Eesti BMW Klubi BMW Cup 2007 V etapp Tabasalus 23.09
Stardijärjekord siis selline:
1 Valdek Eesalu / BMW 318is / 1,8 / 100kw / tänavarehv
2 mik79 / Mikk Aus / BMW 318is E36 / 1,8 / 103kw / rehv - ei tea veel
3 Ruut Rätsepp / BMW A-klass / ???kw / tänavarehv
4 AndresS / Andres Simuland / BMW 318i? / 1,9 või 1,8 / 87 või 100kW / tänavarehv
5 Janek /Janek Olop / BMW 320d E46 / 2,0d / 100kw / tänavarehv
6 Paap Ehasalu / BMW 116 / 1,6 / 85kw / tänavarehv
7 Bronco / Argo Kangro / Bmw 318i E21 / 1,8 / 77kw / tänavaslikk
8 Kristallik / Kristina Komarova / BMW 318ti Compact / 1,8 / 103 kw / tänavarehv
9 Vahur Himma ???
10 Eiki Lill / BMW M3 E30 / 2,3 / 147 kw / slikk
11 Peep Pihotalo / Mitsubishi Evo IX / 2,0T / 206kw / tänavarehv
12 devilc / Ander Tenno / Mazda MX-5 / 1,9 / 107 kW / tänavaslikk
13 Ilja Jermakov / BMW 328ti Compact / 2,8 / 142 kw / tänavaslikk
14 Xjan / Kristjan Aiaste / BMW 323i E36 Compact / 2,5 / 125kw / tänavaslikk
15 MESHUGGAH / Nikita Tsasovskih / E36 325 coupe / 2,5 / 141kw / tänavarehvid
16 HOCI / VEIKO VELDEMANN / Honda Civic / 1,6 / 118kw / tänavaslikk
17 rustang / Avo Elme / Ford Escort / 2L DOHC / ca 110kw / slikk
18 Kyla / Tõnu Vainküla / VW Corrado G60 / 1,8kompr. / 118kw / Slikk
19 Marko Opmann / BMW M3 E36 / 3,2 / 236kw / tänavarehv
20 KONSTANTIN VEDENNIKOV / BMW M5 / 3,6 / 300+ / tänavaslikk
21 Silwer / Silver / BMW 325i E30 / 2,8 / 180kw / tänavaslikk
22 Raitz / Raido Rajamäe / BMW 330d E46 / 3,0 / 150kw / tänavarehv
23 villi / heigo / BMW 325i E36 / 2.5 / 141kw / tänavarehv
24 Hry / Harry Lehis / BMW 325i E30 / 2,5 / 125kw / tänavarehv
25 Karolin Aiaste / BMW 325i E30 / 2,5 / 125kw / tänavaslikk
26 E28 / Eduard Vahemets / BMW 535i E28 / 3,5 / 160kw / tänavarehv
27 Graabel / Ahto Kruus / Audi 90 / 2,3L / 123 kw / tänavaslikk
28 RNT / Tõnu Kits / BMW 316i / 2,7 / 110kw / rehv: ???
29 nael / Lauri Ulm / BMW 325i e30 / 2.5 / 125kw / tänavarehv
30 Riivo Jallai / BMW 323 E30 / 2.3 / 110kW / tänavarehv
31 Sergei Kulp / BMW 850i E31 / 5,0 / 220kw / tänavarehv
32 Jaak Aibast / Volvo 480 turbo / 1.7T / 115kw / tänavarehv
33 Raivo / Audi A4Q atm / 2.8 / 128kw / tänavarehv
1 Valdek Eesalu / BMW 318is / 1,8 / 100kw / tänavarehv
2 mik79 / Mikk Aus / BMW 318is E36 / 1,8 / 103kw / rehv - ei tea veel
3 Ruut Rätsepp / BMW A-klass / ???kw / tänavarehv
4 AndresS / Andres Simuland / BMW 318i? / 1,9 või 1,8 / 87 või 100kW / tänavarehv
5 Janek /Janek Olop / BMW 320d E46 / 2,0d / 100kw / tänavarehv
6 Paap Ehasalu / BMW 116 / 1,6 / 85kw / tänavarehv
7 Bronco / Argo Kangro / Bmw 318i E21 / 1,8 / 77kw / tänavaslikk
8 Kristallik / Kristina Komarova / BMW 318ti Compact / 1,8 / 103 kw / tänavarehv
9 Vahur Himma ???
10 Eiki Lill / BMW M3 E30 / 2,3 / 147 kw / slikk
11 Peep Pihotalo / Mitsubishi Evo IX / 2,0T / 206kw / tänavarehv
12 devilc / Ander Tenno / Mazda MX-5 / 1,9 / 107 kW / tänavaslikk
13 Ilja Jermakov / BMW 328ti Compact / 2,8 / 142 kw / tänavaslikk
14 Xjan / Kristjan Aiaste / BMW 323i E36 Compact / 2,5 / 125kw / tänavaslikk
15 MESHUGGAH / Nikita Tsasovskih / E36 325 coupe / 2,5 / 141kw / tänavarehvid
16 HOCI / VEIKO VELDEMANN / Honda Civic / 1,6 / 118kw / tänavaslikk
17 rustang / Avo Elme / Ford Escort / 2L DOHC / ca 110kw / slikk
18 Kyla / Tõnu Vainküla / VW Corrado G60 / 1,8kompr. / 118kw / Slikk
19 Marko Opmann / BMW M3 E36 / 3,2 / 236kw / tänavarehv
20 KONSTANTIN VEDENNIKOV / BMW M5 / 3,6 / 300+ / tänavaslikk
21 Silwer / Silver / BMW 325i E30 / 2,8 / 180kw / tänavaslikk
22 Raitz / Raido Rajamäe / BMW 330d E46 / 3,0 / 150kw / tänavarehv
23 villi / heigo / BMW 325i E36 / 2.5 / 141kw / tänavarehv
24 Hry / Harry Lehis / BMW 325i E30 / 2,5 / 125kw / tänavarehv
25 Karolin Aiaste / BMW 325i E30 / 2,5 / 125kw / tänavaslikk
26 E28 / Eduard Vahemets / BMW 535i E28 / 3,5 / 160kw / tänavarehv
27 Graabel / Ahto Kruus / Audi 90 / 2,3L / 123 kw / tänavaslikk
28 RNT / Tõnu Kits / BMW 316i / 2,7 / 110kw / rehv: ???
29 nael / Lauri Ulm / BMW 325i e30 / 2.5 / 125kw / tänavarehv
30 Riivo Jallai / BMW 323 E30 / 2.3 / 110kW / tänavarehv
31 Sergei Kulp / BMW 850i E31 / 5,0 / 220kw / tänavarehv
32 Jaak Aibast / Volvo 480 turbo / 1.7T / 115kw / tänavarehv
33 Raivo / Audi A4Q atm / 2.8 / 128kw / tänavarehv
Viimati muutis Silwer, 25.09.2011 22:11 55, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Nonii,
käidud, nähtud, sõidetud.
Uus rada on päris hea, kuigi üsna tehniline nagu Raplagi. Mulle isiklikult meeldib/sobib Sauga paremini. II voorus punnitasin oluliselt rohkem ning tulemuseks on kõver velg (viimases lauges kurvis ennem tagasirget) Paganama äärekivi oli liiiga terav. Ning pärast selgus et rapsimise tulemusel aeg nagu ka ei paranenud.
Aga üldiselt oli tore, ainult et rajaomaniku tegemata töö jättis sellise kahtlase mulje.
Ning kas ürituse lõpus juhtus mingi intsident 2 auto vahel??
käidud, nähtud, sõidetud.
Uus rada on päris hea, kuigi üsna tehniline nagu Raplagi. Mulle isiklikult meeldib/sobib Sauga paremini. II voorus punnitasin oluliselt rohkem ning tulemuseks on kõver velg (viimases lauges kurvis ennem tagasirget) Paganama äärekivi oli liiiga terav. Ning pärast selgus et rapsimise tulemusel aeg nagu ka ei paranenud.
Aga üldiselt oli tore, ainult et rajaomaniku tegemata töö jättis sellise kahtlase mulje.
Ning kas ürituse lõpus juhtus mingi intsident 2 auto vahel??
GS
Mini teada teise vooru tehtud kiired ringid jäid tabelisse. Lisaringide paremad ajad täiendasid ainult tabelit. Samas teise vooru lõpus sõidetud lisaringidel keegi oma parimat aega ei parandanud.E28 kirjutas:Teine sõit sai enda arust paar kiiret ringi tehtud enne väljasõitu aga kahjuks need ei läinud enam kirja ja kolmadal korral sõitsin rahulikult läbi (mõtlesin et teises voorus tuli suht hea aeg ja väga ei pingutanud, aga need ju ei läinud kirja kahjuks)
Kui ma õigesti mäletan siis teises voorus sõitsid sa teise kiire ringi lõpus välja ja seega tegid ainult ühe kiire ringi. Sinu ees startinud said tehtud kaks kiiret ringi.
Indrek
Silwer ütles et need ajad ta ei salvestanudIndrek_M kirjutas:Mini teada teise vooru tehtud kiired ringid jäid tabelisse. Lisaringide paremad ajad täiendasid ainult tabelit. Samas teise vooru lõpus sõidetud lisaringidel keegi oma parimat aega ei parandanud.E28 kirjutas:Teine sõit sai enda arust paar kiiret ringi tehtud enne väljasõitu aga kahjuks need ei läinud enam kirja ja kolmadal korral sõitsin rahulikult läbi (mõtlesin et teises voorus tuli suht hea aeg ja väga ei pingutanud, aga need ju ei läinud kirja kahjuks)
Kui ma õigesti mäletan siis teises voorus sõitsid sa teise kiire ringi lõpus välja ja seega tegid ainult ühe kiire ringi. Sinu ees startinud said tehtud kaks kiiret ringi.
RE: Kordusõitude ajad tabelis:
Selle üle sai mõeldud aga lõppkokkuvõttes jäid tabelisse vaid täissõitude tulemused. Lihtsalt see oleks ebaõiglane olnud kui me oleks lasknud kolm korda sõita ja kõigi kolme korra aegasid arvestanud - enamik osalejaid sai vaid kaks vooru sõita...
RE: Avarii rajal
Väga kahetsusväärne lugu et selline asi juhtus. Ise ma seda avariid pealt ei näinud ja tean tausta vaid teiste selgituste kaudu. Seega ei oska seda ka rohkemal moel kommenteerida. Aga ühte asja tahan küll mainida: kui Sallu oleks tasunud ka osalustasu ja võistlusest täispikkuses osa võtnud oleks ikkagi sama asi võinud juhtuda. Rajal sõidavad kõik omal vastutusel - seega proovime nüüd sellest asjast üle saada ja süüdlast mitte otsida.
RE: Rada liivane ja porine
Kahjuks ei ole kunagi varem kuskil sellist probleemi esinenud. Üllatus mis meid hommikul ootas oli päris ebameeldiv. Raja haldaja ei võtnud ka alguses telefoni vastu. Pärastpoole ilmus kohale raja valvur kes ka suurt midagi tarka kosta ei osanud. Siis võttis ka raja haldaja lõpuks telefoni vastu ja pakkus välja lahenduseks rendiraha tagastamise ja ürituse ärajätmise...
Seega tahan öelda SUURED TÄNUD kõigile kes aitasid rada puhastada - tänu teile saigi see üritus toimima.
RE: Ajavõtt
Algus oli suhteliselt halenaljakas - mingi viga oli programmis sees ja aegu korralikult me ei saanud. Seega pidid A klassi kolm esimest lausa kolm korda sõitma ja alles viimase katsetusega saime asja normaalselt toimima. Rohkem ajavõtt õnneks "kalasid" ka ei tekitanud - seega võis ajavõtuga üldjoontes rahule jääda.
Kui see rokane rada ja avarii väljaarvata siis võib ürituse kordaläinuks lugeda. Eks meil on nüüd terve talv aega arutleda teemal kuidas tulevikus Cup-i paremini organiseerida ja kuidas õnnestuks meil seda ohutumaks muuta.
Selle üle sai mõeldud aga lõppkokkuvõttes jäid tabelisse vaid täissõitude tulemused. Lihtsalt see oleks ebaõiglane olnud kui me oleks lasknud kolm korda sõita ja kõigi kolme korra aegasid arvestanud - enamik osalejaid sai vaid kaks vooru sõita...
RE: Avarii rajal
Väga kahetsusväärne lugu et selline asi juhtus. Ise ma seda avariid pealt ei näinud ja tean tausta vaid teiste selgituste kaudu. Seega ei oska seda ka rohkemal moel kommenteerida. Aga ühte asja tahan küll mainida: kui Sallu oleks tasunud ka osalustasu ja võistlusest täispikkuses osa võtnud oleks ikkagi sama asi võinud juhtuda. Rajal sõidavad kõik omal vastutusel - seega proovime nüüd sellest asjast üle saada ja süüdlast mitte otsida.
RE: Rada liivane ja porine
Kahjuks ei ole kunagi varem kuskil sellist probleemi esinenud. Üllatus mis meid hommikul ootas oli päris ebameeldiv. Raja haldaja ei võtnud ka alguses telefoni vastu. Pärastpoole ilmus kohale raja valvur kes ka suurt midagi tarka kosta ei osanud. Siis võttis ka raja haldaja lõpuks telefoni vastu ja pakkus välja lahenduseks rendiraha tagastamise ja ürituse ärajätmise...
Seega tahan öelda SUURED TÄNUD kõigile kes aitasid rada puhastada - tänu teile saigi see üritus toimima.
RE: Ajavõtt
Algus oli suhteliselt halenaljakas - mingi viga oli programmis sees ja aegu korralikult me ei saanud. Seega pidid A klassi kolm esimest lausa kolm korda sõitma ja alles viimase katsetusega saime asja normaalselt toimima. Rohkem ajavõtt õnneks "kalasid" ka ei tekitanud - seega võis ajavõtuga üldjoontes rahule jääda.
Kui see rokane rada ja avarii väljaarvata siis võib ürituse kordaläinuks lugeda. Eks meil on nüüd terve talv aega arutleda teemal kuidas tulevikus Cup-i paremini organiseerida ja kuidas õnnestuks meil seda ohutumaks muuta.
Viimati muutis Silwer, 23.09.2007 20:20 44, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Teeks ettepaneku vaba raja ajal teha mahasõit sellest väravast, kust me peale tulime, siis saavad mahatulijad võtta vasakule teeäärde "taskusse" ja rajalolijad neist rahulikult mööda sõita. Seal vahetult kurvi lõpus asuva värava juures oli vaba raja ajal napikaid veelgi.Silwer kirjutas:Eks meil on nüüd terve talv aega arutleda teemal kuidas tulevikus Cup-i paremini organiseerida ja kuidas õnnestuks meil seda ohutumaks muuta.
ära ennast küll süüdi tunne, varem ei olnud sellist reeglit. edaspidi võiks selline asi arvesse tulla...mõni mõte ja idee on veel kui kunagi üritust tabasalus korraldada...aga sellest juba telefoni teel või PSisTauri kirjutas: To Valdek: jah- sul on õigus- korraldajana on mul väga **** tunne, et mitte võistlejad rajale said.
Raja haldaja/omanikuga tuleks natukene tõsisemalt rääkida...küsitud raha ja pakutud teenus ei ole omavahel kooskõlas. Mingi arve ja leping ikka selle küsitud raha hunniku eest anti?
Väga õige tähelepanek. Edaspidi sedasi teemegi.rustang kirjutas:Teeks ettepaneku vaba raja ajal teha mahasõit sellest väravast, kust me peale tulime, siis saavad mahatulijad võtta vasakule teeäärde "taskusse" ja rajalolijad neist rahulikult mööda sõita. Seal vahetult kurvi lõpus asuva värava juures oli vaba raja ajal napikaid veelgi.
Lepingut ei ole. Aga arve on olemas. Päris nii me seda ei jäta aga raha tagasi küsimine ja tülli minek ei ole ka hea lahendus. Proovime ehk selle arvelt järgmiseks aastaks soodsamad kasutustingimused välja kaubelda.Valdek kirjutas:Raja haldaja/omanikuga tuleks natukene tõsisemalt rääkida...küsitud raha ja pakutud teenus ei ole omavahel kooskõlas. Mingi arve ja leping ikka selle küsitud raha hunniku eest anti?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
midagi sellist pidasingi silmas...Silwer kirjutas: Lepingut ei ole. Aga arve on olemas. Päris nii me seda ei jäta aga raha tagasi küsimine ja tülli minek ei ole ka hea lahendus. Proovime ehk selle arvelt järgmiseks aastaks soodsamad kasutustingimused välja kaubelda.
Lisaks suured tänud korraldajatele ja nende abilistele...Kui mudane ja teravate äärekividega ääristatud rada ning viimane avarii välja arvata siis oli igati lahe sügispäev koos BMW huvilistega. Ärge laske pead norgu, vigadest õpitakse ja mis peamine - korraldajad olid ürituse organiseerinud korralikult. need väikesed tänased nüansid on võimalik järgmine kord eemaldada. Tänud!
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Eelmisel etapil Raplas tahtis mu sõber peale võistlist (ise ta ei võistelnud) rajal paar kiiret ringi teha. Läksin siis Silveri käest luba küsima. Silveri vastus oli, et kui ta on maksnud võistluse eest siis võib minna kui ei ole maksnud, siis kahjuks rajale ei saa kuna see oleks ebaõiglane nende suhtes, kes võistlemise eest on tasunud. Minu arvates oli see ka täiesti loogiline.Valdek kirjutas:kui siiani ei olnud sellist reeglit, siis tänasest võiks kehtida. Maksid saad sõita, ei maksnud vahid raja kõrval või lunid kellegi kõrval istmele ennast. Õnnetust ise pealt ei näinud, kuid paremalt servast ei tehta ühesuunalisel teel vasak pööret. Lisaks oli rada mõnuga ära pasandatud...
Minu ettepanek oleks see, et need kes ei võistle saavad vaba rada kasutada sellisel juhul kui on tasunud mingi x summa (näiteks pool võistlusmaksust vms.)
Täpselt sama mõtlesin ka mina stardivärava juures olles ning nähes mitmeid napikaid, mis mahasõitudega põhjustati. Sellisel juhul oleks pidanud autod rajale minema sealt, kust Sallu tahtis maha tulla, sest ühest august autod mööda ei pääse, mida oli ka enne võistlust näha.rustang kirjutas:Teeks ettepaneku vaba raja ajal teha mahasõit sellest väravast, kust me peale tulime, siis saavad mahatulijad võtta vasakule teeäärde "taskusse" ja rajalolijad neist rahulikult mööda sõita. Seal vahetult kurvi lõpus asuva värava juures oli vaba raja ajal napikaid veelgi.
Pilt ca. sekund hiljem peale saatuslikku manöövrit. Pilt kahjuks udune kuna kõik käis väga kähku.
Kahjks ei suutnud ka paremat kaadrit tabada kuna tol hetkel ei jälginud ma rajal toimuvat läbi kaamera silma.
Siiski võib ürituse õnnestunuks lugeda. Ja sügav kummardus Silverile, kes kõiki neid etappe on eest vedanud ja kõigile neile, kes abiks on olnud. Nüüd tuleb veel ära oodata selle hooaja jäärajasõit (loodan, et see ikka toimub) ning edasi minna juba BMW Cup 2008 aastaga.
Samuti loodan ka Avo't järgmise aasta Cup'idel näha.
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3562
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Aga näe,veidu huumorit ka
Vaadake kui siiralt nad üksteisele otsa vaatavad
Aga ei,üritus oli tore ja ilm oli kah super.Silwer ikka oskab ilmavanaga läbi saada
Kui üritus algas ja tekkisid esimesed rehvisoojendajad rajale,siis ikka anti täiega minna.Soojenduse ajal käisi rohkem autosi rajalt väljas,kui bmw autocrossingul kokku ja kuival rajal ikka näha,et inimesed on julgemad.
Igatahes tänud korraldajatele ja kiidusõnad ka Silwerile,et ilma sebis
See ürituse lõpus olev väike mõlkimine - ma isegi ei viitsi midagi öelda
Tänud veelkord ja järgmise korrani !
Vaadake kui siiralt nad üksteisele otsa vaatavad
Aga ei,üritus oli tore ja ilm oli kah super.Silwer ikka oskab ilmavanaga läbi saada
Kui üritus algas ja tekkisid esimesed rehvisoojendajad rajale,siis ikka anti täiega minna.Soojenduse ajal käisi rohkem autosi rajalt väljas,kui bmw autocrossingul kokku ja kuival rajal ikka näha,et inimesed on julgemad.
Igatahes tänud korraldajatele ja kiidusõnad ka Silwerile,et ilma sebis
See ürituse lõpus olev väike mõlkimine - ma isegi ei viitsi midagi öelda
Tänud veelkord ja järgmise korrani !
Märkasin mingi pildi peal, et piirdel kuhu Escort sisse sõitis polnud otsas nö turva kaart (ei tea õiget nime, silindri kujuline ots).
Antud juhul võiks piirde valmistaja tähelepanu sellele juhtida, kuna see piire on eluohtlik.
Oleks Escort veidi laugemalt sinna piirdesse sõitnud oleks see võinud ka otsapidi salongis lõpetada.
Antud juhul võiks piirde valmistaja tähelepanu sellele juhtida, kuna see piire on eluohtlik.
Oleks Escort veidi laugemalt sinna piirdesse sõitnud oleks see võinud ka otsapidi salongis lõpetada.
Viimati muutis M-Tech, 23.09.2007 23:52 35, muudetud 1 kord kokku.
Aga seal käivad siiski autod sõitmas ja lisaks väga suure kiirusega.
Eks te ise teate, teie ohutus on mängus!
Mõni aeg tagasi oli Tartu maantee alguses juhus, kus väike kaubik sõitis rajapiirdesse ja juht jäi jalast ilma just selle tõttu, et piire tungis autosse.
Ühesõnaga õigustage ohutuse puudujääke edasi kui soovite.
Muutsin oma esimese postituse sõnastuse ka ära, et inimesed nii vaenulikuks ei muutuks.
Täna on kuidagi jube hellad kõik selle avarii teemaga.
Eks te ise teate, teie ohutus on mängus!
Mõni aeg tagasi oli Tartu maantee alguses juhus, kus väike kaubik sõitis rajapiirdesse ja juht jäi jalast ilma just selle tõttu, et piire tungis autosse.
Ühesõnaga õigustage ohutuse puudujääke edasi kui soovite.
Muutsin oma esimese postituse sõnastuse ka ära, et inimesed nii vaenulikuks ei muutuks.
Täna on kuidagi jube hellad kõik selle avarii teemaga.
Suuremad tanud korraldajatele! Silwer ise ongi vist ilmataat.
Mul laks seekord vagahasti, auto pusis rajal nagu oleks seelele kleebitud. Slikkipoistest mooda saada oli vaga huvitav. Ise kaisin alguses vabas soidus ka korra rajalt valjas, onneks mul vedas ja katki ei lainud midagi. Rajalt tulin "boksidesse" just seal kus me startisime, se tundus koige loogilisem koht. Peale voistlust aga soitsin veel oma autoga "taksot" ja maha keerasin kus koik teisedki, toesti ebameeldiv koht. Ja laksin veel kord rajale testima 850ese just kui Sallo driftimisega tegeles, koik kes mulle jargi joudsid said ilusti mooda, kellele ma jargi sain lasid mind - ilus, Sallost moodusin kui ta S-is valja soitis, see oli mu viimane ring, vaatasin enne rajalt mahatulekut peeglisse, ei olnud kedagi, vaga kiiresti keerasin "boksidesse" ja vist 2-3 sekundi parast kuulsin seljataga paukku. Oleks veel kolmas auto kannatada saanud?
Mul laks seekord vagahasti, auto pusis rajal nagu oleks seelele kleebitud. Slikkipoistest mooda saada oli vaga huvitav. Ise kaisin alguses vabas soidus ka korra rajalt valjas, onneks mul vedas ja katki ei lainud midagi. Rajalt tulin "boksidesse" just seal kus me startisime, se tundus koige loogilisem koht. Peale voistlust aga soitsin veel oma autoga "taksot" ja maha keerasin kus koik teisedki, toesti ebameeldiv koht. Ja laksin veel kord rajale testima 850ese just kui Sallo driftimisega tegeles, koik kes mulle jargi joudsid said ilusti mooda, kellele ma jargi sain lasid mind - ilus, Sallost moodusin kui ta S-is valja soitis, see oli mu viimane ring, vaatasin enne rajalt mahatulekut peeglisse, ei olnud kedagi, vaga kiiresti keerasin "boksidesse" ja vist 2-3 sekundi parast kuulsin seljataga paukku. Oleks veel kolmas auto kannatada saanud?
Tallinna tänavad on täis eluohtlikke teepiirdeid, kui meenutad, siis need veetorud kõnniteede ääres on jalakäiate peatamiseks, kuid autoga nendesse sõita võib nagu oda otsa sattuda, mina keelaksin sellised asjad päevapealt.M-Tech kirjutas:Juhtisin lihtsalt tähelepanu, kuna turvalisus siiski kõige tähtsam.
Eesti tänavatel peaks minuteada igal pool turvatud lahendused olema.
Kuid minu kui kõrvaltkuulaja seisukoht õnnetuse suhtes on nagu liiklusesgi, kumb juhtidest oli kogenum ja kumb algaja, seoses sellega ka arvestaks riskikoefitsente, kumb on ohtlikum kumb mitte.
Minu arust on ühe kasuks 80% ja teisele 20% õigust, arvake ise kumb kummale.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
ok..tagantjärele tarkus on täppisteadus ja selles oleme me kindlasti kõik pädevad...infoallikate põhjal on see kõks saadud videole nii et ootame ära selle klipi ja siis on näha, et mis on mis...seniks hoidugem karmidest sõnadest
Vaadakem parem pilte
P.S. mulle isiklikult meeldis Janeki stiilinäide
Vaadakem parem pilte
P.S. mulle isiklikult meeldis Janeki stiilinäide
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Jätame nüüd selle avarii teema.
Üritus oli mõnus. Hooaja lõpus jõudsin siis mina esimest korda alles üritusele kohale.
Kui jätta välja ajavõtusüsteemi mõningane streikimine, siis Tauri ja Silwer on juba piisava kogemusega, et korraldus sujuvalt läheks. Kuid osalejad peavad ise ka selle eest hoolt kandma...
Nagu varem öeldi, siis jah harjutamise ajal oli väljasõite päris palju, kuid võistluse enda ajal ainult mõned üksikud. Tulevikus peaks piirama ka pealtvaatajate pääsu rajale, et kui tagakurvis keegi välja sõidab, siis ei oleka nagu mingi rahvajooks lahti läinud - kõigil oli vaja joosta oma kaameratega sündmuskohale. Jooksid emad koos lastega, kõik kellel fotokad kaasas, joosti üle raja, ajavõtuandurite vahelt jne jne.
Üritus oli mõnus. Hooaja lõpus jõudsin siis mina esimest korda alles üritusele kohale.
Kui jätta välja ajavõtusüsteemi mõningane streikimine, siis Tauri ja Silwer on juba piisava kogemusega, et korraldus sujuvalt läheks. Kuid osalejad peavad ise ka selle eest hoolt kandma...
Nagu varem öeldi, siis jah harjutamise ajal oli väljasõite päris palju, kuid võistluse enda ajal ainult mõned üksikud. Tulevikus peaks piirama ka pealtvaatajate pääsu rajale, et kui tagakurvis keegi välja sõidab, siis ei oleka nagu mingi rahvajooks lahti läinud - kõigil oli vaja joosta oma kaameratega sündmuskohale. Jooksid emad koos lastega, kõik kellel fotokad kaasas, joosti üle raja, ajavõtuandurite vahelt jne jne.
- xjan
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56561000
- Asukoht: Tallinn
Paljudele, kes imestasid miks minul telefon rooliküljes oli magneti ja nipusidemega ning teistelgi antud rajal GPS+telefon kasutusel väike selle kohta link:
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=141
Võimalus oma sõitu reaalajas hinnata ja saada kiirelt teada ringiajad - ei pea trügima teistega võidu ja ootama printout-e
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=141
Võimalus oma sõitu reaalajas hinnata ja saada kiirelt teada ringiajad - ei pea trügima teistega võidu ja ootama printout-e
Kui nüüd need igasugused probleemid kõrvale jätta ja rääkida ka natuke sõitudest endast siis väga tore oli vaadata et A klassi tase on selle aastaga väga kõvasti muutunud. A klassi esimeste ajad on juba nii head et nendega oleks isegi B klassis vägagi konkurentsivõimelised...
Rustang, devilc kes figureerisid B klassi nimekirjas olid tegelikult A klassi sõitjad - mootorid kuni 2 liitrit ja kuni 110kw. Panin nad B klassi nimekirja kuna mõlemad on suure kogemustepagasiga sõitjad. Ajad mida sõideti olid juba B klassi nimekirjas väga ilusad aga nende tegelikku võistlusklassi arvestades sõitsid nad mõlemad ülihäid aegasid.
B klassist hooaja lõikes:
Seda valitseb endiselt Lill ainuisikuliselt ja erilist konkurentsi ei suuda talle keegi pakkuda. Sellest on tegelikult tiba kahju kuna võistlemine peaks ka võitjale huvitav olema. Kevadeks proovin oma autot sooritusvõimet tiba parandada ja ka ise võtta natuke ringraja sõidukoolitust Urmo Aavalt (sellest viimasest loodaks suurimat kasu). Loodan et ka Nikita, Kristjan, Ilja, Konstantin, Rein jt. kes praegu Lillest võistlustel paari sekuni kaugusel arendavad oma sõidutehnikat ja autosid selliselt et võistlus parima aja eest oleks põnevam. Aga juba eile oli hea näha uusi nägusid poodiumil...
Rustang, devilc kes figureerisid B klassi nimekirjas olid tegelikult A klassi sõitjad - mootorid kuni 2 liitrit ja kuni 110kw. Panin nad B klassi nimekirja kuna mõlemad on suure kogemustepagasiga sõitjad. Ajad mida sõideti olid juba B klassi nimekirjas väga ilusad aga nende tegelikku võistlusklassi arvestades sõitsid nad mõlemad ülihäid aegasid.
B klassist hooaja lõikes:
Seda valitseb endiselt Lill ainuisikuliselt ja erilist konkurentsi ei suuda talle keegi pakkuda. Sellest on tegelikult tiba kahju kuna võistlemine peaks ka võitjale huvitav olema. Kevadeks proovin oma autot sooritusvõimet tiba parandada ja ka ise võtta natuke ringraja sõidukoolitust Urmo Aavalt (sellest viimasest loodaks suurimat kasu). Loodan et ka Nikita, Kristjan, Ilja, Konstantin, Rein jt. kes praegu Lillest võistlustel paari sekuni kaugusel arendavad oma sõidutehnikat ja autosid selliselt et võistlus parima aja eest oleks põnevam. Aga juba eile oli hea näha uusi nägusid poodiumil...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Eikiga juttu ajades oli kuulda, et talgi talveks plaane mootori ja pidurite ja kasti jne osas, nii et asi võib potentsiaalselt palju hullemaks minna. Liikus tema masin tõesti ilusti.
Lisamärkusena, soovimata kedagi hukka mõista või pikka diskussiooni tekitada (mis kindlasti juba korduvalt käinud on), soovitaksin tungivalt kiiver kohustuslikuks muuta. Tabasalu näol on tegemist on ikkagi juba ringrajaga, kus kiiremate keskmised kiirused üle 80 km/h küünivad ja väljasõidualad pole suuremad asjad. Autosse võivad tungida välised objektid, pea võib lõhki lüüa vastu auto sisemust jne. Kiiver ei maksa palju ja pole ka peale väikest kandmist ebamugav, nii et milleks riskida?
Lisamärkusena, soovimata kedagi hukka mõista või pikka diskussiooni tekitada (mis kindlasti juba korduvalt käinud on), soovitaksin tungivalt kiiver kohustuslikuks muuta. Tabasalu näol on tegemist on ikkagi juba ringrajaga, kus kiiremate keskmised kiirused üle 80 km/h küünivad ja väljasõidualad pole suuremad asjad. Autosse võivad tungida välised objektid, pea võib lõhki lüüa vastu auto sisemust jne. Kiiver ei maksa palju ja pole ka peale väikest kandmist ebamugav, nii et milleks riskida?