TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Nimelt meil mitu TDS isendit- ja juba väga mitmed aastad liigutud ja eriti vihmase ilmaga tekib vastik: kriuksumine, sahin ja muud helid. Teada on see et pingutusrullik, rihm ja tiiviku juures olevad puksid.
Küsimus on selles- kas keegi nendest on reaalselt lahti saanud ning pikemaks ajaks kõik 525tds mootori saanud tööle- et asi töötaks VAIKSELT (suhteliselt- ilma kõrvalhelideta). Mida peaks tegema....
Nii kui pöörded anda- kaob see kõrvalheli- kriuksumine...
Et kohe mõttetut teksti siia ei ilmuks: tehtud juba ja katsetatud järgmised võtted
- vahetatud rihm
- rullikud uued
- pinguti uus
- veepump, termosidur uus
- kondirihm, rull isegi maha võetud- see pole asjaga seotud...
- õlitatud (kaob ja on vaikus mingi aeg)
- pestud mootor, õlist kõik puhtaks- tulemuseks on räige krigin ja lagin...
- karterikaitse ja muu kaitse on tehtud tihedalt ja ühel autol see 100% kaitstud all- mingit vilja pole andnud- võrreldes ilma karteri, põhja kaitsmeid.
- vahetatud- ja lisatud ka tihendi, puksid tehtud jäigemaks- suvel oli vist isegi vaikne
- Ühel TDS il sai kõik välja vahetatud (enne pikemat trippi- kõik asjad)- ikka kriuksub ja eriti vihmaga ma isegi enam tähele ei pane seda - kuid ON VAJA MIDAGI ETTE VÕTTA ASJAGA... ei saa olla see asi nii koguaeg ma arvan...
Ühesõnaga kõik hooldatud, vahetatud, tehtud mida saab teha- Hetkel kriuksuvad 2* TDS ning kõrval seistes pole mingit rahu- peab selle kombaini seisma jätma et see ei käiks närvidele
Siia ma arvan: pole tavakodanikel (tehnikaga mitte sõpradel) midagi lisada
Küsimus on selles- kas keegi nendest on reaalselt lahti saanud ning pikemaks ajaks kõik 525tds mootori saanud tööle- et asi töötaks VAIKSELT (suhteliselt- ilma kõrvalhelideta). Mida peaks tegema....
Nii kui pöörded anda- kaob see kõrvalheli- kriuksumine...
Et kohe mõttetut teksti siia ei ilmuks: tehtud juba ja katsetatud järgmised võtted
- vahetatud rihm
- rullikud uued
- pinguti uus
- veepump, termosidur uus
- kondirihm, rull isegi maha võetud- see pole asjaga seotud...
- õlitatud (kaob ja on vaikus mingi aeg)
- pestud mootor, õlist kõik puhtaks- tulemuseks on räige krigin ja lagin...
- karterikaitse ja muu kaitse on tehtud tihedalt ja ühel autol see 100% kaitstud all- mingit vilja pole andnud- võrreldes ilma karteri, põhja kaitsmeid.
- vahetatud- ja lisatud ka tihendi, puksid tehtud jäigemaks- suvel oli vist isegi vaikne
- Ühel TDS il sai kõik välja vahetatud (enne pikemat trippi- kõik asjad)- ikka kriuksub ja eriti vihmaga ma isegi enam tähele ei pane seda - kuid ON VAJA MIDAGI ETTE VÕTTA ASJAGA... ei saa olla see asi nii koguaeg ma arvan...
Ühesõnaga kõik hooldatud, vahetatud, tehtud mida saab teha- Hetkel kriuksuvad 2* TDS ning kõrval seistes pole mingit rahu- peab selle kombaini seisma jätma et see ei käiks närvidele
Siia ma arvan: pole tavakodanikel (tehnikaga mitte sõpradel) midagi lisada
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Et mis Tds ist jutt käib? Enda E34äl vahetasin selle probleemi ilmnemisel antud lingil ( http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... lternator/) detailid nr. 7- originaal INA toodangu panin, 11 ja 13 rullid, rihm muidugi ja peamine detail nr.1. Selle detail nr.1 oli nii ära kulunud ajaga ja hakkas logisema. Muidugi on oluline ka rihma pinguti ,või võnkeleevendi kuidas keegi nimetab, kvaliteet. Minul igatahes mure lahenes sellega. Forsis öeldi et suht minev kaup. Ahjaa kui ostad Forsist siis küsi seda Omegale, saad sama asja oluliselt odavamalt, kusjuures täitsa A-osa oli. Loodan et oli abiks mu jutt.
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Lõhnab b- osa kokkuhoiuga tekitatud kõrvalnähuga... Nüüd siis vaja selgitada välja- mis firma tooted (pinguti, tükid, puksid)- on õiged asjad. Originaali ma BMW keskuset ostma ei lähe.
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Ei tea, kas sellest abi on, aga minu omal oli ka rihma krigin. Vahetasin rulliku, pinguti ja rihma ära, ei midagi. Vana rihm maha ja poodi uue järgi, sama mõõtu otsima. Aga mis tuli hiljem välja oli see, et geneka rihmasi on kaks erinevat pikkust, kui ma ei eksi siis oli vahe geneka võimsuses. Minu autole oli eelmises elus keegi tark peale pannud lühema variandi ja see viskas pinguti ''üle'',nö. lukustatud asendisse ja siis hakkas rihm peal krigisema ja laperdama. Kui ostsin pikema varinadi rihma (mis ongi ette nähtud võimsama genekaga), olid mured kadunud.
R.
R.
Suvel - Chevrolet Camaro Z28 5.7 V8; Iga päev - Grand Voyager 3.8 AWD
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... lternator/
Detail nr 1 tuleb välja vahetada. ma läksin lihtsamat teed. Võtsin maha.
Puhastasin ära. Puurisin augu sisse ja keerasin määrdenipli külge . lasin tänapäeva "tavoti määret" sisse ja sai väga hea. Selle Detaili sees on Deflon puks mis kulub ajaga ära ja seetõttu hakkab krigisema.
Detail nr 1 tuleb välja vahetada. ma läksin lihtsamat teed. Võtsin maha.
Puhastasin ära. Puurisin augu sisse ja keerasin määrdenipli külge . lasin tänapäeva "tavoti määret" sisse ja sai väga hea. Selle Detaili sees on Deflon puks mis kulub ajaga ära ja seetõttu hakkab krigisema.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Ehk täpsusad kuhu kõige õigem on teha see õlitusnippel?
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Ma sain alles siiskriginast lahti kui panin uue pinguti kronsteini võlli. Määrisin uue ära ja nüüd pole õnneks häälitsema hakanud. Muudest laginatest lahti saamiseks peab suuremaid kulutusi tegema. Laginat põhjustavad järgnevad asjad: Kehvas seisus pihustid (kusevad, rõhud paigast ära), kõrgsurvepump on hõre siis hakkab ka tühikäigul häälitsema, samuti süütenurk on paigast, kõige hullem ja kulukam asi on see kui plokikaan on liigselt lihvitud. Surveasted on suuremad kui tehasest ja pritse kaugus ja liiga väikeseks. Selle vastu muud rohtu pole kui uus plokikaan.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Enda Tds-il oli selle detail nr.1 alumise rulliku "hargil" keere maas. Ei pigistanud korralikult kinni alumist rullikut ja sellest tuli lisaheli. Ja kerge loks oli ka selle pinguti hoova ja võlli vahel.
Edu
Rando
Edu
Rando
When it doesn´t blow it sucks
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Samuti sai detail nr-1 lahti võetud ja ära määritud, kõrvalhelid kadusid koheselt!
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Danil523 kirjutas:Ehk täpsusad kuhu kõige õigem on teha see õlitusnippel?
Pane sinna kohta kust kõigemugavam määret aeg ajalt juurde lisada.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Olin ka hädas kigisemisega, aitas see kui määrida detili nr 1, kuid kestis see ainult nädala. Nüüd avastasin, et kui see pinguti ainult õrnalt kinni keerata (kuuskant poldi keere käis üsna tihedalt ja raskelt, seega lahti ei jookse), siis kadus see kigin ära ja seda juba pikemat aega. Ehk siis säästukas remont, kuid toidab küll.
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Minul oli 325 tds il kriuksujaks generaator. Tühikäigul kriuksus.
Re: TDS mootori kõrvalhelid- Kuidas kaotada?
Ega midagi muud pole teha kui - paigaldada see õlituse polt ning seda aeg-ajalt õlitada... Kõik muud asjad on ajutised ja millegipärast aeg ajalt iga meie hoovis olev TDS teeb neid hääli... Samas vahest on vaikus majas. Oleneb ka ilmast -selline tunne.