F1 vot see on tase
Minu meelest käivad asjad seal nii (tegelikult ka muudel aladel ja kohtades), et kui keegi tõsiselt viga saab või isegi surma, siis hakatakse mõtlema reaalse olukorra peale. Väga kurb, aga paraku nii see on. Aga loodame, et siiski suudetakse õppida ja teavet kõrvataha panna nendelt, kes tegelikult on seal raja peal tol hetkel, kes on asjaga kõige otsemal seotud.
Olen väga nõus sellega ja sama ütles ka mihkel suumahher ise. Et on meil ka raskeid aegu olnud, aga pole aega olnud viriseda selle üle( minuteada ferrari küll ei streikinud kui rehvid nii pekkis olid ja boksis sõit lõppes ). Ja loo moraal peaks olema - Selleasemel, et igast silte kellelegi külge kleepida, oleks need Michelini toodangut omavad tiimid pidanud tagama ise ohutu kiiruse selles kurvis ( a'la võta pits ja pea aru ). Ja nagu üleüldse hakkavad inimesed ise kah valest otsast asjaga pihta, ega ikka roolisolija tagab ohutuse, mitte mingi shikaan ega piirang..........TGB11 kirjutas:Oma viga Michelinil. Pole esimest korda selle rajal võidusõit. Kui Bridgestonil on probleeme rehvidega ei streigi keegi. Sõitku teised ka ja ärgu virisegu. Vahetagu kasvõi 10x rehve.
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
kunagi varsti pidavat tulema uued nõuded mootorile jne. oli vist 2,4L ja v8 ja vabalthingav - olevat maru kokkuhoid vist rahaliselt. minuarust sellised asjad selle f1 peesse keeravadki. ohutus on küll nr 1 aga päris niimoodi ka ei saa. minuarust oleks maru lahe kui lastaks väga paljud reeglid lõdvemaks. et oleks lubatud kõik turbod ja asjad igast ei tea mis imeantitiivad jne. ikka mitutuhat hobust siis läheks isegi kuhugi saksa neid imeloomi vaatama. kui nii edasi läheb siis lõppeb see asi 1,0 r4 otsas noja mis huvi see enam pakub. kui nõudeid lõdvendada siis oleks just huvitav näha mis imeasjadega keegi välja tuleb. rohkem huvi rohkem raha. samas siis oleks eelis rahakamatel meeskondadel ja teistpidi ämber.
sama asi on minu arust wrc-ga. kunagi ammu oli jah maru põnev et ikka nelivedu ja maru võimsad püssid. aga praegu nende reeglite tõttu neil vaid mingi 300 hp vist? see on tänapäeval nagu väga vähe ja ega sedaanidel nelivedu ka teab mis uudis pole enam. mingit väga hullu kosmosetehnoloogiat oleks vaja. kaheksarattalised autod või mida iganes. siis vahiks küll silmad punnis.
sama asi on minu arust wrc-ga. kunagi ammu oli jah maru põnev et ikka nelivedu ja maru võimsad püssid. aga praegu nende reeglite tõttu neil vaid mingi 300 hp vist? see on tänapäeval nagu väga vähe ja ega sedaanidel nelivedu ka teab mis uudis pole enam. mingit väga hullu kosmosetehnoloogiat oleks vaja. kaheksarattalised autod või mida iganes. siis vahiks küll silmad punnis.
Klaar väitis, et rehve tohib vahetada aga selleks tuleb teha eraldi boksipeatus. St tankida ja rehve vahetada samal peatusel ei tohi.meph kirjutas: Kui nad rehve oleks tohtinud võistluse ajal vahetada, siis ei oleks probleemi olnud btw
Kokkuvõtvalt olen samuti nõus eelkõnelejatega, Bridgestone rehvid pidasid kõigil 6-l autol lõpuni vastu hoolimata rajale loobitud läbust, ühe michelini kliendi auto alla sattunud praakrehvi pärast sellist kometit mängida oli imho kohatu. Aga eks nad ise teavad paremini ja hooaja lõpus saab näha... ei imestaks kui mõnel mehel libiseks tiitel selle ühe sõitmata sõidu pärast käest
Tere
jJanno
Kusjuures vahetada tohib vaid silmnähtavalt ohtlikku rehvi sellise rehvi vastu, mis on võrdväärsel tasemel auto ülejäänud rehvidega. Oli nii?Arvo kirjutas:Klaar väitis, et rehve tohib vahetada aga selleks tuleb teha eraldi boksipeatus. St tankida ja rehve vahetada samal peatusel ei tohi.meph kirjutas: Kui nad rehve oleks tohtinud võistluse ajal vahetada, siis ei oleks probleemi olnud btw ;)
jJanno
exTouring
FIA põhimõtteliselt oleks lubanud sõidu ajal rehve vahetada, viidates ohutusele.
Minu arust nad pakkusid kolm varianti: sõidu ajal rehve vahetada, kasutada Barcelona rehve (oleks umbes 10sek stop and go saand kõik kes oleks neid kasutand) või läbida viimane kurv aeglasemalt.
Aga Micheline ämbri pärast rada ümber ehitada nad ei tahtnud ja IMO täitsa õigesti tegid.
Minu arust nad pakkusid kolm varianti: sõidu ajal rehve vahetada, kasutada Barcelona rehve (oleks umbes 10sek stop and go saand kõik kes oleks neid kasutand) või läbida viimane kurv aeglasemalt.
Aga Micheline ämbri pärast rada ümber ehitada nad ei tahtnud ja IMO täitsa õigesti tegid.
Minuarust ei ole võistleja süüdi, kui 90% sõitjatest peavad riskima sellega, et rehv tühjaks läheb ja rehv ei ütle, et ok nüüd ma lähen tühjaks, juhitavus võib kaduda ootamatult ja kabel on kiire tulema. Kas mõni mees siin ikka ise ka aru saab mida räägib ? Võta ise võistlustel jalg gaasipealt maha ja sõida rivi lõpus, mis mõtet on siis üldse sõita ?
Vot sellepärast streigitigi ja näidati FIA-le keskmist ja kogu maailm va. 10% kes siingi irisevad , saavad poolt olla FIA ämbritele ja üldsus ikka peaks mõjutama kui mõni mees jumalast kõrgemal aru pähe ei võta.
Vot sellepärast streigitigi ja näidati FIA-le keskmist ja kogu maailm va. 10% kes siingi irisevad , saavad poolt olla FIA ämbritele ja üldsus ikka peaks mõjutama kui mõni mees jumalast kõrgemal aru pähe ei võta.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
olukorra tõsidust näitab ilmekalt see, et suurem osa sõitjatest ei võistelnud. naljalt F1-s sellist asja ei ole, et nii suur hulk võistkondi omavahel kokku lepib. elu on kõigile armas ja FIA tõusikute pärast seda keegi loovutada ei taha. annaks jumal(kes FIA-st allpool asub), et sellest ikka midagi õpiti. kuigi minu poolest võib see F1 kohe asjad kokku pakkida.