Rõve IMO.raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju
E30 M3
Aga vahelduseks võib lugeda millegi üliharuldase kohta - BMW Alpina B6S, mis 260 hobusega rebib väidetavalt 100 5.9 sekiga ära
Hinda küsiti selle pilli eest "vaid" 35000 naela.
Hinda küsiti selle pilli eest "vaid" 35000 naela.
ei ütleks, paistab ikka päris rajutanelp kirjutas:Rõve IMO.raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju
Mootorist vaid üks hägune pilt, aga mulle tundus, et ventika tiivikut ega tuulekoda polnud seal üldsetanelp kirjutas:Aga vahelduseks võib lugeda millegi üliharuldase kohta - BMW Alpina B6S, mis 260 hobusega rebib väidetavalt 100 5.9 sekiga ära
Hinda küsiti selle pilli eest "vaid" 35000 naela.
Pole hästi näha ja see jääb pildilt välja, aga äkki on kuskile mujale torgatud? Paremat pilti mootorist ei leidnud kah.Tarvo kirjutas:Mootorist vaid üks hägune pilt, aga mulle tundus, et ventika tiivikut ega tuulekoda polnud seal üldsetanelp kirjutas:Aga vahelduseks võib lugeda millegi üliharuldase kohta - BMW Alpina B6S, mis 260 hobusega rebib väidetavalt 100 5.9 sekiga ära
Hinda küsiti selle pilli eest "vaid" 35000 naela.
Tarvo kirjutas:ei ütleks, paistab ikka päris rajutanelp kirjutas:Rõve IMO.raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju
See on raju, et seal chevy V8 on peale pandud?? Laus solkimine on see mitte raju.
M3 on midagi väärt kui ta on 100% originaal ja toimiv. Kui originaalmootorit parandada ei taha & ei soovi & ei jaksa, siis seda asendades enam pole vahet, on seal GAZi, Subaru või Jaguari pada. Rauli poolt toodud näitel on kiirust ilmselt enam kui küll ja antud projekt pole rõve - mootori päritolu on maitseasi, loeb tulemus, töökultuur ja kiirus.
Kaido kirjutas:M3 on midagi väärt kui ta on 100% originaal ja toimiv. Kui originaalmootorit parandada ei taha & ei soovi & ei jaksa, siis seda asendades enam pole vahet, on seal GAZi, Subaru või Jaguari pada.
50% Kaidoga nõus.
Viimati muutis Tanel_P, 17.09.2005 20:28 55, muudetud 2 korda kokku.
tanelp kirjutas:100 % Kaidoga nõus.
sa muudad ikka kiirelt enda arvamusttanelp kirjutas:Rõve IMO.raul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Sellel asjal pole viga midagi, need uued V8 on alumootorid, kaaluvad umbes samas suurusjärgus M20-garaul kirjutas:Üks alternatiivne lähenemine e30 m3, kui vihmavarju
Muidugi see 421 hj jutt tundub kõvatamine, sest mina küll ei tea et neil seerias selline võimsus on, väliselt on aga mootor stock v.a torukollektorid. Aga mine sa tea.
Aga stock kujul on sel minekut kõvasti, nt 0-100 on seal kerge vaevaga 4 sek ringis, kui juba puhtalt kaalu/võimsuse suhet vaadata. Mõtlesin ise vahepeal samu mõtteid, ainuke miinus on see, et selline mootor koos käigukastiga on Eestis nii kalliks aetud, et sama raha eest ehitad juba ise midagi valmis
Siin küsitakse mootori eest 25K, ja tegemist pole sellise vaid mingise 275 hj variantidega.
Kui võrrelda arvude poolest M60 projektiga, siis emotsioonid kõrvale jättes on see Monaro/Corvette mootor igatahes targem valik, sellele on igasugu performance osasid koormaga saada, käsiraamatuid, värke-särke-BMW kohta pole isegi M10 tuunimisraamatut olemas. Muust rääkimata.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Viima ütlus illustreerib ilusti ütleja kitsast silmaringi.
Originaal S14 mootoriga kõlbab tänapäeval Open Tracki või kardirada mööda sõita, mootorid on niipalju võimsamaks läinud, et konkurentsis sellega ei püsi.
Soomer läks ka 3.2 -lt 5.0-le ja Lill 2.5-lt 3,2-le, ei tea, miks nad S14 mootorit ei ostnud?
Sellel autol peal olev uue põlve V8 maksab uuena (kordan uuena) kuskil 90 000 krooni ja mõningase järeleaitamisega toodab üle 400 hj. Selle raha eest ei saa S-seeria mootorite puhul peksa ka mitte. Palju maksab M5 V8 mootor
Kas sa maksaks BMW märgi eest kapoti all kolm korda rohkem, kui sind huvitab vaid reaalne kiirus, mootorid kaaluvad samapalju ja on samavõimsad?
Originaal S14 mootoriga kõlbab tänapäeval Open Tracki või kardirada mööda sõita, mootorid on niipalju võimsamaks läinud, et konkurentsis sellega ei püsi.
Soomer läks ka 3.2 -lt 5.0-le ja Lill 2.5-lt 3,2-le, ei tea, miks nad S14 mootorit ei ostnud?
Sellel autol peal olev uue põlve V8 maksab uuena (kordan uuena) kuskil 90 000 krooni ja mõningase järeleaitamisega toodab üle 400 hj. Selle raha eest ei saa S-seeria mootorite puhul peksa ka mitte. Palju maksab M5 V8 mootor
Kas sa maksaks BMW märgi eest kapoti all kolm korda rohkem, kui sind huvitab vaid reaalne kiirus, mootorid kaaluvad samapalju ja on samavõimsad?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
iksi kere on tugevam, vähemalt nii on mulje jäänud endale eero ja teiste jutust.AndresS kirjutas:Tea mis see põhjus on, miks just ix? Kui esivedu on küljest, pole ka laiemas kardaanitunnelis olevale vahekastile ruumi jaoks enam vajadust jne. Aga niipalju kui mina kuulnud ja näinud olen, on tal kõik projektid ixi baasil tehtud nagu. Lahedad ja omanäolised projektid absoluutselt kuid sedaviisi saavad tehasekonfis ixid järjest otsa ju
see nelivedu ja m3 moto võib tänapäeval olla teostatav. asi ei ole siiski ainut karteris, vaid tavaliselt 325 on õlipump seal kus iksi esidiffer on. custom karter ja õlipump tänapäeval ei ole eriline raskus.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Siinkohal on kindlasti kõik mehepojad juba väge täis. Kiigake siis korra siia: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1 ja asuge üksteist üle trumpama.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
see ei ole hea valik. vahetatud on veepump, radikas ja plokikaane tihend. järelikult on rämedalt keema lastud.edasi mõelge ise. pluss öösel tehtud pildid kuskil keldris ja ilma mootoriruumi piltideta?? ebays tähendab pimedas tehtud pilt alati defektide varjamist!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
mina käisin selle autoga tutvumas automüüja juures kes ta eestisse tõi, mingil määral minu sooviavalduste põhjal. tollal oli mul 325 85aasta oma ja otse sealt m-i istudes loobusin sellest sest mingit efekti ei märganud ja oli suht raibe. pärast seisis ta seal platsil veel kaua kuni soomeri kätte jõudis.
vot selline on selle auto lugu tegelikult
vot selline on selle auto lugu tegelikult
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
ka mina ei mäleta enam kindlalt kus kone tehti jne kuid hj peaks õiged olema, nii nad ise ütlesid. Ja masin oli siis vägagi võimekasKaido S kirjutas:Ma ei riski väita, et mäletan 100% õieti, aga Bolsihhide auto oli Prodrive ettevalmistusega, venelased ise mootorisse näppe sisse ei ajanud.
ilma autota
1.4gigane video M3 E30 rallikatest.
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/Video/E3 ... 0Rally.avi
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/Video/E3 ... 0Rally.avi
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Hea video. Vaatasin ja vaatasin ning jõudsin järeldusele et mina küll ei julge nii kitsaste teede peal sellise kiirusega paugutada nagu seal osad tegid...Imre993 kirjutas:1.4gigane video M3 E30 rallikatest.
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/Video/E3 ... 0Rally.avi
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Neid M3sid küll pärast enam ei ostaks. Publiku kaasaelamine on ka natuke teine eestlaste külmast rahulikkusest. Eriti jäi meelde 6 esilaternaga M3Imre993 kirjutas:1.4gigane video M3 E30 rallikatest.
http://hosting.data.bg/bmw/BMW/Video/E3 ... 0Rally.avi