Talverehvide valimine
Talverehvide valimine
Otsisin ja ei leidnud siit foorumist talverehvide kohta mingit infot, niisiis alustan uue teemaga.
Kuna omal on ees rehvide ost, siis olen oma valikus kahtlema hakanud ja paluks arvamusi.
Olen alati olnud lamellrehvi pooldaja (viimati Michelin x-ice)ja nii valisingi selleks hooajaks välja Dunlop DS-3 rehvi mõõduga 205/55R16 HIND: ca. 96eur.
Hakkasin siis teste otsima ja see rehv on saanud päris negatiivse hinnangu. Sellepeale vaatasin odaverhvi Nankang NS-1(63eur), mille 2005 aasta testi tulemus oli üllatavalt hea.
Võrdlus pea kõige tähtsamas punktis, pidurdus jääl:
- 50km/h, ABS-i kaasabil, 74,3m ver. 54,5m. Nankang SV-1 sai parema tulemuse.
Eks siin mängib rolli ka kasutatud auto ?(dunlop) ver. alfa156(sv-1).
Kas autod olid 2005a. paremad kui 2010a ?
Alati saab hinnapiiri tõsta aga hetkel tahaks neile teie arvamust.
Kuna omal on ees rehvide ost, siis olen oma valikus kahtlema hakanud ja paluks arvamusi.
Olen alati olnud lamellrehvi pooldaja (viimati Michelin x-ice)ja nii valisingi selleks hooajaks välja Dunlop DS-3 rehvi mõõduga 205/55R16 HIND: ca. 96eur.
Hakkasin siis teste otsima ja see rehv on saanud päris negatiivse hinnangu. Sellepeale vaatasin odaverhvi Nankang NS-1(63eur), mille 2005 aasta testi tulemus oli üllatavalt hea.
Võrdlus pea kõige tähtsamas punktis, pidurdus jääl:
- 50km/h, ABS-i kaasabil, 74,3m ver. 54,5m. Nankang SV-1 sai parema tulemuse.
Eks siin mängib rolli ka kasutatud auto ?(dunlop) ver. alfa156(sv-1).
Kas autod olid 2005a. paremad kui 2010a ?
Alati saab hinnapiiri tõsta aga hetkel tahaks neile teie arvamust.
320i-83a.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Talverehvide valimine
Pigem olid ootused parimatele rehvidele 2005a. teistsugused. 7a jooksul jõuab rehvitööstus ikka areneda. Lamellide arengu osas ei oska kaasa rääkida, aga naeltel on ikka parendusi tehtud.karlerik kirjutas:Kas autod olid 2005a. paremad kui 2010a ?
GY/Miche/Conti/Nokian valikust midagi võtta on suht alati safe bet kui just lõunaeuroopa rehve ei vali. Iseasi kas neilt v.head hinda leiab.
Re: Talverehvide valimine
Mulle sattusid ka juhuslikult peaaegu uued SV1-d kätte ja kasutan neid enda auto all. Praeguseks küll pidamise ja vaikse müratasemega väga rahul. Muidugi pole veel õiget talve olnud, aga kui hiljuti see nädalakene lund oli, siis käitusid küll eeskujulikult. Kulumise kohta võin öelda kevadel.
Minu teada on ka Raini ja ultroni auto all samad rehvid ja nad peaksid ka rahul olema. Selle raha eest on rehvi küll.
Minu teada on ka Raini ja ultroni auto all samad rehvid ja nad peaksid ka rahul olema. Selle raha eest on rehvi küll.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: Talverehvide valimine
Kulumise kohapealt eriti ei põe kuna minu läbisõitude juures on rehvi vananemine ennem käes kui mustri kadumine. Siukke keskmine lamellide hind on 115euri juures, DS-3 pigem siis "nimega" rehvide viimaste seas oma hinnaga. Barum Puvaris3 vist jäi sinna 85eur-i kanti aga mingeid testitulemusi antud rehvil näidata pole.
Ultronit juba pinnisin samade küsimustega, tal SV-2.
Eelmie talv olid mul veel ühed 2 hooaega sõitnud Nokia 17tollised RSi lamellid, igati pehme segu aga oma pehmusega olid minujaoks väga ebakindlad.
Hiinakad juba astuvad niiehk naa kandadele, Euroopa on kogu oma teadmiste pagasi sinna viinud.
Ultronit juba pinnisin samade küsimustega, tal SV-2.
Eelmie talv olid mul veel ühed 2 hooaega sõitnud Nokia 17tollised RSi lamellid, igati pehme segu aga oma pehmusega olid minujaoks väga ebakindlad.
Hiinakad juba astuvad niiehk naa kandadele, Euroopa on kogu oma teadmiste pagasi sinna viinud.
320i-83a.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Talverehvide valimine
Barum näiteks(Continentali tütarf.) ikka enne kui hiinakas...lisaks on veel selline nimi nagu Kelly (GoodYeari tütarf.), selliseid võib enne usaldada kui hiinakaid, hinnaklass peaks olema ka rahakotile sobivam kui premium-klassi rehvidel...näiteks Hanno kasutas eelmine talv Kelly toodangut, olevat täiesti rahule jäänud...teades teda siis ta väga niisama sõnu ka ei pillu vaid kui nii on sis on...
´17 4Drive
Re: Talverehvide valimine
Käisin just vaatamas siis SV-1 ja Dunlop DS3. Olid kõrvuti ja kui SV rehvisegu meenutas kunagisi Michelin x-ice ja nokia Rsi oma, siis Dunlop oli nagu Lõuna-Saksamaa talverehvi moodi kõva kärakas. See nüüd ei tähenda seda, et SV-1 hea on aga minujaoks Dunlop langes pingereast välja. Kelly-ga olen sõitnud ja 16 tolline uus naelrehv uue Corolla all oli väga kahtlane ja ujus hirmutavalt. Võibolla suure 5 BMW all on jälle omal kohal. Barum tuleb veel üle vaadata.
320i-83a.
Re: Talverehvide valimine
Oled sa ise proovinud või keegi saunas rääkis?Riivo kirjutas:kilide all ongi enamus rehve mürarikkad ja kahtlased
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Talverehvide valimine
...no ku sugulase honda järgi võtta siis küll ...hkpl 5 undab ja ujub rohkem kui mul enda masina all
´17 4Drive
-
- Klubiliige
- Postitusi: 679
- Liitunud: 08.12.2002 10:55 42
- Peamine sõiduk: 325TDSA
- Asukoht: Tartu lähiümbrus
Re: Talverehvide valimine
Goodyear teeb väga head lamellrehvi, kasutasin seda eelmisel talvel Rapla kardiraja võistlusel ja oli väga hea pidamisega ka jäistes oludes. Nankang on täiesti normaalne kui arvestada hinna-kvaliteedi suhet.Pidamine pole küll Goodyear klassist, aga mina olen viimased 6 aastat igapäevasel tööautol vanemat ilma naelata Nankangi kasutanud ja pole probleemi, tuleb natukene harjuda sõitma selle rehviga. Igal rehvil millel omad head ja vead.
Olen nüüdsest hea ja ei traumeeri siinse foorumi lapsi
Re: Talverehvide valimine
Mina ei üldistaks. Vanemate auto (Honda) all on 2005-ndast aastat naastrehvid ja ei ütleks küll, et midagi hullu on. Enda autol on ka tuttikad naastud ja ei ole mingit vahet (kui raadio taustal mängib - normaalselt mitte kõvasti)kas on suverehv või talverehv. Vaikuses vb hästi tiba on kuulda aga kui ei tea ja ei oska kuulata siis ei kuulegi. Ja enamikel autodel on raadiod autos, mis aitavad tiba selliset asjade vastuRiivo kirjutas:kilide all ongi enamus rehve mürarikkad ja kahtlased
BMW E39 528i Shadowline 98' -˃ Volvo V70 Move 05' -˃ Toyota LC120 05' -˃
Honda CR-V 16'
Honda CR-V 16'
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Talverehvide valimine
Lisaks veel ämma selle aasta tutika Honda all seevastu kohisevad küll rohkem kui mu enda 93a viieses...mida ma arvama peaksin siis? ...seal need uued guudjeerid muide...imenaeltega
Aga lõppeks, nagu mainiti, raadio saab alati kõvemaks keerata ...peaasi et hoiab teel..
Aga lõppeks, nagu mainiti, raadio saab alati kõvemaks keerata ...peaasi et hoiab teel..
´17 4Drive
Re: Talverehvide valimine
Tegin oma ostu ära ja loodan, et väga ei pea pettuma. Valitud said ikkagi Nankangid SV-1. Uurides netist kommentaare, nii Eesti kui Soome, siis need, kes on kasutanud on rahul ja need kes niisama kommenteerivad teevad suures enamuses maatasa.
Mu suveautol on Nankang NS-20 suvekad ja toimivad väga eeskujulikult. Isegi selle nädalase lumega pidin korra paar tiiru tegema ja no suveka pidamine lumes oli väga normaalne .
Läks Nankangide kiidulauluks aga eks paista, võrdlus igatahes on olemas kuna eelnevalt olen kasutanud ainult "premium" klassi rehve.
Mu suveautol on Nankang NS-20 suvekad ja toimivad väga eeskujulikult. Isegi selle nädalase lumega pidin korra paar tiiru tegema ja no suveka pidamine lumes oli väga normaalne .
Läks Nankangide kiidulauluks aga eks paista, võrdlus igatahes on olemas kuna eelnevalt olen kasutanud ainult "premium" klassi rehve.
320i-83a.
Re: Talverehvide valimine
Miks keegi bridgestone blizzakeid (ikka neid nordic variante mõtlen, mitte lörtsirehve) ei maininud? Hinna poolest on törts paremad kui nokian v michelin, aga perfoormansilt võib julgelt samale pulgale panna.
Põssadipõssadipõssadipõssadi-põsspõss
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Talverehvide valimine
Eelmine aasta kasutasun Blizzakeid esiveduse volvo all. Lamellid siis, vähekasutatult ostsin, muster 8-9mm. Minule väga meeldisid, vaiksed puhtal maanteel, hea pidamisega nii kiirendusel kui pidurdusel. Värskel lumel stabiilsed ja korralikud, kinnitallatul samuti naelrehviga mingit suurt vahet polnud, eriti külgpidamise mõttes. Sai juhtutud ka kiilasjäisele teele, seal oli küll pidamasaamisega probleem, aga arvamust rehvist alla ei tõmmanud. Tegemist oli allamäge paremkurviga, poole kurvi pealt oleks pidanud paremale ära keerama. Pidama sain ca 50 m pärast teeotsa, kiiruselt ca 60kmh. Samas auto vibama ei tõmmanud, külglibi ka oluliselt polnud. Samades tingimustes nädal varem keerasin kinnitallatud lumel õigest kohast probleemideta. Tegemist siis Kokora (üks pisike kolkaküla Alatskivi vallas Tartumaal) kortermajade vahel.
Ei julgeks soovitada mingile maamehele, kes külmal talvel 90% jäist metsavahet kihutada kavatseb, aga minu 40% linn-60% maantee, millest pool oli suhteliselt lahtiajamata.. oli hää. Nüüd lähevad samad rehvid õemehe E30 alla, vb saan talvel korra proovida kuidas plokkdiffriga tagaveolise all on.
Ei julgeks soovitada mingile maamehele, kes külmal talvel 90% jäist metsavahet kihutada kavatseb, aga minu 40% linn-60% maantee, millest pool oli suhteliselt lahtiajamata.. oli hää. Nüüd lähevad samad rehvid õemehe E30 alla, vb saan talvel korra proovida kuidas plokkdiffriga tagaveolise all on.
Re: Talverehvide valimine
Bridgestone Noranza 2 EVO naastud. Hinnavahe Nankangi või muu sellisega väike, pidamine on hea, naastud püsivad hästi sees. Samas olen kohanud ka vaiksemaid naastrehve, aga noh hääletuid naaste polegi olemas.
Re: Talverehvide valimine
Iga mees kiidab oma m....
Inimene ostab enda rahakoti võimalusel rehvid ja kunagi ei tee ta valet otsust ,enda silmis.Kui oleksid rehvid tasuta ,sõidaksime kõik tehase uute mudelitega .
Minul olgu kasvõi kõige uuemad tehase rehvi mudelid ,ma ikkagi ei julge tagasillalisega sõita .Ju olen oma õppetunnid saanud.
Rehvid tuleb valida sellised ,mille jaoks neid vaja on (mis auto ja kus sõidetakse)
Inimene ostab enda rahakoti võimalusel rehvid ja kunagi ei tee ta valet otsust ,enda silmis.Kui oleksid rehvid tasuta ,sõidaksime kõik tehase uute mudelitega .
Minul olgu kasvõi kõige uuemad tehase rehvi mudelid ,ma ikkagi ei julge tagasillalisega sõita .Ju olen oma õppetunnid saanud.
Rehvid tuleb valida sellised ,mille jaoks neid vaja on (mis auto ja kus sõidetakse)
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: Talverehvide valimine
Oma viimased talved BMW-ga sõitsin Blizzaku lamellidega. Ostsin need kasutatud peast, vist olid olnud 2 talve väikese läbisõiduga auto all.
Paremaid rehve hinna/suutlikuse/sõidumugavuse osas ei oska tahtagi.
Mul oli tollal lahtise diffriga 730iA e32. Talv oli see kõige lumerohkem, 2009/2010 vist. Terve talve jooksul jäin kinni 1 korra (nii, et väljasaamiseks oli abi vaja). Sealjuures sõitsin nii linnas, suurtel maanteedel kui ka pisikestel teedel (tol talvel küll kiilasjääd ei esinenud, sest terve talve jooksul polnud ühtki korralikku sula). Ühelgi korral rehvi pidamises pettuma ei pidanud, kõik korrad kui masina teelhoidmiseks pingutusi pidi tegema, olid tingitud enda provotseerimisest, s.t. proovisin libedatel teedel piire. Kordagi tee lõplikult kitsaks ei jäänud. Eriti meeldiva asjaoluna jäi meelde see, et pidamises ei toimunud järske muutusi (nagu naastrehvil), kõik muutused auto käitumises olid sujuvad ja kontrollitavad. Naastu puhul kipub minu kogemuste põhjal pidamine kaduma mingis olukorras "korraga", s.t. ootamatult.
Mina sõitsin nende rehvidega 2 talve ja lõpuks müüsin nad veel edasi, kuna endal enam BMW-d polnud. Muidu oleks ühe talve kindlasti veel sõitnud.
Paremaid rehve hinna/suutlikuse/sõidumugavuse osas ei oska tahtagi.
Mul oli tollal lahtise diffriga 730iA e32. Talv oli see kõige lumerohkem, 2009/2010 vist. Terve talve jooksul jäin kinni 1 korra (nii, et väljasaamiseks oli abi vaja). Sealjuures sõitsin nii linnas, suurtel maanteedel kui ka pisikestel teedel (tol talvel küll kiilasjääd ei esinenud, sest terve talve jooksul polnud ühtki korralikku sula). Ühelgi korral rehvi pidamises pettuma ei pidanud, kõik korrad kui masina teelhoidmiseks pingutusi pidi tegema, olid tingitud enda provotseerimisest, s.t. proovisin libedatel teedel piire. Kordagi tee lõplikult kitsaks ei jäänud. Eriti meeldiva asjaoluna jäi meelde see, et pidamises ei toimunud järske muutusi (nagu naastrehvil), kõik muutused auto käitumises olid sujuvad ja kontrollitavad. Naastu puhul kipub minu kogemuste põhjal pidamine kaduma mingis olukorras "korraga", s.t. ootamatult.
Mina sõitsin nende rehvidega 2 talve ja lõpuks müüsin nad veel edasi, kuna endal enam BMW-d polnud. Muidu oleks ühe talve kindlasti veel sõitnud.
730iA e32 138kW 12/1992