Eesti BMW Klubi Cup 2008 - I etapp - Rapla 04.05.2008
selline küsimus, miks te ei pea arvestust v-klassis? Kas auhinnad on kallid või on mingi muu probleem?
Eiki oli minu silmis ainuke au mees ja tuli oma mitte tänavakõlbuliku autoga kohale ja regas ennast ka v-klassi. Ilmselt liituks enam autosid v-klassiga kui olukorda tiba muuta ja asi läheks ka vähe huvitavamaks selline on minu arvamus
üritus korralduse ja kulgemise poolest igati bro
Eiki oli minu silmis ainuke au mees ja tuli oma mitte tänavakõlbuliku autoga kohale ja regas ennast ka v-klassi. Ilmselt liituks enam autosid v-klassiga kui olukorda tiba muuta ja asi läheks ka vähe huvitavamaks selline on minu arvamus
üritus korralduse ja kulgemise poolest igati bro
Ei võta tõesti, eks mõtleb siis selle peale. Samas me seda üritust osalejate arvu poolest väga suureks ka ei soovi ajada. Kui on liiga palju rahvast siis venib üritus väga pikaks ja ei ole enam kellelegi huvitav.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- xjan
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56561000
- Asukoht: Tallinn
Vabaklassi mehed võivad neid punkte niisama ka ju kokku arvutada , ega sellest midagi oluliselt ei muutu (miskit aasta kokkuvõtet ei ole?) ja diplomeidki jagati V-klassi sõitjatele ("postuumselt" kuna nad olid lahkunud platsilt autasustamise alguseks). See, et miski purk õliollust auhinnaks on, ei ole vast eriti suure kaaluga, et sõitmas käia-või mitte.
Ei noh soitmas kaime ikka naljaparast. Rada on tehniline ja huvitav. Tabasalu on igavam.
Aitah muidugi Silwerile soojade sonade eest, aga võtan mutsi peast - ma teda Saugal ei saa veel moned aastad katte. Ja kui sponsoreid ei leia, siis mujal ka.
ImreR Ma teen vist oma autost ka eraldi teema. Minu autol on standard mootor, isegi ohufilter on tavaline, v.a. chip tjuuning (piiraja 7050rpm) mis annab umbes 13-15hp (kokku 150kw) ja standard kaigukast 3.15, Vedrustuse geomeetria on nagu M3 3.0 ainult et veidi jaigemad puksid.
Aitah muidugi Silwerile soojade sonade eest, aga võtan mutsi peast - ma teda Saugal ei saa veel moned aastad katte. Ja kui sponsoreid ei leia, siis mujal ka.
ImreR Ma teen vist oma autost ka eraldi teema. Minu autol on standard mootor, isegi ohufilter on tavaline, v.a. chip tjuuning (piiraja 7050rpm) mis annab umbes 13-15hp (kokku 150kw) ja standard kaigukast 3.15, Vedrustuse geomeetria on nagu M3 3.0 ainult et veidi jaigemad puksid.
Viimati muutis MESHUGGAH, 05.05.2008 00:16 21, muudetud 1 kord kokku.
Ja ühel tavaliselt "kiirel" M3-l ütlesid juba esimesel soojendusringil pidurid üles ja avaldus vale rehvivaliku tulemus.
Ja pealegi...kui kõik 6x nädalas rada käiks sõitmas nagu Nikita,oleks me kõik vähe kiiremad
Ja pealegi...kui kõik 6x nädalas rada käiks sõitmas nagu Nikita,oleks me kõik vähe kiiremad
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3562
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sai siis kohal käidud nagu ka eelnevatel kordadel.Mitte küll parankat keeramas,vaid nautimas ilma,sõitu ja pildistamist.Sujuvuse kohalt ei oska küll midagi öelda peale selle,et läks nagu lepase reega
Minult ka mõni PILT
Ärge kuupäeva vaadake,läks veidi nihu
Minult ka mõni PILT
Ärge kuupäeva vaadake,läks veidi nihu
Üks vahemärkus ka minultpoolt.
Austusest korraldajate vastu, oleks viisakas ehk teisisõnu eetiline korraldajal mitte olla pedestaali kõrgeimal kohal. Kapitalistlikus ühiskonnas on see korruptsiooni tunnus. Kuigi tegemist ei ole poliitikaga on selline K kohukese poliitika pisut muigamapanev.
See on minu seisukoht, austusest sõprade ees !
Austusest korraldajate vastu, oleks viisakas ehk teisisõnu eetiline korraldajal mitte olla pedestaali kõrgeimal kohal. Kapitalistlikus ühiskonnas on see korruptsiooni tunnus. Kuigi tegemist ei ole poliitikaga on selline K kohukese poliitika pisut muigamapanev.
See on minu seisukoht, austusest sõprade ees !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Cardol on võimalus seda üritust minu asemel korraldada. Kui ei viitsi siis paluks mitte vigiseda. Järgmine üritus toimub 24.05.2008 ja kas siis on Cardo seda minu asemel korraldamas? Paluks kohe teada anda!Cardo kirjutas:Üks vahemärkus ka minultpoolt.
Austusest korraldajate vastu, oleks viisakas ehk teisisõnu eetiline korraldajal mitte olla pedestaali kõrgeimal kohal. Kapitalistlikus ühiskonnas on see korruptsiooni tunnus. Kuigi tegemist ei ole poliitikaga on selline K kohukese poliitika pisut muigamapanev.
See on minu seisukoht, austusest sõprade ees !
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04.03.2008 13:08 38
"Surnud" vedelikuga tõmbas 0,4 ringiga pehmeks,muidu pole ette tulnud.
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04.03.2008 13:08 38
pidurid
Ehk siis uue vedelaga peaks suutma kolm ringi ära pidada stock pidurid E36-l?
Pole sõitnud rada stockiga kunagi.
Uurin, sest ikka plaan osa võtta järgm kord
Pole sõitnud rada stockiga kunagi.
Uurin, sest ikka plaan osa võtta järgm kord
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
- Peamine sõiduk: E46 320d
- Telefon: 56659473
- Asukoht: Vilppula (soome)
Re: klassid
Eks see sellepärast A klassis oligi nii et esimesed neli tänava slikkidega ja sealt edasi tavaliste tänavarehvidega sõitjad olid.On mille peale mõelda järgmisteks etappideks.punalammas kirjutas:et kui lahjas klassis on esimesed neli väga tihedalt ja siis tükk tühja maad, siis B klassis on ühtlaste tihedate vahedega edetabel.
Tel:56659473
Ei juhtu Raplas korralike tavapiduritega midagi. Mina olen aastate jooksul seal igasuguste (pere)autodega nüüd kangutanud ja pole ühelgi korral õnnestunud pidurit hulluks ajada. Ja ühelgi neist pole olnud ühtegi performance pidurikomponenti küljes.punalammas kirjutas:Küsimus sõitjatele:
Kas orig piduritega Rapla rajal tõmbas pedali 3 ringiga pehmeks ka?
Saugal saab küll vanema vedeliku keema, kui kõvemini tallata.
Poisid te pole vist tugevalt pidurdanud. Pidurdada tuleb viimasel hetkel ja taiega, siis on 3 ringiga pedaal vaga pehme ja kettad lillad. Aga aeg tuleb hea. Palju oluneb ka auto kiirusest sirge loppus.
Ja kodanik Cardo vist ei saanud aru, et Silwer oli poodiumil tanu oma autole ja oskustele, mitte selle parast et ta urituse korraldaja on.
Ja kodanik Cardo vist ei saanud aru, et Silwer oli poodiumil tanu oma autole ja oskustele, mitte selle parast et ta urituse korraldaja on.
Küsimus vist ongi selles, et mees ja auto on liiga aeglased. Ma just vaatasin pilte ja mingis kurvis mul pidurid korralikult suitsesid.MESHUGGAH kirjutas: Poisid te pole vist tugevalt pidurdanud. Pidurdada tuleb viimasel hetkel ja taiega, siis on 3 ringiga pedaal vaga pehme ja kettad lillad. Aga aeg tuleb hea. Palju oluneb ka auto kiirusest sirge loppus.
Peaks ennast järgmisel etapil mõne kiirema sõitja kõrvalistmele paariks ringiks kauplema.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Mul orginaal ketastega e36 compactil läksid 3 ringil pidurid suht pehmeks ja pärast oli ka näha, et pidurikettad tahtsid sinakaks muutuda (jahutuseta kettad siis).punalammas kirjutas:Küsimus sõitjatele:
Kas orig piduritega Rapla rajal tõmbas pedali 3 ringiga pehmeks ka?
Muidu oleks sama soov mis Ruudulgi kellegi kiirema kõrval istuda ja paar ringi teha saaks õigest sõidujoonest aimugi, enda sõidujoon oli küll rajal eriti jube suurema kaarega vist kurve võtta ei anna
Ja samas kui kellelgil plaan Raplasse harjutama minna ühineks heameelega.
E28 525e & E28 535i
Korraldajad võiksid paremini läbi mõelda vabaklassi olemuse BMW Cup üritustel. Jubedalt hakib Cupi ennast, eriti kui see vabaklassi stardijärjekord kilomeetri pikkuseks venib. Selline tunne tekkis vahepeal nagu kahel erineval üritusel viibiks. BMW Cup võiks jääda ikka BMW keskseks muidu varsti rajal ka sellel korral kõrvale jäänud biked.Silwer kirjutas:Ei võta tõesti, eks mõtleb siis selle peale. Samas me seda üritust osalejate arvu poolest väga suureks ka ei soovi ajada. Kui on liiga palju rahvast siis venib üritus väga pikaks ja ei ole enam kellelegi huvitav.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Eks see oleneb autost ka.
Minu käes olnud autod on kõik olnud väiksemapoolsete mootoritega ning nendega ei saa vast kurvide vahel nii suurt hoogu üles, et meeleheitlikult järgneva eel pidurdama peaks.
Kui ikka sobiliku trajektoori ja hooga auto kurvis püsib ja kitsaks kätte ei lähe, pole mõtet liiga palju pidurdada ka
Minu käes olnud autod on kõik olnud väiksemapoolsete mootoritega ning nendega ei saa vast kurvide vahel nii suurt hoogu üles, et meeleheitlikult järgneva eel pidurdama peaks.
Kui ikka sobiliku trajektoori ja hooga auto kurvis püsib ja kitsaks kätte ei lähe, pole mõtet liiga palju pidurdada ka
Erinevate autodega on ka trajektoor veidi erinev. Ma hea meelega soidaks koikidega kes soovib aga soovija autoga. Algul soovija ise roolis, vaatame vigu, siis istuks ise. Sama asja voivad korraldada kiiremad A, B ja V klassi osalejad. Alustada voiks istumis asendist. Ei taha palju enda peale votta, kusiks korraldajaid mida nad asjast arvavad. Akki teeks tund, poolteist enne soitu trenni ja siis voistluse?
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04.03.2008 13:08 38
üsna vastakad arvamused:)
Asi on ikka vast jah selles mis hetkel ja kui kõvasti pidurdada.
Kui Raplas ehk saab pedali pehmeks, siis Saugal kardan küll, et peab pidureid lausa hoidma, et vedelik ei keeks.
Samas sõita tuleb ikka agressiivselt;)
Eks pühapäeval Pärnus ole näha...seal Alfasport Cup osavõistlus.
Asi on ikka vast jah selles mis hetkel ja kui kõvasti pidurdada.
Kui Raplas ehk saab pedali pehmeks, siis Saugal kardan küll, et peab pidureid lausa hoidma, et vedelik ei keeks.
Samas sõita tuleb ikka agressiivselt;)
Eks pühapäeval Pärnus ole näha...seal Alfasport Cup osavõistlus.