e36 ja auto käivitamine
e36 ja auto käivitamine
Minu küsimus oleks see et kas e36-tel on normaalne kui auto käivitamisel mitte ei keerata võtit kohe lõpuni vaid algul süüde sisse siis ootad sekundi ja alles peale seda keerad lõpuni. Kui nii teed siis auto käivitub kenasti koheselt. Kui aga keerad võtme kohe lõpuni, siis auto käiab mingi aeg (sekundeid 4) ja alles siis käivitub.
Ei ole kohanud seda nn. e36 omanike poolt nimetatud "normaalset käitumist" ühegi teise bmw mudeli puhul. Ja samas ei ole kohanud ühtegi e36-te millel asi käivituks nii nagu teistel mudelitel (keerad võtmest kohe lõpuni)
Oskab keegi sellist "feature"-t kommenteerida.
Ei ole kohanud seda nn. e36 omanike poolt nimetatud "normaalset käitumist" ühegi teise bmw mudeli puhul. Ja samas ei ole kohanud ühtegi e36-te millel asi käivituks nii nagu teistel mudelitel (keerad võtmest kohe lõpuni)
Oskab keegi sellist "feature"-t kommenteerida.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2899
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: e36 ja auto käivitamine
Mina autol on küll nii, et võti sisse ja korra starterit ning juba ta käibki
Pole kunagi võtmega mingeid trikke teinud ja alati käivitub auto hästi.
Ehk on viga kulunud süütelukus, kui pead kindlat protseduuri jälgima normaaseks käivitumiseks
Pole kunagi võtmega mingeid trikke teinud ja alati käivitub auto hästi.
Ehk on viga kulunud süütelukus, kui pead kindlat protseduuri jälgima normaaseks käivitumiseks
- birgit123
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 2817
- Liitunud: 26.12.2005 20:10 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive 09/2018, BMW 318iS 09/1993
- Asukoht: Tallinn/Mähe
Re: e36 ja auto käivitamine
Mul enda iS puhul on harjumus, süüde sisse, ootame kuniks tuled ära kustuvad ja siis starterit.
Kui kiire on, siis anna kohe starterit. Käivitub nagu iiess käivituma peab.
R6 käivitubki kergemini ja pehmemalt kui R4.
Kui kiire on, siis anna kohe starterit. Käivitub nagu iiess käivituma peab.
R6 käivitubki kergemini ja pehmemalt kui R4.
Re: e36 ja auto käivitamine
Kas see võib olla ainus viga või võib milleski muus veel viga olla, näiteks äkki bensupump hakkab "saba" andma et võibolla bensupump ei tekita kohe alguses õiget survet mille järel tekibki selline "käiamine".marek555 kirjutas:...Ehk on viga kulunud süütelukus ...
- birgit123
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 2817
- Liitunud: 26.12.2005 20:10 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive 09/2018, BMW 318iS 09/1993
- Asukoht: Tallinn/Mähe
Re: e36 ja auto käivitamine
Kas mitte süütelukk ei ole siis, kui sa pead võtit süütelukus logistama, et hambad paika jookseks?
Bensupumpa mina ei usu, need kas töötavad või ei tööta..
Aga kuulaks hea meelega, et mõni targem kommenteeriks seda
Bensupumpa mina ei usu, need kas töötavad või ei tööta..
Aga kuulaks hea meelega, et mõni targem kommenteeriks seda
Re: e36 ja auto käivitamine
asi ei ole logistamises, asi on lihtsalt ootest, ... mil ajal on kuulda kuidas bensupump surisedes surve üles tõmab.birgit123 kirjutas:Kas mitte süütelukk ei ole siis, kui sa pead võtit süütelukus logistama, et hambad paika jookseks? ...
- ummy
- Huviline
- Postitusi: 1175
- Liitunud: 01.10.2006 19:04 24
- Peamine sõiduk: E39 M5
- Asukoht: Harjumaa
Re: e36 ja auto käivitamine
Juhtub küll, et pumba tootlikus väheneb ajapikku ja tekivad sellised probleemid. Samamoodi võib viga olla ka kui kütus tagasi vajub/õhk süsteemi pääseb. Kas sul iga kord käivitades sama ühe pikkune käivitusaeg?birgit123 kirjutas:Kas mitte süütelukk ei ole siis, kui sa pead võtit süütelukus logistama, et hambad paika jookseks?
Bensupumpa mina ei usu, need kas töötavad või ei tööta..
...
Normaalne see jugaljuhul ei ole. olles omanud r4 ja r6 e36-e siis võin öelda, et korralikel oli käivitusaeg ühepikkune. Kulunud m40 aga vajas juba rohkem käiamist.
E39 528i
Re: e36 ja auto käivitamine
Minu auto käitub täpselt sama moodi nagu teemaalgatajal.
Re: e36 ja auto käivitamine
samuti minul selline käivitus ja tegelt ju vahet pole...võibolla on hoopis kohe lõpuni keeramine mingi anomaalia!? :lol:peaasi ,et ilusti käivitub...
Re: e36 ja auto käivitamine
Mina arvan, et vaheta kütte pump ära kui tahad matsu pilli, võtame natukene loogiliselt.
vana ja tükkaega kasutusel olnud kütuse pump ei löö kütust enam nii suure survega mootorini, sellest ka pikem käivitus.
( Kütuse pump läheb järgi kui süüde sees )
Uus pump võib lüüa kohe nii palju kütet kui vaja.
vana pump võib küll täiesti korras olla kuid ei jõua nii kiirest kütet ülesse tõmmata, et kohe autot käima keerata.
Seega minu arvates on täiesti loogiline kui üks masin läheb kohe keerates ja teine mõned sekundid oodates käima .
See on pelgalt minu loogika kuid kuidagi sedasi ta ju toimima peaks .
vana ja tükkaega kasutusel olnud kütuse pump ei löö kütust enam nii suure survega mootorini, sellest ka pikem käivitus.
( Kütuse pump läheb järgi kui süüde sees )
Uus pump võib lüüa kohe nii palju kütet kui vaja.
vana pump võib küll täiesti korras olla kuid ei jõua nii kiirest kütet ülesse tõmmata, et kohe autot käima keerata.
Seega minu arvates on täiesti loogiline kui üks masin läheb kohe keerates ja teine mõned sekundid oodates käima .
See on pelgalt minu loogika kuid kuidagi sedasi ta ju toimima peaks .
- ummy
- Huviline
- Postitusi: 1175
- Liitunud: 01.10.2006 19:04 24
- Peamine sõiduk: E39 M5
- Asukoht: Harjumaa
Re: e36 ja auto käivitamine
Kui süüde sees läheb pump järgi, siis selle teooria kohaselt võib katsetada enne käivitamist süüte sisse-välja keeramist umbes 5x. Siis peaks ju rõhu ülesse lööma juba?porku kirjutas:Mina arvan, et vaheta kütte pump ära kui tahad matsu pilli, võtame natukene loogiliselt.
vana ja tükkaega kasutusel olnud kütuse pump ei löö kütust enam nii suure survega mootorini, sellest ka pikem käivitus.
( Kütuse pump läheb järgi kui süüde sees )
Uus pump võib lüüa kohe nii palju kütet kui vaja.
vana pump võib küll täiesti korras olla kuid ei jõua nii kiirest kütet ülesse tõmmata, et kohe autot käima keerata.
Seega minu arvates on täiesti loogiline kui üks masin läheb kohe keerates ja teine mõned sekundid oodates käima .
See on pelgalt minu loogika kuid kuidagi sedasi ta ju toimima peaks .
E39 528i
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Re: e36 ja auto käivitamine
See 5 korda süüdet ei näita midagi, teemaalgatajal on probleem et peab sekundi ootama et kohe käivituks. Sekund on väga väike aeg tegelikult, kuid võib olla ilmselgelt häiriv.
Minu loogika on et midagi toimub selle sekundi ajal, mis peaks tegelikult toimima koheselt.
Pumba viga võib oletada, et lööb rõhu aeglasemalt üles vm, aga samas peaks olema pumba probleeme sellisel juhul tunda ka sõidu ajal.
Kütuse tagasi vajumine tundub olevat ka suhteliselt loogiline, kuid pole kursis detailsemalt masina ehitusega et seda kinnitada võiks.
Korralik remondi töökoda suudab arvatavasti sellest läbi närida.
Minu loogika on et midagi toimub selle sekundi ajal, mis peaks tegelikult toimima koheselt.
Pumba viga võib oletada, et lööb rõhu aeglasemalt üles vm, aga samas peaks olema pumba probleeme sellisel juhul tunda ka sõidu ajal.
Kütuse tagasi vajumine tundub olevat ka suhteliselt loogiline, kuid pole kursis detailsemalt masina ehitusega et seda kinnitada võiks.
Korralik remondi töökoda suudab arvatavasti sellest läbi närida.
- ummy
- Huviline
- Postitusi: 1175
- Liitunud: 01.10.2006 19:04 24
- Peamine sõiduk: E39 M5
- Asukoht: Harjumaa
Re: e36 ja auto käivitamine
Vot sellest sain siis valesti aru.
Tegelikult kütusepumba otsasaamine ei pruugi veel mõjutada mootori tööd sõites. Omast kogemusest võin öelda, et enne võib tekkida käivitusaja pikenemine.
Minu kogemuste põhjal võib kütusepump otsa saada väga erinevat moodi. Küll seistes küll sõidu ajal.
Tegelikult kütusepumba otsasaamine ei pruugi veel mõjutada mootori tööd sõites. Omast kogemusest võin öelda, et enne võib tekkida käivitusaja pikenemine.
Minu kogemuste põhjal võib kütusepump otsa saada väga erinevat moodi. Küll seistes küll sõidu ajal.
E39 528i
Re: e36 ja auto käivitamine
pigem sekundeid 2-3erik kirjutas: ... teemaalgatajal on probleem et peab sekundi ootama et kohe käivituks. Sekund on väga väike aeg tegelikult, ...
sõidu ajal tundub mootor töötav korralikult ja ei ole nagu aru saada et mingi probleem oleks , aga eks eksperdil ole parem kõrv ja oskab täpsemini öelda kas töö on ebaühtlane või mitte.erik kirjutas:
... Pumba viga võib oletada, et lööb rõhu aeglasemalt üles vm, aga samas peaks olema pumba probleeme sellisel juhul tunda ka sõidu ajal....
mis puutub teema algatusse siis kuna erinevad omanikud kelledega kokku puutusin, väitsid kui ühest suust et kolmestel see nii peabki olema siis nüüd sain siit kinnitust et ega ikka ei pea küll.
Tänud
- ummy
- Huviline
- Postitusi: 1175
- Liitunud: 01.10.2006 19:04 24
- Peamine sõiduk: E39 M5
- Asukoht: Harjumaa
Re: e36 ja auto käivitamine
Võin veel nii palju öelda, et see m40 mootoriga 318 mis käivitus kaua, see lõpetas kepsu lahkumisega mootoriblokist. Aga kõik algaski vaevalisest käivitumisest siis saalekolin, ning lõpptulemusena mahakantud mootor.
Usun et sinu autol lugu nii hull ei ole. Sellist asja just iga päev ei juhtu.
Loomulikult starteri ja aku eluea säästmiseks soovitaks selle vea välja otsida.
Teine 318 m43 mootoriga. Hakkas pikemalt käivituma, aga kuu aja pärast üks hetk ei käivitunud enam üldse. Kütusepump siis andis otsad selle ajaga kui parkisin postkontori ette, käisin sees ära ja rohkem enam käima ei läinud. Ei olnud ühtegi muud hoiatusmärki peale käivitumise, et midagi võiks töölepingut hakata lõpetama.
Kui kaua sul selle käivitumisega probleeme on olnud?
Usun et sinu autol lugu nii hull ei ole. Sellist asja just iga päev ei juhtu.
Loomulikult starteri ja aku eluea säästmiseks soovitaks selle vea välja otsida.
Teine 318 m43 mootoriga. Hakkas pikemalt käivituma, aga kuu aja pärast üks hetk ei käivitunud enam üldse. Kütusepump siis andis otsad selle ajaga kui parkisin postkontori ette, käisin sees ära ja rohkem enam käima ei läinud. Ei olnud ühtegi muud hoiatusmärki peale käivitumise, et midagi võiks töölepingut hakata lõpetama.
Kui kaua sul selle käivitumisega probleeme on olnud?
E39 528i
Re: e36 ja auto käivitamine
Vot mul sama lugu, sõitsin sõbra juurde ja tagasi tulema hakates enam auto käima ei läinudgi .
aga minu puhul probleem vist küünla juhtmetes, auto juba 3 päeva diagnostis, kõike vaadatud ja proovitud, täna vahetati üks küünlajuhe ära ja voila, käis kohe kahe püti peal, viisin hommikul uued juhtmed ära nüüd äkki läheb korralikult käima kui nad uuesti ta omale päevakorda võtavad .
aga minu puhul probleem vist küünla juhtmetes, auto juba 3 päeva diagnostis, kõike vaadatud ja proovitud, täna vahetati üks küünlajuhe ära ja voila, käis kohe kahe püti peal, viisin hommikul uued juhtmed ära nüüd äkki läheb korralikult käima kui nad uuesti ta omale päevakorda võtavad .
Re: e36 ja auto käivitamine
ei oska eriti nende teiste kohta öelda, mida ma nö. külastasin, kuid enda oma eelmisest omanikust alates.ummy kirjutas:Kui kaua sul selle käivitumisega probleeme on olnud?
Ise aga alles värske omanik.