525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul sama jama, et lööb korralikul kiirendusel pihustitule põlema ning auto hakkab nõkutama ja vahest sureb isegi välja. Sai lastud K.survepump ära vahetada aga ikka sama jama, diagnostis pole käinud veel.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui pihustituli põleb, tasukski äkki (juhtmega) pihustit kontrollida, või mis
..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
terv..probleem selline ,et panin 2,5 tds 92a mootorile 2,4 mehaanilise pumba peale..soojalt käivitub ilusti ja töötab normaalselt aga külmalt ei taha kuidagi käima minna algul isegi ei luba ja siis tasapidi hakkab lubama ja lõpuks jääb isegi käima ja ala 5 seci pärast käib nii nagu peab. eelsüüteküünlad vahetatud ja süüdet ja pumpa ka proovinud keerata aga ei anna tulemust. ei leidnud kahjuks netist kasuliku infot ka külmkäivituse kohata sellele pumbale.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Foorumis on juttu sellest küll endal samamoodi tehtud ja külmkäivituseks vedasin mina juhtme salongi lülitiga ja siis saad süüdet varajasemaks veel. Ehk siis pumbal on peale tavalise suretusklapi küljepeal veel üks magnetklapi taoline asi ja sinna tuleb vool peale panna ja siis tunned näiteks kasvõi käimise ajal, et mootor hakkab kohe rohkem klõbisema, see ongi külmkäivituseks mõeldud. Võta vaata googlest seal infot väga palju selle kohta, ise sain küll abi tohutult sealt.gtsx1 kirjutas:terv..probleem selline ,et panin 2,5 tds 92a mootorile 2,4 mehaanilise pumba peale..soojalt käivitub ilusti ja töötab normaalselt aga külmalt ei taha kuidagi käima minna algul isegi ei luba ja siis tasapidi hakkab lubama ja lõpuks jääb isegi käima ja ala 5 seci pärast käib nii nagu peab. eelsüüteküünlad vahetatud ja süüdet ja pumpa ka proovinud keerata aga ei anna tulemust. ei leidnud kahjuks netist kasuliku infot ka külmkäivituse kohata sellele pumbale.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tundub, et enda TDS tõmbas keti üle käivitushetkel. Hetkega tühikäik kadunud, plagin mootoris ja suits taga. Sai siis vaadatud GT1-ga pritsehetke ja see oli umbes 20 kraadi, normaalne peaks olema 3 kraadi kui DIS-i uskuda. Vastav veakood oli ka muidugi sees... Keerasin pumba maksimaalselt hiliseks, nüüd umbes 10 kraadi pritsehetk, käivitub ja sõidab normaalselt. Aga kuidas saab pumba ajastus varasemaks hüpata, hilisemaks oleks ju loogilisem kui keti üle tõmbab? Või kahtlustada pritsehetke regulaatori viga? Äkki kellelgi ka juhtunud midagi sellist?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tundub et siin pole antud asjas pädevaid.Cert kirjutas:ilmselt tegin valesti et teema tegin ja kohe siia ei kirjutanud. aga mure järgmine:
Mure selline, et mul kadusid ära võtmed 94 nov 525 TD 85kw`il. alles on ainult metall pulk võti.
Selline küsimus, et kui ma ilma immota(ews vist) 525TDS aju monteerin, kas siis saan auto tööle?
Ja kuidas võib mõjuda 525td aju asemel 525tds aju install ilma coolerit lisamata ja selle väiksema turboga?
Tänud ette
edit: vin koodi 7 viimast kui abi on siis gg58839(alguses sai vin valesti)
Kuna mul võti tellitud aga samas uurisin asja ikka. Ehk kellelgil sama mure tulevikus. Ilma immota aju tuleb leida ja ews ploki juhtmetes tuleb ära sillata starteri juhe vms. Sellise info olen lõpuks saanud
Oli alles auto...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
TDS seisis 10 päeva ilma käivitamata ja paagis oli umbes 3L kütust. Pärast seismist enam käima ei läinud starteriga ja õhumullid olid läbipaistvas küttevoolikus sees. Tõmmates läks suure vaevaga käima ning siis panin kohe 25L kütust juurde aga õhk ikka välja ei lähe ja auto tahab sellepärast nüüd väga pikka käiamist enne kui mootor tööle hakkab.
Kas tõesti siis suri lampi selle kümne päeva jooksul väike O-rõngastihend paagis ära??
Kas tõesti siis suri lampi selle kümne päeva jooksul väike O-rõngastihend paagis ära??
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ks. pumba sisendvõlli kaelustihend võib kah väsinud olla.
tel. 51 949 859
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pump ja pumbatihendid hiljuti vahetatud.
- MrMikuMike
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 04.01.2013 13:54 29
- Peamine sõiduk: BMW 330CD
- Asukoht: Tõrva
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kaspu kirjutas:TDS seisis 10 päeva ilma käivitamata ja paagis oli umbes 3L kütust. Pärast seismist enam käima ei läinud starteriga ja õhumullid olid läbipaistvas küttevoolikus sees. Tõmmates läks suure vaevaga käima ning siis panin kohe 25L kütust juurde aga õhk ikka välja ei lähe ja auto tahab sellepärast nüüd väga pikka käiamist enne kui mootor tööle hakkab.
Kas tõesti siis suri lampi selle kümne päeva jooksul väike O-rõngastihend paagis ära??
Noo siis suht sul pärst filtrit või ennem ka juba ?
paar mulli ei tohiks käivitust mõjutada endal sama teema olen üritanud o-tihendit vahetada kuid ei ole abi ja olen teinub paaki kolmiku kust läheb üks küttesisse ja teine otse pumbale
- MrMikuMike
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 04.01.2013 13:54 29
- Peamine sõiduk: BMW 330CD
- Asukoht: Tõrva
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mõõda testriga ära see takistus peaks jääma umbes 80-100 oomi vahele.DigitalCold kirjutas:Kas keegi oskab öelda et kui armatuuris pihusti tuluke põleb, et millele see viitab?ehk mis andur või asi peab vigane olema et see põlema hakkab?
auto on e34 2.5tds
siit teemast otsisin, kuid ei leidnud.
Enamasti hakkavad tuled põlema liigsest näppimisest või kui pump ei jõua läbi pihusti kütet ajama.
Oli endal sama teema kuid asi oli kõrgsurvepumbas ja enam seda ei esine
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Seda ei tea kas enne filtrit(filter kah hiljuti vahetatud) on aga pärast filtrit selles voolikus on külma mootoriga ikka korralikult õhk vahel mitte ainult paar mulli ja kui mootori soojaks saab siis läheb enam-vähem õhk välja(kuni jälle mootor ära jahtub) ehk siis küte vajub jälle alla.MrMikuMike kirjutas:Noo siis suht sul pärst filtrit või ennem ka juba ?
paar mulli ei tohiks käivitust mõjutada endal sama teema olen üritanud o-tihendit vahetada kuid ei ole abi ja olen teinub paaki kolmiku kust läheb üks küttesisse ja teine otse pumbale
Olen kuulnud, et mõned panevad klapi kuskile vahele mis laseb kütet ainult ühte pidi läbi aga kui kaugele see klapp süsteemis tuleks panna?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
need klapid küll õige lahendus asjale pole, ise ka katsetasin seda aga ei jäänud eriti rahule sellega aga maitseasi ehkKaspu kirjutas:Seda ei tea kas enne filtrit(filter kah hiljuti vahetatud) on aga pärast filtrit selles voolikus on külma mootoriga ikka korralikult õhk vahel mitte ainult paar mulli ja kui mootori soojaks saab siis läheb enam-vähem õhk välja(kuni jälle mootor ära jahtub) ehk siis küte vajub jälle alla.MrMikuMike kirjutas:Noo siis suht sul pärst filtrit või ennem ka juba ?
paar mulli ei tohiks käivitust mõjutada endal sama teema olen üritanud o-tihendit vahetada kuid ei ole abi ja olen teinub paaki kolmiku kust läheb üks küttesisse ja teine otse pumbale
Olen kuulnud, et mõned panevad klapi kuskile vahele mis laseb kütet ainult ühte pidi läbi aga kui kaugele see klapp süsteemis tuleks panna?
- MrMikuMike
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 04.01.2013 13:54 29
- Peamine sõiduk: BMW 330CD
- Asukoht: Tõrva
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kahjuks need klapid tõesti ei toimi nii aga klapp panna kindlasti pärast filtrit, muidugi võiks olla asi veel pihusti ülevooludes vaheta need ära need ei anna ise märku. Neid pead umbes vahetama kui aimad halba.BMW 525 kirjutas:need klapid küll õige lahendus asjale pole, ise ka katsetasin seda aga ei jäänud eriti rahule sellega aga maitseasi ehkKaspu kirjutas:Seda ei tea kas enne filtrit(filter kah hiljuti vahetatud) on aga pärast filtrit selles voolikus on külma mootoriga ikka korralikult õhk vahel mitte ainult paar mulli ja kui mootori soojaks saab siis läheb enam-vähem õhk välja(kuni jälle mootor ära jahtub) ehk siis küte vajub jälle alla.MrMikuMike kirjutas:Noo siis suht sul pärst filtrit või ennem ka juba ?
paar mulli ei tohiks käivitust mõjutada endal sama teema olen üritanud o-tihendit vahetada kuid ei ole abi ja olen teinub paaki kolmiku kust läheb üks küttesisse ja teine otse pumbale
Olen kuulnud, et mõned panevad klapi kuskile vahele mis laseb kütet ainult ühte pidi läbi aga kui kaugele see klapp süsteemis tuleks panna?
Sooja mootoriga on see pull ,et veel võivad ära olla sul kütusefiltri stutsi tihendid, sest tdsil on seal kütuse eelsoojendus ja kui soojaks läheb siis võib imamise järele jätta kuna tihend paisub vms.
- MrMikuMike
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 04.01.2013 13:54 29
- Peamine sõiduk: BMW 330CD
- Asukoht: Tõrva
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Noo see vaevalt tulemust annab aga anna minna 80-100oomi vahele peab see jäämaiaanek kirjutas:Kui pihustituli põleb, tasukski äkki (juhtmega) pihustit kontrollida, või mis
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vahetasin paagisisese O-rõnga ära, võtsin prooviks sõela kah üldse ära aga ikka sama lugu.
Tegelikult ta ei saagi ju õhku tõmmata paagist süsteemi kui mul on kütust üle 20L, see O-rõnga koht jääb kütuse sisse.
Pihusti tagasivoolu torud on kah vahetatud.
Etteandepumba takistuse mõõtsin ära, see oli 5,5oomi.
Tegelikult ta ei saagi ju õhku tõmmata paagist süsteemi kui mul on kütust üle 20L, see O-rõnga koht jääb kütuse sisse.
Pihusti tagasivoolu torud on kah vahetatud.
Etteandepumba takistuse mõõtsin ära, see oli 5,5oomi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Terv,selline kysimus oleks ,et sai tdsil kaan maha võetud kuna lõi surve sisse ja mahlad segamini ,blokikaas ise on kõrver arvatavasti ja tuleb lihvimisse viia aga kõikidel kolvidel on väiksed mõrad sees,tahangi teada kas niimoodi on m6tet kokku panna ja kaua need kolvid kestavad kui ennem puruks lööb? või ikka korralikud kolvid sisse panna ja muretult sõita
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
-br0- kirjutas:Terv,selline kysimus oleks ,et sai tdsil kaan maha võetud kuna lõi surve sisse ja mahlad segamini ,blokikaas ise on kõrver arvatavasti ja tuleb lihvimisse viia aga kõikidel kolvidel on väiksed mõrad sees,tahangi teada kas niimoodi on m6tet kokku panna ja kaua need kolvid kestavad kui ennem puruks lööb? või ikka korralikud kolvid sisse panna ja muretult sõita
http://www.boosttown.com/engine/piston_damage.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; Head uurimist.
Kui üksikud praod pinna peal siis ma ei hakkaks uute kolbidega võimlema.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tänan lehekylje eest ,seal igsugu variante jah aga eks ta kuumusest on need mõrad sinna tekkitand kuskil poolesendised m6rad k6ikidel kolvidel,seda kaua ta kestab ei oska ma arvan keegi siin öelda,niikaua kuni kepsu kylje pealt välja lööb.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oskab keegi soovitada kohta tartus kus pannakse e39 pump paika? sander kes oli tdsi eluga hästi kursis kiitis mingit ringtee tänava siriuse taga pesitsevaid tegelasi. endal ei tule ette mis firma seal tegutseb.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Edit: Sai vähe vale kategooria alla.
Viimati muutis ott1987, 05.03.2013 00:06 56, muudetud 1 kord kokku.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Suurte külmadega, kui e34 525TD õli paks ja alla miinimumi suretas turbo läbi, tossas ja viskas mõneks sekundiks pihustite tuld põlema. Turbo vahetatud ja õli lisatud jäi mingi klõbin mootorisse, kütet hakkas rohkem võtma ja minekut pole ollagi. Enam pihustite tulesid põlema pole visanud, mida võis õlita sõitmine põhjustada?
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 03.10.2012 11:29 29
- Peamine sõiduk: 525 TDS E34
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sirvisin kül teema läbi aga ei leidnud , et palju TDS-il pihusti surve olla võiks ?
Tänud.
Tänud.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
15 sekundiline googeldamine ütleb, et 150bar, aga pead ei anna. Samas tundub normaalne number olevat.
Kõige tähtsam on aga see, et kõigil pihustitel oleks võimalikult sama, on see mõned barid üles või alla
ei olegi tähtis, kuid ma võin oletada, et kui nad erinevad on, siis sujuvus hakkab kannatama.
Kõige tähtsam on aga see, et kõigil pihustitel oleks võimalikult sama, on see mõned barid üles või alla
ei olegi tähtis, kuid ma võin oletada, et kui nad erinevad on, siis sujuvus hakkab kannatama.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 923
- Liitunud: 27.11.2011 16:50 07
- Peamine sõiduk: BMW e32 730ia
- Telefon: 53023325
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
oskab keegi öelda mis võiks viga olla, et paar päeva olnud nii, et kui paned auto külmalt käima siis vahepeal teeb mingi jõnksu pöörded lähevad kuskile 400juurde ja siis 600-700 juurde tagasi. aga kui ilusti soojaks auto läheb siis on kõik nii nagu peab.
BMW e34 525tds 96´ viewtopic.php?f=4&t=188530" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure külmaga käivitamisel. Tahab tükkaega käijamist ja kui hakkab juba lubama, siis tuleb endiselt starterit natuke järel hoida ja see järel veab käima mõne silindriga. Siis podiseb natuke kuskil 500 pöörde kandis ja ajab musta välja enne kui korralikult käima jääb.
- DigitalCold
- Huviline
- Postitusi: 173
- Liitunud: 08.06.2005 13:06 18
- Peamine sõiduk: E34 525TDS Touring
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ja oligi juhtpihusti juhe katki,sai parandatud ja pihusti tuli kustus ära.DigitalCold kirjutas:Kas keegi oskab öelda et kui armatuuris pihusti tuluke põleb, et millele see viitab?ehk mis andur või asi peab vigane olema et see põlema hakkab?
auto on e34 2.5tds
siit teemast otsisin, kuid ei leidnud.
E30 323i>E34 525i>E28 520i>E34 525TDST
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Märkasin foorumis, kui väljalase auklik võib lambda liialt õhku saada ja läbi minna. Mul peale katakat summutijooksu juba tükk aega küljes pole, olen ilma sõitnud, kas jõu kadumine ja kütusekulu järsk suurenemine võib lambdast läbi läinud lambdast antud juhul olla?Truffer kirjutas:Suurte külmadega, kui e34 525TD õli paks ja alla miinimumi suretas turbo läbi, tossas ja viskas mõneks sekundiks pihustite tuld põlema. Turbo vahetatud ja õli lisatud jäi mingi klõbin mootorisse, kütet hakkas rohkem võtma ja minekut pole ollagi. Enam pihustite tulesid põlema pole visanud, mida võis õlita sõitmine põhjustada?
Märkasin oma auto juures seda, kui õli vähe karteris, siis hakkab pihustituld armatuuril põlema viskama. Gaasi anda pöördeid tõsta kustub ära, samas kui pöörded alla lasta võib jälle paariks sekundiks põlema visata.
Kütusekulu suurenemine ja tõmbe kadumine ei ole seotud pihustitule vilkumisega?
- Robert525
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 14.03.2012 17:30 07
- Peamine sõiduk: BMW 525 Tds e39
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas 995 lõpuga pumba asemele sobib mõni teise lõpuga pump ka?või kui on 995 pumba alumine osa, ja pealmine osa mingi teise lõpuga pumba oma?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist! Panin oma e39 97.a touringule fl tagatuled, nüüd aga on see jama et tuled värelevad ja armatuuris naitab veateadet kuigi uuem tuledemoodul ka peal...kodeerida pole minu auto puhul voimalik ning ma olen kuulnud, et selle saab takistitega lahendada. Siit ka minu küsimus, millised takistid ja milliste juhtmete vahele tuleb ühendada?