Ma olen vist ainus, kes arvab vastupidist :(Tarmo kirjutas:igatahes pildipealt ei ole pooltki nii kõva kui tegelikkuses.
Reaalse auto nägemine põhjustas minus mõningat pettumust. Ei oskagi seda seletada... Ilmselt on viga minus :)
jJanno
OT aga naise 89 318i pardatshokist paberite vahelt tulid välja seal vist ostmise ajast saati olnud ostu-müügi paberid, kus see autoke maksis 27 500 dem-i. Ehk siis ca 220 000 eeki. Praegu maksab võrreldav mudel meil nii 350 000 eeki. Ehk samapalju oli ka 6ne omal ajal odavam. Minuarust sama surnud auto nagu 850 Ci omal ajal oli - toodanguarv naeruväärne ja tänu 1M taga olnud hinnale ei võistle kunagi 635 populaarsusega - selleks peaks 6ne olema väiksem, kergem, väiksema mootoriga ning maksma M3 hinnaklassis ehk ca 800 000.Arvo kirjutas: 1979 aastal maksis BMW lipulaev 635CSi 49400 DEMi. Maksimaalsete lisadega mis sel ajal saada oleks maksnud 60104 DEMi. Ei viitsi otsida tollase saksa marga maksejõulisust, lihtsalt 8ga läbi korrutadades tuleb kole odav ... aga arvan siiski, et tänase 6 seeriaga võrreldes oli 79 aasta 635 way odavam.
Veel OT, aga sattusin ühe 85 aasta 745iA Executive hinna peale:Aare kirjutas: OT aga naise 89 318i pardatshokist paberite vahelt tulid välja seal vist ostmise ajast saati olnud ostu-müügi paberid, kus see autoke maksis 27 500 dem-i. Ehk siis ca 220 000 eeki.´
Arvo valemi järgi peaks keskmise varustusega 600ne maksma põhivarustuses 300sest ca 1,6 korda rohkem---ehk siis 500 000, aga mitte
1 500 000. Hind on VÄGA PAIGAST ÄRA
On ikka, sai lihtsalt ametikõrgendust grupi tasandile. Otseselt BMW-de disaini eest vastutab nüüd E65 tegelik kujustaja Adrian van Hooydonk.meph kirjutas:Minu teada ei ole bangle enam bmw's...