E30 nuka kraadid?
E30 nuka kraadid?
küsimus selline tahaks E30 M20B25 nukka ringi teha, aga ei tea mitu kraadi võiks seda nukapõske laiemaks venitada? kas keegi on teinud ja äkki valgustaks mind ka nende numbritega ??? aga asi peaks jääma tänavasõidu kõlblikuks?
tänavanukal on lisatõus nii väike (tavaliselt 1 mm või veel vähem) et freesida pole vaja.
see "tänavakraadide" kasutatavuse mõiste on suhteline ja ei sõltu ainult kraadidest -kui ainult sõidetavusest rääkida
tänavanukk ei eelda mootoris muudatusi, aga samas ei anna ta ka suurt juurde
kui madalalt mootor vedada jõuab, sõltub rohkem õhu kiirusest - so kanalite läbimõõdust
tegelikult saab sobiva peaülekande ning segu muudatustega panna tänaval sõitma ka üle 300se nuka, iseasi kas sel mõtet on
olen ise katsetanud ära nii selle tänavakõlbliku kui ka ringrajanuka ning mulle isiklikult meeldib viimane rohkem
hind on tavaliselt sama, vahet pole kas 280 või 300
kui sa ise teed ja tead, mida teed, siis võid vabalt ka sellise võtta, mis muidu tänavale ei soovitata.
kui mitte, siis võta see, mis on tänavale ette nähtud
kui alusmootor on piisavalt suur, peaülekanne kõrge ning auto kerge, seda lihtsamini saab selle suurema nukaga tööle
kui sa olemasolevat nukka ringi käiama hakkad, soovitan soojalt kohta valida (eestis seda EI SAA TEHA) ning arvestada, et teatud hetkest alates tuleb osta komplekt suuremaid klapivahe reguleerimisrattaid
see "tänavakraadide" kasutatavuse mõiste on suhteline ja ei sõltu ainult kraadidest -kui ainult sõidetavusest rääkida
tänavanukk ei eelda mootoris muudatusi, aga samas ei anna ta ka suurt juurde
kui madalalt mootor vedada jõuab, sõltub rohkem õhu kiirusest - so kanalite läbimõõdust
tegelikult saab sobiva peaülekande ning segu muudatustega panna tänaval sõitma ka üle 300se nuka, iseasi kas sel mõtet on
olen ise katsetanud ära nii selle tänavakõlbliku kui ka ringrajanuka ning mulle isiklikult meeldib viimane rohkem
hind on tavaliselt sama, vahet pole kas 280 või 300
kui sa ise teed ja tead, mida teed, siis võid vabalt ka sellise võtta, mis muidu tänavale ei soovitata.
kui mitte, siis võta see, mis on tänavale ette nähtud
kui alusmootor on piisavalt suur, peaülekanne kõrge ning auto kerge, seda lihtsamini saab selle suurema nukaga tööle
kui sa olemasolevat nukka ringi käiama hakkad, soovitan soojalt kohta valida (eestis seda EI SAA TEHA) ning arvestada, et teatud hetkest alates tuleb osta komplekt suuremaid klapivahe reguleerimisrattaid
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
rääkisin rs motospordi spetsalistiga, paneme mootori pukki ja möödame ära palju kannatab nukale juurde panna ja nii palju panemegi. On tuttav kes lubas nuka ringi keevitada. ta on neid nukkasi ennegi teinud ja siiamaani sõidavad. tundsin lihtsalt huvi kuidas teistel selline asi välja on kukkunud. mingit ulme mootorit ehitama ei hakka.
Eestis tehakse nukkasid Türil (Ilmar Seinoja) ja Karksi Nuias (Ligur)
ning ka Keilas (Raidami meeskond KEK'is)... mina tean nii paljusid.
Tehakse kahte moodi: a) keevitavad originaalile peale
b) Kopeerivad juba valmis nukkasid
Hinnad suht normid, vähemalt Ladade puhul jäävad need 2000-4000 piirile
ning ka Keilas (Raidami meeskond KEK'is)... mina tean nii paljusid.
Tehakse kahte moodi: a) keevitavad originaalile peale
b) Kopeerivad juba valmis nukkasid
Hinnad suht normid, vähemalt Ladade puhul jäävad need 2000-4000 piirile
ilma autota
Eesti hindade kohta see küll normaalne ei ole.Siim_K kirjutas:
Hinnad suht normid, vähemalt Ladade puhul jäävad need 2000-4000 piirile
Saksamaal 160 eurot. Seejuures tegu tuntud firmaga, kes eeldatavasti teab, mida teeb. Olen kasutanud, kvaliteet täiesti olemas.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 15.10.2005 03:57 13
marr234 kirjutas:Aare: ehk annad mõne vihje kust neid saab siis ??? nagu mõõtmis tulemus andis on 2.5 originaal nukk väga lahja, nukk tuleks 55kraadi laiemaks teha väntvõlli seisukohast võttes.
Äkki reedad selle targa koha, kus nii täpse diagnoosi kohe saab ja sellistel alustel
55 kraadi laiem nukk kui originaal (kuskil 260) on jah......
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ma M20 kaant ei ole eriti torkinud, aga tänavakasutuses pole mõtet sinna 300+kraadist ilmselt mõtet panna (need on reeglina nii 12 mm tõusuga), sest originaalkaane võimalused on suhteliselt piiratud ja kui paned suure nuka originaalkaande, siis tuleb 5% ülemises otsas originaalist parem, kuid all 40% nõrgem.
Tavaliselt jääb juba pordi ristlõige liiga väikseks ja materjali paksus palju võtta ei lase.
Seerikaaned on üldiselt kaunis piiratud võimalustega.
Ma olen nt M30 mootoril teinud vooluarvutused ja kui sinna panna näiteks üle 300 12+mm tõusuga võll, siis eeldab see nii suuri klappe, et kaande ei ole neid võimalik mahutada.
Kuna m20 klapinurk on silma järgi vaatates veel järsem, siis on seal veel keerukam midagi teha
samamoodi need suured nukad seeriapritse ja süütega ei funka õigesti
omal nahal proovitud tarkused
üle 290 on ülevaatuselt ametlik läbisaamine sama hea kui võimatu, peamiselt HC sisalduse pärast (suur overlap peksab põlemata segu summutisse)
olen ise näinud, kuidas CO oli 1,5% ning HC 7000
Tavaliselt jääb juba pordi ristlõige liiga väikseks ja materjali paksus palju võtta ei lase.
Seerikaaned on üldiselt kaunis piiratud võimalustega.
Ma olen nt M30 mootoril teinud vooluarvutused ja kui sinna panna näiteks üle 300 12+mm tõusuga võll, siis eeldab see nii suuri klappe, et kaande ei ole neid võimalik mahutada.
Kuna m20 klapinurk on silma järgi vaatates veel järsem, siis on seal veel keerukam midagi teha
samamoodi need suured nukad seeriapritse ja süütega ei funka õigesti
omal nahal proovitud tarkused
üle 290 on ülevaatuselt ametlik läbisaamine sama hea kui võimatu, peamiselt HC sisalduse pärast (suur overlap peksab põlemata segu summutisse)
olen ise näinud, kuidas CO oli 1,5% ning HC 7000
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990