SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Tere,
Üritus toimub vanas heas vormis, Tänu kiirabi/tuletõrje kohalolule on sellel aastal Lubatud ka mootorrataste osavõtt, mootorratta ettevalmistus peab vastama BHRA tehnilistele nõuetele, ka õlikorgi splint ja loomulikult kogu juhi turvavarustus. Palume sõitma tulla ainult kogenud sõitjatel, kes on vähemalt korra varem osavõtnud kiirendusvõistlusest.
Sõitjatele on pilet 17.- ( et vähendada järjekorda) sisaldab 1 juhi piletit..
Pealtvaatajatele 4.-
Tagasisõit on ringiga mööda esimest rada (et vähendada järjekorda) tagasiteel kiiruse piirang 50KM/h
Sõidu ajad kuulutatakse välja kohapeal mikrist ja hiljem tulevad kõik ajad foorumisse.
Üritusel on kohalt toitlustus, toaletid ja veel palju muud huvitavat.
Väljumisel kaotab pilet kehtivuse.
KLUBIDE OSA
Autoklubidele on soodsam osavõtutasu. Vastavalt klubipoolt teatatud autode arvule, broneeritud parkimise ala, mille piiramise, parkimise ja kujunduse eest hoolitseb klubi ise. Osavõtjate arvust saab teatada eili@driftime.ee või +37256233018
BURNOUT KING
Burnouti rändkarika võistlusele Burnout king 2011 on võimalik registreerida saates sõnumi Sallule +3725289380. Võitlsus koosneb 3 osast.
1. Osavusõit: 2 koonuse vahel 2 min
2. Vabakava 1 min
3. Grande finale, kes lõpetab rehvid esimesena.
Miinimum kasutatav rehvimuster 3mm kulumisjoonest, kasutada võib ainult suverehve ja mitte kitsamaid kui 205
Burnout king 2007 Renaldo Madfrog Mägi
Burnout king 2008 Marko DK Opmann
Burnout king 2009 Ken Biturbo Kasch
Burnout king 2010 Maero V8 Pruul
Burnout king 2011 Võid olla sina
Üritus kooskõlas Eesti autospordi liidu alakomitee, Haapsalu politseis, Kaitseliidu ja Vallaga.
Ootatud on kõik sponsor- ja partnerluspakkumised.
Kui keegi soovib toetada, ennast reklaamida või muudmoodi osa võtta üritusest, siis 5289380 või sallu@driftime.ee
Valdkonnad:
aiad
aedade transport http://www.restepi.ee
helitehnikap
prügikastid ja vedu http://www.db-hp.ee
auhinnad http://www.atoy.ee http://www.db-hp.ee http://
http://WWW.DB-HP.EE paneb välja super eriauhinna kõige kreisimalt riietunud seltskonnale.
Selle aasta dresscode PIMPS and BICHES
Võistluse juhend
1. Võistluse andmed
1.1 Võistluse nimetus: SR Opening 2011 Avalaks (Kiirendushooaja avamine.)
1.2 Võistluse statuut: Klubisisene, Streetrace.org
1.3 Võistluse toimumise koht: Kiltsi lennuväli, ridala, Haapsalu
1.4 Võistluse toimumise aeg: 23.04.2011
1.5 Võistluse ajakava:
10:00 Avatakse pääsla
10:30 Sõitjate koosolek ja ürituse lühitutvustus
11:00 Avatakse rada võistlejatele
17:00 Suletakse kiirendusrada
17:20 BURNOUT KING 2011 (kummipõletamise võistlus)
18:00 Ürituse pidulik lõpetamine
1.6 Võistluse korraldajal on õigus teha ajakavas muudatusi.
2. Võistluse korraldamine ja juhtimine
2.1 Võistluse peakorraldaja andmed: Kristjan Salmre +3725289380
2.2 Võistlus peetakse vastavalt EAL Võistlusmäärustikele ja käesoleva Juhendi alusel kooskõlas FIA Spordikoodeksiga.
2.3 Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele (Lisa 1), käesolevale juhendile ning üldlevinud heade käitumise tavadele.
2.4 Võistlust juhivad Eal-i poolt kinnitatud ametnikud, kohtunikud
2.5 Võistluste juht/Peakohtunik: Kristjan Salmre 135/EAL
Võistluste sekretär ja sekretariaat: Eili Orumägi
Tehniline kontroll: Henry Karming, Kalle Nõlvik Eal/tehniline 3
Peaajamõõtja: Kristjan Salmre
3. Osavõtjad, võistlusautod ja võistlusklassid
3.1. Võistlusest võib osa võtta ka kehtivat sõitjalitsentsi omav isik. Võistleja peab tundma võistlusreegleid ja neid aktsepteerima.
3.2 Kasutada võib kõiki Riiklikus Autoregistrikeskuses või välisriigi vastavas registris arvel olevaid sõidukeid, mis vastavad käesolevate reeglite nõuetele.
3.3 Võistlusest osavõtja on kohustatud esitama check in’is ja/või sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus auto tehnilise passi vm vajalikud dokumendid (k.a isikut tõendav dokument, juhiluba, vm).
3.4 Võistlusauto peab vastama Kiirenduse alaliidu poolt kehtestatud reeglitele. Ei pea omama kehtivat ülevaatust ega kindlustust.
3.5 Võistlus on mõeldud ainult autodele.
3.5 Võistlusklassid.
Võistlusklassid puuduvad, sõidetakse paaris ja iga paari võitja on konkreetse sõidu võitja.
4. Võistlusele registreerimine
4.1. Võistlusel osalemiseks peab iga sõitja täitma registreerimisvormi ning tasuma osalemistasu.
4.2 Eelregistreerimist ei toimu (Autoklubidel on võimalik broneerida parkimis ruum)
4.3 Kohapealne registreerimine toimub: 10:00-16:00
4.4 Osalemistasu eelregistreerinud klubidele on 12.-
4.5 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 17.-
4.6 Osalemistasu maksmine toimub kohapeal sularahas.
4.7 Osalemistasu sisaldab võistleja ja võistlussõiduki pääsu võistluspaika.
4.8 Registreerimiseks vajalikud andmed: võistlussõiduki omaniku ees-ja perekonnanimi, sõiduki mark ja mudel, valmistamisaasta, mootori töömaht ja võimsus vm nõutud andmed. Allkirjastatud leping korraldaja ja võistleja vahel.
5. Võistluse läbiviimise kord
5.1 Võistlusdistantsi pikkus on ¼ miili, ehk 402,33 meetrit.
5.2 Võistlus koosneb ajasõitudest
5.3 Juhul kui võistleja ei ilmu õigeaegselt stardijoonele, loetakse ta kaotajaks.
5.4 Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui Starter on andnud
vastava loa.
5.5 Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid Starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone tuleb tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada otsast peale.
5.6 Iga võistluse eel on kohustuslik läbida „check in” ja registreerida ennast konkreetsele võistlusele. Check in’is kontrollitakse võistleja dokumente, jagatakse välja võistlusel osalemiseks kõik vajalik materjal ning kantakse võistleja võistluse protokolli. Ainult check in’i ja tehnilise ülevaatuse läbinud võistlejad kantakse konkreetse võistluse protokolli.
5.7 Sõiduki võistluseelne ülevaatus:
5.7.1 Sõiduki ülevaatus toimub selleks määratud ajal ja kohas, kas võistluse paigas või enne võistlust, vastavalt määratud kuupäevadele ja kohale. Võistleja kohustus on sõiduki õigeaegne toimetamine ülevaatuse kohta.
5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.
5.8 Ilma võistlusnumbrita võistlussõidukeid starti ei lubata.
6. Karistused
6.1 Võistleja kuulub karistamisele alljärgnevatel juhtudel:
6.1.1 Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele.
6.1.2 Sõiduk ei vasta ohutusnõuetele või on sõitnud välja kiirema aja, kui tema turvavarustus võimaldab.
6.1.3 Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala.
6.1.4 Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal.
6.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.
6.1.6 Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu stagemisel enne starti ja peale pre-stage joone ületamist.
6.1.7 Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (20 km/h või 50km/h) mittekinnipidamine.
6.1.8 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine.
6.1.9 Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.
6.1.10 Juhul kui võistleja ületab raja keskjoone ja peale seda juht jätkab kiirendamist (ei lase gaasi järele) ning seejärel tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile või kui võistleja tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile rohkem kui korra ühe võistluse käigus või on tuvastatav tema süülisus kahju tekitamisel, kuulub tekitatud kahju hüvitamisele. Iga purustatud anduri maksumus on 200 Eur
6.1.11 Juhul kui võistlusmasinast valgub rajale õli, ning autol puudub mootori alune õlipüüdmismatt, või jahutus- või pidurivedelikku, rohkem kui üks kord võistluse jooksul, on võistleja kohustatud maksma trahvi 500eur
6.2 Võistleja langeb eliminaatorist välja, kuid jääb lõpp-protokolli selleks hetkeks saavutatud tulemusega alljärgnevatel juhtudel.
6.2.1 Hilinemine stardialale.
6.2.2 Ei ole võimeline startima, mootor ei käivitu, muu tehniline rike.
6.2.3 Valestart, süttib foori punane tuli. Juhul, kui mõlemad võistlejad teevad valestardi, vähem varastanu võidab.
6.2.4 Sõit üle rajale märgitud kesk või äärejoone või kujutletava keskjoone ületamine ja rajalt väljasõit. Erandiks on ohtliku takistuse vältimine, sellisel juhul antakse kordusstart.
6.3 Muud tingimused
6.3.2 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
6.3.3 Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid.
6.3.4 Võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) ei tohi neile ettenähtud ajal - vahetult stardile eelnenud ajal ja/või stardi sooritamise momendil kuni stardi lõppemiseni, stardialal viibida.
6.4 Karistus võib olla:
6.4.1 Hoiatus.
6.4.2 Rahaline karistus, summas 25 kuni 200 Eur.
6.4.3 Kohene diskvalifitseerimine.
6.4.4 Muu karistus, mis on määratud käesoleva juhendi punktis.
6.5 Otsuse võistleja karistamiseks teeb võistluse Peakohtunik.
6.6 Karistuse määrab žürii ja karistuse määr sõltub rikkumise iseloomust ja juhtumi tagajärgedest.
7. Tulemuste arvestamine
7.1 Võistluspäeva ajad avaldatakse hiljemalt 4 tööpäeva jooksul aadressil http://www.streetrace.org
9. Autasustamine
9.1. Võistluspäeva jooksul jagatakse auhindu erinevate efektide eest, auhindu jagab peakorraldaja.
9.2. Sponsoritel on õigus välja panna eriauhindu.
10. Võistluse üldtingimused
10.1 Võistlejate ja registreerijate koosolekust osavõtmine on kohustuslik.
10.2 Kõik tekkinud küsimused ja probleemid mis juhendis ja tehn. tingimustes pole kirjeldatud lahendab võitluse žürii v. Peakohtunik kohapeal, võistlejat soosides.
10.3 Võistlusest osa võtta soovivate võistlejate arv on piiratud. Võistluspäevast saavad osa võtta kuni 200 sõitjat.
10.4 Võistlustrassi läbimisel võib peale juhi autos olla 1 kõrvalistmereisija, kes peab samuti olema kinnitatud turvarihmadega ja kandma kiivrit, kaassõitja ei või olla alkoholi joobes.
10.5 Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
10.6 Võistluskäigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud ainult temale ettenähtud boksis.
10.7 Võistleja, kes ei allu korraldaja korraldustele eemaldatakse võistluse territooriumilt.
10.8 Võistleja peab järgima võistluse kodukorda, täitma reegleid ja kohtunike korraldusi.
10.9 EAL ja Korraldaja ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Registreeritud võistlusel litsentsi omavate võistlejate poolt tekitatud õnnetuste ja võimalike avariide tagajärjel tekkinud kahjud korvab kindlustus.
10.10 Võistleja on kohustatud võimaldama EAL või korraldaja poolt autodel esindada oma reklaame, vastavalt rahvusvahelistele võistlusmäärustele.
11. Sissepääs võistlusalale
11.1. Sõidukite sissepääs
11.1.1. Alale pääsevad kõik võistlusele registreerunud võistlusmasinad
11.2. Isikute sissepääs
11.2.1. Tasuta pääsevad alale kõik registreerunud ja osalemistasu tasunud võistlejad ja mehhaanikud.
11.2.2. Vajadusel võib korraldaja nõuda isikut tõendavat dokumenti.
11.3 Stardialale ja võistlusrajale (stardikaare alt algav ala) sissepääs on lubatud vaid võistlusautol, võistlejal ning ametlikult registreeritud mehhaanikutel. Stardialal kõrvaliste isikute viibimine on rangelt keelatud. Võistlejaga seotud kõrvaliste isikute stardialas viibimine võib võistlejale kaasa tuua karistuse.
12. Võistluste üldküsimused
12.1. Korraldajad tagavad võistluspaigas tasulise toitlustamise.
12.2 Korraldajad tagavad CO kustutite olemasolu.
12.3 Teadetetahvel:
Kiirendusvõistlusel käitumise kodukord ja juhend kiirendajatele.
1. Üldised reeglid
1.1 Mistahes viisil ohtlikult käituvad võistlejad ja muude kohalviibivate sõidukite juhid ning võistleja meeskonna liikmed kuuluvad diskvalifitseerimisele võistluselt ja/või võistluspaigast füüsilisele eemaldamisele.
1.2 Üldine kiiruse piirang väljaspool võistlusrada on 50 km/h ja bokside piirkonnas on kiiruse piirang 10 km/h. Tagasisõidu alal 50km/h
1.3 Bokside piirkonnas juhindutakse manööverdamisel parema käe reeglist.
1.4 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine tähendab kohest diskvalifitseerimist.
1.5 Lähi-, päevasõidu-, kaug- jm tulede kasutamine on vastavalt korraldaja poolt esitatavatele nõuetele.
2. Enne starti
2.1 Stardirivis oodates ole rahulik ja ära tee rumalusi (rehvide soojendamine, vajaduseta kiirendamine, jms.). Oota kohtuniku märguannet, et siseneda stardi-alasse!
2.2 Kui starter tõstab käed horisontaalselt külgedele, võid teha burnouti ja sõita starterini. Seejärel jää rahulikult stardiluba ootama.
2.3 Kui starter tõstab käed pea kohal risti, siis on võistlus ajutiselt katkestatud. Sel juhul seiska mootor ja jää sõidukisse ootama edasisi korraldusi.
3. Start
3.1 Kui starter näitab kätega foori poole, tohid sõita stardijoonele ja alustada STAGE'imisega.
3.2 Stardijoonele minnes esmalt jälgid PRESTAGE-tulesid. Kui need on süttinud, siis sõida veel ca. 15 cm edasi, kuni süttib STAGE ja seejärel jää starti ootama. Peale seda, kui mõlemad sõidukid on stage'inud, antakse start lähisekundite jooksul.
3.3 Peale pre-stage'imist on kaasvõistleja suhtes viisakas ära oodata, kuni ka tema on pre-stage'inud ja alles siis lõplikult stageda. Kohene lõplik stage'imine on ebaviisakas ja amatöörlik ning seda peaks kindlasti vältima.
3.4 Stardis olles fikseeri kindlalt oma sõiduk paigale; kui enne starti vajud kasvõi kogemata üle stardijoone, siis see tähendab automaatselt punast tuld. Eliminatoris tähendab punane tuli automaatselt kaotust.
3.5 Kui sul tekib kahtlus oma stardi korrektsuses või sa näed enda ja/või kaasvõistleja fooris punast tuld, siis alusta kindlasti sõitu ning sõida rada lõpuni läbi - aja saad sa kirja ka vaatamata punasele tulele.
4. Sõit
4.1 Sõida kindlalt oma rajal, mitte kunagi ei tohi väljuda kogu distantsi vältel oma rajalt.
4.2 Kui sõidukiga sõidu ajal midagi juhtub, siis pead sõitma raja lõpuni. Mitte kunagi ei tohi keerata poole raja pealt pealt ära. Vedeliku lekkimise korral peata esimesel võimalusel rahulikult sõiduk ja seiska mootor, jäädes oma sõidurajale.
4.3 Kui auto muutub rajapeal liikumisvõimetuks, siis kutsu abi. Ära hakka ise autot suvalises suunas lükkama.
5. Peale sõitu
5.1 Peale sõitu pidurda rahulikult hoog maha, ära tee peale finishit äkkpidurdust.
5.2 Tagasisõit toimub raja lõpust paremale keerates mööda kõrval rada.
5.3 Tagasipööramiseks kasuta selleks ettenähtud kohta. (märgistatud koonustega)
5.4 Tagasisõiduteel ära sõida kunagi kiiremini kui 50 km/h. Tagasisõiduteel kihutajaid ootab kohene võistluselt diskvalifitseerimine.
5.5 Kui ükskõik kumb sõiduk on peatunud tehnilisel vms. põhjusel enne tagasipöördeala, ei tohi teine sõiduk siirduda tagasisõiduteele enne, kui on saanud korraldajatelt vastava loa.
5.6 Tagasipöördel ja tagasisõidul kasuta kindlasti suunamärguannet andmaks aegsasti kaasvõistlejale oma kavatsetavatest manöövritest märku.
5.7 Jõudes tagasi pääslasse näita kontrollijale käepaela ja auto kleebist.
Üritus toimub vanas heas vormis, Tänu kiirabi/tuletõrje kohalolule on sellel aastal Lubatud ka mootorrataste osavõtt, mootorratta ettevalmistus peab vastama BHRA tehnilistele nõuetele, ka õlikorgi splint ja loomulikult kogu juhi turvavarustus. Palume sõitma tulla ainult kogenud sõitjatel, kes on vähemalt korra varem osavõtnud kiirendusvõistlusest.
Sõitjatele on pilet 17.- ( et vähendada järjekorda) sisaldab 1 juhi piletit..
Pealtvaatajatele 4.-
Tagasisõit on ringiga mööda esimest rada (et vähendada järjekorda) tagasiteel kiiruse piirang 50KM/h
Sõidu ajad kuulutatakse välja kohapeal mikrist ja hiljem tulevad kõik ajad foorumisse.
Üritusel on kohalt toitlustus, toaletid ja veel palju muud huvitavat.
Väljumisel kaotab pilet kehtivuse.
KLUBIDE OSA
Autoklubidele on soodsam osavõtutasu. Vastavalt klubipoolt teatatud autode arvule, broneeritud parkimise ala, mille piiramise, parkimise ja kujunduse eest hoolitseb klubi ise. Osavõtjate arvust saab teatada eili@driftime.ee või +37256233018
BURNOUT KING
Burnouti rändkarika võistlusele Burnout king 2011 on võimalik registreerida saates sõnumi Sallule +3725289380. Võitlsus koosneb 3 osast.
1. Osavusõit: 2 koonuse vahel 2 min
2. Vabakava 1 min
3. Grande finale, kes lõpetab rehvid esimesena.
Miinimum kasutatav rehvimuster 3mm kulumisjoonest, kasutada võib ainult suverehve ja mitte kitsamaid kui 205
Burnout king 2007 Renaldo Madfrog Mägi
Burnout king 2008 Marko DK Opmann
Burnout king 2009 Ken Biturbo Kasch
Burnout king 2010 Maero V8 Pruul
Burnout king 2011 Võid olla sina
Üritus kooskõlas Eesti autospordi liidu alakomitee, Haapsalu politseis, Kaitseliidu ja Vallaga.
Ootatud on kõik sponsor- ja partnerluspakkumised.
Kui keegi soovib toetada, ennast reklaamida või muudmoodi osa võtta üritusest, siis 5289380 või sallu@driftime.ee
Valdkonnad:
aiad
aedade transport http://www.restepi.ee
helitehnikap
prügikastid ja vedu http://www.db-hp.ee
auhinnad http://www.atoy.ee http://www.db-hp.ee http://
http://WWW.DB-HP.EE paneb välja super eriauhinna kõige kreisimalt riietunud seltskonnale.
Selle aasta dresscode PIMPS and BICHES
Võistluse juhend
1. Võistluse andmed
1.1 Võistluse nimetus: SR Opening 2011 Avalaks (Kiirendushooaja avamine.)
1.2 Võistluse statuut: Klubisisene, Streetrace.org
1.3 Võistluse toimumise koht: Kiltsi lennuväli, ridala, Haapsalu
1.4 Võistluse toimumise aeg: 23.04.2011
1.5 Võistluse ajakava:
10:00 Avatakse pääsla
10:30 Sõitjate koosolek ja ürituse lühitutvustus
11:00 Avatakse rada võistlejatele
17:00 Suletakse kiirendusrada
17:20 BURNOUT KING 2011 (kummipõletamise võistlus)
18:00 Ürituse pidulik lõpetamine
1.6 Võistluse korraldajal on õigus teha ajakavas muudatusi.
2. Võistluse korraldamine ja juhtimine
2.1 Võistluse peakorraldaja andmed: Kristjan Salmre +3725289380
2.2 Võistlus peetakse vastavalt EAL Võistlusmäärustikele ja käesoleva Juhendi alusel kooskõlas FIA Spordikoodeksiga.
2.3 Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele (Lisa 1), käesolevale juhendile ning üldlevinud heade käitumise tavadele.
2.4 Võistlust juhivad Eal-i poolt kinnitatud ametnikud, kohtunikud
2.5 Võistluste juht/Peakohtunik: Kristjan Salmre 135/EAL
Võistluste sekretär ja sekretariaat: Eili Orumägi
Tehniline kontroll: Henry Karming, Kalle Nõlvik Eal/tehniline 3
Peaajamõõtja: Kristjan Salmre
3. Osavõtjad, võistlusautod ja võistlusklassid
3.1. Võistlusest võib osa võtta ka kehtivat sõitjalitsentsi omav isik. Võistleja peab tundma võistlusreegleid ja neid aktsepteerima.
3.2 Kasutada võib kõiki Riiklikus Autoregistrikeskuses või välisriigi vastavas registris arvel olevaid sõidukeid, mis vastavad käesolevate reeglite nõuetele.
3.3 Võistlusest osavõtja on kohustatud esitama check in’is ja/või sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus auto tehnilise passi vm vajalikud dokumendid (k.a isikut tõendav dokument, juhiluba, vm).
3.4 Võistlusauto peab vastama Kiirenduse alaliidu poolt kehtestatud reeglitele. Ei pea omama kehtivat ülevaatust ega kindlustust.
3.5 Võistlus on mõeldud ainult autodele.
3.5 Võistlusklassid.
Võistlusklassid puuduvad, sõidetakse paaris ja iga paari võitja on konkreetse sõidu võitja.
4. Võistlusele registreerimine
4.1. Võistlusel osalemiseks peab iga sõitja täitma registreerimisvormi ning tasuma osalemistasu.
4.2 Eelregistreerimist ei toimu (Autoklubidel on võimalik broneerida parkimis ruum)
4.3 Kohapealne registreerimine toimub: 10:00-16:00
4.4 Osalemistasu eelregistreerinud klubidele on 12.-
4.5 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 17.-
4.6 Osalemistasu maksmine toimub kohapeal sularahas.
4.7 Osalemistasu sisaldab võistleja ja võistlussõiduki pääsu võistluspaika.
4.8 Registreerimiseks vajalikud andmed: võistlussõiduki omaniku ees-ja perekonnanimi, sõiduki mark ja mudel, valmistamisaasta, mootori töömaht ja võimsus vm nõutud andmed. Allkirjastatud leping korraldaja ja võistleja vahel.
5. Võistluse läbiviimise kord
5.1 Võistlusdistantsi pikkus on ¼ miili, ehk 402,33 meetrit.
5.2 Võistlus koosneb ajasõitudest
5.3 Juhul kui võistleja ei ilmu õigeaegselt stardijoonele, loetakse ta kaotajaks.
5.4 Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui Starter on andnud
vastava loa.
5.5 Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid Starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone tuleb tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada otsast peale.
5.6 Iga võistluse eel on kohustuslik läbida „check in” ja registreerida ennast konkreetsele võistlusele. Check in’is kontrollitakse võistleja dokumente, jagatakse välja võistlusel osalemiseks kõik vajalik materjal ning kantakse võistleja võistluse protokolli. Ainult check in’i ja tehnilise ülevaatuse läbinud võistlejad kantakse konkreetse võistluse protokolli.
5.7 Sõiduki võistluseelne ülevaatus:
5.7.1 Sõiduki ülevaatus toimub selleks määratud ajal ja kohas, kas võistluse paigas või enne võistlust, vastavalt määratud kuupäevadele ja kohale. Võistleja kohustus on sõiduki õigeaegne toimetamine ülevaatuse kohta.
5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.
5.8 Ilma võistlusnumbrita võistlussõidukeid starti ei lubata.
6. Karistused
6.1 Võistleja kuulub karistamisele alljärgnevatel juhtudel:
6.1.1 Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele.
6.1.2 Sõiduk ei vasta ohutusnõuetele või on sõitnud välja kiirema aja, kui tema turvavarustus võimaldab.
6.1.3 Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala.
6.1.4 Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal.
6.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.
6.1.6 Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu stagemisel enne starti ja peale pre-stage joone ületamist.
6.1.7 Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (20 km/h või 50km/h) mittekinnipidamine.
6.1.8 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine.
6.1.9 Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.
6.1.10 Juhul kui võistleja ületab raja keskjoone ja peale seda juht jätkab kiirendamist (ei lase gaasi järele) ning seejärel tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile või kui võistleja tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile rohkem kui korra ühe võistluse käigus või on tuvastatav tema süülisus kahju tekitamisel, kuulub tekitatud kahju hüvitamisele. Iga purustatud anduri maksumus on 200 Eur
6.1.11 Juhul kui võistlusmasinast valgub rajale õli, ning autol puudub mootori alune õlipüüdmismatt, või jahutus- või pidurivedelikku, rohkem kui üks kord võistluse jooksul, on võistleja kohustatud maksma trahvi 500eur
6.2 Võistleja langeb eliminaatorist välja, kuid jääb lõpp-protokolli selleks hetkeks saavutatud tulemusega alljärgnevatel juhtudel.
6.2.1 Hilinemine stardialale.
6.2.2 Ei ole võimeline startima, mootor ei käivitu, muu tehniline rike.
6.2.3 Valestart, süttib foori punane tuli. Juhul, kui mõlemad võistlejad teevad valestardi, vähem varastanu võidab.
6.2.4 Sõit üle rajale märgitud kesk või äärejoone või kujutletava keskjoone ületamine ja rajalt väljasõit. Erandiks on ohtliku takistuse vältimine, sellisel juhul antakse kordusstart.
6.3 Muud tingimused
6.3.2 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
6.3.3 Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid.
6.3.4 Võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) ei tohi neile ettenähtud ajal - vahetult stardile eelnenud ajal ja/või stardi sooritamise momendil kuni stardi lõppemiseni, stardialal viibida.
6.4 Karistus võib olla:
6.4.1 Hoiatus.
6.4.2 Rahaline karistus, summas 25 kuni 200 Eur.
6.4.3 Kohene diskvalifitseerimine.
6.4.4 Muu karistus, mis on määratud käesoleva juhendi punktis.
6.5 Otsuse võistleja karistamiseks teeb võistluse Peakohtunik.
6.6 Karistuse määrab žürii ja karistuse määr sõltub rikkumise iseloomust ja juhtumi tagajärgedest.
7. Tulemuste arvestamine
7.1 Võistluspäeva ajad avaldatakse hiljemalt 4 tööpäeva jooksul aadressil http://www.streetrace.org
9. Autasustamine
9.1. Võistluspäeva jooksul jagatakse auhindu erinevate efektide eest, auhindu jagab peakorraldaja.
9.2. Sponsoritel on õigus välja panna eriauhindu.
10. Võistluse üldtingimused
10.1 Võistlejate ja registreerijate koosolekust osavõtmine on kohustuslik.
10.2 Kõik tekkinud küsimused ja probleemid mis juhendis ja tehn. tingimustes pole kirjeldatud lahendab võitluse žürii v. Peakohtunik kohapeal, võistlejat soosides.
10.3 Võistlusest osa võtta soovivate võistlejate arv on piiratud. Võistluspäevast saavad osa võtta kuni 200 sõitjat.
10.4 Võistlustrassi läbimisel võib peale juhi autos olla 1 kõrvalistmereisija, kes peab samuti olema kinnitatud turvarihmadega ja kandma kiivrit, kaassõitja ei või olla alkoholi joobes.
10.5 Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
10.6 Võistluskäigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud ainult temale ettenähtud boksis.
10.7 Võistleja, kes ei allu korraldaja korraldustele eemaldatakse võistluse territooriumilt.
10.8 Võistleja peab järgima võistluse kodukorda, täitma reegleid ja kohtunike korraldusi.
10.9 EAL ja Korraldaja ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Registreeritud võistlusel litsentsi omavate võistlejate poolt tekitatud õnnetuste ja võimalike avariide tagajärjel tekkinud kahjud korvab kindlustus.
10.10 Võistleja on kohustatud võimaldama EAL või korraldaja poolt autodel esindada oma reklaame, vastavalt rahvusvahelistele võistlusmäärustele.
11. Sissepääs võistlusalale
11.1. Sõidukite sissepääs
11.1.1. Alale pääsevad kõik võistlusele registreerunud võistlusmasinad
11.2. Isikute sissepääs
11.2.1. Tasuta pääsevad alale kõik registreerunud ja osalemistasu tasunud võistlejad ja mehhaanikud.
11.2.2. Vajadusel võib korraldaja nõuda isikut tõendavat dokumenti.
11.3 Stardialale ja võistlusrajale (stardikaare alt algav ala) sissepääs on lubatud vaid võistlusautol, võistlejal ning ametlikult registreeritud mehhaanikutel. Stardialal kõrvaliste isikute viibimine on rangelt keelatud. Võistlejaga seotud kõrvaliste isikute stardialas viibimine võib võistlejale kaasa tuua karistuse.
12. Võistluste üldküsimused
12.1. Korraldajad tagavad võistluspaigas tasulise toitlustamise.
12.2 Korraldajad tagavad CO kustutite olemasolu.
12.3 Teadetetahvel:
Kiirendusvõistlusel käitumise kodukord ja juhend kiirendajatele.
1. Üldised reeglid
1.1 Mistahes viisil ohtlikult käituvad võistlejad ja muude kohalviibivate sõidukite juhid ning võistleja meeskonna liikmed kuuluvad diskvalifitseerimisele võistluselt ja/või võistluspaigast füüsilisele eemaldamisele.
1.2 Üldine kiiruse piirang väljaspool võistlusrada on 50 km/h ja bokside piirkonnas on kiiruse piirang 10 km/h. Tagasisõidu alal 50km/h
1.3 Bokside piirkonnas juhindutakse manööverdamisel parema käe reeglist.
1.4 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine tähendab kohest diskvalifitseerimist.
1.5 Lähi-, päevasõidu-, kaug- jm tulede kasutamine on vastavalt korraldaja poolt esitatavatele nõuetele.
2. Enne starti
2.1 Stardirivis oodates ole rahulik ja ära tee rumalusi (rehvide soojendamine, vajaduseta kiirendamine, jms.). Oota kohtuniku märguannet, et siseneda stardi-alasse!
2.2 Kui starter tõstab käed horisontaalselt külgedele, võid teha burnouti ja sõita starterini. Seejärel jää rahulikult stardiluba ootama.
2.3 Kui starter tõstab käed pea kohal risti, siis on võistlus ajutiselt katkestatud. Sel juhul seiska mootor ja jää sõidukisse ootama edasisi korraldusi.
3. Start
3.1 Kui starter näitab kätega foori poole, tohid sõita stardijoonele ja alustada STAGE'imisega.
3.2 Stardijoonele minnes esmalt jälgid PRESTAGE-tulesid. Kui need on süttinud, siis sõida veel ca. 15 cm edasi, kuni süttib STAGE ja seejärel jää starti ootama. Peale seda, kui mõlemad sõidukid on stage'inud, antakse start lähisekundite jooksul.
3.3 Peale pre-stage'imist on kaasvõistleja suhtes viisakas ära oodata, kuni ka tema on pre-stage'inud ja alles siis lõplikult stageda. Kohene lõplik stage'imine on ebaviisakas ja amatöörlik ning seda peaks kindlasti vältima.
3.4 Stardis olles fikseeri kindlalt oma sõiduk paigale; kui enne starti vajud kasvõi kogemata üle stardijoone, siis see tähendab automaatselt punast tuld. Eliminatoris tähendab punane tuli automaatselt kaotust.
3.5 Kui sul tekib kahtlus oma stardi korrektsuses või sa näed enda ja/või kaasvõistleja fooris punast tuld, siis alusta kindlasti sõitu ning sõida rada lõpuni läbi - aja saad sa kirja ka vaatamata punasele tulele.
4. Sõit
4.1 Sõida kindlalt oma rajal, mitte kunagi ei tohi väljuda kogu distantsi vältel oma rajalt.
4.2 Kui sõidukiga sõidu ajal midagi juhtub, siis pead sõitma raja lõpuni. Mitte kunagi ei tohi keerata poole raja pealt pealt ära. Vedeliku lekkimise korral peata esimesel võimalusel rahulikult sõiduk ja seiska mootor, jäädes oma sõidurajale.
4.3 Kui auto muutub rajapeal liikumisvõimetuks, siis kutsu abi. Ära hakka ise autot suvalises suunas lükkama.
5. Peale sõitu
5.1 Peale sõitu pidurda rahulikult hoog maha, ära tee peale finishit äkkpidurdust.
5.2 Tagasisõit toimub raja lõpust paremale keerates mööda kõrval rada.
5.3 Tagasipööramiseks kasuta selleks ettenähtud kohta. (märgistatud koonustega)
5.4 Tagasisõiduteel ära sõida kunagi kiiremini kui 50 km/h. Tagasisõiduteel kihutajaid ootab kohene võistluselt diskvalifitseerimine.
5.5 Kui ükskõik kumb sõiduk on peatunud tehnilisel vms. põhjusel enne tagasipöördeala, ei tohi teine sõiduk siirduda tagasisõiduteele enne, kui on saanud korraldajatelt vastava loa.
5.6 Tagasipöördel ja tagasisõidul kasuta kindlasti suunamärguannet andmaks aegsasti kaasvõistlejale oma kavatsetavatest manöövritest märku.
5.7 Jõudes tagasi pääslasse näita kontrollijale käepaela ja auto kleebist.
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
maxo kirjutas:
KLUBIDE OSA
Autoklubidele on soodsam osavõtutasu. Vastavalt klubipoolt teatatud autode arvule, broneeritud parkimise ala, mille piiramise, parkimise ja kujunduse eest hoolitseb klubi ise. Osavõtjate arvust saab teatada eili@driftime.ee või +37256233018
.
Minek ikka klubina?
- Prez
- Huviline
- Postitusi: 149
- Liitunud: 03.10.2010 16:23 38
- Peamine sõiduk: BMW 323i
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Minu meelest ei ole BMW klubi kunagi ametlikult esindatud olnud Avalaksul?
Aga võin ka eksida
Aga võin ka eksida
Viimati muutis Prez, 01.04.2011 19:37 19, muudetud 2 korda kokku.
BMW 323i E36 - 1/4mile 15,4294 140,5km/h
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Eelmine aasta näiteks oli klubi ametlikult esindatud, kuna oli olemas nii juhatuse nõusolek ning osad klubiliikmed ka ise kohal.
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Võiks ikka klubina minna Ise kindel tulija
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Ilmselt ka kohal, kas pealtvaatajana või isegi sõidus, see selgub
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Ilmselt ka kohal.
Kas muidu seekord ka minek Klubina?
Kas muidu seekord ka minek Klubina?
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Plaanin ka kohal olla ja tunnen huvi samuti koos klubiga mineku kohta!
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Coley, klubina minekuks on sul vaja juhatuselt nõusolekut ja ilmselt on kohapeale vaja veel peale sinu ka mõnda teist liiget/liikmeid, kes siis klubi parkimisalal korda jälgivad (mitte et kogu aeg peaks seal parkimisalal passima, aga saad aru küll).
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Järsku veeren ka kohale
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Kohal kindlasti- pole just pikk maa tulla
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
kinlasti kohal.vöibolla laseb rahvale disla vingu ka.
vöiks jah klubiga minna
vöiks jah klubiga minna
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Ilmselt ka tulija.
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
E32 740iA
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Tarmo midagi telefoni teel mainis, et ta saadab PS-i ja paneb klubi kirja Eks näis mis sellest saab.
Mina kohal koos Kadriga!
Mina kohal koos Kadriga!
- TiitS
- Huviline
- Postitusi: 1157
- Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
- Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Tuleb ka kohale
Eks ootab siis EBK juhatuse vastust
Eks ootab siis EBK juhatuse vastust
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Tiit, kas sa üldse oled juhatuselt küsinud juba? Niisama siia keegi kirjutama ei tule, et jah võite minna klubina. Selleks on vaja kedagi, kes asja enda õlule võtab ja klubi hea maine eest kohapeal seisab. Vaatan, et sina, Coley ja Ain on potentsiaalsed minejad - seega ehk keegi teist võtab asja enda kanda.TiitS kirjutas:Tuleb ka kohale
Eks ootab siis EBK juhatuse vastust
Kuna minu auto käigukast teeb trikke ja ootab ilmselt remonti või vahetust, siis minul jääb minek ära seekord
- TiitS
- Huviline
- Postitusi: 1157
- Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
- Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Eks uurin siis Tarmo käest.Riho_A kirjutas:Tarmo midagi telefoni teel mainis, et ta saadab PS-i ja paneb klubi kirja Eks näis mis sellest saab.
Mitmel inimesel pole mõtet PS-sse saata
- tmac
- Huviline
- Postitusi: 719
- Liitunud: 24.02.2006 14:37 16
- Peamine sõiduk: BMW 330XD
- Asukoht: Mäkkcity
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Viimati muutis tmac, 17.04.2011 22:25 07, muudetud 1 kord kokku.
Audimehe kohta suht normaalne BMW huviline: E30 323I `88, E46 320D `01, E46 330XD, E36 320 ´93, E46 320 `03 E91 330XD '09
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Arvatavasti ka seal:)
e36 328i. ; e46 330d ; e46 320d ; e39 528i
-
- Huviline
- Postitusi: 546
- Liitunud: 20.10.2007 21:38 05
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Huvitab ka koos klubiga minek
Olnud: E34 520i , E34 525tds
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Keegi pädevam isik EBK-st võiks asja ametlikuks teha
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
ka kohal!
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Kuna ma ise arvatavasti ei lähe sinna, siis ma ei viitsiks hakata ka asja ajama.Auto parkimine klubi alas maksab 12.- eurot. Palun koguda kokku huvilised ja
autode arv, raha nendelt. Kogu summa kanna palun kontole:332811210003
Eesti Drifti Liit MTÜ, selgitusega "klubi nimi ja autode arv". Seejärel
saada mulle meilile nimekiri auto reg.numbritest. Enne üritust annan vastu
sissepääsukaardid autodele.
Asja võiks ajada keegi kes ka reaalselt kohale läheb.
Eeltöö on tehtud.
Tarmo
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- TiitS
- Huviline
- Postitusi: 1157
- Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
- Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Tere!
Seoses rahva sooviga minna esindama EBKd sellel üritusel võtan parkimiskorraldamise ja korra tagamise enda peale.
Parkimiskoha maksumus autole+juhile: 12.-eur (sisaldab autokohta EBK alas ja soovi korral ka sõitu)
Pealtvaataja/jalakäija/kaassõitja: 4.-eur (piletit saab osta ainult kohapeal väravas)
VIIMANE MAKSMINE 19.04.2011
Kohal peab olema 23.04.2011 9.00
Sellel ajal saab pääsmed värvast, minu käest.
Palun anda teada oma kindlast tulekust siin teemas
Ülekanne tuleks teha:
selgitusse foorumi kasutajanimi+auto registreerimisnumber
TiitS (makstud)
Huvilised:
keeRISTOrm
Päl (makstud)
Riho_A (makstud)
Kadri (väravas 4eur pealtvaataja pilet)
Marko (makstud)
oja87 (makstud)
Günther makstud
Luukas (makstud)
Zipp (makstud)
jyrxxx (makstud)
Kris (makstud)
J-Rider (makstud)
martinvr (makstud)
unis (makstud)
juho (makstud)
ilxman (makstud)
Kutsa (+12eur)
Lugupidamisega, TiitS
Seoses rahva sooviga minna esindama EBKd sellel üritusel võtan parkimiskorraldamise ja korra tagamise enda peale.
Parkimiskoha maksumus autole+juhile: 12.-eur (sisaldab autokohta EBK alas ja soovi korral ka sõitu)
Pealtvaataja/jalakäija/kaassõitja: 4.-eur (piletit saab osta ainult kohapeal väravas)
VIIMANE MAKSMINE 19.04.2011
Kohal peab olema 23.04.2011 9.00
Sellel ajal saab pääsmed värvast, minu käest.
Palun anda teada oma kindlast tulekust siin teemas
Ülekanne tuleks teha:
selgitusse foorumi kasutajanimi+auto registreerimisnumber
TiitS (makstud)
Huvilised:
keeRISTOrm
Päl (makstud)
Riho_A (makstud)
Kadri (väravas 4eur pealtvaataja pilet)
Marko (makstud)
oja87 (makstud)
Günther makstud
Luukas (makstud)
Zipp (makstud)
jyrxxx (makstud)
Kris (makstud)
J-Rider (makstud)
martinvr (makstud)
unis (makstud)
juho (makstud)
ilxman (makstud)
Kutsa (+12eur)
Lugupidamisega, TiitS
Viimati muutis TiitS, 23.03.2018 12:34 20, muudetud 14 korda kokku.
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Millal on tasumise viimane kuupäev? Ja mis siis kui auto muutub (auto nr)?
On the 8th day, God created boost.
- Toots
- Huviline
- Postitusi: 1367
- Liitunud: 16.12.2005 00:01 45
- Peamine sõiduk: Peamine sõiduk ei ole bmw. Pühapäev: e34 550i V12
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Arvatavasti ka tulija(kui dodge kasti jupid kohale jõuavad) aga seekord sõbra Dodge Ram Cummins-i kaassõitjana osaledes,eks vaatab,paljudele sõiduautodele see chipitud elukas ära suudab teha,potentsiaali peaks piisavalt olema
EDIT: Ei jõudnudki autot kokku krt...
EDIT: Ei jõudnudki autot kokku krt...
Viimati muutis Toots, 18.05.2011 21:03 43, muudetud 1 kord kokku.
- TiitS
- Huviline
- Postitusi: 1157
- Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
- Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Viimane maksmise kuupäev on 19. aprill 2011Zipp kirjutas:Millal on tasumise viimane kuupäev? Ja mis siis kui auto muutub (auto nr)?
Auto number muudetakse vajadusel väravas piletimüüjate poolt.
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
ülekanne tehtud.
aga kella 9st sinna jöudmine on minu jaoks suure küsimärgi all.hakkan saaremaalt tulema ja ei usu,et nii vara sinna tulen.
aga kella 9st sinna jöudmine on minu jaoks suure küsimärgi all.hakkan saaremaalt tulema ja ei usu,et nii vara sinna tulen.
-
- Huviline
- Postitusi: 546
- Liitunud: 20.10.2007 21:38 05
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening Avalaks,23.Aprill 2011,Kiltsi lennuväljal
Ütlen ka oma kindla vastuse hiljemalt viimasel päeval siis. Kuna kindel soov sõita siis pole 100% kindel, et suverehvid alla saan selleks ajaks, sest enne vaja madaldus alla panna ja siis vaadata mis mõõtu rehv sobib.
Olnud: E34 520i , E34 525tds