliselt kiirem kui ta vanasti oli. Ja tunduvalt laiem ning sujuvam. Raja laiust seal 8m. Kindlasti on ta autoga huvitavam sõita kui Rapla rada - pole sellist nikerdamist.
Rada on oluliselt kiirem kui ta vanasti oli. Ja tunduvalt laiem ning sujuvam. Raja laiust seal 8m. Kindlasti on ta autoga huvitavam sõita kui Rapla rada - pole sellist nikerdamist.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence