Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
jama selline,et eile läksin proovima kiirust ja üle 170-ne, ei lähe.kuni selleni kiirendab ühtlaselt ja kiiresti,aga siis nagu piiraja peal,hakkab vastu jõnksutama.tegu 99,525 tds.automaadiga
Krt ei taha mina küll uskudaa, et 170 peal piiraja on, ma arvan, et isegi diisel-BMWd peaks mingi 210- 220 välja jooksma . Mitte, et see Eesti oludes nii oluline oleks, aga arvan, et siiski seal mingi muu põhjus... Sry kui mu teadmised mind alt vedasid
janek1 kirjutas:kuidas siis väiksematel kiirustel ja suurematel pööretel jätkub?no ei tea.
Kusjuures kodanik kadakal võib isegi õigus olla, sõiduauto puhul ei ole seda kogenud, aga rekka puhul on küll nii, et kui piisavalt kütet kätte ei saa, siis kuni 7. käiguni toimib ilusti, aga 8. käiguga puuks. Ja seda tegi ta siis, kui ainult ühenduse vahelt häääääästi natukene lisaõhku võttis. Leke kõrvaldatud, asi toimib. Ka küttefiltriga võib sama fenomen olla. Igaks juhuks võid ju filtri üle ikka vaadata...
Kütet läheb vastavalt masina koormusele, õiged kw tulevadki välja alles lõppkiirusel sõites. Kohapeal ja väikestel kiirustel ei ole palju vaja(kütet) et mootorit piirajasse lasta. Aitab ühest sitast tankimisest et küttefilter umbe läheks.
kadakas kirjutas:Kütet läheb vastavalt masina koormusele, õiged kw tulevadki välja alles lõppkiirusel sõites. Kohapeal ja väikestel kiirustel ei ole palju vaja(kütet) et mootorit piirajasse lasta.
Suurel kiirusel tuule- ja veeretakistus suurem, see ju suht loogiline
AARE530 kirjutas:Krt ei taha mina küll uskudaa, et 170 peal piiraja on, ma arvan, et isegi diisel-BMWd peaks mingi 210- 220 välja jooksma . Mitte, et see Eesti oludes nii oluline oleks, aga arvan, et siiski seal mingi muu põhjus... Sry kui mu teadmised mind alt vedasid
Suvel Haapsalu lennuväljal sain enda omast spido järgi 215-220 kätte. 525 on pisut lahjem, aga 200 peaks kindlasti reaalne olema.