525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
R32 sa osta endale UMist uus paisupaagikork, maksab 17euri. Mul läks lennuväljal korra keema, viskas vedeliku välja, täna ostsin uue korgi ning pole kordagi tempi üle 96 saanud.
Kuid paluks TDSide omanikke, et mis teil teevad jahutusvedeliku temperatuurid hetkeilmadega? Minul on linnas (Tartus) kuskil 92-95 kraadi maanteel 110ga 93-95kraadi. E39-sal saab vaadata seda Test07 alt.
Kas E39 tdsil on võimalik vaadata SISSELASKE õhutemperatuuri? IAT-d?
Kuid paluks TDSide omanikke, et mis teil teevad jahutusvedeliku temperatuurid hetkeilmadega? Minul on linnas (Tartus) kuskil 92-95 kraadi maanteel 110ga 93-95kraadi. E39-sal saab vaadata seda Test07 alt.
Kas E39 tdsil on võimalik vaadata SISSELASKE õhutemperatuuri? IAT-d?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere!!
525TDS läks pihusti tuli põlema aga mootor töötab normaalselt! Oskab keegi pakku miks ta põleb või mis jama on?!
525TDS läks pihusti tuli põlema aga mootor töötab normaalselt! Oskab keegi pakku miks ta põleb või mis jama on?!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mul ka sama lugu, kuid jätkasin sõitmist
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma ka sõidan praegu ringi aga miks ta ikka põleb, jama kui kuskil peaks ära koolema mootor!!bmwkas kirjutas:mul ka sama lugu, kuid jätkasin sõitmist
Palju mõjutab juhtmega pihusti käivitust, nii sooja, kui ka külma mootori puhul?!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Krt plaan endalegi lähiajal siis E34 diisel soetada aga siinseid probleeme lugedes pani mõtlema kas tasub ikka. Otsin siis E34 touring 2.5 tdi kepikastiga isendit.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
heh ma mõtlesin enne bmw ostu sama mis sina. aga sellegipoolest ostisn ja võin ka julgelt öelda, et olen taga nu*ssi ikka täiega näinud aga samas iga kord kui sõidan ei kahetse hetke ka, et see on hea auto. jutt e34 diislist siis.Po18 kirjutas:Krt plaan endalegi lähiajal siis E34 diisel soetada aga siinseid probleeme lugedes pani mõtlema kas tasub ikka. Otsin siis E34 touring 2.5 tdi kepikastiga isendit.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ma oleks old ka endaomaga rahul kui ei nssiks ja kui polex pumbakaan ja atm kast ära lõppend
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2600
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kus täpsemalt asub kõrgsurvepumba number?
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
- Lauri1
- Huviline
- Postitusi: 2854
- Liitunud: 24.03.2010 11:52 48
- Peamine sõiduk: VOLVO XC60
- Telefon: 56999266
- Asukoht: Ääsmäe
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vasakul küljel (Roolist vaadatuna)MargusRaska kirjutas:Kus täpsemalt asub kõrgsurvepumba number?
Oskab keegi midagi arvata, TDSA on uimane kuniks turbo taha tuleb.
Vajutan gaasipõhja ja liigub väga uimaselt kuniks turbo taha tuleb siis liigub nii nagu peab.
Vaakum voolikud puhusin läbi, vahetasin paagisisese pumba, võtsin õhufiltri vahelt,
seis ikka sama!?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
räägiksid täpselt nagu minu 524td. sama asi oli. aga sai kaant vähe peale koputatud ja sõidab juba pikemat aega ideaalselt ja jõud ka norm.
- Lauri1
- Huviline
- Postitusi: 2854
- Liitunud: 24.03.2010 11:52 48
- Peamine sõiduk: VOLVO XC60
- Telefon: 56999266
- Asukoht: Ääsmäe
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mis tähendab "peale koputatud", koputan vastu pumba kaant lihtsalt?
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2600
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Lased kaanepoldid vähe lõdvemaks ja koputad vähe salongi poole.Lauri1 kirjutas:Mis tähendab "peale koputatud", koputan vastu pumba kaant lihtsalt?
Ettevaatlikult,sest juba 0,5 milli võib mõjutada väga palju.
Enda masuudikal sai umbes 0,5 ja asi palju erksam
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sai enda TDS-il ka kaant peale koputatud. Kolle maha, mootor tööle. Enne olin kaane polte natuke lõdvemaks keeranud. Mootori töötades kaant koputasin salongi poole, kuni mootor hakkab tuure tõstma ja puterdama. Siis nõks tagasi ja OK:
AGA.....
Oma kogemus näitab, et mootor ei tohiks koputamise ajal saavutada enda töötemperatuuri. Nimelt minul tekkis üks anomaalia:
1. Mootor külm, siis pöörded paigas, kõik OK
2. Peale 3-5 min. töötamist tõusevad pöörded 900 kanti ja hakkab natuke puterdama (samamoodi, nagu liiga palju kaant peale koputades).
3. Umbes 10 min. pärast kõik normaliseerub (puterdamine ja pöörded), kui mootor on täiesti töötemperatuuril.
Pikk jutt sai, kuid tundub, et minu puhul sai siiski natuke liiga palju kaant peale. Nimelt kui kaanega möllasin, läks mootor töötemperatuurini. Kui seda poleks juhtunud, poleks ka vast seda anomaaliat.
Iseenesest see mind ei sega, lihtsalt teistele "koputajatele" infoks..
AGA.....
Oma kogemus näitab, et mootor ei tohiks koputamise ajal saavutada enda töötemperatuuri. Nimelt minul tekkis üks anomaalia:
1. Mootor külm, siis pöörded paigas, kõik OK
2. Peale 3-5 min. töötamist tõusevad pöörded 900 kanti ja hakkab natuke puterdama (samamoodi, nagu liiga palju kaant peale koputades).
3. Umbes 10 min. pärast kõik normaliseerub (puterdamine ja pöörded), kui mootor on täiesti töötemperatuuril.
Pikk jutt sai, kuid tundub, et minu puhul sai siiski natuke liiga palju kaant peale. Nimelt kui kaanega möllasin, läks mootor töötemperatuurini. Kui seda poleks juhtunud, poleks ka vast seda anomaaliat.
Iseenesest see mind ei sega, lihtsalt teistele "koputajatele" infoks..
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
enda kogemustest ütlen samuti, et mootor ei tohiks päris soe olla aga see väike probleem, alati saab ju uuesti koputada
aga üks asi, et kolle maha võtta on täiesti ju ja juba see kui kolle maha võetud siis mootor ei tööta enam nii hästi nagu peaks. saab ka väga hästi kolle vahelt mutreid lahti keerata ja siis koputada.
aga üks asi, et kolle maha võtta on täiesti ju ja juba see kui kolle maha võetud siis mootor ei tööta enam nii hästi nagu peaks. saab ka väga hästi kolle vahelt mutreid lahti keerata ja siis koputada.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Olen jah kuulnud, et kollet pole vaja maha võtta. Kuid endal on torx komplektiks pikemat tüüpi L-kujuga võtmed. No ei saa korralikult ligi pumbale . Äkki oskad öelda, milliste võtmetega sina seda teed?BMW 525 kirjutas:enda kogemustest ütlen samuti, et mootor ei tohiks päris soe olla aga see väike probleem, alati saab ju uuesti koputada
aga üks asi, et kolle maha võtta on täiesti ju ja juba see kui kolle maha võetud siis mootor ei tööta enam nii hästi nagu peaks. saab ka väga hästi kolle vahelt mutreid lahti keerata ja siis koputada.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kunagi ostsin selle pisikese padrunikomplekti, sees oli kõristaja, pikem ja lühem pikendus ja kardaan. ja hunnik padruneid igast mõõtu kuni number 13 kümmneni välja.
vot ja nüüd siis nii, võtsin sealt komplektist pikenduse siis kõristi ja siis vist oli number 6,5 padrun ja sinna otsa panin 30 torx otsa ja hakka aga keerama. 3 tükki saad sirgelt lahti keerata ja ühe jaoks kasutasin seda pisikest kardaani ka. ja väga hästi toimib.
aga sulle soovitan lihtsalt, et mine poodi ja osta see pisikese komplekti kardaan, ise ka olen korra seda ostnud, ja siis saad küll keerata. see ei maksa midagi eriti.
vot ja nüüd siis nii, võtsin sealt komplektist pikenduse siis kõristi ja siis vist oli number 6,5 padrun ja sinna otsa panin 30 torx otsa ja hakka aga keerama. 3 tükki saad sirgelt lahti keerata ja ühe jaoks kasutasin seda pisikest kardaani ka. ja väga hästi toimib.
aga sulle soovitan lihtsalt, et mine poodi ja osta see pisikese komplekti kardaan, ise ka olen korra seda ostnud, ja siis saad küll keerata. see ei maksa midagi eriti.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kas keegi teab kas tdsa moto juhtmestik sobib/läheb 2,4 td-le peale ja kas töötab.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere,
oskab keegi õelda, mis on pumbas kulunud kui soojalt ei käivitu ja rooli keerates tekib mootoritöös kõikumine?
kas kulunud sisu või siis pea(see kust pihustitorud välja lähevad) viga?
oskab keegi õelda, mis on pumbas kulunud kui soojalt ei käivitu ja rooli keerates tekib mootoritöös kõikumine?
kas kulunud sisu või siis pea(see kust pihustitorud välja lähevad) viga?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kulunud on pumba jaotuspea, kui soojalt kehvasti käivitub.
pöörete muutumine viitab kulunud pumba elektroonikale..
pöörete muutumine viitab kulunud pumba elektroonikale..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
huvitav mul 994 pump ja kui tulesid panna siis ka vahest kõikutab põõrdeid, isegi rooli keerates, aga samas käima läheb koguaeg poolest pöördes, nii, et ju siis peabgi nii olema, mind ei häiri
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tervist on selline kysimus et panen auto tööle ja lasen pöörded yle 1500 ja siis kui jõuab tagasi 1500 peale hakkab auto värisema ja kui langeb alla 1000 siis lõppep ära kas keegi teab milles võib olla probleem et see probleem on 1500-1000 pöörete vahel ainult
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ja auto on 525tdi 93 aasta oma ja 105kw
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Selline asi, et sai küttefilter ära vahetud ja nüüd põleb pihuti tuli?! Kui küttefiltri pealt tiivapoole juhe välja võtta, kustub tuli ära!
Milles probleem?! Kas tegin midagi valesti vahetus käigus või filter vale?
Milles probleem?! Kas tegin midagi valesti vahetus käigus või filter vale?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kindel, et pihusti tuli mitte andur mis näitab kui filtrisse on kogunenud palju vett?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pihusti tuli ikka- ma arvan, milline se tuli on mis näitab kogunenud vett?!Ragnar74 kirjutas:Kindel, et pihusti tuli mitte andur mis näitab kui filtrisse on kogunenud palju vett?
Nu aga uus filter ju, kuidas saab näidata, et vett on kogunenud?
- junior e39
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 14.01.2011 18:32 37
- Asukoht: pärnumaa/HELSINGI
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mull ka selline jama et käivitan vahest 10 s ja siis läheb käima ja viskab sinist välja vahest läheb ka 3 s kas siis nüüd on pihustid õhtal või siis tõesti pumbapea....ja kas siis see peale löömine natuge käivitamist ka aitab või on see enda petmine
e39 525 tds 99.a
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See viitab sellele, et küttesegu liiga rikas, ehk siis pumbakaas veidi vales asendis. Keegi tõenäoliselt kaant peale löönud mingil põhjusel. (Kas siis parema mineku eesmärgil või pöörete kõikumise pärast, muidugi võis ka keegi tihendeid vahetada)raido2004 kirjutas:tervist on selline kysimus et panen auto tööle ja lasen pöörded yle 1500 ja siis kui jõuab tagasi 1500 peale hakkab auto värisema ja kui langeb alla 1000 siis lõppep ära kas keegi teab milles võib olla probleem et see probleem on 1500-1000 pöörete vahel ainult
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tänud selgus et ongi seda tehtud aga kas selle tagasi õigesse asendisse on keeruline panna ja kas keegi teab kes teeks seda pärnu kandis või haapsalu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
aga kas oskad öelda mis viga on kui keeran rattad põhja vasakule poole siis sureb auto välja ja sedasi koha peal
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
raido2004 kirjutas:tänud selgus et ongi seda tehtud aga kas selle tagasi õigesse asendisse on keeruline panna ja kas keegi teab kes teeks seda pärnu kandis või haapsalu
Iseenesest raske seda paika panna ei ole. Selleks on vaja diagnostika programm autole järgi visata. Enam vähem on võimalik ka tavalise testriga paika ajada, aga see juba keerulisem.