Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
tere
mis sümptomid tekivad autol kui vaakumpump on õhtale minemas või juba rikkis. nii mootoritöö kui auto käitumise kohapealt.
parimat
mis sümptomid tekivad autol kui vaakumpump on õhtale minemas või juba rikkis. nii mootoritöö kui auto käitumise kohapealt.
parimat
BMW 530D 135kw 1999a sedaan
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Ei aja enam jahutusvedelikku ringi kui on õhtal.
Mina kontollisin seda nii,et radika kork maha ja tõstsin pöördeid samal ajal vaatasin kas hakkab liikuma tosool.Mida kõrgemad pöörded seda kiiremini liikus.
Mina kontollisin seda nii,et radika kork maha ja tõstsin pöördeid samal ajal vaatasin kas hakkab liikuma tosool.Mida kõrgemad pöörded seda kiiremini liikus.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Kui sa räägid autost mis sul allkirjas märgitud on siis lihtsam oleks küsida et mida vaakumi kadumine EI põhjusta
Turbo töö häiritud, mootoripadjad ei toimeta enam nii nagu vaja, egr ei toimeta jne.
Mida eelmine postitaja selle jahutusvedeliku jutuga mõtles ei oska kahjuks kommenteerida.
Turbo töö häiritud, mootoripadjad ei toimeta enam nii nagu vaja, egr ei toimeta jne.
Mida eelmine postitaja selle jahutusvedeliku jutuga mõtles ei oska kahjuks kommenteerida.
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
tere
nimelt asi algaski sellega, et läksin mootoripatju kontrollima ja selgus need korras. kui siis vooliku ära võtsime ja näpu ette pani oli nagu midagi aga kui pöördeid juurde lasta siis jääb veel väiksemaks. kui arvestada järgmisi sümptomeid mis mul on tekkinud (piduripedaal ei vaju korralikult alla kui auto käivitada ja pidurdamisel jääb nagu natukeseks ajaks alla ja siis tuleb üles alles, mootor on jõuetu ja turbo nagu ei tööta, kütusekulu on tõusnud) siis ta hakkab mul kätte ära surema.
parimat
nimelt asi algaski sellega, et läksin mootoripatju kontrollima ja selgus need korras. kui siis vooliku ära võtsime ja näpu ette pani oli nagu midagi aga kui pöördeid juurde lasta siis jääb veel väiksemaks. kui arvestada järgmisi sümptomeid mis mul on tekkinud (piduripedaal ei vaju korralikult alla kui auto käivitada ja pidurdamisel jääb nagu natukeseks ajaks alla ja siis tuleb üles alles, mootor on jõuetu ja turbo nagu ei tööta, kütusekulu on tõusnud) siis ta hakkab mul kätte ära surema.
parimat
BMW 530D 135kw 1999a sedaan
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Vaheta kõik vaakumvoolikud ära ja siis vaata alles edasi. Hea kui saaksid mõõdiku kah külge panna ning vaadata mida näitab.
Oleme vaakumvoolikute vahetusega kaks või kolm autot jälle elule saanud.
Kui ise ei taha/oska siis võime selle töö sinu eest ise ära teha.
Oleme vaakumvoolikute vahetusega kaks või kolm autot jälle elule saanud.
Kui ise ei taha/oska siis võime selle töö sinu eest ise ära teha.
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Sa ilmselt ajad veepumbaga segamini, loe pealkirja hoolikamaltJanek_T kirjutas:Ei aja enam jahutusvedelikku ringi kui on õhtal.
Mina kontollisin seda nii,et radika kork maha ja tõstsin pöördeid samal ajal vaatasin kas hakkab liikuma tosool.Mida kõrgemad pöörded seda kiiremini liikus.
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 23.03.2011 10:56 28
- Kontakt:
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Esimene asi on ikka,et pidur muutub raskemaks. Korras vaakumpump tekitab isegi siis piisavalt hõrendust kui võtta kõik peenikesed torud lahti. Nt 97a Nissan Almera 2.0 diislil on andur, kui kohapeal pidurit tallad palju ja vaakum kaduma hakkab siis viskab käsipiduri tule põlema, bmw-l seda vist pole...
Parem kell 7 kodus kui kell 5 kabelis
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Palju korras süsteemil mõõdik näitama peab?Maximaator kirjutas:Vaheta kõik vaakumvoolikud ära ja siis vaata alles edasi. Hea kui saaksid mõõdiku kah külge panna ning vaadata mida näitab.
Oleme vaakumvoolikute vahetusega kaks või kolm autot jälle elule saanud.
Kui ise ei taha/oska siis võime selle töö sinu eest ise ära teha.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Kui ma nüüd õieti mäletan siis minul läks näidik lõppu välja ehk siis -1bar/-30inHg. Ja oli vist mõõdetud turbo vaakumpaagi juurest.
Aga igalpool ei ole see vaakum ühesugune. Täpselt kui palju kuskil olema peab ei oska kohe nüüd peast öelda.
Kui vajadus siis võin välja otsida või ehk keegi siit foorumist oskab siia täpsemalt kribada.
Aga igalpool ei ole see vaakum ühesugune. Täpselt kui palju kuskil olema peab ei oska kohe nüüd peast öelda.
Kui vajadus siis võin välja otsida või ehk keegi siit foorumist oskab siia täpsemalt kribada.
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
kui võtad vooliku EGR klapi küljest, turbo küljest või mootori padja küljest, siis peab vaakum olema 650 mbra
. Kõigil neil on solenoid klapp vahel, ja see ei anna rohkem edasi. Kui mõõta enne solenoid klappe, siis peab ikka 1000 mbar ilusti välja vedama. Eks kui ma eksin, siis targemad parandavad
. Kõigil neil on solenoid klapp vahel, ja see ei anna rohkem edasi. Kui mõõta enne solenoid klappe, siis peab ikka 1000 mbar ilusti välja vedama. Eks kui ma eksin, siis targemad parandavad
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
aga kui minna teist ok vaakumpumpa ostma- kuidas aru saada et asi töökorras mis on hõredal pumbal sümptomiks (kui käes hoida seda)...
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Ma arvan et käes hoides ei saa sa küll kuidagi diagnoosi panna et kas see nüüd ok või mitte.
Siis pigem kuhugi testi/kontrolli viia.
Siis pigem kuhugi testi/kontrolli viia.
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Siis selle ostmine on loterii. Testimiseks vaja siis mingit el. mootorit ja manomeetrit. Mõõta vana vaakumpumpa ning ostetava. Tulemused juba näitavad kumb parem.
Lihtne on siis kui pump läbi- võtad järgmise ja asi ok. Jama lugu kui pump Ok. korras aga on soov eriti heas korras pumpa leida. (pidurdamisel et oleks koguaeg vaakum taga, ning poleks selle puudust).
Lihtne on siis kui pump läbi- võtad järgmise ja asi ok. Jama lugu kui pump Ok. korras aga on soov eriti heas korras pumpa leida. (pidurdamisel et oleks koguaeg vaakum taga, ning poleks selle puudust).
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Aga kas oled kõik muu juba välistanud et uut pumpa plaanid ostma hakata.
Kas kõik muu vaakumsüsteemis on korras, voolikud, klapid, paak, jne.. on kõik kontrollitud vajadusel vahetatud ?
Kas kõik muu vaakumsüsteemis on korras, voolikud, klapid, paak, jne.. on kõik kontrollitud vajadusel vahetatud ?
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
Maximaator kirjutas:Aga kas oled kõik muu juba välistanud et uut pumpa plaanid ostma hakata.
Kas kõik muu vaakumsüsteemis on korras, voolikud, klapid, paak, jne.. on kõik kontrollitud vajadusel vahetatud ?
Tere. selline küsimus ,et kuidas saab vaakumsüsteemi kontrollida,kas kõik on korras? (va. vaakumpump,sellest sain aru kuidas kontrollida) Kas see vaakumi värk võib kütuse kulu ka suurendada ?
Selline huvitav asi on ,et külma mootoriga kütusekulu väiksem ,nii kui töösoojaks saab viskab kuskil 1L kütuse kulu suuremaks ja külma mootoriga kiirendamisel ei viska musta suitsu praktiliselt üldse nii kui soojaks läheb viskab kiirendamisel ikka mõnuga musta suitsu välja.
- mafeikin17
- Huviline
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25.09.2010 19:00 49
- Peamine sõiduk: bmw 530 G31
- Asukoht: tallinn
Re: Mida põhjustab rikkis vaakumpump?
TIKS TULEB MOOTORISSE ! just vahetasin endal ära. 30 minutit tagasi