Eesti BMW Klubi Cup 2008 - I etapp - Rapla 04.05.2008
ehhe no ma mõtlesin ikka siinkohal rohkem, et viskan murule pikali päikse kätteSilwer kirjutas:No näed, kolmas abiline ka leitud...Helis_M kirjutas:mina tulen ka kindlasti kohale vaatama ja päikest võtma.. sest ilm peaks olema super
Aga kui väga abi vaja on siis olen ikka abiks.. mul ju asi juba selge eelmisest aastast
Aga väiksesse majja varju külma ma keeldun minemast
Helis, ma siis arvestan Sinuga...
PS! putka võib vihmaga väga ahvatlev tunduda...
---------------------
Tundub et kõik varasemad rekordid eelregistreerunute osas on kaugelt löödud. Kuna on sedavõrd palju osalejaid siis võib ajakava natuke pikemaks venida.
Õhtul riputan üles ka stardijärjekorra.
EDITED: Hea uudis on see, et prognoosid meile enam vihma homseks ei luba. Ootame 20 kraadi, vahelduvat pilvisust ja praktiliselt tuulevaikust...
PS! putka võib vihmaga väga ahvatlev tunduda...
---------------------
Tundub et kõik varasemad rekordid eelregistreerunute osas on kaugelt löödud. Kuna on sedavõrd palju osalejaid siis võib ajakava natuke pikemaks venida.
Õhtul riputan üles ka stardijärjekorra.
EDITED: Hea uudis on see, et prognoosid meile enam vihma homseks ei luba. Ootame 20 kraadi, vahelduvat pilvisust ja praktiliselt tuulevaikust...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
No nii. Nüüd peaks kõik tip-top autoga olema - kiiver on olemas, tulekustuti sain täna kätte ja sõber aitas kinnitada, liigne kila-kola autost välja visatud ja ülejäänud hädavajalikud asjad kinnitatud. Õli sai ka juurde valatud, et rajal mõjuvad G- jõud mootorit kuivale ei jätaks. Ning lõpetuseks sai auto ka švammiga üle käidud.
Mina üritan selles ajavahemikus seal kohal olla. Kui keegi soovib veel liituda, siis hiljemalt 10:15 peaks hakkama liikuma RMK juurest. Soovitavalt vist isegi natuke varem, et ei peaks kihutama.Raivo kirjutas:Kas mingi ühisminek on ka plaanitud?
Nt Tallinnast tulijad võiks Viljandi mnt alguses, RMK maja juures trehvata? U 9.45 - 10.00 paiku?
Stardijärjekord.
A klass
nr. Osaleja
1 Valdek, Valdek Einsalu, BMW 318iS E30, 1,8 100kW, T või TS
2 Ilja Jermakov, BMW 318ti, 1,9 103 kW, TS
3 AndresS, Andres Simuland, BMW 318iS E30, 1,8 100kW, T või TS
4 Ruut, Ruut Rätsepp, BMW 320i E30, 2,0 92kW, T
5 iksu, Ivo Lasn, BMW 318iS E30, 1,8 100KW, T
6 Mihkel(Kops), Mihkel Jakobson, BMW 320i E30, 2,0 95kw, T
7 kaarmaster-jaan, Jaan Süld, BMW 320i e30, 2.0 95kw, T
8 Janek, Janek Olop, BMW 320D, 2,0D 100kw, T
9 tanele28, Tanel Vann, BMW 316i compact, 1,9 77kW, T
10 Kristalik, Kristina Komarova, BMW 318ti, 1,9 103kW, TS
B klass
nr. Osaleja
11 Silwer, Silver Aiaste, BMW 325i E30, 2,8 185kw, TS
12 kaupo, Kaupo Plakso, BMW 330CD, 3,0 150kw, TS
13 Xjan, Kristjan Aiaste, BMW 323ti E36, 2,5 125kw, TS
14 Konstantin Vedennikov, BMW M5 E34 3,6, 232kW, TS
15 MESHUGGAH, Nikita Tsasovskih, E36 325 coupe, 2,5 141kw, T
16 ImreR, Imre Randmäe, BMW 325iT E30, 2,5 125kw, TS
17 Kristjan Kulmar, BMW 325ix E30, 3,4T ~250kw, T
18 maxo, Marko Opmann, BMW M3 E36, 3.2L 236kw, T
19 M3, Roman Reiner, BMW M3 E46, 3,2 252kw, T
20 Hry_89e30, Harry Lehis, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T
21 nael, Lauri Ulm, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T
22 Krst, Kristo Mägi, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T
23 BMWe39, Dmitri Rastsjossov, BMW 323ci E46, 2.5 125kW, T
24 Sergei Ivasik, BMW 323ti E36, 2,5 125kw, T
25 sMartin, Martin Seiler, BMW 323i E36, 2,5 125kW, T
26 Revo Kink, BMW 328 E46, 2,8 142 KW, T
27 Raivo, BMW 120dA, 2,0d 120kw, T
V klass
nr. Osaleja
28 jaan tatikas, Eiki Lill, BMW M3 E30, 147kw, S
29 devilc, Ander Tenno, Mazda MX-5, 1.9 107kW, TS
30 reno325, Reno Nõlvak, Mitsubishi Evo IX, 2,0T 206kw, T
31 Rain Rannala, Mitsubishi Lancer Evo 5, 2,0T 206kw, T
32 mcbill, Kulno Kägu, Mitsubishi EVO IX, 2.0T 206kw, T
33 T.K, Tanel Kaskmann, Subaru Impreza, 2,0 206kw, T
34 313, Jarmo Nõlvak, Honda Civic Type-R, 2.0 148kw, S
35 CHERN, Jevgeni Tšernomorov, Honda Civic Type-R, 2.0 148 kW, TS
36 Umka, Danila Aleksandrov, Honda Civic, 1,6 165kw, T
37 Jan-Erik, Nissan 200sx, 1,8T 126+kw, T
38 kyla, Tõnu Vainküla, wv corrado g60, 1,8 ~120kW, S
39 Stasiano, Stanislav Karlov, Honda CRX, 1,6 92 kW, TS
40 MarkoGTi, Marko Narits, Nissan Sunny GTi, 2.0 105kw, T
41 Janek Gridin, Volvo S60R, 2,5T 221kW, T
42 Ringo, Andres Ringo, Porsche 944, 2,5 120kw, T
43 Dasha, Darja Antonova, Ford Probe, 2,0 85 kW, TS
44 ZR1, Ruslan Pleshanov, Ford Probe, 2,0 85 kW, TS
45 Ruudi Silmann, VAZ2105, 1,3 47Kw, T
A klass
nr. Osaleja
1 Valdek, Valdek Einsalu, BMW 318iS E30, 1,8 100kW, T või TS
2 Ilja Jermakov, BMW 318ti, 1,9 103 kW, TS
3 AndresS, Andres Simuland, BMW 318iS E30, 1,8 100kW, T või TS
4 Ruut, Ruut Rätsepp, BMW 320i E30, 2,0 92kW, T
5 iksu, Ivo Lasn, BMW 318iS E30, 1,8 100KW, T
6 Mihkel(Kops), Mihkel Jakobson, BMW 320i E30, 2,0 95kw, T
7 kaarmaster-jaan, Jaan Süld, BMW 320i e30, 2.0 95kw, T
8 Janek, Janek Olop, BMW 320D, 2,0D 100kw, T
9 tanele28, Tanel Vann, BMW 316i compact, 1,9 77kW, T
10 Kristalik, Kristina Komarova, BMW 318ti, 1,9 103kW, TS
B klass
nr. Osaleja
11 Silwer, Silver Aiaste, BMW 325i E30, 2,8 185kw, TS
12 kaupo, Kaupo Plakso, BMW 330CD, 3,0 150kw, TS
13 Xjan, Kristjan Aiaste, BMW 323ti E36, 2,5 125kw, TS
14 Konstantin Vedennikov, BMW M5 E34 3,6, 232kW, TS
15 MESHUGGAH, Nikita Tsasovskih, E36 325 coupe, 2,5 141kw, T
16 ImreR, Imre Randmäe, BMW 325iT E30, 2,5 125kw, TS
17 Kristjan Kulmar, BMW 325ix E30, 3,4T ~250kw, T
18 maxo, Marko Opmann, BMW M3 E36, 3.2L 236kw, T
19 M3, Roman Reiner, BMW M3 E46, 3,2 252kw, T
20 Hry_89e30, Harry Lehis, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T
21 nael, Lauri Ulm, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T
22 Krst, Kristo Mägi, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T
23 BMWe39, Dmitri Rastsjossov, BMW 323ci E46, 2.5 125kW, T
24 Sergei Ivasik, BMW 323ti E36, 2,5 125kw, T
25 sMartin, Martin Seiler, BMW 323i E36, 2,5 125kW, T
26 Revo Kink, BMW 328 E46, 2,8 142 KW, T
27 Raivo, BMW 120dA, 2,0d 120kw, T
V klass
nr. Osaleja
28 jaan tatikas, Eiki Lill, BMW M3 E30, 147kw, S
29 devilc, Ander Tenno, Mazda MX-5, 1.9 107kW, TS
30 reno325, Reno Nõlvak, Mitsubishi Evo IX, 2,0T 206kw, T
31 Rain Rannala, Mitsubishi Lancer Evo 5, 2,0T 206kw, T
32 mcbill, Kulno Kägu, Mitsubishi EVO IX, 2.0T 206kw, T
33 T.K, Tanel Kaskmann, Subaru Impreza, 2,0 206kw, T
34 313, Jarmo Nõlvak, Honda Civic Type-R, 2.0 148kw, S
35 CHERN, Jevgeni Tšernomorov, Honda Civic Type-R, 2.0 148 kW, TS
36 Umka, Danila Aleksandrov, Honda Civic, 1,6 165kw, T
37 Jan-Erik, Nissan 200sx, 1,8T 126+kw, T
38 kyla, Tõnu Vainküla, wv corrado g60, 1,8 ~120kW, S
39 Stasiano, Stanislav Karlov, Honda CRX, 1,6 92 kW, TS
40 MarkoGTi, Marko Narits, Nissan Sunny GTi, 2.0 105kw, T
41 Janek Gridin, Volvo S60R, 2,5T 221kW, T
42 Ringo, Andres Ringo, Porsche 944, 2,5 120kw, T
43 Dasha, Darja Antonova, Ford Probe, 2,0 85 kW, TS
44 ZR1, Ruslan Pleshanov, Ford Probe, 2,0 85 kW, TS
45 Ruudi Silmann, VAZ2105, 1,3 47Kw, T
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Cool, nagu alati...
Ja vihma ei saanudki.. eriti
Vaatan pildid korra üle. õhtul lükkan üles. Klõpsisin esimeses voorus vist kõigist vähemalt ühe. Loodame, et välja ka mõni tuli
Järgmine kord tahaks ka mingis konditsioonis rajal olla
EDIT: PILDID!
Ja vihma ei saanudki.. eriti
Vaatan pildid korra üle. õhtul lükkan üles. Klõpsisin esimeses voorus vist kõigist vähemalt ühe. Loodame, et välja ka mõni tuli
Järgmine kord tahaks ka mingis konditsioonis rajal olla
EDIT: PILDID!
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Üritus oli super Seda näitavad ka tulemused.
Eriti kiidaks Silverit, kes oli näinud vaeva ja teinud meie ajavõtu pea-aegu ideaalseks- mõned mõtted tekkisid veel rajal!
Abikäed olid omal kohal: mart154 ; hendu ; Helis ; Reili. Lisaks ulatasid oma abistava käe Meph ja Xjan- suured tänud!
Mingil hetkel lõpu poole loetles Reili kohal olnuid 110 + inimest. seega päeva keskel I vooru ajal oli meid seal koos 150+ inimest- päris tore "laulupidu"
Natuke tõrva ka meepotti. Kui eile olid paljud kohalviibinud projektiga "Teeme ära!" metsas prügi koristamas. Kahjuks olid mõned pealtvaatajad jätnud oma taara ja prügi maha vedelema! Järgmisel korral leiab see vast ikka tee sinna kuhu see kuulub- prügikasti (need sinised tünnid!)
Aga nüüd ootaks piltnikelt materjali!
Eriti kiidaks Silverit, kes oli näinud vaeva ja teinud meie ajavõtu pea-aegu ideaalseks- mõned mõtted tekkisid veel rajal!
Abikäed olid omal kohal: mart154 ; hendu ; Helis ; Reili. Lisaks ulatasid oma abistava käe Meph ja Xjan- suured tänud!
Mingil hetkel lõpu poole loetles Reili kohal olnuid 110 + inimest. seega päeva keskel I vooru ajal oli meid seal koos 150+ inimest- päris tore "laulupidu"
Natuke tõrva ka meepotti. Kui eile olid paljud kohalviibinud projektiga "Teeme ära!" metsas prügi koristamas. Kahjuks olid mõned pealtvaatajad jätnud oma taara ja prügi maha vedelema! Järgmisel korral leiab see vast ikka tee sinna kuhu see kuulub- prügikasti (need sinised tünnid!)
Aga nüüd ootaks piltnikelt materjali!
Viimati muutis Tauri, 05.05.2008 09:17 11, muudetud 2 korda kokku.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Oli tõesti tore sõit nagu alati, rahvast palju ja ilus ilm. Tänud korraldajate tiimile, minujaoks oli kõik super.
Loomulikult ei saanud jällegi ilma käigu mehanismide viperusteta. Järjekordselt hoob puruks. Ajad sain kõik sõidetud nii, et lükkasin aga platsil teise käigu sisse ja sõitsingi nii kõik sõidud. Selle kohta polegi aeg väga hull.
Üks küsimus ka, nimelt mis on selle autoga tehtud: suure klassi teine e36 325??? Silweri hüper mega püssile kaotada pool sekki? Asi ei lõhna originaali järele Lihtsalt huvitaks selline seik, mul pole midagi selle vastu, lihtsalt äkki avaldatakse saladust naljakas vaadata, et reg. andmed on nii ausad: E36 325 coupe 141kw Tavarehviga ka veel kõigele lisaks. Kas tõesti on mees potentsiaalne uus rinka staar meie riigis???
Loomulikult ei saanud jällegi ilma käigu mehanismide viperusteta. Järjekordselt hoob puruks. Ajad sain kõik sõidetud nii, et lükkasin aga platsil teise käigu sisse ja sõitsingi nii kõik sõidud. Selle kohta polegi aeg väga hull.
Üks küsimus ka, nimelt mis on selle autoga tehtud: suure klassi teine e36 325??? Silweri hüper mega püssile kaotada pool sekki? Asi ei lõhna originaali järele Lihtsalt huvitaks selline seik, mul pole midagi selle vastu, lihtsalt äkki avaldatakse saladust naljakas vaadata, et reg. andmed on nii ausad: E36 325 coupe 141kw Tavarehviga ka veel kõigele lisaks. Kas tõesti on mees potentsiaalne uus rinka staar meie riigis???
EBK Kossutiim
- xjan
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56561000
- Asukoht: Tallinn
Igati korda läinud üritus. Massiliselt sõitjad ja väga palju kaasaelajaid. Tundus, et kõik toimis ka enam-vähem korrektselt ajavõtuga ja ükski detail katki/kaduma ei läinud. Nikita e. B-klassi II koht on päris hulluks läinud kätte jah, aga see vaid näitab, et trenni tuleb teha, mitte talvel liha ja hapukapsast süüa
Ise alustasin hommikul ""platsi kõige madalama BMW"-showga" ning seejärel maadlesin mootoriprobleemidega, mis olid ka eile Tabasalus olemas kuid avaldusid vähem - ilmselt on ikka rotid talvel kuskile pesa teinud. Nüüd auto juba Patricku hoolsa käe alla viidud kontrolli, et kotermann üles leida.
PS! Anna märku kena hing, kes sa oma metallist tõkiskingaga mind toetasid, saad selle tagasi.
Ise alustasin hommikul ""platsi kõige madalama BMW"-showga" ning seejärel maadlesin mootoriprobleemidega, mis olid ka eile Tabasalus olemas kuid avaldusid vähem - ilmselt on ikka rotid talvel kuskile pesa teinud. Nüüd auto juba Patricku hoolsa käe alla viidud kontrolli, et kotermann üles leida.
PS! Anna märku kena hing, kes sa oma metallist tõkiskingaga mind toetasid, saad selle tagasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 18.12.2004 22:42 56
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Tallinn
Tegin ka mõningad klõpsud. Loodan, et järgmine kord sama tore on.
Kliki siia, et näha pilte
NB! Galerii uuendatud!
Kristjan
Kliki siia, et näha pilte
NB! Galerii uuendatud!
Kristjan
Viimati muutis puster, 05.05.2008 00:31 20, muudetud 1 kord kokku.
Kristjan
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04.03.2008 13:08 38
klassid
et kui lahjas klassis on esimesed neli väga tihedalt ja siis tükk tühja maad, siis B klassis on ühtlaste tihedate vahedega edetabel.
Käisin vaatamas ja mõeldav järgmine kord osa võtta.
Lill on ajaliselt seal, kus ikka:)
Käisin vaatamas ja mõeldav järgmine kord osa võtta.
Lill on ajaliselt seal, kus ikka:)
Erinevalt Silwer'ist Nikita oskab päriselt ka sõita...ImreR kirjutas:Üks küsimus ka, nimelt mis on selle autoga tehtud: suure klassi teine e36 325??? Silweri hüper mega püssile kaotada pool sekki? Asi ei lõhna originaali järele Lihtsalt huvitaks selline seik, mul pole
Ajavõtt toimis hästi, ainukesed vead mis tekkisid olid inimlikud eksitused. Süsteem ei ole päris nii lihtne et selle kasutamise kohe hetkega selgeks saaks. Aga nüüd teame kus vead tekkisid ja teises voorus enam vist mingeid jamasid ei olnud. Samas peab natukene veel mõtlema kuidas süsteemi autost-autosse tõstmist ja aegade registreerimist natukene lihtsamaks teha. Aga eks seda peab siis veel natuke katsetama. Minu suurim mure oli alguses et akud seadmetel ei kesta aga see oli asjatu kartus.
Abilisi oli küll palju ja kõik olid väga tublid aga siiski tundus vahepeal et neid oli liiga vähe. Mul ei jäänud aegagi et kellegiga mingilgi teemal suhelda või süüa midagist.
Aegade tabelist ka teine versioon:
http://www.dc-ice.ee/pics/E36compact/EBK_cup_2008_1.JPG
Viimati muutis Silwer, 04.05.2008 21:25 17, muudetud 3 korda kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Silver, arvan et nii lihtne see põhjendus ei ole, aga mis siis tavaliselt kiired m3-d tegid, kas tõesti ei saa natuke kehvem juht m3-ga isegi lähedale 325i-le. See peab ikka ilgemalt hea juht olema
Ok sellest teemast nüüd kõik, aitab.
Ajavõtu süsteem avaldas mulle igatahes muljet, see et ma sain kogu võistluse jooksul teha ühe korraliku ringi(terve hoovastikuga) ja siis just see ajavõtt ei toiminud, ei morjendanud üldse. Lahe värk, ja arvan et suht täpne ka, mida sa hing veel ihkad
Ok sellest teemast nüüd kõik, aitab.
Ajavõtu süsteem avaldas mulle igatahes muljet, see et ma sain kogu võistluse jooksul teha ühe korraliku ringi(terve hoovastikuga) ja siis just see ajavõtt ei toiminud, ei morjendanud üldse. Lahe värk, ja arvan et suht täpne ka, mida sa hing veel ihkad
EBK Kossutiim
Tänan, tänan Eks me kohtume järgmisel bmw cupil ja seal võib sul seda uuesti vaja minna LOW Rider 2xjan kirjutas:PS! Anna märku kena hing, kes sa oma metallist tõkiskingaga mind toetasid, saad selle tagasi.
Viimati muutis Ain, 04.05.2008 21:21 45, muudetud 1 kord kokku.
Abiliste osas:
soovitaks määrata terveks hooajaks kohtunikud/abilised, kellele oleks ülesandud jagatud ning selgitatud, mida täpselt tegema peab. Samuti võiks olla ka väike varupink, kust kodanikke hädapärast võtta oleks.
Aga eks lihtne on soovitada ja terveks hooajaks end sedasi siduda on üsna keeruline. Kuid ehk mõned mõtted ikka saad.
Nende motiveerimiseks on ju kah igasuguseid erinevaid võimalusi. Nt tasuta osalemise vms näol
Aga ajavõtt jah, mina annaks EBK-le (süsteemi välja juurutajale ning kasutusele võtjale) selle eest tiitli "Aasta innovaatilisem tegu"
Ning veel üks mõte, et need osalejate numbrid, kas ehk saaks need ka kusagile kilepaberile vms trükkida? Igavene tüütu värk on muidu seda pärast ära kitkuda ja klaasipuhastusvedelikuga liimi eemaldada. Aga see on selline sõbralik ääremärkus.
soovitaks määrata terveks hooajaks kohtunikud/abilised, kellele oleks ülesandud jagatud ning selgitatud, mida täpselt tegema peab. Samuti võiks olla ka väike varupink, kust kodanikke hädapärast võtta oleks.
Aga eks lihtne on soovitada ja terveks hooajaks end sedasi siduda on üsna keeruline. Kuid ehk mõned mõtted ikka saad.
Nende motiveerimiseks on ju kah igasuguseid erinevaid võimalusi. Nt tasuta osalemise vms näol
Aga ajavõtt jah, mina annaks EBK-le (süsteemi välja juurutajale ning kasutusele võtjale) selle eest tiitli "Aasta innovaatilisem tegu"
Ning veel üks mõte, et need osalejate numbrid, kas ehk saaks need ka kusagile kilepaberile vms trükkida? Igavene tüütu värk on muidu seda pärast ära kitkuda ja klaasipuhastusvedelikuga liimi eemaldada. Aga see on selline sõbralik ääremärkus.
GS
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Sa Raivo tead küll kuidas selle orgunnimisega on - numbrid tulid mul alles eile meelde ja mul ei olnud tõesti mitte midagi käepärasemat võtta kui pakk CD label-eid - selle raha eest oleks saanud mitu komplekti korralikke numbreid- luban järgmine kord ökonoomsem olla- sry
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw