E36 318 Põõrded ei tõuse üle 3500
E36 318 Põõrded ei tõuse üle 3500
Auto on E36 318 m40 1993
Mure siis selline, et autol tuleb umbes 3000-4000 põõrde vahel nagu põõrete piiraja vastu. Põõrded kõrgemaks ei lähe. Auto hakkab hullu häält tegema, mürisema, peaaegu nagu paukuma.
Sain siin saaremaal diagnostikas ka käidud aga kuna meil siin BMW esindust ei ole (tänu sellele pole ka õiget aparatuuri), siis ei saanud need seal miskit sotti. Mõõtsid lambda andurit ja see oli korras. Õhulugeja olevat ka korras olnud. Ainuke asi mida masin olevat näidanud olid küünlad. Keeras need seal välja puhastas ja mõõtis ning ütles, et kah korras. Heitgaasid olid kõik napilt üle normi. Käskis siis Tallinna sõita.
On ehk mingeid mõtteid mida kontrollida?
Mure siis selline, et autol tuleb umbes 3000-4000 põõrde vahel nagu põõrete piiraja vastu. Põõrded kõrgemaks ei lähe. Auto hakkab hullu häält tegema, mürisema, peaaegu nagu paukuma.
Sain siin saaremaal diagnostikas ka käidud aga kuna meil siin BMW esindust ei ole (tänu sellele pole ka õiget aparatuuri), siis ei saanud need seal miskit sotti. Mõõtsid lambda andurit ja see oli korras. Õhulugeja olevat ka korras olnud. Ainuke asi mida masin olevat näidanud olid küünlad. Keeras need seal välja puhastas ja mõõtis ning ütles, et kah korras. Heitgaasid olid kõik napilt üle normi. Käskis siis Tallinna sõita.
On ehk mingeid mõtteid mida kontrollida?
umbes sarnane olukord oli kunagi kui töötasin veel veho eestis ühe citroeniga,et ei läinud üle 3000 pöördesse,sellel oli viga lõpuks peale otsinguid hoopis selles et kat oli umbes ja taha ei jõudnud õiget tossugi,kuid kui sul heitgaase mõõdeti siis kohe ei teagi ehk ei anna piisavalt läbi aga võid proovida ennem kati (kui sul see on)toru lahti lasta vaata mis siis teeb.
dantee kirjutas:Minu isend tegi sellist janti, kui proovisin nii öelda remonditud õhulugejat, mis pidi olema korras?! Võid proovida ka õhulugeja pistiku lahti võtta, kui moto töötab. Kui siis läheb pöördesse, on koer sinna maetud ja õhulugeja peedis!
Kui pistikut lahti ühendan siis sureb auto lihtsalt välja! Ei siis lähe miskit enam põõrdesse.
Re: Põõrded ei tõuse üle 3500
Minu E30-el 318i oli sama lugu et ei läinud pöörtesse, ka üle 3500, ja siis kui vajutasin kiirendamise peal gaasi põhja oleks ta ka justkui piirajasse jooksnud (pole piirajat) ja siis käis kõva pauk ja tagumine summutipütt oli pilbasteks (RUSIKA SUURUNE AUK SEES) , ja nüüd pole seda muret enam üldse läheb niikuis vajutad, summuti lapisin ära muidugi, aga jah ma pean ka nüüd uue summuti järgi minema. Soovitan sul summuti või kati ära vahetada ja küll näed et see probleem kaob ära, kui milleski muus just viga pole. aga tuleb tunnistada et lõhkise pütiga oli hääled 100% samad mis sport sumpal. K******e maru oli ikka sõita.
Sai siis kat vahelt välja keevitatud ja sirge toru vahele pistetud. Vähemalt auto läheb nüüd pöördesse. Küll kuidagi imelikult (seda ilmselt sellepärast, et ei ole vastu survet), aga vähemalt läheb. Homme saab uue kati kah alla, eks siis paistab.
Polnud ammu autoga kiiresti sõita saanud. Sai siis mindud proovima, et kuda mineks on. Krt, sellepeale lendas geneka rihm pealt minema. Lausa ribadeks. Just 2 kuud tagasi sai teine muidu ära vahetatud. Teenindusest öeldi, et oma viga. See ei pidavat garantii alla kuuluma, et nemad õige asja pannud?
Loodame siis et varsti auto jälle korras. Tänud abistajatele!
Polnud ammu autoga kiiresti sõita saanud. Sai siis mindud proovima, et kuda mineks on. Krt, sellepeale lendas geneka rihm pealt minema. Lausa ribadeks. Just 2 kuud tagasi sai teine muidu ära vahetatud. Teenindusest öeldi, et oma viga. See ei pidavat garantii alla kuuluma, et nemad õige asja pannud?
Loodame siis et varsti auto jälle korras. Tänud abistajatele!
Krt, nüüd katalüsaator kah vahetatud ja mitte halligi ei paranenud. Pöörded jõuavad nüüd nii umbes 4000, siis jõud kauab aga pöörded siiski pika muljumise peale tõusevad. Miski on peetis.
>Kontrolli oma bensusurve klappi
Kus see asuda võiks?
Kas ajus ei või probleem olla?
Kus saab aotole diagnostikat teha peale UN?
>Kontrolli oma bensusurve klappi
Kus see asuda võiks?
Kas ajus ei või probleem olla?
Kus saab aotole diagnostikat teha peale UN?
No neid kohti on küll palju aga Truumu juures Laki 6 on see võimalus täiesti olemas vabu kohti on veel augustis, nagu näha http://www.auto-diagnostika.ee/index.php?lk=4BUBA kirjutas:
Kus saab aotole diagnostikat teha peale UN?
Viimati muutis MairoG, 29.07.2005 18:19 09, muudetud 1 kord kokku.
Kaaskodanik Truumu teeb sellist asja siin foorumis
ja kui kohe kuidagi ei leia siis Vaata siia
ja kui kohe kuidagi ei leia siis Vaata siia
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Tõstan teemat.
Sai siis mingi aeg ka Truumu juures ära käidud. Viga ikka nii hull, et ei saanud ka seal targemaks miskit. Kui siis ainult niipalju, et viga on mootoris!
Egas siis midagi, hakkan järjest juppe vahetama, nii igaks juhuks.
Nüüd siis ka uued küünlad peal ja uus süütepooli juhe. Summuti sai terves pikkuses uue hingamise.
Sai teeninduses teise auto juppidega kontrollitud, et ka aju, pihustid ja juhtmed on ok!
Üldiselt on auto küll tublisti paremaks läinud, põõrded tõusevad nüüd ka juba lõpuni aga kuskil 4st-5000 tuleb kuidagi imelikult.
Probleem pidi olema mootori sees, kuskil klappides. Seda aga seal jälle vaadata ei osatud. Suunati järgmisse kohta. Varsti olen ilmselt pankrotis. Vot kus sõidurõõm
Eks annan ikka teada kuidas asjad arenevad.
Sai siis mingi aeg ka Truumu juures ära käidud. Viga ikka nii hull, et ei saanud ka seal targemaks miskit. Kui siis ainult niipalju, et viga on mootoris!
Egas siis midagi, hakkan järjest juppe vahetama, nii igaks juhuks.
Nüüd siis ka uued küünlad peal ja uus süütepooli juhe. Summuti sai terves pikkuses uue hingamise.
Sai teeninduses teise auto juppidega kontrollitud, et ka aju, pihustid ja juhtmed on ok!
Üldiselt on auto küll tublisti paremaks läinud, põõrded tõusevad nüüd ka juba lõpuni aga kuskil 4st-5000 tuleb kuidagi imelikult.
Probleem pidi olema mootori sees, kuskil klappides. Seda aga seal jälle vaadata ei osatud. Suunati järgmisse kohta. Varsti olen ilmselt pankrotis. Vot kus sõidurõõm
Eks annan ikka teada kuidas asjad arenevad.
Nukkvõll kulunud?BUBA kirjutas:Tõstan teemat.
Sai siis mingi aeg ka Truumu juures ära käidud. Viga ikka nii hull, et ei saanud ka seal targemaks miskit. Kui siis ainult niipalju, et viga on mootoris!
Egas siis midagi, hakkan järjest juppe vahetama, nii igaks juhuks.
Nüüd siis ka uued küünlad peal ja uus süütepooli juhe. Summuti sai terves pikkuses uue hingamise.
Sai teeninduses teise auto juppidega kontrollitud, et ka aju, pihustid ja juhtmed on ok!
Üldiselt on auto küll tublisti paremaks läinud, põõrded tõusevad nüüd ka juba lõpuni aga kuskil 4st-5000 tuleb kuidagi imelikult.
Probleem pidi olema mootori sees, kuskil klappides. Seda aga seal jälle vaadata ei osatud. Suunati järgmisse kohta. Varsti olen ilmselt pankrotis. Vot kus sõidurõõm
Eks annan ikka teada kuidas asjad arenevad.
Siin on öeldud, et "The symptoms of a worn cam is that the engines wont rev over 5 to 5,5k and misfires the first second or so after a gearshift during wide open throttle accelration. It can also be intermittent, the engine can occasionally rev normally to redline but most often not."
bmw'ga kogemust pole
aga audiga oli nii, et samuti yle 3500 pöördesse ei tahtnud minna
lõpuks tuli välja, et bensu pump on nõrk... sai see ära vahetatud siis oli piir 4500 pööret... sai siis silindrites surveid mõõdetud... ja kui selgus, et kõigis viies pütis on yhtlaselt 6bari siis sai ka selgeks miks masin edasi ei liigu. Sai siis mootor ära vahetatud (tuli odavam kui mootorit remontida) ja vana mootor lahti lammutatud... ja oh sa imet... 5 pyti peale kokku tuli 3 tervet kolvirõngast ja 2 kolbi... ylejäänud oli ära põlenud ja sulanud
enne kõike sai maha koogitud autolt ka katalysaator ja katalysaatori aju... sellest midagi ei muutunud
aga audiga oli nii, et samuti yle 3500 pöördesse ei tahtnud minna
lõpuks tuli välja, et bensu pump on nõrk... sai see ära vahetatud siis oli piir 4500 pööret... sai siis silindrites surveid mõõdetud... ja kui selgus, et kõigis viies pütis on yhtlaselt 6bari siis sai ka selgeks miks masin edasi ei liigu. Sai siis mootor ära vahetatud (tuli odavam kui mootorit remontida) ja vana mootor lahti lammutatud... ja oh sa imet... 5 pyti peale kokku tuli 3 tervet kolvirõngast ja 2 kolbi... ylejäänud oli ära põlenud ja sulanud
enne kõike sai maha koogitud autolt ka katalysaator ja katalysaatori aju... sellest midagi ei muutunud
LOE EEST POOLT. Käidud juba ammu ja pole ta sealt midagi leidnud.'
NB!
Käisin veel teeninduses üle küsimas kas nukka ka vaatasid. Vastati, et olevat täitsa ok, et see pidi ka nede r4-de põhilisi vigu olema jah.
Et nukk siis korras!
Tellisin tõukurid ära, eks paistab mis asjast saab. Juba pool aasatat varsti sellest jamast mõõdas kah.
Ja täna avastasin ühe probleemi veel .
Kui mootor soojaks läheb ja pidurdad, siis hakkab mootori õlituli põlema. Külma mootoriga seda muret pole. Õli surve nõrk või miskit? Miski hakkab jälle ära lõppema , otse naerma ajab juba. Ons ideid?
NB!
Käisin veel teeninduses üle küsimas kas nukka ka vaatasid. Vastati, et olevat täitsa ok, et see pidi ka nede r4-de põhilisi vigu olema jah.
Et nukk siis korras!
Tellisin tõukurid ära, eks paistab mis asjast saab. Juba pool aasatat varsti sellest jamast mõõdas kah.
Ja täna avastasin ühe probleemi veel .
Kui mootor soojaks läheb ja pidurdad, siis hakkab mootori õlituli põlema. Külma mootoriga seda muret pole. Õli surve nõrk või miskit? Miski hakkab jälle ära lõppema , otse naerma ajab juba. Ons ideid?