Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
- caspar2009
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 13.07.2009 00:10 26
- Asukoht: Virumaa
- Kontakt:
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Mure selline,et inspectioni kuubikud ei sütti. Vahel on üks kollane ees ja vahel on tühi ekraan. korralises hooldes käisin just ja hooldemeeestel ei õnnestunud näitu nullida ka. samuti puuduvad oilservici/inspectioni kirjad. Oskab keegi aidata...
E65 4.4i 2003
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Põhjus miks need kuubikud ja inspectionid ei põle võib olla sama mis pixlite kadumisel.
Tuleks spidoplokis see kaabel üle vaadata ja vajadusel ära vahetada.
Tuleks spidoplokis see kaabel üle vaadata ja vajadusel ära vahetada.
- caspar2009
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 13.07.2009 00:10 26
- Asukoht: Virumaa
- Kontakt:
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Siis peaks olema jah aeg see kaabel ära vahetada või üritada see vana kaabel korda saada.
Võid ka minuga ühendust võtta. Siit saab infi http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=61&t=97704
Võid ka minuga ühendust võtta. Siit saab infi http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=61&t=97704
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Märgistan teema ära.
Tänud linkide eest.
Tänud linkide eest.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Ja kui endal käed otsas ja nokitseda meeldib siis siin TSI link kah : http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=75&t=94762 .
- caspar2009
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 13.07.2009 00:10 26
- Asukoht: Virumaa
- Kontakt:
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Minu jaoks oleks see isetegemine vist natuke karm ettevõtmine. Kui auto ostsin siis oli pixlitest järgi ls-i kolm esimest numbrit lasin odava raha eest mingitel vendadel, kes osutusid soss-seppadeks, asja ülevaadata. Vennad keerasid seierite mootorid ikka totaalselt p....e niiet asi lõppes sellega, et pidin näidikute komplekti väljavahetama. Kuna endal kogemus puudub siis ei riski ise tegema hakata vist.
E65 4.4i 2003
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
No siis külasta meid ja saad asja korda nii et sellega enam muret pole
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
nii ma lugesin terve teema läbi ja tahaks küsida seda, et kui mina enda E34-l tegin õlitulede ja inspectioni nullimise klemmi nr. 7 ja nr. 19 abil kas siis see on valesti tehtud? Kui mõlemad klemmid kokku lühistasin ja süüde sisse keerasin siis 3 sekundit ja õlituled läinud, keerasin süüte välja ja siis uuesti sisse, ootasin jälle 3 sekundit ja inspection läinud. Auto oli muidu 520i 89a 95 kw. pistik oli 20 klemmiga. samasuguse pistikuga E30 mõjus sama moodi.
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Autoks e34 524td 1990a
Lugesin kõik läbi ja tegin ka Samuti, et ühendasin 7 ja 19 juhtmega kokku ja süüde sisse 15 sekkiks ja välja ,nii tegin mitu korda kuid asjatu põlevad siis nii kollane kui ka punane tuluke ja sellega veel inspection ja oilservice.
Lugesin kõik läbi ja tegin ka Samuti, et ühendasin 7 ja 19 juhtmega kokku ja süüde sisse 15 sekkiks ja välja ,nii tegin mitu korda kuid asjatu põlevad siis nii kollane kui ka punane tuluke ja sellega veel inspection ja oilservice.
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Sass524 kirjutas:Autoks e34 524td 1990a
Lugesin kõik läbi ja tegin ka Samuti, et ühendasin 7 ja 19 juhtmega kokku ja süüde sisse 15 sekkiks ja välja ,nii tegin mitu korda kuid asjatu põlevad siis nii kollane kui ka punane tuluke ja sellega veel inspection ja oilservice.
Proovisin vahelduseks isa e39 525tdsi nullida ja sai nullitud väga kiirelt ,nullisin siis kontroll lambiga ja massile.
Siis läksin tagasi oma auto juurde ja tegin samamoodi ja üllatuseks tulidki tagasi need rohelised tulukesed.
Tegin siis nii et panin süüde sisse ja keerasin diagnostika korgi maha ja panin pin 7 ja auto korpuse vahele kontroll pirni ja hoidsin seda 20 sekki. ja siis maha ja oligi olemas.
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Lõpuks toimis ka minul nii, tänudSass524 kirjutas:
Tegin siis nii et panin süüde sisse ja keerasin diagnostika korgi maha...
Enne kui pistik lahti, on süüde sees
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
lauri91 kirjutas:Lõpuks toimis ka minul nii, tänudSass524 kirjutas:
Tegin siis nii et panin süüde sisse ja keerasin diagnostika korgi maha...
Enne kui pistik lahti, on süüde sees
Huvitav on see et osadel autodel peab massile ühendama ja siis pin 7-le muidu ei saa!
aga osad saab ka pin 7 ha pin 19 nagu siin seletustes ja piltidel kirjas
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
tere!!väike parandus !! mul e39 525td 07 1997 isend ja sai küll nullitud oil ja inspection service! nüüd kui süüde sisse keerad siis põlevad 5 rohelist tulukest ja kui käima paned siis kustuvad ära!!! nii et alates 96a isendeid võib ka niiviisi nullida!!! paranda kui eksin!!!ei midagi isikliku!!!Riivo kirjutas:Tuleb teemat hoolikamalt lugedatruumu kirjutas:Saaks juba sellest teemast ükskord lahti?
Tulede nullimine käib nii:
1. Ilma 20-klemmise pistikuta(16klemmi OBD):
http://www.unofficialbmw.com/images/BMW ... t_2001.pdf
2. 15 ja 20-klemmise pistikuga:
http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html
Ainult õlituli 5sek
Õlituli ja inspection 15sek
Õlituli inspection ja kellakujuline märk(pool üheksa) 2x15sek
Või kasutada diagnostikute abi
Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi
Igast muude tulukeste asjus saad diagnostikas abi.
TURBO DIESEL ;)
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
minu e39 piisas nr 7 ja massist!!!eks igal mudelil erinevalt!!Sass524 kirjutas:lauri91 kirjutas:Lõpuks toimis ka minul nii, tänudSass524 kirjutas:
Tegin siis nii et panin süüde sisse ja keerasin diagnostika korgi maha...
Enne kui pistik lahti, on süüde sees
Huvitav on see et osadel autodel peab massile ühendama ja siis pin 7-le muidu ei saa!
aga osad saab ka pin 7 ha pin 19 nagu siin seletustes ja piltidel kirjas
TURBO DIESEL ;)
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Kas 19 polnudki mitte "mass"?
- soldier86
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03.07.2009 16:20 17
- Peamine sõiduk: BMW E34 525TDSA
- Asukoht: Harjumaa
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
minu omal oli nr 7 ja kere!!! proovisin küll 7 ja 19 aga midagi!!! noh mul e39 ei tea kuidas e34 ga jääb!!joffe kirjutas:Kas 19 polnudki mitte "mass"?
TURBO DIESEL ;)
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
minul E46 2000a.süüde sisse ,edasi nr 7 ja sealt juhtme jupiga kere külge massi,hoitsin kuskil 10sek.ja nullitud.Muidugi ei ole mul neid tulukesi ,mul tekib minu teada mutrivõti või midagi muud (täpselt ei mäleta) ja kui nullitud tuleb ette uus õlivahetuse aeg (kilometraas 22000km ).igatahes minul toims ka nii E36 1996a -omal seal olid tulukesed.
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Juhuks kui kellelgi tekkis küsimus kuidas see asi E34-l käib siis minu puhul töötas järgnev variant (lõppude lõpuks, kuna katsetasin siin väga paljusid erinevaid variante):
1) Otsid välja kompuutrist nr. 7 ja nr. 19
2) Otsid välja mingi traadijupi, millega need ühendada. (ise võtsin täiesti tavalise kaabli ühe kiu)
3) Paned süüte sisse, ära käivita.
4) Ühendad oma traadijupiga need kaks klemmi, hoiad peal umbes 15 sek (see 3-5 sek mis eelnevates postitustes oli, minu autol ei toiminud)
5) Keerad süüte välja ja järgmisel süüte sissekeeramisel/ auto käivitamisel peakski kõik korras olema.
Kui minu seletus veidi segaseks jäi siis link sellele on http://netisak.lpru.ac.th/bmw_e34_diy/r ... ce_en.html
1) Otsid välja kompuutrist nr. 7 ja nr. 19
2) Otsid välja mingi traadijupi, millega need ühendada. (ise võtsin täiesti tavalise kaabli ühe kiu)
3) Paned süüte sisse, ära käivita.
4) Ühendad oma traadijupiga need kaks klemmi, hoiad peal umbes 15 sek (see 3-5 sek mis eelnevates postitustes oli, minu autol ei toiminud)
5) Keerad süüte välja ja järgmisel süüte sissekeeramisel/ auto käivitamisel peakski kõik korras olema.
Kui minu seletus veidi segaseks jäi siis link sellele on http://netisak.lpru.ac.th/bmw_e34_diy/r ... ce_en.html
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
kas keegi oskab midagi sellise jubina kohta öelda http://www.okidoki.ee/item/325030/
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
98 aasta e39 võib ka ni nullida? e38 95 aastal küll nullisin.
- -metallica-
- Huviline
- Postitusi: 123
- Liitunud: 24.12.2008 17:26 21
- Asukoht: rapla
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
ma leidsin sellist infi et e32 nullimiseks ristata pin7 ja pin19 kas see peab paika? mingid pildid olid ka isegi aga hetkel ei leia lehte üles.
tark ei torma!
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
esimese posti teine link annab kogu vajaliku teabe-metallica- kirjutas:ma leidsin sellist infi et e32 nullimiseks ristata pin7 ja pin19 kas see peab paika? mingid pildid olid ka isegi aga hetkel ei leia lehte üles.
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Nagu n4pst3r kirjutas, jah. See 19 pin on ilmselt mass? Selle saab ka kere küljest, aga 7 vaja sillata.karl91 kirjutas:98 aasta e39 võib ka ni nullida? e38 95 aastal küll nullisin.
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
22 EUR-i, kui saab ka niisama ??LilengineBmw kirjutas:kas keegi oskab midagi sellise jubina kohta öelda http://www.okidoki.ee/item/325030/
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Kurja, tulin just oma e36 juurest ja see 7 ja 19 variant minul ei töötanud, kadus aint inspection ära, kastike ikka see viimane roheline. Eks lähen proovin ka 7 ja vastu kere.
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
22 euri jah, pole ju mingi suur summa tegelt.lauri91 kirjutas:22 EUR-i, kui saab ka niisama ??LilengineBmw kirjutas:kas keegi oskab midagi sellise jubina kohta öelda http://www.okidoki.ee/item/325030/
Liht et, kas on sellega kindlam see nullimine teha.?
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
7 ja 19 toimisid E34.
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Oskab keegi öelda,et kas 7 ja mass e-46 - l kella märki ei nulli ära. Proovisin igatpidi ja mitu korda ... õli vahetuse näidu nullis ilusti ära aga kella märgist lahti ei saanud.
E-46 323 98a. 125kw
Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Niisiis, olen proovinud leida, kindlasti ei ole mina ainukene kellel see jama aga siin on niipalju seda srevice jama, et lihtsam küsida ära:
Tegin õliservice nullimise, hoidsin all 7 auk ja mass, kõik kena. Enne oli see, et tuled põlesid ja nüüd on ainult mingi kollane riba nende asemel kus peaks olema rohelised tuled. Pm kui need algtuled on siis on mul armatuuri ees ainult terve see pikk rida kollaseid kaste ja kogulugu. Enne nullimist olid korra ees kõik asjad, mis seal väiksel ekraanil vähegi olemas on ja siis jäid korra need põlema, mida tahtis mulle meelde tuletada. Milles asi ei tea.
Olen lugenud, et kui liiga kaua seda massis ja 7 klemmi peal hoida juhtub midagi aga mis, oskab keegi sellest ka rääkida?
Tegin õliservice nullimise, hoidsin all 7 auk ja mass, kõik kena. Enne oli see, et tuled põlesid ja nüüd on ainult mingi kollane riba nende asemel kus peaks olema rohelised tuled. Pm kui need algtuled on siis on mul armatuuri ees ainult terve see pikk rida kollaseid kaste ja kogulugu. Enne nullimist olid korra ees kõik asjad, mis seal väiksel ekraanil vähegi olemas on ja siis jäid korra need põlema, mida tahtis mulle meelde tuletada. Milles asi ei tea.
Olen lugenud, et kui liiga kaua seda massis ja 7 klemmi peal hoida juhtub midagi aga mis, oskab keegi sellest ka rääkida?