524td ja 324d mootor
524td ja 324d mootor
Mure siis selline tüüpiline, et e34 524td 89a. masinal on plokikaan mäda ja keedab tosooli hoolega välja. Aga mul on olemas 324d 87a. korralik mootor, kas selle plokikaant ei saaks td mootorile peale aretada? Käisin ka tartus diislikeskuses ja seal öeldi, et suht lootusetu juhtum, et mõistlikum kohe teine mootor vahele tõsta aga keegi vist ei tegele komplektsete pruugitud mootorite maaletoomisega. Vähemalt lammaritest küll öeldi konkreetne ei Äkki keegi klubi diislispetsidest oskab midagi soovitada või teab kust asendusmootorit oleks võimalik hankida.
kui on turbomootoril kaan õhtal siis ma muud ei soovitagi kui osta tavalise 2.4 d kaan. need td kaaned on enamuses kõik päevi nainud. keevitatud kaan ei kõlba üldse kuhugi( võib juhtuda muidugi et kestab) aga enamustel juhtudel läheb jälle pragusi täis. 2.4 d mootori peal kestab kaan tunduvalt rohkem. üldjuhul kui td on sõitnud 500000-600000 tuhat siis tõenäoliselt on kaan kohe minemas. (on ka erandeid).
td kaane eest küsitakse ka tunduvalt rohkem( 3500-...) raha sest enamus inimesi ei tea et kaaned omavahel identsed.
d mootori kaane voib saada juba mingi 2000 eegu eest ja väga suure tõenäosusega on kaan korras.
edu.
td kaane eest küsitakse ka tunduvalt rohkem( 3500-...) raha sest enamus inimesi ei tea et kaaned omavahel identsed.
d mootori kaane voib saada juba mingi 2000 eegu eest ja väga suure tõenäosusega on kaan korras.
edu.
525 iA e28; 524 tdA e28; 730 iA e32
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28
Kui kanned omavahel sobivad siis on ju super Pool jama kohe vähem. Aga kas 324d ja 524td plokid kah omavahel identsed võiksid olla? Niipalju peilisin välja et td-l kolvid, õlitussüsteem ja kõrgsurvepump on erinevad aga ülejäänud juppe saaks ehk 324 pealt 524-le ümbel lapata? Probleem selles, et td on mul lisaks kaanehädale veel ka suhtkoht hõre. Äkki saaks 324 mootori abil miskit kombineerida, kui südamikud sobiksid?