keeRISTOrm kirjutas:Ütlen ka oma kindla vastuse hiljemalt viimasel päeval siis. Kuna kindel soov sõita siis pole 100% kindel, et suverehvid alla saan selleks ajaks, sest enne vaja madaldus alla panna ja siis vaadata mis mõõtu rehv sobib.
Madaldus tähendab, et stardis kiigub vähem kaalu tagaratastele, mis vähendab stardis pidamist. Kui sõidad lamelliga, siis selle pidamine on külma ilmaga parem ükskõik mis mõõdus suvekast.
Ise 3a järjest osalenud aga see aasta kahjuks ei saa tulla. Vaadake et siis klubi hästi esindate seal
Ärge unustage õhufiltreid vahetada/puhastada, rehvirõhud ees üles ja taga alla, kõik kola autost välja,
kiiver kaasa jms. Reaktsiooniajast tähtsam on midagi õppida igast stradist. Kiltsi rada on tavarehvile libedam kui tavaline asfalt, seega ei maksa imestada kui minek nii hästi ei suju, kui karedal asfaldil. Prügi ja tolm on soovitav tagarehvidelt starti jõudes kasvõi kinnastega maha saada. Viheks veel et elektriline soojendusega esiiste kaalub 31kg ja kergelt ära käiv tagaiste ka omajagu kilosid
Loodab et pärast saab videosi ja aegasi vaadata ja muljetada