E30 M3

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju :)
Rõve IMO. :|
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Aga vahelduseks võib lugeda millegi üliharuldase kohta - BMW Alpina B6S, mis 260 hobusega rebib väidetavalt 100 5.9 sekiga ära

Hinda küsiti selle pilli eest "vaid" 35000 naela.
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

tanelp kirjutas:
raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju :)
Rõve IMO. :|
ei ütleks, paistab ikka päris raju
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

tanelp kirjutas:Aga vahelduseks võib lugeda millegi üliharuldase kohta - BMW Alpina B6S, mis 260 hobusega rebib väidetavalt 100 5.9 sekiga ära

Hinda küsiti selle pilli eest "vaid" 35000 naela.
Mootorist vaid üks hägune pilt, aga mulle tundus, et ventika tiivikut ega tuulekoda polnud seal üldse :roll:
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Tarvo kirjutas:
tanelp kirjutas:Aga vahelduseks võib lugeda millegi üliharuldase kohta - BMW Alpina B6S, mis 260 hobusega rebib väidetavalt 100 5.9 sekiga ära

Hinda küsiti selle pilli eest "vaid" 35000 naela.
Mootorist vaid üks hägune pilt, aga mulle tundus, et ventika tiivikut ega tuulekoda polnud seal üldse :roll:
Pole hästi näha ja see jääb pildilt välja, aga äkki on kuskile mujale torgatud? :roll: Paremat pilti mootorist ei leidnud kah. :(
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Tarvo kirjutas:
tanelp kirjutas:
raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju :)
Rõve IMO. :|
ei ütleks, paistab ikka päris raju

See on raju, et seal chevy V8 on peale pandud?? Laus solkimine on see mitte raju.
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

M3 on midagi väärt kui ta on 100% originaal ja toimiv. Kui originaalmootorit parandada ei taha & ei soovi & ei jaksa, siis seda asendades enam pole vahet, on seal GAZi, Subaru või Jaguari pada. Rauli poolt toodud näitel on kiirust ilmselt enam kui küll ja antud projekt pole rõve - mootori päritolu on maitseasi, loeb tulemus, töökultuur ja kiirus.
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Kaido kirjutas:M3 on midagi väärt kui ta on 100% originaal ja toimiv. Kui originaalmootorit parandada ei taha & ei soovi & ei jaksa, siis seda asendades enam pole vahet, on seal GAZi, Subaru või Jaguari pada.

50% Kaidoga nõus. ;)
Viimati muutis Tanel_P, 17.09.2005 20:28 55, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

tanelp kirjutas:100 % Kaidoga nõus. ;)
tanelp kirjutas:
raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju :)
Rõve IMO. :|
sa muudad ikka kiirelt enda arvamust :D
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Kuigi jah, point on olemas. Mitte 100%, vaid 50% :D
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Leidsin ka kuskilt, et see Alpina oma reaskuuese 3,5l mootoriga läbis 1/4 miili juba 89.a 14,4 sekiga :shock:

Ja Eesti rahas maksis Alpina 680 000 EEKi (kuigi tollal meil veel oma raha ei olnud).
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju :)
Sellel asjal pole viga midagi, need uued V8 on alumootorid, kaaluvad umbes samas suurusjärgus M20-ga

Muidugi see 421 hj jutt tundub kõvatamine, sest mina küll ei tea et neil seerias selline võimsus on, väliselt on aga mootor stock v.a torukollektorid. Aga mine sa tea.

Aga stock kujul on sel minekut kõvasti, nt 0-100 on seal kerge vaevaga 4 sek ringis, kui juba puhtalt kaalu/võimsuse suhet vaadata. Mõtlesin ise vahepeal samu mõtteid, ainuke miinus on see, et selline mootor koos käigukastiga on Eestis nii kalliks aetud, et sama raha eest ehitad juba ise midagi valmis

Siin küsitakse mootori eest 25K, ja tegemist pole sellise vaid mingise 275 hj variantidega.

Kui võrrelda arvude poolest M60 projektiga, siis emotsioonid kõrvale jättes on see Monaro/Corvette mootor igatahes targem valik, sellele on igasugu performance osasid koormaga saada, käsiraamatuid, värke-särke-BMW kohta pole isegi M10 tuunimisraamatut olemas. Muust rääkimata.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

kui ehitada auto ainult kiirendusteks ja soomlaseid tsiteerides, siis: pitää olla veekasi :lol:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Viima ütlus illustreerib ilusti ütleja kitsast silmaringi.

Originaal S14 mootoriga kõlbab tänapäeval Open Tracki või kardirada mööda sõita, mootorid on niipalju võimsamaks läinud, et konkurentsis sellega ei püsi.

Soomer läks ka 3.2 -lt 5.0-le ja Lill 2.5-lt 3,2-le, ei tea, miks nad S14 mootorit ei ostnud?

Sellel autol peal olev uue põlve V8 maksab uuena (kordan uuena) kuskil 90 000 krooni ja mõningase järeleaitamisega toodab üle 400 hj. Selle raha eest ei saa S-seeria mootorite puhul peksa ka mitte. Palju maksab M5 V8 mootor :?:

Kas sa maksaks BMW märgi eest kapoti all kolm korda rohkem, kui sind huvitab vaid reaalne kiirus, mootorid kaaluvad samapalju ja on samavõimsad?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

tanelp kirjutas:Leidsin ka kuskilt, et see Alpina oma reaskuuese 3,5l mootoriga läbis 1/4 miili juba 89.a 14,4 sekiga :shock:

Ja Eesti rahas maksis Alpina 680 000 EEKi (kuigi tollal meil veel oma raha ei olnud).
Teemaks on M3.
Proovi teemas püsida.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

AndresS kirjutas:Tea mis see põhjus on, miks just ix? Kui esivedu on küljest, pole ka laiemas kardaanitunnelis olevale vahekastile ruumi jaoks enam vajadust jne. Aga niipalju kui mina kuulnud ja näinud olen, on tal kõik projektid ixi baasil tehtud nagu. Lahedad ja omanäolised projektid absoluutselt kuid sedaviisi saavad tehasekonfis ixid järjest otsa ju :roll:
iksi kere on tugevam, vähemalt nii on mulje jäänud endale eero ja teiste jutust.
see nelivedu ja m3 moto võib tänapäeval olla teostatav. asi ei ole siiski ainut karteris, vaid tavaliselt 325 on õlipump seal kus iksi esidiffer on. custom karter ja õlipump tänapäeval ei ole eriline raskus.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

no vot;)

jälle üks hea põhjus mõtlemisainet - kui e36 M'i saab iksile aiste vahele, siis tuleb ikka üks E10 klassi rallimasin lõpuni ehitada...ehk siis
BMW WRC :idea:
ilma autota
Raivo
Huviline
Postitusi: 3611
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: GS
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Ega keegi ei käsi sul seda uskuda!
Arva mida soovid.
GS
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Siinkohal on kindlasti kõik mehepojad juba väge täis. Kiigake siis korra siia: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1 ja asuge üksteist üle trumpama.
patrik
Huviline
Postitusi: 4616
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

see ei ole hea valik. vahetatud on veepump, radikas ja plokikaane tihend. järelikult on rämedalt keema lastud.edasi mõelge ise. pluss öösel tehtud pildid kuskil keldris ja ilma mootoriruumi piltideta?? ebays tähendab pimedas tehtud pilt alati defektide varjamist!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Nuu aga läbisõit on ju nagunii selline, et mootor tuleks lahti võtta ja jupid ükshaaval näppude vahelt läbi lasta... aga ega siinmail vist palju mehi pole, kes seda ette võtta julgeks...
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Ma ei riski väita, et mäletan 100% õieti, aga Bolsihhide auto oli Prodrive ettevalmistusega, venelased ise mootorisse näppe sisse ei ajanud.
patrik
Huviline
Postitusi: 4616
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

mina käisin selle autoga tutvumas automüüja juures kes ta eestisse tõi, mingil määral minu sooviavalduste põhjal. tollal oli mul 325 85aasta oma ja otse sealt m-i istudes loobusin sellest sest mingit efekti ei märganud ja oli suht raibe. pärast seisis ta seal platsil veel kaua kuni soomeri kätte jõudis.
vot selline on selle auto lugu tegelikult
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

Kaido S kirjutas:Ma ei riski väita, et mäletan 100% õieti, aga Bolsihhide auto oli Prodrive ettevalmistusega, venelased ise mootorisse näppe sisse ei ajanud.
ka mina ei mäleta enam kindlalt kus kone tehti jne kuid hj peaks õiged olema, nii nad ise ütlesid. Ja masin oli siis vägagi võimekas :roll:
ilma autota
Imre993
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 13.01.2003 18:59 31

Postitus Postitas Imre993 »

1.4gigane video M3 E30 rallikatest. :cool:
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/Video/E3 ... 0Rally.avi
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Lähen õhtul koju ja panen selle alla laadima, aga oled kindel, et õige asi? Ei viitsiks nagu 1,4 G mingi bulli downloadida :D
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Oli, 1,4 gb erinevaid rally m3-sid kokku poolteist tundi :lol:
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Imre993 kirjutas:1.4gigane video M3 E30 rallikatest. :cool:
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/Video/E3 ... 0Rally.avi
Hea video. Vaatasin ja vaatasin ning jõudsin järeldusele et mina küll ei julge nii kitsaste teede peal sellise kiirusega paugutada nagu seal osad tegid... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Imre993 kirjutas:1.4gigane video M3 E30 rallikatest. :cool:
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/Video/E3 ... 0Rally.avi
Neid M3sid küll pärast enam ei ostaks. Publiku kaasaelamine on ka natuke teine eestlaste külmast rahulikkusest. Eriti jäi meelde 6 esilaternaga M3 :D
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Muidugi ei ostaks - võistlusauto ostmiseks lihtsalt ei ole piisavalt raha...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Vasta