E61 jõud kadunud
E61 jõud kadunud
Probleem selline, et ühtki liigset tulukest armatuuril ei põle, suitsu tagant ei loobi, kuid autol jõud kadunud. Vabakäigul virutab pöörded piirajasse nagu kord ja kogus, aga kui vedu taga, siis alates ca 1800 pöördest venib nagu tigu. Kui gaasi anda, hoiab ka hetke kütusekulu alla maximumi. kellelgi ideid, milles probleem võiks olla? üks kummaline ilming veel...kui gaasi järsult põhja vajutada, siis tahhokas hetkeks võpatab u pool cm ülesse poole, kuid vajub kohe alla tagasi ja hakkab aeglaselt---üliaeglaselt pöördeid üles vedama...
käisin ka tuttava juures diagnostikas, seal luges välja, et kübemefiltriga probleem. kuid ühtegi indikaatorit ju dp-l pole?...mõistus otsas.
käisin ka tuttava juures diagnostikas, seal luges välja, et kübemefiltriga probleem. kuid ühtegi indikaatorit ju dp-l pole?...mõistus otsas.
Re: E61 jõud kadunud
Mine normaalsesse kohta diagnosti ja lase vaadata mis autol viga. Jõuad soetada E61 jõuad ka diagnosti minna! See "Tuttava-tuttava lehma lellepoja diagnostika OÜ" ei ole nagu parim valik ja su praegune ökonoomitamine võib sulle hiljem hoopis kallimaks maksma minna kui kohe natukene rohkem maksta ja asi korda saada.
Re: E61 jõud kadunud
no siiski, 30 000 on, usun, igaleühele korralik summa...ja kui võimalik seda vältida kerge nihverdamisega, miks mitte seda teha?...selleks see foorum ju ongi, et kogemusi jagada. kahjuks vist keegi pole veel eriti nii kaugele jõudnud, vähesed, kellel see filter streikima hakand...
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: E61 jõud kadunud
Neid filtreid saab ka puhastada ka isegi arvutiga kusjuures,kui süsteem korras onmSee võib tekkida sellest ka,et linnavahel tossutad,siis ei suuda süsteem end ise ära puhastada.
530d
Re: E61 jõud kadunud
leidsin väljamaa foorumist suht ammendava vastuse puhastamise kohta, mida toetavad ka hilisemad kommentaarid!
http://forums.5series.net/topic/94725-d ... r-the-dpf/
http://forums.5series.net/topic/94725-d ... r-the-dpf/
Re: E61 jõud kadunud
anna siis teada, kuidas asi lahenes
Re: E61 jõud kadunud
ikka, kui sinnani jõuan. enne proovin vähe tsiviliseeritumat meetodit - diagnostikaga veakoodide mahavõtmist sõidu ajal kuni see asjandus end ise ära puhastab...umist väideti, et nemad teevad seda nii, eks ma lähen siis katsetan! ja tulevikus tuleb vist käpad mustaks teha kah.
Re: E61 jõud kadunud
Aravan et kui patriku poole pöördud saad veast lahti.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... #p14411716
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... #p14411716
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: E61 jõud kadunud
Kübemefiltri eluiga on 200'000km ja kui see läbi saab, siis tuleb pardaarvuti hooldusmenüüsse kindlasti teade tema vahetamise vajalikkuse kohta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E61 jõud kadunud
See ei ole kindlasti kivisse raiutud. UM-i väitel on neil kliente kellel 340 ees ja siiani pole vahetanud - eestis pole vist ükski e60ne omanik seda veel ametlikult vahetanud, ikka on asi ära puhastatud. Mõningatel juhtudel võib see filter endast märku anda juba 120 000ne läbimisel.priitv8 kirjutas:Kübemefiltri eluiga on 200'000km ja kui see läbi saab, siis tuleb pardaarvuti hooldusmenüüsse kindlasti teade tema vahetamise vajalikkuse kohta.
- Leopold661
- Huviline
- Postitusi: 399
- Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
- Asukoht: paide
Re: E61 jõud kadunud
On keegi seda ise puhastanud?(kui siis millega) Mis sümptonid on üldse autol kui see umbes on?Mart_J kirjutas:See ei ole kindlasti kivisse raiutud. UM-i väitel on neil kliente kellel 340 ees ja siiani pole vahetanud - eestis pole vist ükski e60ne omanik seda veel ametlikult vahetanud, ikka on asi ära puhastatud. Mõningatel juhtudel võib see filter endast märku anda juba 120 000ne läbimisel.priitv8 kirjutas:Kübemefiltri eluiga on 200'000km ja kui see läbi saab, siis tuleb pardaarvuti hooldusmenüüsse kindlasti teade tema vahetamise vajalikkuse kohta.
Audi A6 3.0tdi
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1430
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: E61 jõud kadunud
Jõukadu on kindlasti üks peamistest sümptomitest.
Re: E61 jõud kadunud
parim variant on ikkagi see et viia teenindusse nad panevad selle põletamisrežiimi ja siis tartu poole minemaLeopold661 kirjutas: On keegi seda ise puhastanud?(kui siis millega) Mis sümptonid on üldse autol kui see umbes on?
Re: E61 jõud kadunud
Leopold661 kirjutas:On keegi seda ise puhastanud?(kui siis millega) Mis sümptonid on üldse autol kui see umbes on?Mart_J kirjutas:See ei ole kindlasti kivisse raiutud. UM-i väitel on neil kliente kellel 340 ees ja siiani pole vahetanud - eestis pole vist ükski e60ne omanik seda veel ametlikult vahetanud, ikka on asi ära puhastatud. Mõningatel juhtudel võib see filter endast märku anda juba 120 000ne läbimisel.priitv8 kirjutas:Kübemefiltri eluiga on 200'000km ja kui see läbi saab, siis tuleb pardaarvuti hooldusmenüüsse kindlasti teade tema vahetamise vajalikkuse kohta.
loe ülevalt, kõik sümptomid kirjas;)...
Re: E61 jõud kadunud
Mitte nad ei pane põletamisrežiimi UM-is, vaid lähevad autoga sõitma ja võtavad pidevalt veakoodi maha, kuni lõpuks filter end puhastab ära. Samas võid sa sedasi pool paaki maha sõita ja tulemust ei saa...
Igatahes, tegin triki ära. Võtsin filtri alt välja - pidi summutaja lahti laskma, sest poldid olid kõik roostes ja relakaga ei saand muidu ligi...seejärel leotasin asjandust tärpentiini, nitrolahuse ja atsetooniga ja uhasin survepesuriga pikalt...samas jäi endiselt paska tulema. järgmine päev panin kaltsu ühte otsa ette ja valasin teisest otsast bensiini sisse. Jätsin sedasi seisma ööpäevaks. seejärel lasin saasta välja, mis seal tekkind oli- päris palju tuli veel lisaks. puhusin veel ka kompressoriga filtri läbi, et bensiinist asja võimalikult puhtaks saada. uued poldid-seibid-mutrid ning üks toruklamber ja filter autole alla tagasi. Ei kulutanud ka mitte uute tihendite peale raha, mis maksavad muidu 8 euri tükk, vaid kasutasin vastavaid summutaja lappimiseks mõeldud vahendeid ja tulemuseks- 2000 euri asemel kogukulu ca 15 euri lahuste peale, 5l bensiini ja jõulisem auto. Ainult veakoodi pidi ka veel tuttava juures maha võtma. Jõudu tööle!
Muidugi võib loputamiseks kasutada oma maitse järgi vahendeid ja võib ka erinevaid meetodeid rakendada- pm sama, mis nõude pesemine- ainult kas eelistad fairy-it või pur-i ja kas viitsid teha- tegemist ju lihtsa metallist purgiga mille sees natuke kivi.
Igatahes, tegin triki ära. Võtsin filtri alt välja - pidi summutaja lahti laskma, sest poldid olid kõik roostes ja relakaga ei saand muidu ligi...seejärel leotasin asjandust tärpentiini, nitrolahuse ja atsetooniga ja uhasin survepesuriga pikalt...samas jäi endiselt paska tulema. järgmine päev panin kaltsu ühte otsa ette ja valasin teisest otsast bensiini sisse. Jätsin sedasi seisma ööpäevaks. seejärel lasin saasta välja, mis seal tekkind oli- päris palju tuli veel lisaks. puhusin veel ka kompressoriga filtri läbi, et bensiinist asja võimalikult puhtaks saada. uued poldid-seibid-mutrid ning üks toruklamber ja filter autole alla tagasi. Ei kulutanud ka mitte uute tihendite peale raha, mis maksavad muidu 8 euri tükk, vaid kasutasin vastavaid summutaja lappimiseks mõeldud vahendeid ja tulemuseks- 2000 euri asemel kogukulu ca 15 euri lahuste peale, 5l bensiini ja jõulisem auto. Ainult veakoodi pidi ka veel tuttava juures maha võtma. Jõudu tööle!
Muidugi võib loputamiseks kasutada oma maitse järgi vahendeid ja võib ka erinevaid meetodeid rakendada- pm sama, mis nõude pesemine- ainult kas eelistad fairy-it või pur-i ja kas viitsid teha- tegemist ju lihtsa metallist purgiga mille sees natuke kivi.