Eesti BMW Klubi BMW Cup 2007 III etapp - Sauga SUUR!!! rada
Postitatud: 12.07.2007 17:49 09
Eesti BMW Klubi BMW Cup 2007 III etapp Sauga väikesel rajal
Üritus saab toimuma juuli viimasel laupäeval 28.07.2007.a.
Üritusele Registreerimisega alustame kell 15.00.
Soovitavalt registreeruda eelnevalt interneti vahendusel, selleks saata mail: silwer(ÄT)starline.ee. Maili palun märkida: foorumi kasutajanimi, õige nimi, auto mark, mudel, mootori maht, võimsus, rehvitüüp
Osalemine maksab klubiliikmetele 250.- ning mitteliikmetele 300.-
BMW sõidukite mootori sõber on endiselt Castrol.
***Reeglid
**Punktiarvestus BMW sõidukitele:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p
Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Võistluses (punktiarvestuses) osalevad ainult BMW marki autod. Muud marki autod saavad sõita ning nende aega võetakse, kuid punkte ega auhinda ei anta.
**Võistlusklassid
Et võistlus oleks võrdsem, on autod jagatud klassidesse vastavalt mootori kubatuurile, st kuni 2000cm3 ehk siis A klass (diislid kuni 2500cm3 lähevad kah samasse klassi) ja suuremad kui 2001cm3 ehk siis B Klass.
Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata.
PS!
A klassi mootori võimsuse ülemine piir on 110kw (näiteks 2001 ja uuem E46 320 läheb B klassi arvestusse).
**Sõitmine rajal
Aja peale sõites saab igaüks teha 3 kiiret ringi. Ehk siis sõidate esimese ringi vaikselt...ning lendstardist kolm järgmist ringi nii kiirelt kui soovi ja võimalust on. Peale seda sõidate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.
Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta. Punktiarvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg. Rehvivalik on vaba, st võib kasutada nii tänavarehvi kui ka slikki.
**Ajavõtt: SR Team-i süsteem.
****KIIVER: Saugal on kiivri kasutamine KOHUSTUSLIK!!!!****
***Ajakava:
15.00 -15.45 Registreerumine (samal ajal on rada avatud tutvumiseks, loodetavasti on selleks ajaks Honda Club oma ürituse rajal lõpetanud).
15.45 Osalejate koosolek
16.00 stardib A klass, jooksvalt läheme üle B klassile
17.15 paus 15 min
17.30 Stardib II sõit
orienteeruvalt 18.45 peaks ajasõitudega lõpetama.
Peale seda on pooleks tunniks vaba rada, samal ajal toimub aegade kontroll ja paremusjärjestuste selgitamine.
19.30 Autasustamine
SÕITMISEL ABIKS:
Kes ei ole varem Saugal sõitnud võiks tutvuda siin toodud "Sauga väike ring" juhendiga. http://opentrack.pri.ee/rajajuhend.html Ise soovitan võtta rahulikult ohutusala juures olevas "teravas kurvis" - seal võiks hoo ikka korralikult maha võtta, muidu võib juhtuda et tuleb tutvust teha kõrge äärekiviga. "Uus jupp (ehk pildil kõige ülemised kurvid)" - tasuks võtta ka rahulikumalt, kuna seal on uus asfalt ja vähemalt vihmaga oli kõva meelitamine et auto otse ei läheks kurvi sisse keerates.
Lisaks soovitan: pidurdamine teha ENNE kurve sirge peal. Kurvis pidurdamine teha vaid viimases hädas - see viib auto tasakaalust välja. Parem aeglaselt kurvi ja kiiresti sealt välja kui vastupidi. Kasutage raja laiust nii palju kui võimalik (ja mõistlik), kui kasutad vaid poolt rajast siis oled aeglane. Igasugused "saba liputamised" on reeglina ajakaotus seega sujuv kiire sõit annab ka reeglina parema aja.
Proovige vältida vaba käiguga või poole gaasiga liikumist - kui pidurdad siis korralikult, kiiresti ja jõuga. Kui gaasi vajutad siis samuti nii palju kui on võimalik saba liputamata. Rajal sõites hoia silmad kauguses asuval punktil ehk siis kurvi minnes vaata seda kohta kus sa tahad olla peale kurvi läbimist - käed ja jalad teevad oma tööd automaatselt et sinna jõuda.
Lugege ka seda teemat, ehk on abiks: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=116
TÄHELEPANU!
Kuna Tauri ei viibi selle ürituse toimumise ajal Eesti pinnal siis vajame abi ürituse korraldamisel. Ideaalis oleks vaja 3 vabatahtlikku. Üks laseks autosid rajale, teine annaks sõitvatele autodele märku kui viimane kiire ring on läbi saanud ja kolmas oleks abiks ajavõtusüsteemi operaatorile ja oleks üksiti ka kohtunikuks.
KES PLAANIVAD OSALEDA, KASUTAGE PALUN EELREGISTREERIMIST JA SAATKE VASTAV E-MAIL!!!
Registreerunud:
1) Ardo S / Bmw M5 E34 3,6L / 232 kw / Rehvid: tava
2) Bronco / Bmw 318i E21 / 77kw / Rehvid: lamell või tänavaslikk
3) Xjan / Bmw 323i E36 Compact / 125kw / Rehvid: tänavaslikk
4) Silwer / Bmw 325i E30 / 180kw / Rehvid: tänavaslikk
5) Hry_89e30 / Bmw 325i E30 / 125kw / Rehvid: tava
6) Kyla / VW Corrado G60 1,8 kompressor / 118-130KW / tänavaslikk
7) Ice / Audi 80 2,2T / 169kw / tänavarehv
8) Janek / Volvo S60R 2.5T / 220kw / tava
9) Marko / BMW M3 Coupe E36 / 236kW / tavarehv?
10) Jaanus K / BMW 325 E36 / 141kW / tänavarehv
11) Ruudi Silmann / VAZ2105 1,3 / 47Kw / tänavarehv
12) MESHUGGAH / E36 325 coupe / 141kw / tanavarehv
13) Ruut / E30 320i / 1976 cm3 / 92kW / tänavarehv
14) Karolin / E30 325i / 125kw / tänavaslikk
15) Eiki Lill / E30 m3 / 143kw / slikk
16) Patrick ja Mailika / 325i cabrio turbo e30 / 257kw / tänavaslikk
17) AndresS / BMW 318i Touring E46 1,9 / 87kW / tänavarehv
18) Kristalik / BMW 318ti E36 Compact / 103 kw / tänavarehv
19) Ilja / BMW 328ti E36 Compact / 142 kw / tänavaslikk
20) Konstantin / BMW M5 E34 / 231 kw / tänavaslikk
21) Sergei / BMW M5 E34 / 250 kw / tänavarehv
22) Jevgeni Savitski / BMW M5 E60 / 373 kw / tänavarehv
23) Avo Kangro / BMW 335i Cabrio / 225kw / tänavarehv
24) Valdek / BMW 318is E30 / 100kW / tänavarehv
25) Rixard / E36 328 coupe'97 / 142kw / tänavarehv
26) Rein Nõlvak / Bmw m3 3,0 / 210kw / tänavarehv
27) E28 / BMW 535i E28 160kw / tänavarehv
28) Janek / BMW 318is E30 / 100kw / tänavarehv
Vabatahtlikud abilised:
1) mart154
2) Indrek_M
3) MESHUGGAH
EDITED: Võistlus toimub Sauga suurel rajal kus hoogu piirame šikaaniga!!!!
Üritus saab toimuma juuli viimasel laupäeval 28.07.2007.a.
Üritusele Registreerimisega alustame kell 15.00.
Soovitavalt registreeruda eelnevalt interneti vahendusel, selleks saata mail: silwer(ÄT)starline.ee. Maili palun märkida: foorumi kasutajanimi, õige nimi, auto mark, mudel, mootori maht, võimsus, rehvitüüp
Osalemine maksab klubiliikmetele 250.- ning mitteliikmetele 300.-
BMW sõidukite mootori sõber on endiselt Castrol.
***Reeglid
**Punktiarvestus BMW sõidukitele:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p
Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Võistluses (punktiarvestuses) osalevad ainult BMW marki autod. Muud marki autod saavad sõita ning nende aega võetakse, kuid punkte ega auhinda ei anta.
**Võistlusklassid
Et võistlus oleks võrdsem, on autod jagatud klassidesse vastavalt mootori kubatuurile, st kuni 2000cm3 ehk siis A klass (diislid kuni 2500cm3 lähevad kah samasse klassi) ja suuremad kui 2001cm3 ehk siis B Klass.
Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata.
PS!
A klassi mootori võimsuse ülemine piir on 110kw (näiteks 2001 ja uuem E46 320 läheb B klassi arvestusse).
**Sõitmine rajal
Aja peale sõites saab igaüks teha 3 kiiret ringi. Ehk siis sõidate esimese ringi vaikselt...ning lendstardist kolm järgmist ringi nii kiirelt kui soovi ja võimalust on. Peale seda sõidate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.
Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta. Punktiarvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg. Rehvivalik on vaba, st võib kasutada nii tänavarehvi kui ka slikki.
**Ajavõtt: SR Team-i süsteem.
****KIIVER: Saugal on kiivri kasutamine KOHUSTUSLIK!!!!****
***Ajakava:
15.00 -15.45 Registreerumine (samal ajal on rada avatud tutvumiseks, loodetavasti on selleks ajaks Honda Club oma ürituse rajal lõpetanud).
15.45 Osalejate koosolek
16.00 stardib A klass, jooksvalt läheme üle B klassile
17.15 paus 15 min
17.30 Stardib II sõit
orienteeruvalt 18.45 peaks ajasõitudega lõpetama.
Peale seda on pooleks tunniks vaba rada, samal ajal toimub aegade kontroll ja paremusjärjestuste selgitamine.
19.30 Autasustamine
SÕITMISEL ABIKS:
Kes ei ole varem Saugal sõitnud võiks tutvuda siin toodud "Sauga väike ring" juhendiga. http://opentrack.pri.ee/rajajuhend.html Ise soovitan võtta rahulikult ohutusala juures olevas "teravas kurvis" - seal võiks hoo ikka korralikult maha võtta, muidu võib juhtuda et tuleb tutvust teha kõrge äärekiviga. "Uus jupp (ehk pildil kõige ülemised kurvid)" - tasuks võtta ka rahulikumalt, kuna seal on uus asfalt ja vähemalt vihmaga oli kõva meelitamine et auto otse ei läheks kurvi sisse keerates.
Lisaks soovitan: pidurdamine teha ENNE kurve sirge peal. Kurvis pidurdamine teha vaid viimases hädas - see viib auto tasakaalust välja. Parem aeglaselt kurvi ja kiiresti sealt välja kui vastupidi. Kasutage raja laiust nii palju kui võimalik (ja mõistlik), kui kasutad vaid poolt rajast siis oled aeglane. Igasugused "saba liputamised" on reeglina ajakaotus seega sujuv kiire sõit annab ka reeglina parema aja.
Proovige vältida vaba käiguga või poole gaasiga liikumist - kui pidurdad siis korralikult, kiiresti ja jõuga. Kui gaasi vajutad siis samuti nii palju kui on võimalik saba liputamata. Rajal sõites hoia silmad kauguses asuval punktil ehk siis kurvi minnes vaata seda kohta kus sa tahad olla peale kurvi läbimist - käed ja jalad teevad oma tööd automaatselt et sinna jõuda.
Lugege ka seda teemat, ehk on abiks: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=116
TÄHELEPANU!
Kuna Tauri ei viibi selle ürituse toimumise ajal Eesti pinnal siis vajame abi ürituse korraldamisel. Ideaalis oleks vaja 3 vabatahtlikku. Üks laseks autosid rajale, teine annaks sõitvatele autodele märku kui viimane kiire ring on läbi saanud ja kolmas oleks abiks ajavõtusüsteemi operaatorile ja oleks üksiti ka kohtunikuks.
KES PLAANIVAD OSALEDA, KASUTAGE PALUN EELREGISTREERIMIST JA SAATKE VASTAV E-MAIL!!!
Registreerunud:
1) Ardo S / Bmw M5 E34 3,6L / 232 kw / Rehvid: tava
2) Bronco / Bmw 318i E21 / 77kw / Rehvid: lamell või tänavaslikk
3) Xjan / Bmw 323i E36 Compact / 125kw / Rehvid: tänavaslikk
4) Silwer / Bmw 325i E30 / 180kw / Rehvid: tänavaslikk
5) Hry_89e30 / Bmw 325i E30 / 125kw / Rehvid: tava
6) Kyla / VW Corrado G60 1,8 kompressor / 118-130KW / tänavaslikk
7) Ice / Audi 80 2,2T / 169kw / tänavarehv
8) Janek / Volvo S60R 2.5T / 220kw / tava
9) Marko / BMW M3 Coupe E36 / 236kW / tavarehv?
10) Jaanus K / BMW 325 E36 / 141kW / tänavarehv
11) Ruudi Silmann / VAZ2105 1,3 / 47Kw / tänavarehv
12) MESHUGGAH / E36 325 coupe / 141kw / tanavarehv
13) Ruut / E30 320i / 1976 cm3 / 92kW / tänavarehv
14) Karolin / E30 325i / 125kw / tänavaslikk
15) Eiki Lill / E30 m3 / 143kw / slikk
16) Patrick ja Mailika / 325i cabrio turbo e30 / 257kw / tänavaslikk
17) AndresS / BMW 318i Touring E46 1,9 / 87kW / tänavarehv
18) Kristalik / BMW 318ti E36 Compact / 103 kw / tänavarehv
19) Ilja / BMW 328ti E36 Compact / 142 kw / tänavaslikk
20) Konstantin / BMW M5 E34 / 231 kw / tänavaslikk
21) Sergei / BMW M5 E34 / 250 kw / tänavarehv
22) Jevgeni Savitski / BMW M5 E60 / 373 kw / tänavarehv
23) Avo Kangro / BMW 335i Cabrio / 225kw / tänavarehv
24) Valdek / BMW 318is E30 / 100kW / tänavarehv
25) Rixard / E36 328 coupe'97 / 142kw / tänavarehv
26) Rein Nõlvak / Bmw m3 3,0 / 210kw / tänavarehv
27) E28 / BMW 535i E28 160kw / tänavarehv
28) Janek / BMW 318is E30 / 100kw / tänavarehv
Vabatahtlikud abilised:
1) mart154
2) Indrek_M
3) MESHUGGAH
EDITED: Võistlus toimub Sauga suurel rajal kus hoogu piirame šikaaniga!!!!