F1 vot see on tase

Vaba teema
Vasta
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4232
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

F1 vot see on tase

Postitus Postitas Cardo »

:) super üritus kas pole ??
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

nii ta pe**e kukubki
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
jjanno
Huviline
Postitusi: 2321
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

müstika !
aga eks miskit sellist oli oodata ka varem või hiljem...
exTouring
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4232
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

ja ma ei saa aru miks see kommentaator äkitsi nii kiirelt rääkima hakkas :P, et üks mees on ees ja teine järel .... , ot palju neid siis ikkagi rajal on ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Entusjast
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 07.07.2003 01:33 44
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Entusjast »

Minuteada kuus
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

6 autot rajal.mulle tundus ka naljakas kuidas see kommentaator rääkis vahepeal :D
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

aga miks siis 6 :shock:
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

teised streigivad
Pille
Klubiliige
Postitusi: 1383
Liitunud: 11.12.2003 13:59 31

Postitus Postitas Pille »

jube äge võistlus on!!! irwww...

a ma olen ka nende poolt, kes streigivad, sest ohutuse nimel ei saa nüüd FIA järgi anda.
TGB11
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 12.12.2004 18:28 03

Postitus Postitas TGB11 »

Oma viga Michelinil. Pole esimest korda selle rajal võidusõit. Kui Bridgestonil on probleeme rehvidega ei streigi keegi. Sõitku teised ka ja ärgu virisegu. Vahetagu kasvõi 10x rehve.
tafka
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 14.05.2004 20:30 18

Postitus Postitas tafka »

nagu ütles Märtin.

on tavalised inimesed, siis jumal ja siis FIA.

WRC keerasid tuksi, F1-s ka tõsised probleemid. huvitav, millal järeldused tehakse ja midagi ette võetakse.
Pille
Klubiliige
Postitusi: 1383
Liitunud: 11.12.2003 13:59 31

Postitus Postitas Pille »

Minu meelest käivad asjad seal nii (tegelikult ka muudel aladel ja kohtades), et kui keegi tõsiselt viga saab või isegi surma, siis hakatakse mõtlema reaalse olukorra peale. Väga kurb, aga paraku nii see on. Aga loodame, et siiski suudetakse õppida ja teavet kõrvataha panna nendelt, kes tegelikult on seal raja peal tol hetkel, kes on asjaga kõige otsemal seotud.
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

ei tahaks küll pealtvaatajate asemel olla. eeldatavasti migavam veel kui testisõitude ajal. jääb vaid küsida MIKS MIKS MIKS aga vastuseid ei tule ja kui tulevad siis mingi mõttetu mula. KURB, et ka see vaatemängulisus sellise pöörde võttis :(
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Kasutaja avatar
sokkmiis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 23.07.2004 11:09 52
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas sokkmiis »

TGB11 kirjutas:Oma viga Michelinil. Pole esimest korda selle rajal võidusõit. Kui Bridgestonil on probleeme rehvidega ei streigi keegi. Sõitku teised ka ja ärgu virisegu. Vahetagu kasvõi 10x rehve.
Olen väga nõus sellega ja sama ütles ka mihkel suumahher ise. Et on meil ka raskeid aegu olnud, aga pole aega olnud viriseda selle üle( minuteada ferrari küll ei streikinud kui rehvid nii pekkis olid ja boksis sõit lõppes ). Ja loo moraal peaks olema - Selleasemel, et igast silte kellelegi külge kleepida, oleks need Michelini toodangut omavad tiimid pidanud tagama ise ohutu kiiruse selles kurvis ( a'la võta pits ja pea aru ). Ja nagu üleüldse hakkavad inimesed ise kah valest otsast asjaga pihta, ega ikka roolisolija tagab ohutuse, mitte mingi shikaan ega piirang..........
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

TGB11 kirjutas:Sõitku teised ka ja ärgu virisegu. Vahetagu kasvõi 10x rehve.
Kui nad rehve oleks tohtinud võistluse ajal vahetada, siis ei oleks probleemi olnud btw ;)
auktagavarakummis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.06.2005 19:03 05

Postitus Postitas auktagavarakummis »

kunagi varsti pidavat tulema uued nõuded mootorile jne. oli vist 2,4L ja v8 ja vabalthingav - olevat maru kokkuhoid vist rahaliselt. minuarust sellised asjad selle f1 peesse keeravadki. ohutus on küll nr 1 aga päris niimoodi ka ei saa. minuarust oleks maru lahe kui lastaks väga paljud reeglid lõdvemaks. et oleks lubatud kõik turbod ja asjad igast ei tea mis imeantitiivad jne. ikka mitutuhat hobust siis läheks isegi kuhugi saksa neid imeloomi vaatama. kui nii edasi läheb siis lõppeb see asi 1,0 r4 otsas noja mis huvi see enam pakub. kui nõudeid lõdvendada siis oleks just huvitav näha mis imeasjadega keegi välja tuleb. rohkem huvi rohkem raha. samas siis oleks eelis rahakamatel meeskondadel ja teistpidi ämber.

sama asi on minu arust wrc-ga. kunagi ammu oli jah maru põnev et ikka nelivedu ja maru võimsad püssid. aga praegu nende reeglite tõttu neil vaid mingi 300 hp vist? see on tänapäeval nagu väga vähe ja ega sedaanidel nelivedu ka teab mis uudis pole enam. mingit väga hullu kosmosetehnoloogiat oleks vaja. kaheksarattalised autod või mida iganes. siis vahiks küll silmad punnis.
Timmu
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 08.12.2002 22:06 39

Postitus Postitas Timmu »

Cardo kirjutas:ja ma ei saa aru miks see kommentaator äkitsi nii kiirelt rääkima hakkas :P, et üks mees on ees ja teine järel .... , ?
Kutt ei tahtnud rooste minna ja samas vaja ka palk välja teenida.
MOTT
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

meph kirjutas: Kui nad rehve oleks tohtinud võistluse ajal vahetada, siis ei oleks probleemi olnud btw ;)
Klaar väitis, et rehve tohib vahetada aga selleks tuleb teha eraldi boksipeatus. St tankida ja rehve vahetada samal peatusel ei tohi.

Kokkuvõtvalt olen samuti nõus eelkõnelejatega, Bridgestone rehvid pidasid kõigil 6-l autol lõpuni vastu hoolimata rajale loobitud läbust, ühe michelini kliendi auto alla sattunud praakrehvi pärast sellist kometit mängida oli imho kohatu. Aga eks nad ise teavad paremini ja hooaja lõpus saab näha... ei imestaks kui mõnel mehel libiseks tiitel selle ühe sõitmata sõidu pärast käest :roll:
jjanno
Huviline
Postitusi: 2321
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Arvo kirjutas:
meph kirjutas: Kui nad rehve oleks tohtinud võistluse ajal vahetada, siis ei oleks probleemi olnud btw ;)
Klaar väitis, et rehve tohib vahetada aga selleks tuleb teha eraldi boksipeatus. St tankida ja rehve vahetada samal peatusel ei tohi.
Kusjuures vahetada tohib vaid silmnähtavalt ohtlikku rehvi sellise rehvi vastu, mis on võrdväärsel tasemel auto ülejäänud rehvidega. Oli nii?

jJanno
exTouring
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

FIA põhimõtteliselt oleks lubanud sõidu ajal rehve vahetada, viidates ohutusele.
Minu arust nad pakkusid kolm varianti: sõidu ajal rehve vahetada, kasutada Barcelona rehve (oleks umbes 10sek stop and go saand kõik kes oleks neid kasutand) või läbida viimane kurv aeglasemalt.
Aga Micheline ämbri pärast rada ümber ehitada nad ei tahtnud ja IMO täitsa õigesti tegid.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4232
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Minuarust ei ole võistleja süüdi, kui 90% sõitjatest peavad riskima sellega, et rehv tühjaks läheb ja rehv ei ütle, et ok nüüd ma lähen tühjaks, juhitavus võib kaduda ootamatult ja kabel on kiire tulema. Kas mõni mees siin ikka ise ka aru saab mida räägib ? Võta ise võistlustel jalg gaasipealt maha ja sõida rivi lõpus, mis mõtet on siis üldse sõita ?
Vot sellepärast streigitigi ja näidati FIA-le keskmist ja kogu maailm va. 10% kes siingi irisevad , saavad poolt olla FIA ämbritele ja üldsus ikka peaks mõjutama kui mõni mees jumalast kõrgemal aru pähe ei võta.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
tafka
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 14.05.2004 20:30 18

Postitus Postitas tafka »

olukorra tõsidust näitab ilmekalt see, et suurem osa sõitjatest ei võistelnud. naljalt F1-s sellist asja ei ole, et nii suur hulk võistkondi omavahel kokku lepib. elu on kõigile armas ja FIA tõusikute pärast seda keegi loovutada ei taha. annaks jumal(kes FIA-st allpool asub), et sellest ikka midagi õpiti. kuigi minu poolest võib see F1 kohe asjad kokku pakkida.
Vasta