Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mul siis sama mure e60, et tahaks lasta rooli latti taastada, praegu peal teine korralik latt muidu, aga lihtsalt lasta vana latt korda teha. Teab keegi kedagi kes on Tallinnas spetsialiseerunud rooli lati taastamiseks?
Praegu hetkel olen saanud oma kõikedele muredele Carmastersis lahenduse!! Ma püsiklient vist seal juba!!
Minuteada saadavad enamus töökodasid maha vōetud latid Remmoni-sse taastamisle. Ise olen ka paar korda aastate jooksul seal käinud ja kōik on positiivne siiani olnud. Samas on olnud probleemiks see et tihendid ja puksid on vajanud vahetust ja need on ära vahetaud, aga hammas latti vist ei taasta keegi ja kui see on kulunud, siis loks/kolks jääb ikkagi alles.
smi kirjutas:Minuteada saadavad enamus töökodasid maha vōetud latid Remmoni-sse taastamisle. Ise olen ka paar korda aastate jooksul seal käinud ja kōik on positiivne siiani olnud. Samas on olnud probleemiks see et tihendid ja puksid on vajanud vahetust ja need on ära vahetaud, aga hammas latti vist ei taasta keegi ja kui see on kulunud, siis loks/kolks jääb ikkagi alles.
Kus kohas see Remmon Tallinnas asub täpsemalt? Kontakt telefoni vms?
Pilt siis selge ka selle kohapealt. Kui osta roolilati remondi komplekt ja selle vahetus, siis see l2heks kokku 280 euri minu auto latil. Aga kui osta tehase taastatud latt, millel ka aastane garantii, maksab siis 480euri.
Et, pigem siis minna seda teed pidi, et osta tehase taastatud latt, ma arvan, kuna kui lihtsalt lasta see remondi komplekt ära vahetada, pidi suht suure võimalusega jääma ikkagi mingi minimaalne loks sisse, millest nagunii mingi aja möödudes saab maximaalne loks.
Mul loksub nii, et kui auto üles tõstan ja ratst loksutan, siis loks sees, algul arvasin, et sisemine rooliots, vahetasin ära ja ikka ratas loksub vasakule ja paremale ning ainult juhipoolne. Kas remondi komplektist on kasu? või hambad per**s?
BMW 730i e32 1991a.(müüdud) -- BMW 325ci e46 2001a.(müüdud) --
BMW 730d e38 2000a.(varuosadeks)/BMW X5 e53 2001a./BMW 318i e36 cabrio 1998a.
Igaksjuhuks küsin, et õõtsa tagumised puksid on korras ikka?
Enda autol liikus ratas samamoodi igasse ilmakaarde kui õõtsa tagumine suur puks täiesti surnud oli.
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi/F10 525d
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail
Palm kirjutas:Ja korras, loksutades tunned ka et, roolilatist tuleb aga huvitav jah, et ainult 1 pool.
Mu E61 oli samamoodi, ainult vasakul pool oli loks. Ja seda oli roolist tunda, ratast logistades veel aru ei saanud. Õnnestus leida väga vähe sõitnud latt (kunagi UMi valediagnoosiga vahetatud) ja pärast selle vahetust on asi tihe (100% ei julge öelda, aga 95% küll).
Huvitav, kas see vastab siiski tõele, et Autofix ise kohapeal ei taasta roolilatte, vaid saadab kuhugi edasi. käisin ise täna seal E39 esisarniiri taastamas ja lõpuks öeldi, et roolilatt tuleks ka ära taastada, kuna sealt need probleemid hakkavadki. Mingit konkreetset leket seal küll pole, aga kirjeldati just, et lõtk oleks justkui sees, ning kokkuvõttes vajas ka sellepärast sarniir (juhipoolne) taastamist. Hinnapakkumise võtsin sealt ära: 350.-.... Kas on veel kohti, kus saaks tartu linnas asjaliku hinnangu ning vajadusel korraliku töö?
Kuno_T kirjutas:Tee selgeks, mida taastamise all mõeldakse, kas hammaslati ja hammasratta lõtku vähendamist 1 reguleermutri pealekeermise näol? Sest uut hammaslatti saab vaid roolilati tootjalt (ZF) ja see maksab tunduvalt enam, kui nn taastatud roolimehanism.
Olgu, tänud! Esialgi anti mõista ainult seda, et peaks Roolilati maha võtma, et üleüldse probleemile jälile saada!
Kuno_T kirjutas:Tee selgeks, mida taastamise all mõeldakse, kas hammaslati ja hammasratta lõtku vähendamist 1 reguleermutri pealekeermise näol? Sest uut hammaslatti saab vaid roolilati tootjalt (ZF) ja see maksab tunduvalt enam, kui nn taastatud roolimehanism.
Nüüd kui ma püüan parkida oma päevinäinud e39ga - saan aru... Keegi on seda taastanud:))) nn tehasetaastus...
Oma kunagise liikuril sai selle mutriga ka mängitud- midagi head sellega ei kaasnenud. Lahendust kui sellist ei ole... On vaid probleemi edasilükkamine x ajaks!
Sel juhul tekib küsimus: mis päritoluga ja mis seisus pakuvad E39-le roolilatte nt Automaailm, Maginox, Carparts, Autokaubad24 jne? Kinnaklass jääb sinna 320.- kuni 480.- vahele....
Nüüd kui ma püüan parkida oma päevinäinud e39ga - saan aru... Keegi on seda taastanud:))) nn tehasetaastus...
Mida sa täpsemalt selle "nn. tehasetaastus" all silmas pidasid, Danil523?
Timmok kirjutas:Sel juhul tekib küsimus: mis päritoluga ja mis seisus pakuvad E39-le roolilatte nt Automaailm, Maginox, Carparts, Autokaubad24 jne? Kinnaklass jääb sinna 320.- kuni 480.- vahele....
Nüüd kui ma püüan parkida oma päevinäinud e39ga - saan aru... Keegi on seda taastanud:))) nn tehasetaastus...
Mida sa täpsemalt selle "nn. tehasetaastus" all silmas pidasid, Danil523?
Nendele küsimustele pole ikka veel vastust saanud....
Kui tahad et rool oleks raskem- siis saad vaikse ja loksuvaba lati!!!Kui taastatakse- kindlasti keeratakse peale seda mutrikest... endal rool loksub aga see-eest on vähemalt ühe käega keeratav parkides- kuid keegi juba keeras 1/4 peale ma arvan. Eelmisel e39 peal oli vaikne ja latt korras- aga roolimine ei olnud väga meeldiv seal siis.... Vahetasin roolivõimu pumba, õli kopsiku, kaablid kus õli jooksed jne. Rool ikka raskem. Isegi vedrud sai vahetatud.
Lahendus- vaja leida Servotronicuga e39 nendel see nii ei väljendu - vähemalt pole kuulda olnud. Need millega olen sõitnud- on meele järgi ok.
Veel on võimalik proovida vähendada lokse ja kolkse- Nihutada lati keskpunkt kuskile näiteks paremale! 0,5 cm ma arvan võtab ära probleemi aastaks. vaja ka rooli salongis keerata vastavalt õigeks- muidu on tagurpidi Proovige- ehk see ongi lahendus vanakestele Ise ootan heameelega et keegi kinnitaks need mõtted- ja ehk on kasu foorumi rahval sellest...siiani keegi kuskil sellest ei kirjuta- kunagi juba oli see teema üleval
Kõik jutt on kehtiv vaid kui latil veel hambad ok ja mutrid korras- kui aga rooste, hambad, puskid, tihendid läbi- see ei aita- proovitud!