eero kirjutas:Ma küsiksin esmalt, misasi on signatuur? Mõelge selle peale enne tiba kui edasi loete. Mis asi see on?
Ma ütleks et see on see asi kirja lõpus, kust kirja saaja saab lugeda, mis on kirja saatja nimi, positsioon, firma ja sageli lisatakse telefoninumber ka sinna. Muidugi ei pea vormistama foorumi kirja nii ametlikult, aga mis informatsiooni see signatuur siis peaks või võiks veel edasi kanda?
Eero, minu jaoks on signatuur nö mugavusvidin, "nice to have" asi.
Oluline info, mida foorumikasutaja kohta teada vaja, on kasutajakirjelduses asukoht. Mõnel juhul mängib rolli ka liitumise kuupäev.
Oluline info ei ole kasutaja töökoht ja positsioon. See on üldjuhul kõrvaline info.
Aga see, mis on oluline ja mis mitte, on kindlasti sellise massi juures vaieldav.
eero kirjutas:
EBK kliendid (ma nimetaks neid nii), kes ostavad EBK-lt reklaami peaks olema aktsepteeritud kuna ei müü voodipesu ega liimpuitu. See kui signatuuri on kirjutatud see autondusega ja ju lausa BMW-ga seotud reake, mis neil seal üldjuhul on annab lugejale informatsiooni inimese enda kohta.
Ühesõnaga
Ka minu meelest ei ole see õige ega vajalik lähenemine tõmmata kõigilt see õigus maha.
Ka selle peale sai mõeldud. Makstud reklaami jätsime siiski ühte kohta, kus seda on võimalik hallata.
Signatuuris täiendavalt makstud reklaami, isikliku reklaami, ärilise maksmata reklaami ja siia foorumisse mittesobiva reklaami haldamine on väga suur töö ja selle ettevõtmine ei ole täna mõeldav.
eero kirjutas:
1. Aitab see kaasa info loogilisele paigutusele? See näib selle reguleerimisega ülepingutamisena juba. Signatuuris nagu öeldud peakski sisalduma oluline info autori kohta.
2. Aitab see hoida ära ebasobiva sisu sattumise foorumisse? Aitab, aga maksvad kliendid eksponeerivad seal täiesti teemasse sisu.
3. Ja no kui levinud see siis on, et tehakse postutusi enda signatuuri eksponeerimiseks? Olematu ju!
Täna on foorum tõesti reguleeritud, kuid mitte piisavalt. Vaadates foorumi sisu, siis ülereguleerimisest pole siin haisugi.
Ja tegelikult postituste tegemine reklaami eesmärgil on viimasel ajal ka sagenenud niiet ka see on siiski üks reaalsetest põhjustest.