Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
VÕISTLUSE REGLEMENT
Võistlus kuulub punktiarvestusse:
1. Angelar Garage Suvekarikas II etapp
2. Eesti BMW Klubi Karikas I etapp
Aeg ja koht
- etapp toimub pühapäeval 13. juunil Rapla kardirajal http://www.raplakardirada.ee
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 10.00
- proovisõidud 10.00-11.45
- võistlejate koosolek 11.45-11.55
- võistlussõidud orienteeruvalt 12.00-19.00
- autasustamine orienteeruvalt kell 19.00
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Angelar Garage Autoklubi
- võistluse juht: Ruslan Pleshanov, tel 53407220, zr1@hot.ee
- võistluse sekretär: Darja Antonova
- ohutus-julgestusülem: Sergei Ignatjev, tel 5014042
- peaajamõõtja: Konstantin Shibin, tel 55663949
- tehnilise komisjoni esimees: Konstantin Vedennikov, tel 56151153
- Eesti BMW Klubi esindaja: Janek Olop, tel 56 659 473
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 9. juunil kell 24.00
- registreerimiseks tuleb saata e-mail aadressile zr1@hot.ee
- starti lubatakse 60 osalejat
- peale 09.06 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka võistluspäeval
- kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 300 kr/võistleja
- makstud osavõtumaks ei tagastata
- osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Ruslan Pleshanov 221008481633
- peale eelregistreerimist osavõtumaks 400 kr, maksta võistluspäeval sularahas
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
- peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - 150 kr/auto, ilma ajavõtuta
- õhtused treeningsõidud on lubatud kuni kella 20.45
Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
- A-klass, mootori võimsus kuni 80 kW
- B-klass, mootori võimsus 81-142 kW
- C-klass, mootori võimsus suurem, kui 142 kW
- BMW Cup võistlusklassid vastavalt EBK reeglitele http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=65&t=51832
Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta karikatega
- kui klassis on vähem kui 5 osalejat, siis autasustatakse ainult 1.koht
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad
- EBK arvestuses toimub eraldi autasustamine (diplom + medal)
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 12.06 internetis ja võistluse päeval infostendil)
- start fooriga
- arvestusse läheb 4 esimest ringi ja peale 5-at (jahutus) ringi tullakse rajalt maha
- kokku on 3 vooru, arvestusse läheb 2 parimat
- valestardi korral süttib punane signaaltuli, seda peab jälgima. Esimene valestart - stopp ja uuesti starti. Teine valestart - diskvalifitseerimine sellel katsel. Samuti ka esimese valestardi korral, kui osaleja ei peatanud ja läks ringile
- korraga lastakse rajale 3 autot, stardiintervall on 1/3 ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
- EBK arvestuses loeb ainult 1 kiireim ringiaeg
Tehnilised tingimused
- rehvid on vabad (naastrehvid on keelatud)
- mootori võimsus passi järgi, tuuning ei loe (välja arvatud mootori vahetus)
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- EBK arvestuses kehtivad lisatingimused http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=65&t=51832
- õhtuse treeningu osalejatele kehtivad samad tehnilised tingimused ja reeglid, nagu põhivõistluse osalejatele (kiiver nii piloodil, kui ka kaasreisijal, kinnitatud turvavööd, tehniliselt korras auto, naastrehvide keeld, möödasõidu keeld)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
- õhtuse treeningu osalejad samamoodi kirjutavad omavastutuse lepingule alla, nii piloot, kui ka kaasreisija
REGISTREERIMISEKS E-MAIL: zr1@hot.ee
Registreerimiseks on vajalik saata: Foorumi nimi, päris nimi, auto mark ja mudel, mootori litraaž, võimsus kilovattides, rehvitüüp (T – tänavarehv, TS - tänavaslikk, S – võistlusslikk), EBK Cup klass milles osalete
OSALEJATE NIMEKIRI: http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... =2&t=14248
Võistlus kuulub punktiarvestusse:
1. Angelar Garage Suvekarikas II etapp
2. Eesti BMW Klubi Karikas I etapp
Aeg ja koht
- etapp toimub pühapäeval 13. juunil Rapla kardirajal http://www.raplakardirada.ee
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 10.00
- proovisõidud 10.00-11.45
- võistlejate koosolek 11.45-11.55
- võistlussõidud orienteeruvalt 12.00-19.00
- autasustamine orienteeruvalt kell 19.00
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Angelar Garage Autoklubi
- võistluse juht: Ruslan Pleshanov, tel 53407220, zr1@hot.ee
- võistluse sekretär: Darja Antonova
- ohutus-julgestusülem: Sergei Ignatjev, tel 5014042
- peaajamõõtja: Konstantin Shibin, tel 55663949
- tehnilise komisjoni esimees: Konstantin Vedennikov, tel 56151153
- Eesti BMW Klubi esindaja: Janek Olop, tel 56 659 473
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 9. juunil kell 24.00
- registreerimiseks tuleb saata e-mail aadressile zr1@hot.ee
- starti lubatakse 60 osalejat
- peale 09.06 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka võistluspäeval
- kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 300 kr/võistleja
- makstud osavõtumaks ei tagastata
- osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Ruslan Pleshanov 221008481633
- peale eelregistreerimist osavõtumaks 400 kr, maksta võistluspäeval sularahas
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
- peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - 150 kr/auto, ilma ajavõtuta
- õhtused treeningsõidud on lubatud kuni kella 20.45
Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
- A-klass, mootori võimsus kuni 80 kW
- B-klass, mootori võimsus 81-142 kW
- C-klass, mootori võimsus suurem, kui 142 kW
- BMW Cup võistlusklassid vastavalt EBK reeglitele http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=65&t=51832
Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta karikatega
- kui klassis on vähem kui 5 osalejat, siis autasustatakse ainult 1.koht
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad
- EBK arvestuses toimub eraldi autasustamine (diplom + medal)
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 12.06 internetis ja võistluse päeval infostendil)
- start fooriga
- arvestusse läheb 4 esimest ringi ja peale 5-at (jahutus) ringi tullakse rajalt maha
- kokku on 3 vooru, arvestusse läheb 2 parimat
- valestardi korral süttib punane signaaltuli, seda peab jälgima. Esimene valestart - stopp ja uuesti starti. Teine valestart - diskvalifitseerimine sellel katsel. Samuti ka esimese valestardi korral, kui osaleja ei peatanud ja läks ringile
- korraga lastakse rajale 3 autot, stardiintervall on 1/3 ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
- EBK arvestuses loeb ainult 1 kiireim ringiaeg
Tehnilised tingimused
- rehvid on vabad (naastrehvid on keelatud)
- mootori võimsus passi järgi, tuuning ei loe (välja arvatud mootori vahetus)
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- EBK arvestuses kehtivad lisatingimused http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=65&t=51832
- õhtuse treeningu osalejatele kehtivad samad tehnilised tingimused ja reeglid, nagu põhivõistluse osalejatele (kiiver nii piloodil, kui ka kaasreisijal, kinnitatud turvavööd, tehniliselt korras auto, naastrehvide keeld, möödasõidu keeld)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
- õhtuse treeningu osalejad samamoodi kirjutavad omavastutuse lepingule alla, nii piloot, kui ka kaasreisija
REGISTREERIMISEKS E-MAIL: zr1@hot.ee
Registreerimiseks on vajalik saata: Foorumi nimi, päris nimi, auto mark ja mudel, mootori litraaž, võimsus kilovattides, rehvitüüp (T – tänavarehv, TS - tänavaslikk, S – võistlusslikk), EBK Cup klass milles osalete
OSALEJATE NIMEKIRI: http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... =2&t=14248
Viimati muutis Silwer, 25.09.2011 22:14 58, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Registreeruge ikka julgemalt! Varsti saab juba summuti tahmast tühjaks köhatada...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Arvestades praegust registreeritud BMW-de konsentratsiooni, tundub et enamik omanikest eelistab summuteid tänaval tahmast tühjaks köhatada.
Silwer kirjutas:Registreeruge ikka julgemalt! Varsti saab juba summuti tahmast tühjaks köhatada...
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Ja põhjuseks on?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Ega ma endast rääkinud. Mul pole juba tükk aega tänaval sõitmiseks BMW-dSilwer kirjutas:Ja põhjuseks on?
Lihtsalt imelik on see, et ühtegi BMW-d veel registreerunud pole...
Kahjuks sellest etapist osa ei võta. Eelmine kord AG-l ilmnenud probleemid on kõrvaldamata ja tulevikuks on mõned plaanid, mille tahaks enne juuli etappi või augustit realiseerida
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Ma esitasingi seda küsimust laiemale ringile.
Enda õigustuseks saan öelda vaid järgmist: Minu auto läbib siiani turbotamise protsessi Kostiveres. Kuna olen olnud viimased kuud hõivatud TTÜ ja Mereakadeemia magistriõpingute lõpetamisega siis on auto ehitamine jäänud vägagi tahaplaanile. Nüüd aga on aega rohkem tekkinud ja saab ka autoga hakata tegelema aga mul ei ole siiski erilist lootust, et saan auto 13-daks valmis. Kui ei saa, siis ehk leian mingi muu asja millega sõitma tulla...
Enda õigustuseks saan öelda vaid järgmist: Minu auto läbib siiani turbotamise protsessi Kostiveres. Kuna olen olnud viimased kuud hõivatud TTÜ ja Mereakadeemia magistriõpingute lõpetamisega siis on auto ehitamine jäänud vägagi tahaplaanile. Nüüd aga on aega rohkem tekkinud ja saab ka autoga hakata tegelema aga mul ei ole siiski erilist lootust, et saan auto 13-daks valmis. Kui ei saa, siis ehk leian mingi muu asja millega sõitma tulla...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Nii, üritus juba sellel pühapäeval. Ärge siis viimase hetkeni ka registreerimisega viivitage...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Saatsin meili ära, aga nendest klassidest aru ei saanud, peale tööd ei tasu magama minna, jube uimane olek on . Äkki jõuab lairiba lamda see nädal kohale, saaks mootori ehk kuidagi paremaks timmida.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Paistab, et BMW-Cup on surnud, kohale tuleb vaid kümme autot. Segatuna sellisesse üritusse kaotab see igasugu BMW hõngu ära nagu omal ajal oli.
Loodame, et ajad muutuvad ....
Loodame, et ajad muutuvad ....
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Pigem on kolinud
Samal ajal on üsna meeldiv tõdeda, et BMW 325 Cup kogub populaarsust ja uusi sõitjaid tuleb juurde.
Samal ajal on üsna meeldiv tõdeda, et BMW 325 Cup kogub populaarsust ja uusi sõitjaid tuleb juurde.
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Ei ole ta midagi kolinud, 325 cup sõitjad ei ole EBK Cup tihedad osalejad olnud. Mõned osalejad oleme ehk kaotanud driftingule. Ja masendavalt on mõjunud ka majanduskriis mis on osa sõitjad kõrvale jätnud - autod lihtsalt ei ole valmis. Viga on ka selles, et see aasta on üritust vähe promotud aga seda viga plaanin veel parandada. Kindlasti oleks abiks ka see kui korraldajaid oleks rohkem kui üks, ehk siis Cardo abi ürituse korraldusel oleks igati teretulnud...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Kuna Cardo on pea ainuke, kes rajal oma rattaid vahetab , siis korraldamisel ei jõua kaasa lüüa, aga kohalolekuga saan aidata ikka. Ja küürat ikka vanduma paneb küll @ kui vaid teaks missugune see teavapilt homme on. Tule nagu mustlane, kogu varandusega kohale.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Silver, ma tean, et sihtgrupp eriti ei kattu ja EBK Cupil osalemine on pealegi tunduvalt soodsam. Rõõmustasin pigem sellepärast, et muu margipõhine sari areneb.
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Üritus oli väga hea. Praktiliselt kogu aeg sadas mingit seenekat. Juba ammu polnud märjal rajal saanud sõita. Kes ei tulnud, see kahetsegu!
Muidu väga positiivne laks, ainult Iksust ja tema autost on kahju (aastakene sõidetud mootoril jälle suur kolin sees...)
Muidu väga positiivne laks, ainult Iksust ja tema autost on kahju (aastakene sõidetud mootoril jälle suur kolin sees...)
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
EBK-A:
1. AndresS 01:00.377
2. Veiko 01:05.199
3. Janek 01:05.204
4. iksu 01:06.249
EBK-B:
1. Sign 00:57.504
2. Darkking 01:00.631
3. Jan 01:01.774
4. Freak 01:05.709
5. Riho 01:08.669
6. Kris 01:17.798
AG Cup tulemused:
Tulemused detailselt:
http://www.hot.ee/froxy/tele/rapla130610AG_EBK.htm
Tahan tänada kõiki osalejaid. Kahjuks ei olnud mul endal võimalust kohale tulla aga tundub, et Rusan sai ka kenasti hakkama EBK poolse korraldusliku osaga. Ehk siis suured tänud ka Ruslanile!
1. AndresS 01:00.377
2. Veiko 01:05.199
3. Janek 01:05.204
4. iksu 01:06.249
EBK-B:
1. Sign 00:57.504
2. Darkking 01:00.631
3. Jan 01:01.774
4. Freak 01:05.709
5. Riho 01:08.669
6. Kris 01:17.798
AG Cup tulemused:
Tulemused detailselt:
http://www.hot.ee/froxy/tele/rapla130610AG_EBK.htm
Tahan tänada kõiki osalejaid. Kahjuks ei olnud mul endal võimalust kohale tulla aga tundub, et Rusan sai ka kenasti hakkama EBK poolse korraldusliku osaga. Ehk siis suured tänud ka Ruslanile!
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Angelar meestele tuleb au anda, ürituste organiseerituse tase läheb järjest paremaks. Seekord oli juba ka pealtvaatajatele mõeldud ning catering olemas - šašlõkk ja värk Kuna suurema osa ajast passisin rajaservas, siis oli aega nautida.AndresS kirjutas:Üritus oli väga hea. Praktiliselt kogu aeg sadas mingit seenekat. Juba ammu polnud märjal rajal saanud sõita. Kes ei tulnud, see kahetsegu!
Muidu väga positiivne laks, ainult Iksust ja tema autost on kahju (aastakene sõidetud mootoril jälle suur kolin sees...)
Mootoriga läks jah kohe eriti s******, juba neljandal prooviringil tuli mootorisse kolin sisse ning ära boksi parkida. Jama et sellised asjad juhtuvad alati hooaja esimeses pooles. Tänud AndresS-le, kes laenas autot ja sain vähemasti lõpuprotokolli oma nime kirja.
PS.Kui kellelgi on pakkuda töökorras 1.8iS m42 mootorit, siis andke teada PS? Tänud.
E30 318iS M-Tech II
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Kurb, et pildimaterjali sellelt ürituselt nii kasinasti on, samas ilma oli kah nagu oli.
Iksu, kas kõht on juba lahti ja soolikad välja koogitud, ning pimesoole põletik kindlaks määratud ?
Iksu, kas kõht on juba lahti ja soolikad välja koogitud, ning pimesoole põletik kindlaks määratud ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: Eesti BMW Klubi Cup 2010 - I etapp - Rapla 13.06.2010
Ei ole julgenud veel opile minnaCardo kirjutas:Iksu, kas kõht on juba lahti ja soolikad välja koogitud, ning pimesoole põletik kindlaks määratud ?
E30 318iS M-Tech II