e30 318 `88 mootor LUKKU
e30 318 `88 mootor LUKKU
Mure siis selline, et mootoril(eriti külmana) hirmus klõbin. samuti ei lähe väga hästi käima(külmana).
diagnostikas öeldi, et hüdrotõukurid läbi ja 3. silindri pihusti.
ise mõtlesin, et käima ei lähe korralikult selle pärast, et ei võta kohe 3. silindrit taha.
ilmselt tuleks siis ära vahetada pihustid ja hüdrotõukurid?
Palju see maksma läheks(koos tööga)?
teine variand on otsida kusagilt mootor. 2,5 näiteks. palju see maksab ja palju pealepanek maksma läheb. ja palju 2,5 keskmiselt bensini võtab?
ja kolmas variant on auto maha müüa, aga kuna ta muidu on heas korras. natuke kohendamist vaja ainult, ei tahaks hästi, sest seda hinda ei saa enam nii või naa, mis ma selle eest maksin.
noh, targad, andke nõu, mida teha?
diagnostikas öeldi, et hüdrotõukurid läbi ja 3. silindri pihusti.
ise mõtlesin, et käima ei lähe korralikult selle pärast, et ei võta kohe 3. silindrit taha.
ilmselt tuleks siis ära vahetada pihustid ja hüdrotõukurid?
Palju see maksma läheks(koos tööga)?
teine variand on otsida kusagilt mootor. 2,5 näiteks. palju see maksab ja palju pealepanek maksma läheb. ja palju 2,5 keskmiselt bensini võtab?
ja kolmas variant on auto maha müüa, aga kuna ta muidu on heas korras. natuke kohendamist vaja ainult, ei tahaks hästi, sest seda hinda ei saa enam nii või naa, mis ma selle eest maksin.
noh, targad, andke nõu, mida teha?
Viimati muutis gerda86, 10.01.2006 14:25 50, muudetud 1 kord kokku.
e30 318I 83kw
Re: e30 318 `88 mootor
Hehhe ainult mootori vahetusega sai ka nüüd ei pääseks, peale mootori vahetust tuleb autol ka pidurid teha selliseks, et need vastaksid 2.5 mootoriga autole.gerda86 kirjutas: teine variand on otsida kusagilt mootor. 2,5 näiteks. palju see maksab ja palju pealepanek maksma läheb. ja palju 2,5 keskmiselt bensini võtab?
Lihtsam oleks osta olnud kohe siis E30 325i
asjad, mis vajavad kohe kindlalt ümber tegemist on:
*pidurid (suht lihtne teha)
*elektrisüsteem - juhtmestik (võid asendada 1.8 juhtmestiku 2.5 omaga, kuid sellega ka asi ei piirdu, aju vajad ka teist ja palju muud tuleb ka ümber vahetada)
*väljalaske süsteem (lihtne töö)
*veermik (Lihtne, kuid samas ka raske ja aega nõudev)
*jõuülekanne (käigukast, kardaan, differ jne)
ja kindlasti on ümber teha veel vaja teisigi asju.
Kalliks läheb sul see asi, kui hakkad asendama 1.8i mootorit 2.5i või 2.5e mootoriga, kui korralikult teha siis alla 20-ne tuhande (20 tuhat oleks alles jäämäe veepealne osa, loe: jäämäe tipp, kuid mõtle mis sinna veealla jääb) ei mängi välja, sest ennem mootori peale panekut võiks teha mootorile ka remondi, juhul kui sa mootori olukorda 100% ei tea (hinna saad teada Valdeku käest, kuid ka umbes 10 tuhat ja rohkem), vahetada tihendid, klapid sooveldada, rõngad vahetada, pritsung korrastada ja veel väga palju teisigi asju mida mootoris tuleks vahetada. Tee parem enda mootor korda, on lihtsam ja kõvasti odavam, või osta kohe 325i
Uus nukkvõll maksab umbes 2000 kuni 4000. Jällegi oleneb kust osta ja mida osta, nookurid saaks mina 200 eeku tükk (ja seda uuena ja ka väga kvaliteetsena), kuid ei ole mul neid vaja. Üks hüdrotõukur maksab umbes 300.- tükk.
Natukene ka Off topicut: ennem kui selle auto ostsid tundsid minu auto vastu huvi, kui mul veel müügis oli, siis miks ei ostnud, oleksid väga ideaalses korras bmw saanud ja odavamalt ja poleks sul mitte mingeid probleeme autoga, mootor on perfekses olukorras ja ka ülejäänud auto on super heas korras. Hehh ja koos tööga, läheks sul see maksma kõik topelt kuna tegemise hind on ka kallis, ja ka töömehed tahavad ju elada.
Aga kõige lihtsam on osta endale E30 325i (DOONORIKS) millel on kere läbi omadega ja sealt saad vajalikud osad ümber lüüa oma 318i-le. See on kõige odavam variant, kuna siis ei pea sa hakkama juppe eraldi ostma ja sa ei maksaks siis ju umbes 2-3 auto hinda jupide pealt, autoga saad ju jupid kaasa.
Viimati muutis MairoG, 27.09.2005 22:48 07, muudetud 5 korda kokku.
Kahtlen, sest kiirendamine nüüd nukkvõlli, nookureid ja hüdrotõukureid nii kiiresti küll p***e ei suuda keerata.gerda86 kirjutas:ei mäleta täpselt, milline sinu oma oli
vaata, see auto oli kaa ideaalses korras, aga pele seda kui ma temaga esimestel nädalatel ülepäeviti kiirendamas hakkasin käima, ei tahtnud ta enam nii hästi sellega leppida
aga aitäh nõuande eest
vbla otsin ühe kobeda 318 iSi hoopis
Aga IS on tore putukas. Kuid...... osta vaid korralik isend, sest IS mootor on ju DOHC mootor (kaks nukkvõlli)
Aga edu soovin sulle igatahes.
lase see korda teha
kui tõesti müüakse uut nukka 1600 krooni, siis pole ju kallis
romula juppe ainult ei kannata seal kasutada
korras M40 on muidu igapäevasõiduks täiesti piisava mineku ja mõõduka bensiinikuluga mootor, kiirendus on sama mis 320i-l
kui sa paned läbikulunud nuka ja nookurite asemele tutikad, siis esimese 100 meetriga saad aru, millest ma räägin
võimsuse tõus on lihtsalt selline, et puudub igasugune vajadus iS järgi.
peale nuka vahetust läks masin maanteel rahulikult 200.
ostad siin mõne kihvakeeratud iS-i, maksad veel rohkem ja kasu pole
kui tõesti müüakse uut nukka 1600 krooni, siis pole ju kallis
romula juppe ainult ei kannata seal kasutada
korras M40 on muidu igapäevasõiduks täiesti piisava mineku ja mõõduka bensiinikuluga mootor, kiirendus on sama mis 320i-l
kui sa paned läbikulunud nuka ja nookurite asemele tutikad, siis esimese 100 meetriga saad aru, millest ma räägin
võimsuse tõus on lihtsalt selline, et puudub igasugune vajadus iS järgi.
peale nuka vahetust läks masin maanteel rahulikult 200.
ostad siin mõne kihvakeeratud iS-i, maksad veel rohkem ja kasu pole
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
mõtlesin järgi lihtsalt ja leidsin, et pole vaja veel. edaspidi annab leiutada. teen oma auto korda. aga selleks oleks vaja, et keegi selle üle vaataks ja ütleks, mis täpselt vahetada tuleb.sass85 kirjutas:se on se raha lugemine,tundub et sulle meeldib rohkem sõita ja lammutada kui ehitada,minu arvamus asjast on se et te se auto korda.gerda86 kirjutas:endal liiguvad kaa mõtted sinnapoole
mis siis ära vahetada tuleks?
nukk, nookurid, hüdrokad, mis veel?
tahad 2,5 siis osta omale 2,5 ................
e30 318I 83kw
kutid, naljatilgad
"kõik on läbi. nukk ja nookurid ja klapid peas kinni varsti"
klapikambrikaas ei olnud korralikult kinni
allan vaatas üle, nukk ja nookurid küll kulunud, mis 17 a vana auto puhul normaalne, hüdrokad korras ja kui kaas korralikult kinni sai keeratud, kadus ka klõbin nagu imeväel
"kõik on läbi. nukk ja nookurid ja klapid peas kinni varsti"
klapikambrikaas ei olnud korralikult kinni
allan vaatas üle, nukk ja nookurid küll kulunud, mis 17 a vana auto puhul normaalne, hüdrokad korras ja kui kaas korralikult kinni sai keeratud, kadus ka klõbin nagu imeväel
e30 318I 83kw