Esimene külm:)
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: Esimene külm:)
Asja point on selles, et ennem käivitamist ärata aku unest ülesse Siis lased tal uuesti vähe kosuda ja annad starterit. Kui aku enamvähemgi korras on siis asi toimib, aga kui aku juba nii läbi on, et see tuledega mängimine viimasegi võtab, pole midagi enam teha.
Re: Esimene külm:)
Ma ei tea täpselt, mis seal aku sees toimub, aga ju selline eelnev "äratus" annab talle märku, et nüüd oleks ennast käivitusvoolu tarbeks vaja ette valmistada.
Ka siin dokumendis punkt 11 soovitab seda näiteks.
Ka siin dokumendis punkt 11 soovitab seda näiteks.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: Esimene külm:)
Lugu järgmine:02.02 2012 kell 06:30,Uusikaupunki,Soome.Temperatuur -25 Esimese proovimise peale vedas auto rasked pool tiiru.Teise proovimise ajal käis pops,polnud õiget ühendust enam ja mitte üks vool autos ei liigu.Akule ligi ei pääse,kuna lukuauk jääsodi täis.Sõber tegi siis kapoti alt täkku,sain auto käima aga kuna nii külm oli siis ei tahtnud elektroonika kuidagi toimida...kliimat ei saanud tööle.Tuuleklaasilt jääd kraapides ja kõike maapõhja vandudes pidin veel kibedusega vaatama kuidas Herr Kosoma oma garaazisooja Z4-ga minust töölekiirustades mööda tuhises.Kui mootori töösoojaks sain siis hakkasid kliima ja raadio ka ilusti toimima.Tööle jõudes lasin autol seal parklas tunnikese kohapeal tiksuda et kõik asjad ikka lahti sulaks.Lõunale minnes nägin kuidas vastasmaja parklas üks vennike üritas tulutult oma E 46 pagassi sisse saada.Ootasin oma auto mootori soojenemist ja suitsetasin seal kui vaatasin et see tüüp hakkas vaikselt miskit tagaistmel pusima,mõistes kuhu koer on maetud sõitsin ligi pakkusin abi ja haarasin oma täkujuhtmed.Esialgu üritas see murest murtud põhjanaaber mulle selgitada et tal aku pagassis ja mu juhtmetest ja abist on vähe tolku,suht suureks läksid ta silmad kui talle kapotialust plussi näitasin ja ütlesin, et pole muret nii saab ka.Päeva heategu tehtud Nüüd peaks äkki minemagi ja väikse tiiru tegema et auto korraks veel soojaks ajada.Hommikuks pakub siia -30-t ehk on homme siis leebem...
---E39 528i---
Re: Esimene külm:)
Selge, püüan meeles pidada. Kuigi seni 13 aasta jooksul pole kunagi akut enne käivitamist äratanud. Homme on vaja autoga sõitma minna ehk homme käivitan oma auto, mis on nädal aega seisnud parklas. Vähemalt nädal tagasi see käivitus kenasti, enne seda oli ka nädal aega seisnud. Aku vanusest ma ei tea midagi, sest minu 1,5 aastat on see seal juba olnud ja eelmise omaniku käest unustasin küsida. Eks näis. Kui käima ei lähe, siis kukun helistama igale poole, kes võiksid tulla appi.
Re: Esimene külm:)
Enda auto seisis 2 päeva ja täna oli tarvis käima panna. Ennem käivitamist andsin 4x küünalt, natuke ta jauras ja käim ta läks. 2 akut on ikka 2 akut.
See eest ämma auto on täitsa surnud. Naisterahvale tõmmati suvel kott pähe kui pandi ta autole 74Ah aku, kuigi tehase manuaal näeb ette 100Ah. Eks homme üritan talle leida Pärnust uue aku.
See eest ämma auto on täitsa surnud. Naisterahvale tõmmati suvel kott pähe kui pandi ta autole 74Ah aku, kuigi tehase manuaal näeb ette 100Ah. Eks homme üritan talle leida Pärnust uue aku.
BMW E39 528i Shadowline 98' -˃ Volvo V70 Move 05' -˃ Toyota LC120 05' -˃
Honda CR-V 16'
Honda CR-V 16'
Re: Esimene külm:)
Pori lähedal on stabiilselt -25 Auto on nädal aega garaazis seisnud, homme vaja poes käia, eks näeb kuidas auto käivitamisel käitub, proovin ka seda "aku äratamist". Vähemalt esmaspäeval läks kuidagi vaevaliselt, siis nii külm veel polnud
Buumer Auto / 56826000
Re: Esimene külm:)
Aku äratamisest ka selline uskumatu lugu:
Kui aku juba nii tühi, et korralikult starterit ringi ei aja, ehk siis uimaselt veab, siis tuleb paarikümneks sekundiks järgi panna auto kõik voolutarbijad. Kõik tuled mis vähegi võimalik põlema, raadio mängima, aknasoojendused sisse, kõik mis voolu kasutab järgi lükata. Ja peale paarikümment sekundit kogu see jama välja lülitada ja siis uuesti proovida käivitada.
Järgi proovitud suvistes oludes, kus muusika kuulamisega aku liiga tühjaks oli läinud, et esimese hooga käima ei vedanud. Ise ma ka ei uskunud seda jama, kui üks sõber sedasi kõrvalt targutama hakkas, aga...
no töötas.
Kui aku juba nii tühi, et korralikult starterit ringi ei aja, ehk siis uimaselt veab, siis tuleb paarikümneks sekundiks järgi panna auto kõik voolutarbijad. Kõik tuled mis vähegi võimalik põlema, raadio mängima, aknasoojendused sisse, kõik mis voolu kasutab järgi lükata. Ja peale paarikümment sekundit kogu see jama välja lülitada ja siis uuesti proovida käivitada.
Järgi proovitud suvistes oludes, kus muusika kuulamisega aku liiga tühjaks oli läinud, et esimese hooga käima ei vedanud. Ise ma ka ei uskunud seda jama, kui üks sõber sedasi kõrvalt targutama hakkas, aga...
no töötas.
Re: Esimene külm:)
Väidetavalt peaks see ka aku eluiga pikendama.
Re: Esimene külm:)
Diisli pole vaja tuledega jännata, selle töö teevad ära eelsüüteküünlad
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: Esimene külm:)
e46 käibvitu ilusti selle külmaga.e36 oli seisnud 2 päeva selle külmaga ja õli nagu või .
Touringul on tuledepesuri juurest lõhki külmetanud. tilgub välja ja tule juurde, seest jumala jääs ja tuleklaasile mõra tekitanud
Touringul on tuledepesuri juurest lõhki külmetanud. tilgub välja ja tule juurde, seest jumala jääs ja tuleklaasile mõra tekitanud
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Esimene külm:)
Katsun bemmil täna veel aku kätte saada ja tuppa tuua, kuigi tean, et ka see läheks 100% käima, olenemata kü,mast. 9-5 läks küll esimese laksuga käima, kuigi oma nädal aega vist pole sõitnud ja öösiti viskab ka siin oma -30 ära Proovisin ka seda "aku äratamist", vbl oli ka sellest kasu, aga tont seda teab
Re: Esimene külm:)
Klaasipesuvedelik külmus ära Toonitan, et tegu on talvise tootega
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: Esimene külm:)
Kui sul seal see -15 kraadine oli, siis pole ime, et ära külmus. Mina ostan talveks alati seda -40-st ehk siis seda kõige kangemat ja pole veel ära külmund.Margusja kirjutas:Klaasipesuvedelik külmus ära Toonitan, et tegu on talvise tootega
Re: Esimene külm:)
Spetsifikatsiooni järgi on mul seal -22C, toode, mida Selver müüb tavakasutajale. Ei, ega ma ei kurda, peab lihtsalt nüüd põhjamaa toodetele orienteeruma
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 12.03.2009 14:32 24
- Peamine sõiduk: BMW E39 525dA
- Asukoht: Tartu
Re: Esimene külm:)
Siin sama asi, sidur läheb automaatselt alla ennem kui käivitama hakkan.
Ma arvan, et see tulede lülitamise asi on see teema, et kui akule ühendada taha mingi voolu tarbiv asi, siis tekib reaktsioon ja samas ka mingi soojus, ning see niiöelda "äratab" aku ülesse.
Olen tähele pannud, et uutel autodel lähevadki ju tuled automaatselt kohe põlemaenne käivitamist kui süüde sisse keerata, ehk ongi see selle pärast nii tehtud.
Endal siis BMW 518i, E34 ja pärast 5 päevast seismist(-20 kraadi keskmiselt) läks käima poolest pöördest, mitte mingit probleemi
Ma arvan, et see tulede lülitamise asi on see teema, et kui akule ühendada taha mingi voolu tarbiv asi, siis tekib reaktsioon ja samas ka mingi soojus, ning see niiöelda "äratab" aku ülesse.
Olen tähele pannud, et uutel autodel lähevadki ju tuled automaatselt kohe põlemaenne käivitamist kui süüde sisse keerata, ehk ongi see selle pärast nii tehtud.
Endal siis BMW 518i, E34 ja pärast 5 päevast seismist(-20 kraadi keskmiselt) läks käima poolest pöördest, mitte mingit probleemi
Pille kirjutas:Sidur käib all koguaeg käivitamise ajal. Olgu või südasuvi väljas. Ma ei teagi miks - ilmselt sellepärast, et mu esimene auto oli sigull.
Aga seda tulede lülitamise (või mille iganes lülitamise (tuled ei ole mul automaatselt ja makk ka ei tööta enne kui ma panen paneeli ette)) asja kuulen ma küll esimest korda. Mis särtsu sa sellele akule enam annad? Palun selgitage, kes oskab.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Esimene külm:)
ostsin siinsest Alexelast -40st klaasipesukraami ja igasugune esiklaasi jääprobleem on seni murtud olnud
´17 4Drive
Re: Esimene külm:)
Peab täheldama, et viimastel päevadel on pidanud Webastol laskma tavapärase 10min asemel 15min töötada. Muidu on salong ebameeldivalt jahedavõitu. No ja siis START, rooli ja istmesoojendused sisse ning minekut. BMW on mõnus
- RaimoVillems
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 13.01.2011 16:50 57
- Asukoht: Jõgeva- Tartu
Re: Esimene külm:)
Täna hommiku -27 proovisin lihtsalt kas minu auto läheb käima v mitte, üllatus keerasin süüdet ja auto käis
E-36 320 E-34 520
Re: Esimene külm:)
Õiged automaattuled aktiveeruvad auto käivitudes, mitte süüte sisse keeramisel. Kohe põlema minevad tuled on odav lahendusFred kirjutas:Polegi vist tegelt väga oluline, millega akut ellu äratab, peaasi, et suraka ära saab. Kui autol aktiveeritud automaatsed tuled, siis ei peagi manuaalselt ise midagi tegema.
See aku elluäratemine on juba vana teema, siduri all hoidmine samuti, iga arusaaja inimene saab selle vajalikkusest aru. Autokoolis isegi õpetatakse nii, vähemalt 10a tagasi küll.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Esimene külm:)
tänapäeva masinatel ei ole jah vahet kas hoiad sidurit alla või mitte,kuid vene sigullil oli vahet tunda küll.seal oli ka kastis korralik tavott sees.talvel sidurit all hoides said auto käima,kuid nii kui sidurit lahti hakkasid laskma võttis ikka korralikult mootoril pöörded maha.teinekord tahtis isegi masinat liigutada.kui sidurit all ei hoia,siis liigutab ju vedavat võlli kaasa.vähemamt vanematel masinatel oli see nii.uuemate käikareid ei ole isiklikult lammutanud-remontinud.
eks see siduri all hoidmine on ikka mingist ajast harjumuseks saanud .samas ega ta ju paha ka tee!
eks see siduri all hoidmine on ikka mingist ajast harjumuseks saanud .samas ega ta ju paha ka tee!
Re: Esimene külm:)
e36 veel mõjus see sidur igatahes.jargo kirjutas:tänapäeva masinatel ei ole jah vahet kas hoiad sidurit alla või mitte,kuid vene sigullil oli vahet tunda küll.seal oli ka kastis korralik tavott sees.talvel sidurit all hoides said auto käima,kuid nii kui sidurit lahti hakkasid laskma võttis ikka korralikult mootoril pöörded maha.teinekord tahtis isegi masinat liigutada.kui sidurit all ei hoia,siis liigutab ju vedavat võlli kaasa.vähemamt vanematel masinatel oli see nii.uuemate käikareid ei ole isiklikult lammutanud-remontinud.
eks see siduri all hoidmine on ikka mingist ajast harjumuseks saanud .samas ega ta ju paha ka tee!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Esimene külm:)
Krt ma räägin, et see bemm on üks odav ja s..t auto.eix22 kirjutas:Õiged automaattuled aktiveeruvad auto käivitudes, mitte süüte sisse keeramisel. Kohe põlema minevad tuled on odav lahendusFred kirjutas:Polegi vist tegelt väga oluline, millega akut ellu äratab, peaasi, et suraka ära saab. Kui autol aktiveeritud automaatsed tuled, siis ei peagi manuaalselt ise midagi tegema.
X5 vähemalt lööb oma xenonid põlema kohe ja põlevad ka starteri kerimise ajal.
Käivitumisega igatahes muret pole olnud. Ka rullikas käima karanud seni kõik talved ja iga külmaga.
Meie tingimustesse sobiv õigesti valitud aku ja korras mootor ja iga auto käivitub alati.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: Esimene külm:)
Huvitav, kas selle kalli ja korraliku süsteemi lahendusel põlevad tuled ka siis kui auto nööri otsas on? Mootor ju ei tööta.eero kirjutas:Krt ma räägin, et see bemm on üks odav ja s..t auto.eix22 kirjutas:Õiged automaattuled aktiveeruvad auto käivitudes, mitte süüte sisse keeramisel. Kohe põlema minevad tuled on odav lahendusFred kirjutas:Polegi vist tegelt väga oluline, millega akut ellu äratab, peaasi, et suraka ära saab. Kui autol aktiveeritud automaatsed tuled, siis ei peagi manuaalselt ise midagi tegema.
X5 vähemalt lööb oma xenonid põlema kohe ja põlevad ka starteri kerimise ajal.
Käivitumisega igatahes muret pole olnud. Ka rullikas käima karanud seni kõik talved ja iga külmaga.
Meie tingimustesse sobiv õigesti valitud aku ja korras mootor ja iga auto käivitub alati.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Esimene külm:)
No, aga tuled annab ju alati nupust maha keerata? Ega need sinna kinni keevitatud pole!siiim_k kirjutas:
Huvitav, kas selle kalli ja korraliku süsteemi lahendusel põlevad tuled ka siis kui auto nööri otsas on? Mootor ju ei tööta.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Esimene külm:)
Selle odava(millega tuled töötavad ka enne mootori töötamist) süsteemiga annab kruttida jah. Aga ühes foorumis üks „tark” tegi ise endale selle kallima süsteemi, millega tuled hakkavad tööle koos mootoriga ja kustusid mootoriga ja kui kasvõi kütus otsa sai siis tuled lihtsalt puudusid.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Esimene külm:)
Selline süsteem pole mitte "kallis" vaid "lollus"!siiim_k kirjutas:Selle odava(millega tuled töötavad ka enne mootori töötamist) süsteemiga annab kruttida jah. Aga ühes foorumis üks „tark” tegi ise endale selle kallima süsteemi, millega tuled hakkavad tööle koos mootoriga ja kustusid mootoriga ja kui kasvõi kütus otsa sai siis tuled lihtsalt puudusid.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Esimene külm:)
Omajagu jah.TiitR kirjutas:Selline süsteem pole mitte "kallis" vaid "lollus"!siiim_k kirjutas:Selle odava(millega tuled töötavad ka enne mootori töötamist) süsteemiga annab kruttida jah. Aga ühes foorumis üks „tark” tegi ise endale selle kallima süsteemi, millega tuled hakkavad tööle koos mootoriga ja kustusid mootoriga ja kui kasvõi kütus otsa sai siis tuled lihtsalt puudusid.
Mul tuli see lihtsalt meelde seoses selle kallima süsteemiga:D
Kui ma ei eksi siis oli see foorum kolksvaagen või see kallim rõngastega kolksvaagen.
Re: Esimene külm:)
Eile oli -41,1 ja täna hommikul -41,8
Sain tunda õigeid webasto rõõme kaks päeva tagasi, kui see enam hommikul tööle ei läinud. Alguses kahtlustasin, et webasto rikkis kuid sõidu ajal töötas ilusti siis sai selgeks, et webasto ikkagi korras ja viga akus. Laadisin terve öö õues auto akut laadijaga, kuid see tulemusi ei andnud ja nüüd on ta soojas hoones koos uue 5 seeria bmw-ga ja uue s-klassi mercedesega - kõigil sama viga akud tühjad
Kuid see selleks, tahtsin öelda, et need kaks päeva kui webasto ei töötanud ei jäänud muud üle kui külmkäivitus teha. Eile kui käivitasin siis käivitushetkel oli temperatuur mingi -35 või -36 aga täna hommikul juba -39. Imekombel läks mõlemal korral esimese korraga käima ja umbes 4 sekundiga, mootor tegi küll kahtlast häält ja see hirmutas natuke(kui auto saaks omaniku karistada, siis oleks ta sellise asja eest mul silmad siniseks löönud) :
Ühe kilomeetri pidi sõitma teise käiguga, kõrgemat keeldus vahetamast ja kindlasti kui oleks pedaali põhja löönud, oleks kastiga hüvasti jätnud
Et auto normaalselt sõidaks ja töötaks on vaja enne maanteele minemist umbes 20-30min vaikselt linnavahel tiirutada.
Asun siis hetkel Venemaal Kandalakša linnas ja autoks on E53, 2004a, 3,0D
Sain tunda õigeid webasto rõõme kaks päeva tagasi, kui see enam hommikul tööle ei läinud. Alguses kahtlustasin, et webasto rikkis kuid sõidu ajal töötas ilusti siis sai selgeks, et webasto ikkagi korras ja viga akus. Laadisin terve öö õues auto akut laadijaga, kuid see tulemusi ei andnud ja nüüd on ta soojas hoones koos uue 5 seeria bmw-ga ja uue s-klassi mercedesega - kõigil sama viga akud tühjad
Kuid see selleks, tahtsin öelda, et need kaks päeva kui webasto ei töötanud ei jäänud muud üle kui külmkäivitus teha. Eile kui käivitasin siis käivitushetkel oli temperatuur mingi -35 või -36 aga täna hommikul juba -39. Imekombel läks mõlemal korral esimese korraga käima ja umbes 4 sekundiga, mootor tegi küll kahtlast häält ja see hirmutas natuke(kui auto saaks omaniku karistada, siis oleks ta sellise asja eest mul silmad siniseks löönud) :
Ühe kilomeetri pidi sõitma teise käiguga, kõrgemat keeldus vahetamast ja kindlasti kui oleks pedaali põhja löönud, oleks kastiga hüvasti jätnud
Et auto normaalselt sõidaks ja töötaks on vaja enne maanteele minemist umbes 20-30min vaikselt linnavahel tiirutada.
Asun siis hetkel Venemaal Kandalakša linnas ja autoks on E53, 2004a, 3,0D
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 04.02.2012 17:42 05
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Esimene külm:)
Kas see siduri all hoidmine aitab ka e34 2.4 tdl ?
Re: Esimene külm:)
Olgugi, et mu lume alla mattunud auto nägi välja nagu iglu, nii seest kui väljast, igatahes see käivitus. Igaks juhuks tegin seda aku äratamist ka 15 sekundi jagu. Kas sellest oli abi, seda ju ei tea. Igaks juhuks enne kui suuna maanteele võtsin, tegin enne tänavatel 3 km ringi, et auto pisut soojeneks enne kui maanteel kiirest sõitma hakata. Käigud olid tavapärasest raskemad, vedrustus oli nagu päris kardil. Aga ei ole hullu. Sain sihtpunkti ja tagasi ka