13 aprill Tartumaa Raadi IRS
13 aprill Tartumaa Raadi IRS
Niisiis kuu aega on sinnamaani. Kuskil vilksatas läbi , et see toimub Raadil ? Kas on see nii ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Sprintide komme on olnud selline kus rada ei anta ette teada. Teada on ainult kogunemise koht. Tuntud kohad nagu rapla ja lauluväljak on suht üheselt määratletavad, kuigi konkreetne rada on teadmata, muud kohad on aga alati olnud saladuses võistlejate eest. Seega parim mis tartu etapi kohta teada saab on rajakatte iseloomustus, see avaldatakse juhendis.
Teine aspekt on see, et rajameister on seal kohalik ja põhjala inimestel pole ülevaadet veel lõuna regiooni võimalustest-variantidest. Kuna teede olukord on väga raskesti prognoositav praegusel ajal, siis on ka normaalne, et rada pannakse maha siis kui asi kindel on. Ilmselt oli siin ka vastus Marttile, et nii muutlikes ja pehmetes tingimustes annab leida kruusapinnast, mis 300 autot ära kannab.
Teine aspekt on see, et rajameister on seal kohalik ja põhjala inimestel pole ülevaadet veel lõuna regiooni võimalustest-variantidest. Kuna teede olukord on väga raskesti prognoositav praegusel ajal, siis on ka normaalne, et rada pannakse maha siis kui asi kindel on. Ilmselt oli siin ka vastus Marttile, et nii muutlikes ja pehmetes tingimustes annab leida kruusapinnast, mis 300 autot ära kannab.
Uus info www.auto.ee st :
1. Programm
1.1 Esmaspäeval, 24.märtsil
avaldatakse internetis võistlusjuhend
1.2 Esmaspäeval, 31.märtsil
algab registreerimine
1.3 Teisipäeval, 08. aprillil
lõpeb registreerimine
1.4 Reedel, 11.aprillil
avaldatakse internetis stardijärjekord
(www.auto.ee/igamehe)
1.5 Pühapäeval, 13. aprillil:
08.00 - 10.00 Dokumentide kontroll,
tehniline kontroll
08.00 - 10.30 Trass avatud võistlejatele
jalgsi tutvumiseks
10.30 Võistluse avamine
orient. 11.00 Start esimesele võistlusautole
orient. 17.00 Autasustamine,
võistluse lõpetamine
5.1 Võistlustrassi pikkus on 2100 m.
5.2 Võistlustrass on kombineeritud - 180m kruusakattel ning 1920m asfaldil ja betoonil.
5.3 Treeningsõite ei toimu, rajaga on lubatud tutvuda jalgsi selleks ettenähtud ajal.
5.4 Stardijärjestus vooru esimese võistleja stardiajaga avaldatakse Ametlikul Teadetetahvlil iga vooru eel hiljemalt 10 minutit enne esimese võistlusauto starti.
Kokkuvõtteks siis: 31.märts algab regamine ja on nii kruusa kui asfalti.
P.S. kellel huvi siis ilmselt peaks regama kohe 31 märts kuna soovijaid ilmselt rohkem kui kohti.
1. Programm
1.1 Esmaspäeval, 24.märtsil
avaldatakse internetis võistlusjuhend
1.2 Esmaspäeval, 31.märtsil
algab registreerimine
1.3 Teisipäeval, 08. aprillil
lõpeb registreerimine
1.4 Reedel, 11.aprillil
avaldatakse internetis stardijärjekord
(www.auto.ee/igamehe)
1.5 Pühapäeval, 13. aprillil:
08.00 - 10.00 Dokumentide kontroll,
tehniline kontroll
08.00 - 10.30 Trass avatud võistlejatele
jalgsi tutvumiseks
10.30 Võistluse avamine
orient. 11.00 Start esimesele võistlusautole
orient. 17.00 Autasustamine,
võistluse lõpetamine
5.1 Võistlustrassi pikkus on 2100 m.
5.2 Võistlustrass on kombineeritud - 180m kruusakattel ning 1920m asfaldil ja betoonil.
5.3 Treeningsõite ei toimu, rajaga on lubatud tutvuda jalgsi selleks ettenähtud ajal.
5.4 Stardijärjestus vooru esimese võistleja stardiajaga avaldatakse Ametlikul Teadetetahvlil iga vooru eel hiljemalt 10 minutit enne esimese võistlusauto starti.
Kokkuvõtteks siis: 31.märts algab regamine ja on nii kruusa kui asfalti.
P.S. kellel huvi siis ilmselt peaks regama kohe 31 märts kuna soovijaid ilmselt rohkem kui kohti.
Nüüd nagu uus hea muudatus : 9.11 Võistlusele lubatakse kuni 120 võistlejat.
Korraldaja poolt on broneeritud kuni 08.04.2003 stardikohad iga võistlusklassi 15 paremale võistlejale karikasarja punktiarvestuse hetkeseisu järgi. Alates 09.04.2003 on kasutamata broneeritud stardikohad lisaregistreerimise käigus täitmiseks.
Korraldaja poolt on broneeritud kuni 08.04.2003 stardikohad iga võistlusklassi 15 paremale võistlejale karikasarja punktiarvestuse hetkeseisu järgi. Alates 09.04.2003 on kasutamata broneeritud stardikohad lisaregistreerimise käigus täitmiseks.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tundub jah, et karm ralli. Liigagi karm.
Mis krdi igamehe ralli see selline on, kus paras oleks wrc autoga maad künda.
Tahaks kah osaleda, aga kui neid pilte vaatad, ning kulusid hakkad pärast kokku arvutama, kaob igasugune isu ära.
Idee peaks ju olema, et iga suvaline inimene on suvalise liikuriga saab "sõita" normaaltingimustes, mitte aga põldudel vagusid künda.
Mis krdi igamehe ralli see selline on, kus paras oleks wrc autoga maad künda.
Tahaks kah osaleda, aga kui neid pilte vaatad, ning kulusid hakkad pärast kokku arvutama, kaob igasugune isu ära.
Idee peaks ju olema, et iga suvaline inimene on suvalise liikuriga saab "sõita" normaaltingimustes, mitte aga põldudel vagusid künda.
GS
ILM: suht kole, väga külm ei olnud, kuid sadas kergelt kogu aeg ja lõpuks leotas kondid läbi. Hall ja niiske.
TINGIMUSED: rada märgitud maha rehvidest seitega, mõnes kohas ühekordne riba, mõnes 2 rekkarehvi kõrgune sein. Kurvid kitsad, palju täisnurkseid keeramisi ja rehvid ka väliskurvides. Märg betoon peab üllatavalt hästi, kui aga sinna kantakse mulda ja pori, siis äärmiselt libe. Raja lõpufaasis oli selline koht, kus rada keeras betooni pealt maha, üle mullariba kitsale betoonribale ja ca 150m uuesti üle riba betoonile tagasi. Kogu see kitsas riba tassiti vedelat plöga täis ja kes siis II voorus pidurdas enne betoonile tagasikeeramist samas kohas nagu I voorus, leidis ennast rekkarehvidest piirdes. Rada oli kõige puhtam esimeses voorus, siis oleks tulnud teha ka aeg. Kuna rada oli päris kitsas ja keeruline, siis ei suutnud seda praktiliselt keegi.
ESINDUS: tase omaette oli jällegi kodanik Lill. Esimeses voorus keskmine aeg, teises voorus parandust 10s ja kolmandas voorus parandas II vooru aega jällegi 10s. Kohaks 12 (1.8 mootoriga suures klassis ca 300hp Sierra ees, teine tagaveoline Tõnu Kitse järel). Martti sai M5-le absoluutselt mittevastavates oludes väga hästi hakkama, parandas igas voorus aega ca 4-5s ja oli suures klassis 9 tagaveoline (üldises 28). Martti ees olid vennad Kased, Silver oli Sierraga 31 ja mina olin 36. ILmselt oleks teises voorus tulnud päris korralik aega, aga lasin raja alguses liiga risti ja käisin korraks trassilt maas (kaotus 4-5s). Raja lõpupoole kruusal lasin enne tagasipõõret auto risti, kuid väljudes haakis varem kui ootasin ja sõitsin üle rehvi. Võtsin korraks hoo maha, mõtlesin kas jääda seisma või mitte, aga ragin sai otsa ja kütsin edasi (kaotus jällegi ca 3-4s). Lõpus tuli välja, et parandasin selle jamaga kokku I vooru aega 4 sekundiga, kaotuste kontosse läheb spoileri nurk ja logar. Klubi kodanikest (keda tunnen) oli veel Cardo 38.
JA VEEL: sellest on korraldajatele 100 korda räägitud, et ohutuse huvide kasutataks kurikaid, mitte rehve. Aga rehve leiab tasuta, neid ei pea üürima ja ongi tulemus käes. Eilse ürituse kontosse läks kaks niplit, purunenud esi- ja tagapampreid & mõlkis külgi ei jaksanud keegi kokku lugeda. Niiviisi hakkavad edevamad autod sellest üritusest kõrvale jääma. Meie klassis juhtis vahepeal Jaan Kollo, kes jäi lõpuks neljandaks (Honda Civic Type R). Auto oli manuaalkastiga ja juhil puudus parem käsi! Teised vast täiendavad veel.
TINGIMUSED: rada märgitud maha rehvidest seitega, mõnes kohas ühekordne riba, mõnes 2 rekkarehvi kõrgune sein. Kurvid kitsad, palju täisnurkseid keeramisi ja rehvid ka väliskurvides. Märg betoon peab üllatavalt hästi, kui aga sinna kantakse mulda ja pori, siis äärmiselt libe. Raja lõpufaasis oli selline koht, kus rada keeras betooni pealt maha, üle mullariba kitsale betoonribale ja ca 150m uuesti üle riba betoonile tagasi. Kogu see kitsas riba tassiti vedelat plöga täis ja kes siis II voorus pidurdas enne betoonile tagasikeeramist samas kohas nagu I voorus, leidis ennast rekkarehvidest piirdes. Rada oli kõige puhtam esimeses voorus, siis oleks tulnud teha ka aeg. Kuna rada oli päris kitsas ja keeruline, siis ei suutnud seda praktiliselt keegi.
ESINDUS: tase omaette oli jällegi kodanik Lill. Esimeses voorus keskmine aeg, teises voorus parandust 10s ja kolmandas voorus parandas II vooru aega jällegi 10s. Kohaks 12 (1.8 mootoriga suures klassis ca 300hp Sierra ees, teine tagaveoline Tõnu Kitse järel). Martti sai M5-le absoluutselt mittevastavates oludes väga hästi hakkama, parandas igas voorus aega ca 4-5s ja oli suures klassis 9 tagaveoline (üldises 28). Martti ees olid vennad Kased, Silver oli Sierraga 31 ja mina olin 36. ILmselt oleks teises voorus tulnud päris korralik aega, aga lasin raja alguses liiga risti ja käisin korraks trassilt maas (kaotus 4-5s). Raja lõpupoole kruusal lasin enne tagasipõõret auto risti, kuid väljudes haakis varem kui ootasin ja sõitsin üle rehvi. Võtsin korraks hoo maha, mõtlesin kas jääda seisma või mitte, aga ragin sai otsa ja kütsin edasi (kaotus jällegi ca 3-4s). Lõpus tuli välja, et parandasin selle jamaga kokku I vooru aega 4 sekundiga, kaotuste kontosse läheb spoileri nurk ja logar. Klubi kodanikest (keda tunnen) oli veel Cardo 38.
JA VEEL: sellest on korraldajatele 100 korda räägitud, et ohutuse huvide kasutataks kurikaid, mitte rehve. Aga rehve leiab tasuta, neid ei pea üürima ja ongi tulemus käes. Eilse ürituse kontosse läks kaks niplit, purunenud esi- ja tagapampreid & mõlkis külgi ei jaksanud keegi kokku lugeda. Niiviisi hakkavad edevamad autod sellest üritusest kõrvale jääma. Meie klassis juhtis vahepeal Jaan Kollo, kes jäi lõpuks neljandaks (Honda Civic Type R). Auto oli manuaalkastiga ja juhil puudus parem käsi! Teised vast täiendavad veel.
Kaido S
Just enne seda, kui sa kummi sõitsid, käis mul peast mõte läbi, et see auto(liiga hea) ei ole ikka sellise raja jaoks.
Kas logari said kätte, see tassiti eest ära järgmise kurvi juurde
Kas logari said kätte, see tassiti eest ära järgmise kurvi juurde
Video
Tere
Kuna Valloj'l enesel aega pole, siis kärpisin pisut tema http://akamai.kolhoos.ee/valloj/igamehe ... u_2003.mpg videot. Tulemuseks siis "BMW only" video. suurus tal u 80M. Kvaliteet muidugi langes tänu topelt kodeerimisele. Kui saan algautorilt loa selle ülesse riputamiseks, siis võiks seda teistegagi jagada. Kaido vist küsis tqhq foorumis seda?
Ahjaa.. Mul pole hetkel (staatilise IP'ga) ftp ruumi....
jJanno
Kuna Valloj'l enesel aega pole, siis kärpisin pisut tema http://akamai.kolhoos.ee/valloj/igamehe ... u_2003.mpg videot. Tulemuseks siis "BMW only" video. suurus tal u 80M. Kvaliteet muidugi langes tänu topelt kodeerimisele. Kui saan algautorilt loa selle ülesse riputamiseks, siis võiks seda teistegagi jagada. Kaido vist küsis tqhq foorumis seda?
Ahjaa.. Mul pole hetkel (staatilise IP'ga) ftp ruumi....
jJanno
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
Kui foorumis special videot küsisin, siis pidasin silmas seda, et äkki on Vallol veel miskit musta materjali, mida ta suures videos ei kasutanud. Saab näha, ehkki tõenäosus pea olematu. [/quote]
Tema vastus:
-----------
Vägapalju sealt puudu ei tohiks olla, seekord oli materjali
suhteliselt
vähe ja lõikasin minimaalselt.
-----------
jJanno
Kui foorumis special videot küsisin, siis pidasin silmas seda, et äkki on Vallol veel miskit musta materjali, mida ta suures videos ei kasutanud. Saab näha, ehkki tõenäosus pea olematu. [/quote]
Tema vastus:
-----------
Vägapalju sealt puudu ei tohiks olla, seekord oli materjali
suhteliselt
vähe ja lõikasin minimaalselt.
-----------
jJanno